Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/26/18 ve všech sekcích

  1. 3 body
  2. Mám 180cm a varioflex a vzadu u mne v pohodě , roletka super, základní lavici jsem vyzkoušel v předváděčce a za mne ne, sedáky jsou hodně dole , děti skoro neviděli z oken ven.Vzadu jezdí hlavně děti a pro ně je tam místa dost .
    2 body
  3. Strakonice Auto je 3-2017, 66 kw, Style
    1 bod
  4. To je opravdu nestandardní počínání, se kterým asi výrobce moc nepočítá, od toho je to přece automatické zařízení, které udržuje požadovanou teplotu v interiéru.
    1 bod
  5. Zdravím, tak ve středu objednáno a konec prosince nebo začátek ledna by se měl ukázat na salónu
    1 bod
  6. Myslel jsem si to.. díky Tím pádem by byla i stejná pojistka na žárovku v osvětlení v zrcátku i uvnitř že? Ptám se,protože mě to zajímá,kutil amatér Sám to mám v O3 origo..
    1 bod
  7. Osvětlení v zrcátku se rozsvítí při odemčení DO, nebo otevřením jakýchkoliv dveří vyjma kufru standardně. Kdybys měl osvětlení namontované na obou zrcátkách, rozsvítí se obě současně.
    1 bod
  8. Možná by stálo za to dát jednoduchou odpověď - rekuperaci umím vypnout, neumím vypnout, týká se vozidel z období xy. Spoustu dohadů by to ušetřilo.
    1 bod
  9. Já mám auto z 6/2011 (vše původní), aktuálně něco přes 208.000 km najeto. Počátkem listopadu jedu na servis (během 14 dní ujedu těch zbývajících 2.000 km). Takže rozvody a vodní čerpadlo budu měnit dle předepsaného plánu při 210.000 km (dle mých automechaniků se vázat na 6 let je zbytečné, tedy pokud neujedu těch 210 tisíc až za 20 let :-)). takže auto bude mít už přes 7 let. Chladící kapalina evidentně nikde nemizí (takže čerpadlo v pohodě drží) - nedolévám, občas juknu a hladina je stále pár milimetrů pod hranicí MAX. Takže za sebe bych se nebál a neměnil zbytečně dříve. Samozřejmě jako ve všem platí, že hodně záleží jak kdo jezdí - kdo je závodník, motor je víc namáhán, tak asi musí měnit dříve....ale to je pouze můj názor a zkušenost :-)
    1 bod
  10. Tak auto je už na prodejně,příští týden vyzvednu
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Ja uz casto parkovanie prenechavam autu a chystam si veci z auta. Je to ale o zvyku kde mna musel stale kolega nabadat na to aby som to zapinal a pouzival. Napr v auparku/podzemnych garazach je to uber bomba.
    1 bod
  13. Mozna casem jeste snizi cenu? Me tedy pred dvema lety na pouzitem Yeti s najezdem kolem 12000 km nabidli u dealera Skody Havex slevu max 5000 Kc z 350000 Kc, pritom na novy Yeti s cenikovou cenou kolem 390000 Kc nabidli slevu kolem 60000 Kc, takze by me vysel novy levneji nez pouzity. Ten pouzity mel sice nejaky "packet" navic, ale na to auto nejezdi.
    1 bod
  14. Už som z dlhej doby nevedel, čo ďalej, čo si ešte doplním. Chcel som pred zimou vyhrievané sedačky, no cena zatiaľ odrádza. Ostrekovače pôvodne tiež som chcel skladať materiál postupne, no nedalo mi to pokoj a tak som objednal z troch rôznych zdrojov podľa cien všetko v priebehu dvoch týždňoch… Nie že by som ich extra potreboval. No keď už mám v aute všetky LED-ky, vrátane stretávacích i diaľkových, zbytočne lákať, že je tam niečo čo nemá. Na druhej strane i Rapid má low xenon-y bez ostrekovačov. Ale ja som stále trošku mimo bežný štandard. Zoznam dielov neobsahuje komplet nárazník s otvormi. Ak budete meniť celý nárazník, postup a zoznam dielov si upravte podľa seba. Montáž mi zabrala dosť času, mal som to rozdelené na asi 4 či 5 dní čistého pracovného času po robote. Zoznam dielov: 1x – 6V0 807 055 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vľavo 1x – 6V0 807 056 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vpravo 1x – 6V0 807 923 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vľavo 1x – 6V0 807 924 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vpravo 1x – 6V0 955 109 A – vrchný kryt vľavo 1x – 6V0 955 110 A – vrchný kryt vpravo 1x – 6V0 955 965 A – tryska, zdvihový valec vľavo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 966 A – tryska, zdvihový valec vpravo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 970 A – hadice, rozdvojka, spojky 9x – 1J0 971 939 H – svorka na uchytenie hadíc 1x – 6R0 955 681 – čerpadlo ostrekovačov predných svetlometov 1x – 443 955 465 – tesniaci krúžok (1x – 6V0 955 449 A – nádobka so snímačom hladiny a pre ostrekovače svetiel) – nie je nutná, ja som nechal pôvodnú 1x – 1J0 973 722 A – konektor čerpadla (odporúčam objednať komplet, vrátane pinov a tesniacich gumičiek) 1x – N 01 713 115 – poistka 30A (pozícia 11) 1x – pin pre poistku 2x – pin pre konektor čerpadla – v mojom prípade súčasť konektora 4x – pin pre relé (s “jazýčkom”, 2x 6,3mm, 2x 9,5mm) 1x – 4H0 937 528 – držiak pre relé 1x – 004 025 129 – relé (Relé 645) – postačí aj napríklad z autokelly 191 937 503 1x – 000 979 009 E – pin – BCM T46B/34 1x – očko – 8 mm – ukostrenie motorový priestor vodič – fialový – 0,5 mm (relé – BCM) – 0,3 m vodič – hnedý – 0,5 mm (relé – kostra) – 0,7 m vodič – hnedý – 2,5 mm (motorček – kostra) – 0,6 m vodič – červeno-žltý (červený) – 2,5 mm (relé – poistka) – 0,5 m vodič – bielo-čierny (čierny) – 2,5 mm (relé – motorček) – 4 m Postup Ten sa opäť asi oplatí rozdeliť na niekoľko dielov. Predsa len ide o časovo náročnejší úkon (demontáž nárazníka, stieračov, BCM jednotky, poistiek, výrez diery, natiahnutie hadičiek a podobne). Najzrozumiteľnejšie mi vychádzajú štyri časti – montáž, zapojenie hadičiek, elektrická časť, kódovanie. Celý návod je na webe: https://wirer.sk/f3_svetla-ostrekovac/ Snažil som sa to rozpísať krok po kroku ako som vedel. Na prípadne otázky zodpoviem. Výslednú sumu zatiaľ spočítanú nemám, no pár ľudí už si zálusk robí. Tak uvidíme... Mix fotiek v skratke Výsledné video Funguje to presne ako na FL F3, z nej som čerpal kódovanie: - musia byť zapnuté stretávacie svetlá. Parkovacie ani DRL nestačí - každé desiate stlačenie páčky ostreknutia čelného skla spustí ostrek svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - dlhé stlačenie páčky ostrekovačov čelného skla spustí ostrekovanie svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - časy a intervaly je možné upraviť kódovaním PS: som si vedomý toho, že ten výrez nie je dokonalý. Na jar sa bude možno riešiť vytmelenie medzier a nástrek nárazníka, ak nepomôže lokálny rozstrek a rozleštenie. Cez zimu to zatiaľ ostáva ako je. Pár ohlasov mám aj takých, že to nemám vôbec riešiť a ľudia si mysleli, že mám nový nárazník. Takéto správy vždy potešia :)
    1 bod
  15. Pánové aby vám do saloonu nedodali už toho populára nebo spartaka či jak se ten wergl bude jmenovat
    1 bod
  16. v konfiguratoru to zvolit lze právě. tak netuším, proč mě dealer řekl, že mu to kombinovat nelze. :-/
    1 bod
  17. Tak ono to zase až tak moc hrozné není. A konkrétně ta motorová paleta si u S3 nevede zase nijak špatně. Žádné fatální problémy se (zatím) nekonají a doufám, že to slovo zatím v té závorce zůstane i nadále :-)
    1 bod
  18. může tě i upozorňovat, pokud si to nastavíš
    1 bod
  19. http://www.kreatormocy.pl/portfolioentry/projekt-podniesienie-mocy-w-skoda-superb-3-6-fsi-v6-260-km-dsg-4x4/ http://www.kreatormocy.pl/wp-content/themes/daedra_kr/js/timthumb.php?src=http://www.kreatormocy.pl/wp-content/uploads/2014/03/skoda_superb_36fs_260km_wykres.jpg&w=610
    1 bod
  20. Štěstí by byly patnáctky
    -1 bodů
  21. Mám jinou zkušenost. Ano, v zimě si dělám "tropy", tedy topení na max a po určité době stahuji (obé benzín). U mechanické regulace je to o dost plynulejší (skok z tepla do vlažna se nekoná), od dejme tomu 30. minuty jízdy na ovládání nemusím sahat, občas kroutím s knoflíkem směru ofuku nebo intenzity. Je to celkem citlivé na okolní teplotu (pokud se venkovní teplota změní o 1°C, poznám to a doladím si to). U Climatronicu (či jak to nazvat, prostě volič teploty na LED) je to naopak - teplotu drží stabilně, ale někdy to nestačí a musím jít na HI. Každý je asi jiný, ale celkem často jezdím s tou starší technikou a tam jedu max, protože jinak mrznu (buď krátká jízda, nebo taky velká zima). A jsem dost citlivý na foukání, takže nejdřív okna (jako nutné zlo proti zamlžení) a pak do interiéru, nízká intenzita, vyšší teplota. Vyšší, než vcelku vlažný vzduch vyzázející u novější techniky z ofuků, s teplotou na 29,5°C.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...