Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/22/18 ve všech sekcích

  1. Šedivá je teorie, zelený je strom života. Do každého ze zkoušených aut (sedadla vepředu nastavené podle sebe) jsem posadil své tři ratolesti, nechal je navzájem se požduchat a usadit. A věř mi, že dětičky si svůj prostor sakra hlídají a navzájem si nic nedarují. Už jsou ale dost velcí na to aby objektivně řekli jak se jim sedí a jak nastupuje. Sám je u toho pečlivě sleduju. TOHLE je pro mě indikátor prostoru a využitelnosti zadních sedadel, ne nějaké data. Proto jsem se rozhodl pro tento alobal.
    4 body
  2. Zatím mám O III objednanou, takže jsem v naději. Než jsem se pro ni rozhodl, byl jsem prohlídnout a projet konkurenci. A to Ford Focus, Renault Megane, Peugeot 308, Seat Leon, Toyota Auris, VW Golf, Hyundai i30. Všechno kombíky, manuální převodovky. Možná bude někdo křičet, že tohle není pro Octavii konkurence, ale je. Žádné z těch aut nebylo špatné, každé bylo jiné. Je to prostě o osobních potřebách, pocitu z auta a i o finančním limitu. Takže mé subjektivní dojmy (vlastnil jsem cca 12 aut, x firemních nepočítám). Jsem už malinko starší pán, rád se občas svezu, ale dávám přednost pohodlnějším autům. Nechci a nemůžu hodnotit, jak bude které auto v průběhu let drahé na servis. Pokles ceny při dalším prodeji odhadne určitě každý sám. Úroveň přitažlivosti pro zloděje se dá předpokládat. Nepíšu to jako základ k nějaké polemice, opakuji, že jsou to jen mé subjektivní dojmy a sto lidí - sto chutí. O III - po zvážení všech pro a proti nakonec můj vítěz. Je z nich největší, ale také nejdražší (při srovnatelné konfiguraci výbavy), ale můžete si ji nejvíce poskládat podle sebe. Předváděčka byla 1.4 Tsi. Motor příjemný, výkon tak akorát, slabší bych nechtěl, podvozek pro mě také v pohodě. Celkový pocit proti konkurenci byl, takový dospělejší, že jedu ve větším autě. Octavie jistě všichni znáte, já ji jen okusil, nebudu ji dále komentovat, takže pár vět ke konkurenci. Ford Focus 1.5 eco - vynikající podvozek, velmi jistý, přitom v pohodě zvládá i vyloženě hnusnou cestu. Skvěle "maskuje rychlost". Motor ochotný, proti O III je zajímavější v o něco vyšších otáčkách. V Titanium výbavě skvělá přední sedadla, volant padne do ruky jak ulitý. Auto je trošku užší, kufr by mohl být větší. Letos bude nový model, takže morálně zastará, ale zase zajímavé cenové akce. Vynikající auto pro řidiče. Mě osobně na běžné ježdění víc vyhovuje to že 1.4 Tsi má lepší projev "dole", ty "charakterní vršky" 1.5 eco, bych využil jen občas. Renault Megane - dobrý dojem na mě udělala robustnost zpracování. Tablet na stojato mi nevadil. Ale jinak mi Megan moc nevyhovoval, na francouzské auto byl tvrdý jak prkno, jak podvozek, tak sedačky (pro někoho možná plus). Výhled vzad minimální. Na projížďku byla k dispozici bohužel jen 1.6 atmosféra. Nějak mi Renďa nesednul. Možná s tou 1.2 t by byl lepší. Peugeot 308 - tady zas byla k dispozici jen 1.6 Hdi. Podvozek už více francouzský, přesto se auto řídilo ne kormidlovalo. Zpracování slušné jak vně, tak uvnitř, na pohled kvalitní materiály. Kufr srovnatelný s O III , lepší sklápění sedadel (do roviny - sedák sám poklesne). Veškeré ovládání na středovém tabletu mi kupodivu nedělalo problém. Volant je ale až moc malý, je to asi o zvyku, ale bylo to skoro jak v motokáře. Seat Leon - k dispozici na test slabší 1.4 Tsi. Auto jízdně velmi dobré, podvozkově podobné Focusu. Kabina ve předu pro řidiče perfektní. Bohužel prostor před zadními sedačkami je malý, jak na délku, tak na šířku. Vozím vzadu tři pasažéry, takže bohužel. Toyota Auris - pocitově precizní auto, bohužel celkově užší a vzadu pro mé potřeby malé, kufr velký dost. Motor sice také jen 1.6 atmosféra, ale úplně jiná než v Meganu, spokojenost. Podvozek spíše pohodlný, přesto jistý, pro mě další plus. Dobré zpracování. Blíží se nový model, takže zajímavé cenové nabídky. Negativa, jak jsem psal, místo vzadu, ten rozvor prostě nestačí, na mě už moc odvážný exteriér. Zkoušel jsem i hybrid. Do města určitě ano, na dálnici jsem byl nešťastný. Další generace má být výrazně silnější, tak třeba za pár let... VW Golf 1.4 Tsi - tak ten byl nejlepší ze všech zkoušených, materiály, zpracování, posaz, jízda. Jen tím místem vzadu to O III vyhrála. Vozil jsem ty své tři stále rostoucí pasažéry sebou, aby to na místě otestovali a bohužel. Cenově srovnatelný s O III (při mé konfiguraci výbavy). Tady jsem opravdu zamačkával slzu v oku. Hyundai i30 1.4 T-GDI - možná bude někdo polemizovat, ale tomu autu nic podstatného nechybí. Ano je o něco menší než O III, ale zase vzadu není tunel uprostřed, ale rovná podlaha. Pro tři cestující pohoda. Kufr má velice zajímavě a velmi prakticky řešené odkládací prostory. Podvozek bez zásadních připomínek, malinko odtažitý, laděný spíše na komfort. Motor mi přišel v O III o dost lepší. Co mi moc nesedlo je vzhled palubní desky. Na palubku se přece koukám celou dobu co sedím v autě, to spíš přehlédnu něco, co mi nesedí na exteriéru, takže potřebuju aby se mi uvnitř auta líbilo.
    3 body
  3. Kdyz Ti napisu ze uz takhle prodal dve auta temer obratem. To posledni nestihl tady ani prihlasit, zajemce prijel druhy den a rovnou si ho odvezl A4 ( i na pneu s hrotama) s tim, ze si ho prihlasi v Brne sam. Je zameren na Audi A4 A6 ve stari 6-8 let v TDI. S cenou mezi 300-400tis. Nevim cim to je proste, ale ta auta jsou vybavenejsi nez u nas a jejich cena pada mnohem vic nez u nas tim jak je Svedsko zamereno na Eco budoucnost..ta auta jsou v suprovem stavu se serviskou, ty bazary a lide maji ferove jednani. Proste nekoukaji hned jak Te ojebat. On si vybere auto a vse uz s nimi resi v anglictine. Kupuje auto, ktere fyzicky nevidel, posila zalohu lidem do cizi zeme, ktere nikdy nevidel a presto vzdy vse ok. Poskytnou mu veskere informace, dokumenty naskenovane, auto nafocene v detailech vcetne pripadnych kosmetickych vad apod. Jeste pro nas zajedou na letiste. Svedi nejsou vychcani Cesi. Sam jsem tomu nemohl uverit. Jina mentalita. Ve Svedsku maji verejne pristupne www stranky, kde uz podle SPZ zjistis veskere podrobnosti o aute, krom majitele tedy. Tedy on prijede, prohlidne auto, podepise papiry a jeste na Svedskych znackach uz s ceskym pojistenim, ktere si tady sjedna pred jizdou jede z5..Po tom co to tady prihlasi jim SPZ posle postou. Kdyz Ti reknu ze ma na kazdem aute cca 40tis cisty zisk. Prozatim..
    1 bod
  4. Me si taky nevidel jak ridim v civilu s Rapidem. Nemusim mit abi GT + cislo dle libosti. No pristi patek letim s kamosem do Svedska do Stocholmu pro nakup Audi A6 na otocku. Chce pomoct s rizenim z5. Rikejte mi kuryr. Doufam, ze Clint zrovna nebude v praci. Byl bych rad kdyby to letadlo vzlitlo bez problemu.
    1 bod
  5. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  6. tak to teda skusim cez vikend ked zozeniem ten sprej. ja idem zajtra na diagnostiku.mam kupene nove sviecky a kable ku nim ,chcem ich vymenit.a uvidim co dalej. kazdopadne kazda rada dobra.apropo mak sa strieka ten sprej?
    1 bod
  7. Zbavovat se Rapida teď, když jeho cena roste? Podívej se na Pražskou burzu. . Ale dobře, dej 300 a dovezu ti ho kam budeš chtít. A i voňavej stromeček k tomu dám.
    1 bod
  8. čeká až bude 10 let stará, za to zákazníci škody dají nejvíce peněz
    1 bod
  9. Kdo si počká, ten se dočká. A kdo se směje naposled, ten se směje nejvíc. Ne, že bych vám něco kluci přál, to vůbec ne. Ale už aby se vám ty posraný šunky rozpadly.
    1 bod
  10. Přemýšlím čím bych potěšil Plačku v téhle mrazivé předjarní době, ale auto šlape jako Fík a žádná závada [emoji23] SS vypínám vždy.
    1 bod
  11. Naozaj? http://www.auto.cz/srovnavaci-test-skoda-octavia-vs-volkswagen-golf-seat-leon-73607 Test porovnava hatbacky a liftback, ale dverne panely maju tieto auta rovnake nezavisle od toho ci to je combi alebo nie. Kedze som pracoval na vyvoji sedadiel pre OIII, mam pristup k 3D datam, takze som to presne zmeral. Sirka zadnych operadiel u koncernovej trojky je PRESNE rovnaka 1145.8mm (pretoze rovnaka platforma - zmierte sa s tym). Sirka medzi dverami OIII, zadny horny roh kde konci lista je nauzsie miesto (ak neratam opierku na ruky) je 1382mm. Sirka v laktoch nad laktovou opierkou vzadu je 1438mm. Zial nemam 3D data dvier Golfa a Leona, ale nevidim dovod preco by tu mal byt zasadny rozdiel (pretoze mech. skiel, vyztuhy ...atd). Podla merani Auto.cz je OIII v laktoch o 1cm sirsia ako Leon a o 3cm sirsia ako Golf co predstavuje rozdiel 0.7% resp. 2%. Takze je toto nejaky zasadny rozdiel, ktory z OIII robi svetovy unikat posuvajuci toto auto o triedu vyssie? Za mna urcite nie. My vo firme hovorime, ze to je rovnake hovno zabalene do ineho alobalu.
    1 bod
  12. Díky za pozitivní ohlasy. Já si na přelomu Listopadu a Prosince udělal turné po autosalonech, vždy tak dvě - tři auta týdně, abych je měl v čerstvé paměti kvůli porovnání. Už si ze mě kolega dělal srandu, že jsem fantom autosalonů. No a na závěr, před vánoci jsem využil akce u Hyundai a půjčil si na tři dny Tucson. Jen abych se ujistil, že SUV opravdu není můj šálek čaje. A vskutku není. A to nemůžu proti tomu autu nic říct, je prostorné, dobře se ovládá, dobře jezdí a v naftě ani moc nežere. Bydlet někde na Vysočině, tak o tom uvažuju. Ale ve městě to není tak obratné a na okreskách tak svižné jak Octavia a spol. Navíc tady mezi vinohrady je sníh tak tři dny v roce. Ale zkušenost to byla zajímavá.
    1 bod
  13. De De. Ako si prosim ta nakoniec vyriesil svoj problem?Viem pisal si to davnejsie,ale ked si nahodou este tu tak skus napisat co tebe pomohlo.Dakujem
    1 bod
  14. Kup s koncovýma písmenama DA. Ten spáruješ v pohodě! Nebo AH.
    1 bod
  15. @astrak signal od spiatocky mozes teoreticky nahradit spinacom. Len je to nepohodlne
    1 bod
  16. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-22 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  17. No to jsi trochu vedle. Clint ho zásadně vypíná a taky ho nesnáší.
    1 bod
  18. OIII je bezkonkurenční auto, větší blábol jsem tady ještě nezaznamenal. To by mě tedy zajímalo, proč sem vůbec lezeš? Nic kloudného tady v tomto tématu z tebe v poslední době nevypadlo, jenom se zase zbytečně navážíš do jiných. Doporučuji ti toto vlákno vynechat a nespamovat tady. Realizuj se tedy někde jinde.
    1 bod
  19. Ovšem má pravdu. Konkurencí pro OIII je kvantum modelů včetně Rapidu a klidně se z toho může někdo zcvoknout. Od toho jsou např. autosalony. Přijdete si pro něco, podíváte se a odjíždíte v něčem úplně jiným. To, že je OIII rozměrově výrazně nad poměry nižší střední ještě neznamená, že to v základních výbavách není soupeř pro Hojandé.
    1 bod
  20. O3 po FL, výbava style (model 2018) Pro ty, co to řeší, jako jsem to řešil já mám řešení. Dostal jsem v práci Samsung Galaxy J5 (2017). Tento telefon bohužel nepodporuje mirrorlink (narozdíl od modelových řad S a A). Nejdřív jsem zvažoval různá softwarová řešení jak mirrorlink zprovoznit ale je to skoro nereálné. Proto jsem se vydal druhou cestou, tedy Android Auto. Jak jistě víte, Android Auto ještě není v ČR oficálně dostupné. První krok tedy byl stáhnout instalační soubor z apkmirror. Bohužel, aplikace pak nenaběhne (something went wrong, google play služby nefungujou nebo něco takového). To proto, že je tam ochrana proti používání u nás. Postup jak na to je tedy následující: 1. stáhneme v Google play store aplikaci TunnelBear. Vytvoříme VPN most do USA. (návod v anglickém jazyce zde: https://www.youtube.com/watch?v=ShUlpLc84t4 - mě sice pak Google Play AA nenašel ale VPN fungovala) 2. smažeme pro jistotu cache paměť aplikace obchod google play a vynutíme její vypnutí (můžeme i smazat cache google play služby, já to udělal ale nemyslím, že to mělo vliv) 3. stáhneme na apkmirror poslední verzi instalačního souboru Android Auto (v mém případě verze 3.0.570553) 4. pod stále aktivní VPN přes USA spustíme Android Auto, odmáčknem všechny souhlasy a voilá, AA funguje. Od této chvíle již VPN pro provoz nepotřebujete - nikdy) (5. kdo by se pak divil jako já, proč AA neukazuje Waze, je to proto, že Waze se nabídne jen v autě. V mobilu přes AA nenaběhne, což není problém, když v autě běží bez problému) Snad jsem Vám někomu pomohl, mě tyhle návody vždycky zachrání, tak třeba někomu pomůžu jednou já :-)
    1 bod
  21. Kombinace v kazdem pripade. Ale i ty zdanlive korunove polozky hraji pro cost mágy velkou roli Zrovna nedavno jsem se bavil o necem podobnem s sefem prodeje Skody (L. Vlcek), a rikam mu, ze me ta konkretni uspora prekvapuje, protoze jim to jako zakaznici stejne zaplatime. A on se smal a povida: vy (mysleno zakaznici), nam to zaplatite stejne :-)
    1 bod
  22. Rozumiimeee Pane Vedouciii ...
    1 bod
  23. současná 1.8TSI je na to m výrazně lépe než její předchůdce
    1 bod
  24. Já 1,8TSi měl čtyři roky, nájezd 90 tisíc a s motorem žádný problém. Prodejci mají ve zvyku strašit, protože si pamatují problémy 1,8TSi z OII FL.
    1 bod
  25. 1.8 TSI také končí? Jejda, to jsem to stihnul za 5 minut 12...
    1 bod
  26. ahoj mam dotaz menil jsem brzdy komplet v sobotu predek , vse bylo ok pedal tvrdy a brzdilo dobre. dnes sme udelali zadek vymenili kotouce a desky, ale pedal uplne zmeknul, malo brzdi a i rucni brzda zabira strasne malo a uplne az na vrchu. na co sme zapomeli nebo neudelali? diky
    1 bod
  27. Takže je to hodně jednoduché, žádná palubka dolů, jen pouze schránka spolujezdce, jak tu už někdo psal. Takže schránka dolů, resp.jen její vnitřek (pár torxových šroubů) a na větrák je krásně vidět. Drží na 3nebo 4 šroubech č.8. Odmontovat konektor a tyhle šrouby a je venku. Zapáčit šroubovákem gumové zarážky na větráku a samotný motorek vyndat ven.Pozor při páčení těch gumových zarážek, rádo se ulomí ty plasty u nich a je to pak pakárna, lepší vzít si to domů a dělat za tepla. Samotný motorek promazat nejlépe tekutou vazelínou ve spreji. Rovnou zkontrolovat uhlíky, které jdou taky dobře vyndat a lehce víc napružit pružinky na nich, aby lépe sedly. nepřehnat to, jen lehce. Nejvíc se projevuje zvuk právě na kotvě u těch uhlíků. Takže promazat a šup zpět. Je to práce na 1/2 až jednu hodinku práce s cigárem a pivkem :-). Pozor při zpětné montáži, ty šroubky dotáhnout citovkou, jsou malé a v plastu, takže nestrhnout. Neznám lepší auto na demontáž větráku, než je SUP
    1 bod
  28. Offtopic: moc nechapu, jak muze mit nekdo radost, ze nebude mit dvoulitr s vetsim potencialem na upravy a dostal jeste "jen" 1.8 [emoji28] to me celkem rozesmalo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...