Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/23/18 ve všech sekcích

  1. Spí to v boudě... ... žere to z misky,... ... ochcává to kola. Co to je? Kamioňák
    4 body
  2. Ještě větší omluva než ta první. Já si do kalendáře poznačil neděli.
    2 body
  3. Tak aby sme to zhrnuli čo sa týka Smartgatu vo Fabii: "starý" Smartgate do MR2017, treba mať špeciálnu krabičku pod sedadlom vodiča. Auto nemusí mať Smartlink. Po zapnutí zapaľovania sa objaví wifi, cez ktorú je možné pripojiť mobil. Treba mať nainštalovanú aplikáciu Smartgate, iPhone myslím nepotrebuje žiadnu aplikáciu. Zvyčajný problém na Androidoch je, že po pripojení na Wifi Smartgatu sa v mobile vypnú mobilné dáta. Po aktualizácii fw v Smartgate cez vyššie spomínanú aplikáciu je možné mobil pripojiť aj cez Wifi Direct, pri ktorom mobilné dáta zostávajú stále zapnuté. iPhone s mobilnými dátami nemá problém. Podľa môjho subjektívneho názoru dokáže tento "starý" Smartgate poskytnúť viac info, avšak aplikácie pre tento systém sa už neaktualizujú, niektoré dokonca už rovno z Google Play miznú a nie je možné ich viac nainštalovať. Niekoľko mesiacov sa už neviem pripojiť ani na svoje konto cez aplikáciu Škoda Drive, táto appka už tiež zmizla aj z Google Play. Zostali tam už iba tieto: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.inmite.prj.skoda.service https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.skodaauto.mfapro https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.skodaauto.gmeter https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skoda.performance Od MR2018 už neexistuje žiadna krabička pod sedadlom, "nový" Smartgate je už súčasťou Smartlinku+ v Bolere alebo Amundsene. Na pripojenie vo Fabii sa už nedá použiť wifi, ale treba pripájať cez kábel. V prípade Androidu je potrebný mobil s podporou Mirrorlink. Na pripojenie je potrebná aplikácia OneApp. Aktualizáciou Bolera v MR2017 na sw 365/366 (oprava Surroundu) auto získava Smartlink+ a teda aj tento "nový" Smartgate. S iPhonom môžu byť niektoré veci iné.
    2 body
  4. Tak teďka o víkendu jsem jel delší trasu a určitě musím v tomto autě mít automat.najel jsem 240 km a max 15x jsem šlápnul na plyn prostě adaptivni tempomat luxus pouze jsem musel radit takže s automate to bude paráda opravdu se mi to libilo
    1 bod
  5. Motor, kromě vadné vodní pumpy, snad ano, ale jinak to rozhodně nemá bez závad.
    1 bod
  6. Marťas, mám tady ještě jeden - Slyšel jsi o tom? Brno vyhrálo hokejovou extraligu. - O tom jsem teda nic neslyšel. - Aha, nezajímáš se o hokej, viď? - To jo, ale nevím, co to je Brno.
    1 bod
  7. Nejedná se o nikterak kvalitní fotku, ale zatím jsem opravdu spokojený. Originální osvit jsem měl nastavený na cca 60% a tyto LED svítí, co se do intenzity osvitu týče, dosti podobně. Kontroloval jsem je i ve vypnutém stavu a zatím neprosvěcují.
    1 bod
  8. No jsem zvědav na živé setkání. Zatím tedy poslední modely hrůza. Začlo to předkem OIII FL, pokračovalo zadkem Karoku a teď tohle. Fakt su zvědavej, jestli to bude ve skutečnosti lepší.
    1 bod
  9. Honda měla ANC u Legendy a Acury již před 10-11 lety.... Není to zase až tak velká věda. U ANC je spousta možností, systém nemusí být přesně takový, jako ho známe ze sluchátek. Mikrofon v autě je. A ještě jednou citace přímo od Cantonu : "The key characteristics of the CANTON sound systems for ŠKODA are dynamic noise cancellation, impressive virtual surround sound and balanced acoustics for all styles of music.... CANTON Noise Cancellation - The system dynamically cancels out vehicle noise – whether you are waiting at traffic lights or overtaking in the outside lane." a také zde (je to sice ke Kodaqu, ale to je stejný systém) "The system is designed to deliver a perfect sound experience to all passengers no matter where they are sitting in the car as well as balanced sound for all music tastes. Dynamic vehicle and road noise cancellation ensures undisturbed listening pleasure while CANTON surround sound technology guarantees a true real-life listening experiences. The sound system is optional providing a fantastic value-for-money ratio in addition to an outstanding audio experience." Canton jinde píše o "acoustic filters for active elimination of noise", tlumí se specifické frekvence zvuku, které jsou slyšitelné dle otáček motoru. Je otázkou, zda se to dá nazývat ANC....oni to nazývají DNC (external dynamic noise cancellation). Asi to nebude pravý Active NC tak jak ho někteří z nás znají, tak Canton nikde a nikdy neoznačili... Mohlo by to být něco jako je Harmanovo Halo Sonic....? Osobně při srovnání s předchozí velmi, velmi tichou O2FL s 18" (a ta měla fenomenální SunSafe Glass), není O3FL s obyčejnými skly o tolik hlučnější, jak by se dalo čekat, a to i na větších 19". Oba vozy s 1.8TSi. Naopak je uvnitř auto až překvapivě velmi tiché...
    1 bod
  10. a co je na tom zajímavého? proste je ten asistent zmateny z odrazu, který delaji ty kytky, kdy mu to chvili hlasi prekazku 5cm před autem, pak metr před autem a pak pul metru před autem.
    1 bod
  11. Ja pijem malo, a raz do roka ma niekto 6-7 borovickami ozere, nevite v kolika letech mi selzou jatra? [emoji482][emoji33][emoji4]
    1 bod
  12. Měl jsem CHIP na TDI a tam to mělo význam. Teď mám benzín 1,2 TSI 81kw a čím víc mám najeto, tím lépe to jede (teď mám 70 tis.) Takže za mě, tak trochu nechápu proč CHIP u tohoto motoru. Výkon dostatečný a jedině co by mě možná zajímalo je nechat to změřit kolik to doopravdy má. Popravdě, teď už ani nevím ale myslím že do těch 20 tis jsem ji nějak šetřil a když jsem chtěl motor vytočit tak se to tak trochu dusilo ale pak jsem to párkrát opakoval a v tu chvíli to začalo jet. Od té doby, spokojenost. Občas když se svezu s manželky autem 1,2 TSI 66 KW (55tiskm) tak si říkám že to ani 66Kw není jak to letí. Holt u každého je jiná převodovka a tak i 66 jede na tu 5 suprově. A to jsem byl zvyklej na výkonná auta a vůbec mi to nechybí. Ta třetí (81Kw) má dnes najeto cca 14 tis ale zatím se sní moc nelítá. Teď mě bude čekat trochu zajet novou taky 81Kw.
    1 bod
  13. Tak se to chová i u mne, elmech brzdu mám. Jen pro rozjezd nešlapu na brzdu, ale přidám jemně plyn.
    1 bod
  14. Ja mam 30tkm od promazani dle vyse zminovaneho TPI a zatim absolutne klid...tuk, tuk, tuk
    1 bod
  15. rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky
    1 bod
  16. Svičky mám měněné v poslední servisni akci... Cca ve 105 000 km.... Jinak postup byl takovej. Nalila se chemie přimo do oleje. Pak se odpojil přivod paliva a napojil misto paliva chemii kterou motor spalovalo a jelo na ni myslim něco asi kolem půl hodiny... Udělal náhradni okruh paliva a to se vracelo zpět do nádrže. Čas čištěni je podle objemu motoru kolik si toho vezme a dle toho ubejvá chemie... Já jsem seděl v autě a držel sem otáčky nad 2000. To je prvni čast čištěni. Pak se normálně zase vše zapojilo a druhá fáze probíhala přes škrtici klapku kde dávkoval čiszico chemii. Z výfuku šlo dost bordelu a zápachu. Takže i přes to že motor neměl zase tolik najeto tak tam karbon prostě jen... Ten se tam tvoři. Pak se dalo vše zpět, vyměnil se motorovej olej a filtr. Přes diagnostiku udělal základni nastavení a bylo hotovo. Ihned po usednuti sem poznal jak jde motor o mnoho lip za plynem, ztišil se a zklidnil. Hlavně pokud motor nemá moc najeto tak se spotřebou dolů moc nepočitejte. Rozhodně sem rád že sem nedal na kritiku a jel to prostě odzkoušet.. Nelituji toho... A třeba za 40 000 km pojedu znovu....
    1 bod
  17. Ono svezení se s tříválcem moc nepomůže. Ten motor je v mnoha ohledech blízký 1.2 a BFU snad kromě zvuku rozdíl nepozná. Problém vidím v tom, že jde o novou motorizaci, která za sebou nemá roky ježdění a vychytávání much ...
    -1 bodů
  18. Hodně záleží na tom, v jakém režimu byly ty kilometry najety a kde. Další věc je dohledání kompletní historie a dodržování servisních intervalů. V konkurečním fóru má uživatel Honza najeto přes 200tis. na své OIII 2.0TDI r.v. 2013/2014 a naprosto bez problémů. Nutno podotknout, že auto má prakticky od novoty a jezdí dlouhé trasy v zemích DE a A.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...