Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/21/18 ve všech sekcích
-
Nevim, co se ti stalo, ale posledni dobou to s tebou jde z kopce. U prispevku o pastech na voly jsem si chvilku rikal, jestli ti neukrad heslo chudak osobně. Ten podobny pitomosti rika rad taky. Ze nevidis vyhody OL jeste neznamena, ze neexistuji.3 body
-
Tak já chtěl v únoru původně kupovat Toledo FR,jelikož Rapidů jezdí u nás poměrně dost a to fr-ko vypadá dle mého naprosto úžasně. Jenže po předváděcí jízdě jsem od koupě upustil. Motor 1,0 tsi poměrně slabý a ten zvuk jak vysavač. Led přední světlomety s tragickou svítivostí,rezonance plastů v interiéru... Nakonec jsem skončil u Mazdy 3 s dvoulitrovou atmosférou. Sice jsem připlatil o 50 tis více,ale svezení je úplně o něčem jiném. Vůbec si myslím,že v dnešní době Mazda a její benzinové motory=nejlepší řešení.2 body
-
Zdravím, I já rovněž čekám na objednaný Karoq 1.5 TSi man. Aktuální info od prodejce: Auto již vyrobeno ( 33kt), dodání v 39kt nejdříve. Nejprve prodejce (Brno) tvrdil, že auto dostane ihned po vyrobení. Po mém upozornění, že nejspíš stále probíhá homologace, nejprve nechápavý obličej, (jakoby vůbec netušil o čem mluvím). Rozloučili jsme se s tím, že vše ověří a ozve se. Po hodině telefonát s informací, že auto skutečně dostane v 39kt nejdříve po dokončení homologace. Prioritou jsou prý momentálně dobíhající homologace pro Kodiaq. Auto je MR 2019 a má filtr pevných částí, dva katalyzátory a dvě lambda sondy. Jako drobné odškodnění za pozdní dodávku dostanu prý sadu gumových koberečků (platí prodejce). Informaci, že madla u dveří již v MR 2019 nevržou, nemohl prodejce potvrdit, protože MR 2019 ještě neviděl a do 39kt sotva uvidí.2 body
-
Já víc jak 20k nenajezdím a nepotřebuju auto nijak vlastnit a chtěl jsem s tím mít co nejméně starostí tak pro to. Ale myslím si že to je každýho věc ;)2 body
-
Nemá dovolenou. Příspěvky přesunuty. To ovšem neznamená, že je zde volná diskuse - konkrétně Clerfayt zklidní hormon, jinak bude z fora bez milosti vyexpedován.1 bod
-
@Atrani no, když nechceš popojet dále, tak holt musíš platit výpalné no, co se dá dělat :-) jinak další neskutečná blbost je ta, že prý údajně dělají jen auta od nich koupená..tak tohle je ještě větší hovadina.., než to výpalné.. a řekneš nám tedy, který servis si těch 400,- účtuje ? nebo je to tajné ? určitě by to mnohým z nás pomohlo v tom, kam třeba vůbec nejet :-)1 bod
-
tak samozrejme, ze s nájezdem se zvysuje platba (protože koncova "cena" je nižší). nicmene porad plati, ze zvednout limit ti nikdo nebrání. a zlodejina? no menim auta co 2 roky - jako plátci DPH by se mi uz operák vyplatil, jako neplátci nikoli. to, že zrovna tobě se nehodí, neznamená ještě, že se nevyplatí někomu jinému.1 bod
-
to je divný, ze by doba predání závisela na tom, jestli je to tvůj první operák, nebo ne … ?!?1 bod
-
1 bod
-
Aktuálně 202.000 km - ve 108.000 km jsem musel měnit přední i zadní kotouče a brzdové destičky (kupoval jsem jako ojeté po skončení firemního leasingu) - ve 120.000 km jsem musel klasicky měnit EGR ventil - ve 210.000 km mne čekají rozvody (chladicí kapalina neuniká ani minimálně)- nebyl důvod měnit dříve Jinak klasické běžné provozní věci - stěrače, trysky (přední i zadní) ostřikovače oken, servisní interval jsem na doporučení snížil z LL (30 tis. km) na klasický pevný 15.000 km (byť jezdím převážně dlouhé trasy cca 200 km každý den). Diesel gate jsem nerealizoval, takže se mi DPF vypaluje pravidelně po 750 km, stále původní DPF zaplněn z cca 72% (vypalování sleduji aplikací v mobilu), stále původní spojka a všechny vstřiky. Jediné co aktuálně řeším díky vedrům je zatím nezjištěný únik chladiva z klimatizace (předchozí roky únik při ročním doplnění cca 40-50 g chladiva, nyní už skoro 200 g) - kontrastní látka nikde není vidět, takže to vypadá na nějaký únik u klimakopresoru..tak uvidíme.....zatím stále chladí, byť taková zima jako u mé předchozí Octavie I to nikdy nebyla (holt rozdíl cca 750 g versus 525 g chladiva je asi znát). Ale jinak spokojenost :-) průměrná spotřeba cca 5 l/100, ale je fakt že jsem klidný předvídavý jezdec, žádný závodník (na dálnici ale občas motor pěkně protáhnu, ať si motor a turbo nestěžuje :-) )1 bod
-
Trochu oživím mrtvé téma. :) 175 000km výměna klima kompresoru 190 000km po lupaní v přední nápravě vyměněny homokinetaky vnější a 1 vnitřní + obě ložiska. Nakonec bylo zle nalisovane jedno lozisko. 195 000 montáž tažného zařízení 205 000km odešel vstrik 215 000km opet sporadicka chyba napájení vstřikovacího ventilů. Naštěstí se projevila jen nastartování studeného motoru a po 100m vypnutí a po chvíli opětovného startu. Akorát to bylo zrovna na dovolené. :/ nyní přes 218 000 km z toho už skoro 10 000 km s vozíkem a jedeme dále. :) dpf, egr a spojka původní. Jen aby proboha ještě vydržely.1 bod
-
Zde je návod, vzniklý při výměně výbojek u mého auta. Nářadí: malá gola, redukce na bit, torx T??, krátký a středně dlouhý nástavec (vhodný je použít magnetický), delší pinzeta na manipulaci se šrouby a konektorem, ploché kleště. Pro líné: výbojky lze vyměnit i bez sundavání kol ani plastového podběhu, pokud má člověk normálně veliké ruce a je zručný na manipulaci ve ztížených prostorech. Ti, co mají lopaty, si kolo a podběh raději sundají. U motoru TSI 63/77kW se ani nemusí demontovat akumulátor a to ani pokud máte větší aku než standardní mikroaku 36Ah. Přístup ke světlu je tam tak akorát. 1. Kolo vytočit směrem ven. 2. Vytrhnout krytku v plastovém podběhu - použít drátek z výbavy vozidla nebo jakékoliv ploché kleště. 3. Vyšroubovat torx směrem do motorového prostoru - gola + redukce na bit. 4. Vyšroubovat dolní šroub a šroub u blatníku - gola + redukce na bit + krátký a středně dlouhý nástavcec. 5. Víko světla vyjmout směrem do motorového prostoru. 6. Vytočit kolo směrem dovnitř pro lepší přístup skrz otvor v plastovém podběhu. 7. Plastovou páčku aretace výbojky, která je vpravo od tělesa výbojky, přesunout směrem nahoru. POZOR, hned vedle je plechová páčka clony pro pravostranný provoz, správná poloha pro nás je v dolní poloze. Mě se podařilo tuto páčku nechtíc přesunout nahoru společně s plastovou páčkou zajištění výbojky a parprsek světla nové výbojky pak byl oříznutý a s dvěma zuby na hraně a nevěděl jsem, čím to je. Ono totiž s tou clonou nejde moc pohnout zpět, pokud tam výbojka není. 8. Výbojku vysunout dozadu a sklopit o 90°, baňka míří nahoru. Je tam málo místa, svazek světla je krátký, je to obouruční práce, přístup je lepší otvorem v plastovém podběhu, druhá ruka shora spíš pomáhá fixovat polohu výbojky vůči dílům blatníku. 9. Zmáčknout pojistku na konektoru směrem ke konektoru (na obr. ve směru šipky) a pinzetou konektor vysunout z výbojky. Přístup je shora mezi blatníkem a černým plechem nad světlem. 10. Výbojku opatrně vyjmout skrz otvor v plastovém podběhu. Je to trochu jako ježek v kleci, ale jde to. 11. Novou výbojku vsunout dovnitř světla stejnou cestou a montáž provést v obráceném pořadí. Doporučuju před zpětným namontováním víka světla vyzkoušet rozsvícení výbojky, zda je vše OK. 12. V servisu nechat seřídit světla.1 bod
-
Motor mam 135kw cupa a neviem aky presne tam dali nebol som pri flashovani. Ale zatial bez problemov. Ide to konecne ako ma. Len mi povedali ze ihned vyskocila poziadavka na upgrade noveho softu, flashli ho a je po probleme.1 bod
-
Prý maj problémy s dodávkou motorů. Mě posunuli objednávku o 2 týdny. Výroba 10. září, za jak dlouho by to mohlo být u prodejce?1 bod
-
no 400,- výpalné za vlastné olej je docela síla no..slušně se to rozmáhá..prostě nás potřebují dostat na jejich olej, to je celé..mít dneska nové auto je za trest s těma jejich kontrolama..po záruce už mi tam nikdy neuvidí..1 bod
-
Jináč pánové, chci vám oznámit, že můj sup 2.0 206kW má menší emise, než Tesla. Mám na to i papír. To jsou věci co? Tedy pokud se bavíme o CO2.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ty jsi neskutečně vztahovačnej... Čečulák to říkal obecně, trochu se uklidni a řeš věci racionálně, ne jak dítě na pískovišti, kterýmu jiné dítě sebralo hračku1 bod
-
Že by konečně skončila tradice dopñků? Výběr motor, převodovka. Karoserie, barva. Vše ostatní ve výbavě. To bylo pěkné.-1 bodů
-
Tyto potřeby a tužby nejlépe naplňuje jízda mastnou tyčí. Mluvíš jak frau merkel, že prý mladí nechtějí auta vlastnit.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Proč operák? Když si auto koupíš a po roce prodáš, vyjde tě to podstatně levněji. Navíc bývá u operáků roční limit na nájezd. Kolega z práce měl auto na operák a musel ho na den přesně vrátit. Další auto, které měl taky na operák objednané se opozdilo ve výrobě o pár měsíců (což je podle některých normální a fajn), takže byl 2 měsíce bez auta. Tomu říkám služba k nezaplacení, kterou prý nechtěj jen ti, co na ní nemaj :-).-2 bodů
-
-2 bodů
-
Ale brání. Aby se mi operák vyplatil, spočítal jsem si, že bych musel najet 55 tkm za rok. A tomu mi brání ten limit. Kdyby jsem si ho nechal zvednout, automaticky zvednou měsíční platbu. Celý operák je jen zlodějina typu past na voly.-3 bodů