Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/28/19 ve všech sekcích

  1. Takze aj ked sa to vsevedkovi Alesovi pacit nebude, softclose je nahodeny a funkcny. 3387829C-7EAC-46B7-904D-8866FBEAB995.MOV
    5 bodů
  2. Mockrat dekuje slezsko :) my k severni morave moc nepatrime :D ale byl to nervak reknu Ti
    2 body
  3. Máte někdo nějaké zkušenosti s dodatečnou montáží tažného zařízení na Rapida? Jakou volit značku, napevno nebo sundavací a co pak dělají couvací čidla apd.
    1 bod
  4. Já jsem nechtěl nikoho urazit ale jak mám někomu přes internetovou diskuzi vysvětlovat tření a valivý odpor u nesoubezne jdoucích kol? Proto ta otázka na vzdělání. Protože tady je tři milionů plku o ničem a kdyz se někdo vyjádří fundovaně tak ho druzí mají potřebu překřičet. Nechápu proč raději nenapíšeš tomu kdo vstoupí do diskuse větou "to jsou ale bláboly" a víc nepřidá? To jsou přes ně ti rozbijeci diskuzí nesoucí se v přátelském duchu.
    1 bod
  5. Poznámky o vzdělání vždy miluju. Zejména, když mě v servise, nebo na stk nějaký ušmudlanec poučuje o nějakých teoretických báchorkách. Jsem původně VŠ v oboru dopravy. Ti pánové občas zapomenou, že i majitel vozidla není vždy jen debil s titulem.
    1 bod
  6. No já přecházel z Tsi do Mpi zcela účelově a vědomě a přecházelo se mi velmi dobře. Věděl jsem do čeho jdu a na co to chci. Měl jsem tento motor dopředu projetý. Při výběru tohoto motoru jsem samozřejmě vycházel i z mých dosavadních zkušeností (jezdeckých i technických) za nějaké ty roky pozpátky. Chtěl jsem spolehlivý, na spotřebu nenáročný stroj a nemyslím si, že někoho, kdo jezdí v rámci předpisů na silnici zdržuji s tím mým Mpi. Výběr je jen na tobě mike33. Auto je jako ženská. Ptáš se někoho jestli si ji máš vzít za ženu nebo ne, většinou neptáš a dáš na svůj úsudek. U auta je to skoro stejné, každému vyhovuje něco jiného, zkus a uvidíš, všeobecné rady jsou většinou pro kočku..........
    1 bod
  7. Nikdo tu neporadí na 100%, priority ví každý řidič sám. A hlavně aji záleží na trase a na tom jakým stylem řidič jezdí. Já jezdím každý den taky 30km z dědiny do města a mám na trase hodně velké výškové rozdíly a tím pádem hodně oceňuji turbo u tsi. Nejsem žádný závodník, přesto nemám rád když někdo zdržuje a to na okresce s mpi není žádná báseň předjíždět. Ještě hodně záleží čím jsi jezdil doteď. Ono z “lepšího” na horší se přechází blbě. Já když musím sednout do htp u nás v rodině tak trpím.
    1 bod
  8. 70kw + 2 osoby a kufry, trasa Uh.Brod-TN-Demanovská dolina-Poprad a zpět.
    1 bod
  9. Mam to na vsetkych dverach. Diely cca 400-600 eur (mne sa podarilo za 500), montaz 300, trvalo to pol dna, ale mozno sa to da rychlejsie.
    1 bod
  10. Tak pneu 205/50 R17 je docela v pohodě k sehnání od různých výrobců i za ještě jakž takž rozumný ceny a i zimáky celkem jsou. Zato 205/45 R18 je totální téměř nesehnatelný bulšit a zimáky už vůbec. Kdyby alespoň alternativně šlo něco běžnějšího, tak ok, ale tohle...
    1 bod
  11. za mě ve spojení s LPG maximální spokojenost. Jasně občas ten výkon chybí, ale při té dnešní hustotě dopravy, stejně čék musí jít pokorně v koloně, takže převládá úsporná cesta z místa A do místa B
    1 bod
  12. Se tím projeď, každému stačí něco jiného, ale na jízdu po městě a mezi obcemi je ten motor dobře zpřevodovaný. Zde na fóru ho mají @Malta , @Petr AMF nebo @Heini v HB
    1 bod
  13. Ten rozjazd je do veľkej miery otázkou ako sa tlačí na plynový pedál... je úplne jedno ci režim D alebo S, či diesel ci benzín ak sa plyn len hladká tak preraduje DSG veľmi hladko ale aj tak to je cítiť ak sa na to človek sústredí. Moja polovička to napríklad nevníma. No ak sa pritlačí viac tak cítiť to trhanie a to už cíti aj ona. Tak isto aj manual v akomkoľvek aute pri preradeni z 1 do 2 pri 4000rpm trhne. Myslim si ze to je vlastnosť prevodoviek bez ohľadu na typ (okrem CVT) alebo motor. K tým kopcom - dnes som skusil 150 a pri manuálnom režime DSG 7 prevodový stupeň ma cez 3000rpm a dokáže 150km udržať avšak oba režimy automatu si podradia. D do 6 a S dokonca do 5. Motor má maximálny výkon 115 koní a krutak 200Nm od 2000rpm a zhruba tak to jazdí. Ja tomu hovorím neurazí nenadchne, avšak spotreba výrazne dokáže potešiť.
    1 bod
  14. V únoru jsem jel ze Švýcarska do Prahy a pokud to šlo, tak jsem 140 tacho držel. Vyšlo to nakonec viz příloha. 81 kW liftback.
    1 bod
  15. Rozměry by měli být 7J × 18" ET39 - 205/45 R18 6,5J × 17" ET40 - 205/50 R17 6J × 16" ET38 - 205/55 R16 6J × 16" ET35 - 195/60 R16 Ještě by měli být 6J × 15" ET35, ale nenašel jsem pneu a asi budou omezeny jen na slabší modely 66/70kW.
    1 bod
  16. .. a něco opačného, co by eliminovalo nežádoucí zvuky (motor, podvozek, kola,...) by nebylo? Formuli nechci....
    1 bod
  17. pred Tescom na parkovisku so zdvihnutou jednou stranou. stačilo mi náradie z bežného príslušenstva v kufri (ak nepočítam plachtu pod chrbát aby som sa nezašpinil)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...