Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/12/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
Vsetka cest. Ja by som ani na sekundu nemyslel na vlastny olej, ak mi daju v autorizaku kludne aj za dvojnasobok eshop cien, ale ten skurveny kartel ma v Bratislave a okoli vsade za 5 az 6 nasobok.1 bod
-
@sk0d@ Litr mě vyjde na cca 149kč , zákazníkovi účtuju 170kč1 bod
-
1 bod
-
Nebo si kup Citroen Kaktus ty maji z venku na dverich ty ABS segmenty nebo jak se to jmenuje. [emoji23]1 bod
-
Našel jsem skvělý návod: https://sites.google.com/site/cztomeco/skoda-fabia-ii-tempomat a vypadá to na vadnou kabeláž páčky, tak ji budu muset rozebrat. Nyní je sada tempomatu pro vozy BEZ palubního počítače v akci za 1899,- https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-ii-roomster-tempomat-bez-palubniho-pocitace-original-11246cz2743/ Ten kdo má vůz s palubním počítačem (s přepínáním na páčce stěračů) a nebál by se, může koupit tuto sadu a udělat ze dvou páček jednu .1 bod
-
Pro Ty ,co mají zájem ,nové beta verze- Carista++3.8+beta-20.apk Carista++3.8+beta-19.apk Carista++3.8+beta-18.apk1 bod
-
1 bod
-
Rozhodně. Celá ulice mi bude závidět Škodu Octavii 7. generace s motorem 0.5 MPI, který bude ze dvou válců jeden vypínat, pokud pojedu nad 50 km/h.1 bod
-
Tenhle kus salátu mi vyjeli u dealera z gianostiky (je tam ve zkratce napsaný, aby nic nespravovali, že obnova softwaru bude k dispozici v druhém čtvrtletí 2019), aby mě oblbli; byla jsem tam před vánoci než jsem toho "klokana" vyhandlovala za jiné auto jiné značky. Nevěřím jim ani ŠA už ani slovo. Manažer mi řekl, že být mnou, tak si od toho softwaru moc neslibuji, že prý to klidně může být pouze kosmetická "úprava", která nemusí nic vyřešit. A ŠA nic nedělá pokud se neobjeví víc než pět procent problémových aut, že se jim to finančně nevyplatí. Nádhera. A zákazník si může trhnout nohou. Sbohem Škodovko.1 bod
-
1 bod
-
EFB nebo AGM. Samozrejme napr. u auta z druhe ruky se na to spolehat neda, i s normalni levnou autobaterii to bude par mesicu po koupi jezdit.1 bod
-
Ale vadi necemu ten chybovy kod? Ja myslim, ze ne. Je to jen informativni zprava pro servis.1 bod
-
Docela velká momentální sleva (cena kolem 1600 Kč místo původních cca 5000 Kč), sice je to určeno pro Fabii, ale podle mě není důvod, proč by se to nevešlo i do Yeti. https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/interierovy-drzak-jizdnich-kol-lah720003x--11 Kdybych si už nevyrobil vlastní, tak bych o něm za tu cenu už přemýšlel.1 bod
-
Používáte někdo interiérový držák jízdních kol? Chtěl bych to mít v Š Yeti, stačí pro dvě kola. Škoda to prodává za 5440 Kč: 3T9056700 . Jaké s tím jsou praktické zkušenosti? Koukal jsem na internetu, že něco obdobného neoriginal se dá koupit za 1250 Kč: MM bike . Má cenu kupovat ten original od Škody za více než čtyřnásobnou cenu?1 bod
-
Ten neoriginální držák bych chtěl ale mít raději zafixovaný někde vzadu, jako to má ten originální, předpokládám totiž, že se mi pak budou kola do vozidla lépe a snadněji nakládat, když je budu upínat do držáku vzadu. Kdyby bylo upínání kol vepředu, tak mi musí to kolo někdo druhý držet, než otevřu zadní boční dveře a upnu ho. A ten samý problém by byl při vyndávání kola.1 bod
-
Na ležáka dáš dovnitř pouze jedno kolo, když ho nechceš poškodit, vozím to tak ve Felicii, ale do Yetiho bych chtěl ten interiérový držák. Ten neoriginal držák není nijak připevněn, ale kola v něm pak stačí upevnit popruhy nebo gumicuky, to podle mě stačí.1 bod
-
Pawouk- pěkný manuál od ŠA jak se zbavit zákazníků a odpovědnosti za závady. Jestli je to tak hezky sepsané i u ostatních možných důvodu k reklamaci tak to zaslouží značku kvality ,, ČECHŠMEJD".0 bodů
-
@Aleš_BX očividně si umím vyměnit olej sám abych věděl kolik mi z 4L balení zbude víš jak.. to co ti výrobce namaluje na papír mnohdy nekoresponduje s realitou. Když si olej měním sám, a nechám po proplachu poctivě vykapat, zbudou mi maximálně 2 deci při dolití na risku max. Ty do servisu doneseš 4L balení, oni to chudáci udělají poctivě a ty je jebeš za to že ti nevrátili 7 deci? To není princip ale debilita Koupíš si auto za 350K a pak řešíš desetikačky na oleji.. Škoda že je tu stále přežitek toho že i zákazník kretén je pán, měli ti ten vlastní olej omlátit o palici a vykašlat se na tebe. Protože takové jednání z tvé strany je tak max na presdržku Díky bohu že já mám své zákazníky zdravé..0 bodů
-
0 bodů
-
-1 bodů
-
Já odpojil ten konektor z mínusového pólu baterie, vypnul jsem tím nejenom rekuperaci energie (inteligentní dobíjení), ale i Start Stop Systém. Zkoušel jsem měřit napětí, když byly teploty kolem nuly, ukazuje to během jízdy s připojeným konektorem 14,6 V až 14,7 V, a s odpojeným konektorem 14,4 V až 14,5 V.-1 bodů
-
Rekuperaci energie tam máš, proto tam je to inteligentní dobíjení, u Škodovky je to spojené s SSS (Start Stop Systém). Ta rekuperace ti mohla za těch pár let baterii zničit, přesně jak psal Caster, sulfatace. Přesně jsi totiž popsal projevy rekuperace: Při rekuperaci to během jízdy odlehčuje alternátor, auto bere el. energii občas z baterie a ne z alternátoru, napětí klesá k 12 V, při brzdění motorem nebo jízdě z kopce to naopak nadměrně dobíjí baterii, napětí stoupá kolem 15 V, baterii to vůbec neprospívá, ani nízké napětí ani příliš vysoké napětí. Pro baterii je nejšetrnější dobíjení konstantním napětím odhaduji kolem 14,2 V u EFB baterií možná až kolem 14,6 V, protože díky své konstrukci více vydrží,, ale příliš vysoké napětí kolem 15 V už baterii dle mého názoru neprospívá a neprospívá ji určitě ani neustálá změna napětí při rekuperaci. Navíc inteligentní dobíjení nikdy nedobije baterii do 100%, protože musí ponechat rezervu pro rekuperaci. http://www.auto.cz/rekuperace-energie-v-autech-ani-joule-nazmar-83301 http://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-kdo-chce-jezdit-musi-dobijet-125770?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku Navíc škodovka aby ušetřila tam dává místo AGM baterii baterie EFB, které nejsou vhodné pro vozidla s rekuperací energie. https://www.autobaterie-pema.cz/cs/technologie-agm-gel-efb.html Řešením je vypnout tyhle "rádoby šetřící" systémy, rekuperaci, inteligentní dobíjení, SSS, někdo si to nechá vypnout kódováním, já na radu jednoho bývalého zaměstnance dealera Škody vytáhnul konektor z mínusového pólu baterie. Bohužel jsem to také neudělal hned po koupi auta, ale až po roce a půl, takže mám baterii také určitě načnutou sulfatací, no zatím drží. Vypojení konektoru z mínusového pólu baterie znamená, že řídící jednotka přestane dostávat informaci o aktuálním stavu baterie, tím nejsou splněny podmínky pro používání SSS, ani pro používání rekuperace, ani pro používání inteligentního dobíjení, řídící jednotka nastaví natrvalo dobíjení na konstantní napětí kolem 14,5 V. V paměti se uloží chyba s názvem "Battery regulator 00458 Controller for battery monitoring (J367)", která jde vymazat např. přes Caristu, pokud se konektor zase zapojí. http://www.autobaterie.com/proc-akumulator-nedrzi-proud-1 bodů
-
-1 bodů
-
Tu chybu není potřeba vymazat, ničemu tam nevadí, je to jen informace pro servis, že v minulosti byla nějaká chyba v komunikaci při monitoringu autobaterie, ale pokud by ti z nějakého důvodu vadila, můžou ti ji v servisu vymazat třeba při servisní prohlídce, když jim o to řekneš. Také si jí můžeš vymazat sám nejlevněji asi přes aplikaci Carista v mobilu a ta aplikace umí i jiné věci, např. já si přes ní aktivoval Hill Hold Assist (asistent rozjezdu do kopce), potřebuješ jen tu aplikaci nainstalovat na mobil s androidem a bluetooth modul ELM327 podporující protokol verze 1.4 za pár desetikorun z aliexpressu. Více zde: To že jsi autobaterii odpojil kvůli nabíjení, je jistě špatné, servis by měl v autě něco restartovat, jako když se dává nová autobaterie. Ale pokud budeš jezdit s vytaženým konektorem jako já, tak je to jedno, nabíjení autobaterie se nastaví na stále stejné konstantní napětí kolem 14,5 V, vypne se inteligentní dobíjení, rekuperace a SSS. Já přemýšlím, že konektor zasunu jen na servisní prohlídku nebo na měření emisí před technickou kontrolou.-1 bodů
-
Muzes koupit u konkurence, tam to maji jeste ve sleve. https://www.obautodily.cz/skoda-yeti-smartgate-skoda-original-10815cz1136/-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Hele Zdenku, prijde ti normalni vystupovat tady pod vice identitama a vzajemne si davat plusy? Krom neustaleho omilani vytazeneho konektoru, uvadeni slevy na auto koupene v ramci ZTP cilove skupiny je tvuj prispevek cista nula. Jen to tady zasiras nesmyslnyma spekulacema.-1 bodů
-
Kvuli tomu se takovym kolum vyhybam, jiny smer otaceni a chovaji se jinak, bal bych se tim jezdit vyssi rychlosti i v lete.-2 bodů