Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/04/18 ve všech sekcích

  1. Kup si ty osramy, jsou sice dražší, ale vydržej a svítí tak akorát.
    2 body
  2. Rozdíl v obvhodu u 17" a 18" je prakticky nulový … pokud sis tam nedal nejaky "vlastní rozmer" pneu, tak predepsane rozmery pneumatik na ruzne prumery kola jsou prizpusobene jinému prumeru disku upravou profilu a rozdil v obvodu je minimalni, v radu par milimetru. ps: ty se fakt se škodovou hádáš o to, co ukazuje PP? to jako fakt? neverim.
    1 bod
  3. Nuluje se to samo za určitých podmínek - viz manuál k autu. Po překročení 9999 km, nebo celkového času jízdy 99hod 59 min. U tebe tedy připadá v úvahu jen čas jízdy, anebo při odpojení akumulátoru.
    1 bod
  4. Aktualizace map je dostupná na VW portálu. Škoda zaspala, opět. Aktualizace proběhla 3.4.2018 http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/DiscoverMedia2_EU1_2718_1030.7z Verze 1030
    1 bod
  5. Vzhledem k tomu, že se mi motor při 130 km/h na 5. kvalt jen tak líně převaluje ve 3000 ot/min, dochlazování turba či hlavy válců neřeším. Přes 3500 ot/min se asi nikdy nedostanu.
    1 bod
  6. @cz pida za sebe mohu doporučit tyto: http://www.dx.com/p/mz-t10-4w-8-5630-smd-canbus-led-clearance-lamp-reading-light-door-lamp-license-plate-light-411671 mám je v autě už 7 měsíců a krom stropu i na osvit nohou + zrcátka
    1 bod
  7. To klidně můžeš, nebojím se uznat vlastní chybu.
    1 bod
  8. Restart MIB nepomohl. Maxík však hodnoty ukazuje. Začínám si myslet, že jsem to někde posral při svých hrátkách ve VCDS Jakože ve výsledku je to ukazatel, kterej je úplně k ničemu. Spíš jsem se ptal, zdali to nejde fixnout nějakým jednoduchým způsobem. Pokud ne, tak to nechám být.
    1 bod
  9. Máš to to pro jednoho člověka tak proč vymejšlet? Zabalit, zaheslovat a vrazit to třeba na uložto.
    1 bod
  10. Bohužel je to tak, nevím jaký je k tomu důvod, ale v oficiálních materiálech které se ukazují zákazníkům jsem k tomu nenašel žádné info, jen se mi povedlo získat toto:
    1 bod
  11. Zacinam z toho mit pocit "ceho je moc, toho je prilis". Neni to uz trosku kolotoc - sviti vse, co muze?
    1 bod
  12. Ahoj všem a hlavně poděkování Clouseau rychlá pomoc, jednání a komunikaci.
    1 bod
  13. Karoq jde z Rapida? Se ti přehřála mozkovna? Bože, proč mají tací "experti" nutkání zrovna zde exhibovat, když ve skutečnosti vědí o dané věci kulové... O ostatním ani nemluvím.
    1 bod
  14. Jenvskutku dost nepravdepodobne, ze nys tam mel jen 16” (existuje jen jeden mozny pripad, kdy bys mel jen 16”) Stejne jako je fakt divne ze by tam predrecnik mel uen 17” existuje jako tyre clusters, coz jsou tabulky predstavujici schvalene rozmery pneumatik v zavoslosti na motorizaci a vybave a jsou to ta data, ktera budes mit od vyroby v technicaku. pro karoqa je zde http://www.skoda-auto.sk/ostatne/tyre
    1 bod
  15. Pro ostatní, musel jsem sundat i držák třmenu.
    1 bod
  16. Dnes som natrafil na odomknutu najnovsiu oficialnu verziu 3.6.5, nevyzaduje ziadne dalsie crackovanie. Ti z vas, ktorym robi problem Lucky Patcher a moj navod, stahujte odtialto: https://uloz.to/!5ohJuFMit3h7/hdhtjlugesdgtigjlygjupcsaw-zip Testujte a potom ma chvalte [emoji482][emoji6] Pekny vecer
    1 bod
  17. Jo, mám ji celou, ale o sundání kotouče je pouze zmínka, že je nutno sundat brzdový třmen. Ale kotouč je zrezlý, a tak nevím zda použít trochu násilí nebo opravdu je nutné sundat či povolit i držák brzdového třmenu. Je to Yeti (stejné jako Octavia II) 16" podvozek 282/12 mm. Dík
    1 bod
  18. A k tomu si přidejte regulovaný čerpadla, kdy cca do 3500ot mažete maximálně na 2bary, tak jsem zvědav, co na to řekne životnost motoru, turba atd. když se síla filmu výrazně omezila ...
    1 bod
  19. No, taky jsem se tam podival a ono je to trochu jinak. Ty auta jsou nazyvana referencni, referentske jsem tam nevidel, i kdyz tam mozna take jsou. A referencni = predvadecka. Ono taky auto, co bylo vyrobeno vloni v srpnu / zari a ma najelo kolem 500 km, nejspis moc nejezdilo a asi stalo na prodejne. A predvadecka se konfiguruje jinak nez auto na prodej koncovemu zakazniku - navesi se tam ruzne veci, v konfiguraci jakou by si nejspis nikdo neobjednal - to auto si na sebe vydela jinak, nez pri koncovem prodeji. Na tech konfiguracich je to videt, jsou tam hodne casto Cratery, topeni, elektricka sedadla, elektricke zadni viko, panorama, skibox a podobne. Tohle je prakticke a vyuzitelne pro koncoveho zakaznika? Spis pro prodejce a tady to smysl dava. Ovsem chtit za takhle preplacane a skoro rok stare auto listovku -10%, co je docala odvaha. Velky kus zaruky je pryc, jde o jedny z prvnich dodanych aut, nic krome okamziteho dodani se jako vyhodne nenabizi. Tady je treba si uvedomit, ze kdyz ty auta objednavali, tak netusili, jaky zajem o ne bude a ze se na ne bude tak dklouho cekat a proda se v podstate vsechno co bude, tak tam naplacali co se dalo. Myslim, ze dneska by to konfigurovali taky jinak. A k tomu reprezentovani SA - to je opravdu mysleno vazne, ze nekdo bude reprezentovat Skodu pomoci Karoku? Auta, ktere jde z Rapida? A kdyz bude mit Active (ktera, jen tak mimochodem, jeste neexistuje), tak to nepujde? To je vtip, ne? :-) Reprezentacni, referentsko referencni Karoq. To je dobre, to by melo jit nekam do reklamy. :-)
    -1 bodů
  20. Myslím, že je problém v tom, že se nikde nenastavuje velikost kol. Mám zimní 17" a letní 18" a v obvodu je rozdíl skoro 5cm.....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...