Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/16/18 ve všech sekcích

  1. Nic, je to na Ukrajině, to nás nezajímá.
    4 body
  2. Říká ten, co jezdí v přiléhavém trikotu bez sedla a šlape jak magor, aby se někam dostal.[emoji41][emoji6][emoji16]
    3 body
  3. A jak s tim souvisi to, kolik jsou jeho vyrobni naklady?
    2 body
  4. Taky jsem o víkendu odzimoval mašinu a jel se projet, ale není to ještě ono. Celkem dost bordelu po silnicích. Chce to pořádnej 2denní slejváček.
    2 body
  5. Kedze som vyrazny rozdiel nepocitil, skoncilo to u mna s diskami Turini
    2 body
  6. To sú sestričky z Kramárov
    2 body
  7. A tady my dneska s Motosem na mašinách, to by Plačka nezvládnul. Věřím, že nám závidí [emoji23]
    2 body
  8. Na motorkare ja jsem pripraven. [emoji23]
    1 bod
  9. Hele, duchodci vyrazli. Oprasili ty svy plechy. Kozeny kombinezy 2 dny pred tim nalozili do octa aby se roztahly a oni se do toho nacpali po zime zase a rychlosti 80km/h s prdelkou zparenou jak kynutym knedlikem vyrazili vstric stale stejnym zazitkum k darcovske organni jizdy. [emoji23] No ty jejich vysuseny organy uz by stejne neslo pouzit. Maximalne do tlacenky pro pejsky. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  10. Měl by přijet i PatrikFilip ,takže by nás mělo být 13 Právě jsem tam volal,prý je tam docela dost plno,ale na 14hod máme stůl pro 13 lídí
    1 bod
  11. no dozadu určitě ne, ty co máš z výroby hrajou plný pásmo a ty bys tam dal jen středobas...po pravdě ten typ co píšeš vůbec neznám a nikde jsem ani nic o nich nenašel. Tak či tak dozadu nemá smysl cokoli dávat a do předků když už něco, tak něco na 3ohmech abys trochu zvýšil citlivost a výkon OEM rádia co máš+ vytlumit dveře, pak to smysl má, ale zadek (a to platí ještě víc pro O3 bez SS) je nesmysl.....v F3 mám Gladen předek Gladen M 165 V2 + zadek Gladen RC 165 a v O3 MB Quart QS165 předek i zadek....oboje jedou na ohmech a předky se o hodně zlepšily...zadky ale na zbytečný, v F3 to dělá nějaký pseudosurround a jiank to vzadu jen tak ševelí a u O3 s BOLEREM je to ještě horší, tam dozadu jde jedno s jakým kódováním tak 30% síly signálu jako dopředu......
    1 bod
  12. Mně se to v Octavii párkrát povedlo přepnout kolenem při nastupování nebo vystupování. Ze začátku jsem se taky divil, kdo mně to sabotuje, potom jsem si všiml a dával na to pozor :-)
    1 bod
  13. Hoši, nerozmýšlejte a montujte. Je to super.
    1 bod
  14. Taky se o víkendu dost motorkářů poslalo do eliminace....
    1 bod
  15. Dnešní cesta z domu domů.
    1 bod
  16. Tady každej řeší osobáky a nad hlavou se vesele pálí pomalu mazut a všechno to padá všem na hlavy... Jsou jen tou nejsnazší cestou zisku, nic jiného v tom není. Nejlepší jsou ty elektrický auta s mega nápisem "jezdím za 0 emisí" před elektrárnama a za nimi jede uhelka [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  17. Vážme si ženy. Zvyknú priberať.
    1 bod
  18. Já bych tý tabulce věřil. Zrovna dneska jsme s kamarádem porovnávali.. on má 2.0 TDI.. podstatně těžší motor a snad jen vzadu má mít při lehce zatíženým autě o 0.1 víc než já (1.6 MPI).
    1 bod
  19. Mirne OT, ale pro zajimavost. Kamarad si v US objednal Hondu CR-V. Pani v dealerstvi se mu omlouvala, ze Honda vyrabi modely CR-V v Japonsku a nestihaji vyrobu, tak jestli mu nebude vadit ze mu auto dodaji az za 2 mesice. Kdyz jsem mu rikal ze u nas cekas na auto rok, tak neveril...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...