No, taky jsem se tam podival a ono je to trochu jinak. Ty auta jsou nazyvana referencni, referentske jsem tam nevidel, i kdyz tam mozna take jsou. A referencni = predvadecka. Ono taky auto, co bylo vyrobeno vloni v srpnu / zari a ma najelo kolem 500 km, nejspis moc nejezdilo a asi stalo na prodejne. A predvadecka se konfiguruje jinak nez auto na prodej koncovemu zakazniku - navesi se tam ruzne veci, v konfiguraci jakou by si nejspis nikdo neobjednal - to auto si na sebe vydela jinak, nez pri koncovem prodeji. Na tech konfiguracich je to videt, jsou tam hodne casto Cratery, topeni, elektricka sedadla, elektricke zadni viko, panorama, skibox a podobne. Tohle je prakticke a vyuzitelne pro koncoveho zakaznika? Spis pro prodejce a tady to smysl dava. Ovsem chtit za takhle preplacane a skoro rok stare auto listovku -10%, co je docala odvaha. Velky kus zaruky je pryc, jde o jedny z prvnich dodanych aut, nic
krome okamziteho dodani se jako vyhodne nenabizi. Tady je treba si uvedomit, ze kdyz ty auta objednavali, tak netusili, jaky zajem o ne bude a ze se na ne bude tak dklouho cekat a proda se v podstate vsechno co bude, tak tam naplacali co se dalo. Myslim, ze dneska by to konfigurovali taky jinak.
A k tomu reprezentovani SA - to je opravdu mysleno vazne, ze nekdo bude reprezentovat Skodu pomoci Karoku? Auta, ktere jde z Rapida? A kdyz bude mit Active (ktera, jen tak mimochodem, jeste neexistuje), tak to nepujde? To je vtip, ne? :-) Reprezentacni, referentsko referencni Karoq. To je dobre, to by melo jit nekam do reklamy. :-)