Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/02/19 ve všech sekcích
-
Největší tragédií je, když se žena vdá z lásky a potom zjistí, že ten hajzl nemá ani korunu. Patolog přijde domů a hned ve dveřích se na něj vyřítí rozčilená manželka: „Nemůžu uvěřit, že jsi ošukal mou sestru, ty parchante!“ „Ale no tak. Vždyť víš, jaká je krásná. Přišel jsem do práce a ona mi tam ležela úplně nahá. Co jsem měl dělat?“ „Pitvat, ty úchyle!!!“3 body
-
2 body
-
2 body
-
Po kvalitně odvedené práce v AS kdy my měnili na záruku zadní reproduktory byla noční můra. Chyběli šrouby, drnčelo vše co na těch zadních dveří bylo. Až na podruhé to dali vše do původního stavu, jen to drnčení nepřestalo. Tak jsem se rozhodl vyměnit zadní reproduktory a můžu opravdu říct že oproti orginálu se to fakt nedá srovnat, zvuk je čistý a hlavně nikde nic nerezonuje. Pokusím se nahrát i video.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Upřímně, ono už na standardním podvozku to vypadá při menších kolech dost vysoké (R16 jsou minimum, aby to nějak vypadalo). S paketem pro špatné cesty už je to docela dost (on je o 1cm výše myslím, 8mm je pak zvýšení světlé výšky proti standardnímu podvozku). Můj osobní názor je, že pokud nejezdíš někam na chatu a podobně po polních cestách s vyjetými kolejemi, šel bych do toho sportovního podvozku.1 bod
-
Foto výsledku by sa nenašlo? Predsa len odlakovac je dosť agresívny...1 bod
-
O4 jsem tento týden potkal na silnici 2x. Obě byly Combi. Někdy na kraji týdne, nebo koncem minulého byla někde na netu vyobrazená bílá z testů v Alpách. Přesně takto vypadaly oba vozy. Proti O3 velká maska, ale nezabíhá do světel jako u té žluté. Viděl jsem dva typy světel - první jen s proužkou vespod jako O3 před Fl, druhá dva klikyháky alá zadní světla VW. Nevím, jestli to u obou aut byla světla stejná, jen jedno "na denní svícení" a druhé zapnuté, spíš si myslím, že to byly dvě varianty dle budoucí výbavy. Boky byly velmi šikovně kamuflovány plastovými panely v barvě karoserie, zadek částečně také. Faktem je, že zadek byl poměrně dost "hranatý" alá Toyota, samozřejmě nevím, kolik to dělá ta kamufláž. Já se s nimi neměl potřebu honit :). Vzadu bylo vše v jedné barvě, pokud by to bylo tak v sérii, tak červená vypadala dost blbě, modrá docela dobrá a to mám rád "vše v barvě". Faktem je, že zadek hodně skreslovala kamufláž a tím pádem malá zadní světla - pokud by byla a asi budou protažená jako u Supa, pak se to hodně změní, takto to evokovalo vysokou úzkou siluetu. Zadní sloupky (C) byly poměrně úzké. H1 bod
-
1 bod
-
Asi tak. Navíc když to řeknu trošku negativně, fotomontáž vypadá docela slušně, žádný "odvaz", ale docela líbivé tvary. Škodovka v poslední době ale jde opačným směrem (snad jen Scala v rámci možností ujde), takže nepochybuji, že to bude opět úplně jinak..1 bod
-
Tak dnes jsem manželce dělal kompletně nové brzdy a rozhodl jsem se udělat i brzdové třmeny, krycí plech a kryt bubnu a výsledek po pěti hodinách je docela dobrý až na to broušení to docela šlo. Jinak 1x základ obrosil 160tkou brusným papírem a znovu základ a pak 2x lak. Tak snad to vydrží nějakou dobu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mně např. není jasné, jak se změna u brzd projeví. Lineární nástup, vyšší účinnost, nebo něco jiného?-1 bodů
-
No ještě bych to doplnil o to, že řada věcí má společný jmenovatel v podobě MQB a tedy občas napříč modely. Ne všude, ale velmi často je diskuse na stejné téma rozdrobená po jednotlivých sekcích.-1 bodů
-
Odpocin si pri rizeni? Kristova noho, diky za kazdy den bez nej :-) Me by zajimala moznost doplneni personalizace, ale jako ty brzdy, zrejme opet zustane bez odpovedi..-1 bodů
-
Třeba proto, že tam nejsou odpovědi na moje otázky. Třeba jestli tím nepadá záruka vozidla. Já už se radši na nic ptát nebudu. Od toho fóra zřejmě nejsou. Dík-1 bodů