Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/01/19 ve všech sekcích

  1. Pokud vidím, že už se okolo motá víde lidí, a jsem na dálnici, taky se přikláním k tomu nezastavovat, navíc pokud vezu pasažéry, děti třeba. Je to strašně nebezpečné, při hustotě provozu na našich dálnicích. Když hoří auto, a řidič/lidi jsou okolo venku, jde už jen o majetek. Jak zastavíš, riskuješ život svůj i blízkých - pozor, stále mluvím o dálnici. Například jeden kolega, nedávno zastavil po poruše motoru na dálnici v odstavném pruhu, než si stačil nasadit vestu, vylézt a zajistit místo, cca během minuty, jeho auto smetla zezadu dodávka. Rozbořila zadek auta, odnesl to zlomeným obratlem, seděl vepředu. Teď si představte tu hrůzu, kdyby měl vzadu děcka. Nebo je zrovna přendával za svodidla. Pozn. ochotný pomoci jsem, hasičák vozím, ale nikdy neohrozím rodinu.
    3 body
  2. Kuwa, to byl dnes ale pařák, že se mi i sněhulák rychle rozpouštěl....
    3 body
  3. Přesně takhle jsem to myslel i já.
    2 body
  4. Protože můj RAPID nebyl ze série (ani za příplatek) vybaven zadními reproduktory (stejně dle ohlasů zde nevalné kvality), nastal čas dodělání ozvučení zadní části auta. Využil jsem nabídky vsetínské formy HTCAR a stal se pokusným králíkem aplikace reproduktorů do zadních výplní dveří. Zadní reproduktory jsou totožné jako přední u OI nebo zadní u OII, tzn.širokopásmový s uchycením 165mm, výkon 80W, výškový 50W, oba impendance 4 Ohm. Dodané reproduktory mají originální koncernové označení čísla ND. Balení reproduktorů: Relativně zkušenému a znalému člověku montáž zabere cca 6 hodin práce, protože tato montáž se musí dělat s rozmyslem a trpělivě. Doporučuji koupit dostatek stahovacích elektrikářských pásek, pokud chcete mít kabeláž solidně uchycenou k originálním svazkům elektroistalace. Hodí se i pájka a teplovzdušná pístole na smršťování bužírek v případě zkracování kabelů, pokud vám někde bude vadit jejich zbytečná délka navíc. V případě nýtování reproduktorů do plechu dveří jsou nutností nýtovací kleště na nýty s trnem. Pro fixaci kabelů v průchodkách si pořiďte opravdu pevnou a dobře lepící pásku, třeba Pattex Power Tape. Dále se hodí i speciální montpáky na rozdělávání panelů: Postup montáže. 1. Demontujte dveřní panely. Prvním krokem je pootočit o 90° černým čepem ve vybrání v dolní části panelu (stranový klíč č.10). Potom najděte první příchytku směrem dozadu od tohoto čepu (na toto jsou dobré ty montpáky, bez nich je to trápení a strach, že panel rupne). Je nutno s citem, ale dost silně zabrat, aby příchytka povolila. Další příchytky (celkem je 7 příchytek) po obvodu už jdou odcvaknout snadněji. Odpojte lanko otevírání dveří, západka bílého úchytu bowdenu se odmačkává směrem ven. Panel vysuňte směrem nahoru z horní okenní lišty. 2. Odpojte dveřní 28 pinovou svorkovnici na B sloupku vyklopením oranžové pojistky. 3.Vymáčkněte obdélníkovou průchodku husího krku směrem dovnitř dveří a protáhněte svazek ven otvorem pro reproduktor. Vymáčkněte kulatou průchodku. . 4. Odstraňte fixaci původního svazku k oběma průchodkám, je to jen normální izolační páska. Ze svazků odstaňte jakési vyplňovací válečky, které zvětšují menší průměr svazku, aby úplně vyplnil otvor v průchodce. Jsou také z izolačky, lze je opatrně podélně naříznout a odstranit. Poté protáhněte kabel pro širokopásmový repoduktor (má širokou čtyřpólovou svorkovnici) nejprve skrz kulatou a obdélníkovou průchodku a pak skrz husí krk až k 28 pinové svorkovnici. Piny zapojte do pozic 21 (černý vodič) a 22 (černo-červený vodič). Svorkovnice má fialovou pojistku, tu je nutno nejprve povysunout. . 5. Kabel přichyťte k původnímu svazku stahovacími páskami, dodržte hlavně prohnutí mezi příchytkou uvnitř dveří a kruhovou průchodkou kvůli prostoru pro okno! 6. Nový kabel a původní svazek zaizolujte k průchodkám pomocí PATTEX pásky. 7. Nasaďte zpět průchodky. Zapojte svorkovnici do B sloupku a nasaďte krytku, aby se nepoškodila při zavírání dveří. 8. Až teď je ten správný čas na uchycení reproduktoru přinýtováním nebo přišroubováním. 9. Do čtyřpólové svorkovnice zapojte piny kabelu pro výškový reproduktor a svorkovnici zacvakněte do reproduktoru. Kabel k širokopásmovému reproduktoru upevněte společně s kabelem výškového pomocí stahovacích pásek k původnímu svazku. Já ještě zkrátil kabel k výškovému reproduktoru o 50cm, je zbytečně dlouhý. Dvoupólovou svorkovnici připojení výškového reproduktoru uchyťte pomocí samolepícího držáku se stahovací páskou do polohy dle fotky. 10. Do dveřního panelu dveří zalepte výškový reproduktor. Doporučuji použít nějaký tmel či lepidlo pro vymezení vůle v loži reproduktoru. Já použil polyuretanové jednosložkové lepidlo, které mi zbylo z lepení lišty na mřížku v nárazníku. Bohužel lože nemá fixaci reproduktoru zacvaknutím, ale jsou použity jen vodící čepy pro správnou polohu reproduktoru. Asi nejlepší řešení je reproduktor zalepit na čepech tavnou pistolí. 11. Na kabel od výškového reproduktoru namotejte lepící pásku, aby vznikl tlumící váleček (cca 0,8 - 1cm v průměru), zabrání klepání kabelu o výplň nebo plech dveří. Tímto jsou dveře připravené. 12. Demontujte spodní obložení B sloupku, prahů a spodní kryt A sloupku. Tady jsou použity pružinové tvarové spony. Pomocí plastové montpáky nejdříve mírně odchlípněte panel u těsnění dveří a pak plochým šroubovákem páčit v místě spony. Spodní panel B sloupku má celkem čtyři úchyty. Doporučuji také částečně demontovat spodní uchycení horního panelu B sloupku (stejné pružinové spony). Obložení prahu jde vycvaknout jen rukama tahem nahoru. Bohužel plast zůstane na místě a trochu překáží manipulaci, protože zadní uchycení je šroubem, který je pod zadním sedadlem. 13. Vycvakněte svorkovnici z B sloupku a zapojte do ní piny na pozici 21 (černý vodič) a 22 (černo-červený vodič). Na kabelech je barevné označení strany vozidla, nepoplést aby pak byl L a P kanál správně zapojen. 14. Kabely véďte podle původního svazku směrem dopředu. Fixovat doporučuji vždy nejlépe u původních plastových příchytek. Asi 2x jsem přidal fixaci v místech velké vzdálenosti mezi příchytkami. . 15. Až se dostanete s kabely do oblasti pod přístrojovku, nezbývá než vypnout rádio, které vám doteď hrálo k práci. Rádio demontujte a odpojte vzadu všechny konektory. Líp tak uvidíte kudy kabely přivést až k rádiu. Doporučuji použít dostatek stahovacích pásek a taky samolepící držáčky stahovacích pásek a kabely pořádně zafixovat, zvlášť pak u řídiče, aby nebyly prověšené. 16. Kabely zapojte do pravého, pískově hnědého konektoru FAKRA, který je určen pro reproduktory. http://www.autoradiahifi.cz/ftp/images/MOST.jpg Pravá strana auta - zelená: 1 - repro pravý zadní (+) černo-červený vodič 5 - repro pravý zadní (-) černý vodič Levá strana auta - modrá: 4 - repro levý zadní (+) černo-červený vodič 8 - repro levý zadní (-) černý vodič Nepoplést barvy stran a barvy vodičů. Svorkovnice má opět fialovou pojistku, kterou je nutno vysunout nahoru, aby šly piny zacvaknout. Přebytečnou část kabelů smotejte a fixujte k původnímu svazku. Mě zbylo cca 20cm, takže jsem kabely nezkracoval. 17. Finále. Nasaďte výplně dveří do podokenní lišty, ale ještě nezacvakávejte příchytky! Propojte kabely výškových reproduktorů. Zapojte rádio a vyzkoušejte, zda vše hraje tak, jak má. Pokud je vše OK, lze nacvakat zpět výplně dveří a obložení sloupků a prahů. Asi nejproblematičtější místo je spojení dolního obložení B sloupku a krytu prahů. Jsou tam poměrně subtilní západky a je potřeba dost trpělivosti, aby vše sedělo, jak má. Děkuji tímto "orlovi" a panu Holeňovi z HTCARu za informace, které jsem s díky využil při montáži a vložil i do tohoto textu.
    1 bod
  5. Mam 1.5TSI 110kW, s vykonem jsem spokojeny a nikdy jsem nejel v tissim aute, s vyjimkou hybridu nebo plne elektriky. Podle mne nejlepsi motor, ktery aktualne Skoda ma.
    1 bod
  6. MilanHos, tak teď, čili 1.7.2019 v 11.00 hod jsem to zkoušel a nevím kde Ti to nemůže fungovat? Normálně jsem odemknul dálkáčem auto, nasednul a zmáčkl to jediné tlačítko SET, co se nachází pod sdruženým displejem rychloměru a otáčkoměru, neustále to tlačítko držel a pak jsem zapnul klíčkem zapalování a okamžitě mě naskočila na displeji hláška VYMAZAT VYM_OLEJE a když jsem to tlačítko pořád držel tak mi za cca 1-2 sekundy naskočilo hlášení VYMAZAT PROHLÍDKU. No a v tom momentu to tlačítko pustíš a znovu stiskneš. V tom momentě by Ti mělo naskočit hlášení SERVIS VYMAZÁN a budeš to mít hotové. Podle toho co chceš vymazat, tak pouštíš a znovu tiskneš tlačítko SET, dle stávajícího zobrazeného nápisu. Ty nápisy oleje a servisní prohlídky se měnily dost rychle, takže si to musíš ohlídat! Já jsem samozřejmě nic znovu netisknul a nic si nemazal, když to nepotřebuji, ale k tomu hlášení VYMAZAT PROHLÍDKU, kterou Ty potřebuješ jsem se v pohodě dostal jak jsem popsal výše. Nikde jinde žádnou jinou páčku ani tlačítko netiskneš a nemačkáš. Možná může existovat i jiný manuální systém potřebného vymazání serv. intervalů (což by mě nepřekvapovalo, sám jsem kdysi na něco jiného taky přišel), ale tento mnou popsaný funguje. Dříve u Fabie II bylo popsaných více způsobů před FL a po FL, jednokanálové, dvoukanálové atd., atd.., ale tady u F III je to snad jasné a jednoznačné.?
    1 bod
  7. Je to vcelku běžné, není to závada. K tomu, kolik natankuješ kg jsem se už vyjadřoval, prostě +/- 1,5kg do plné. Průměrná spotřeba záleží na stylu a způsobu jízdy, kde jezdíš, ale pravděpodobně to auto počítá jinak, než vydělením kg a km. Podle mne to auto nemůže zvážit, kolik kg plynu je v nádrži, takže to nějak počítá ze snímačů technických dat jízdy a v samotných nádržích sleduje jen tlak plynu. Což je mnoho proměnlivých veličin, ze kterých fyzikáními vzorci auto počítá průměrnou spotřebu v kg. Což krátkodobě nemusí souhlasit, dlouhodobě by asi mělo.
    1 bod
  8. No v Else je u Citiga vymenit po kazde demontazi, u O2 2010 je 5x ... tak to zprumerujeme a bude to tech tvych 3x :)
    1 bod
  9. Ještě jsem na netu objevil (fotka od @Jan R. ?) 18" Blade kola a na fotce to oproti renderu v katalogu vypadá lépe: Předpokládám, že je to verze antracit, páč černá verze by měla být v matu s leštěním.
    1 bod
  10. Takže chceš dát motor 2,0 Bi-TDI 176 kW s passatu do nového služebního superbu protože ti 140kw na cestování přijde málo. Chápu to správně? A záruku auta budeš řešit jak? Nebo auto do servisu jezdit nebude když je služební ? STK O. K. Taky nejezdím . Až tě někdo naboura tak co? Budeš platit jak mourovaty, protože ten motor tam nemá co dělat atd. Tvůj argument pro úpravu taky nechápu. A už vůbec nemluvím o cenové náročnosti to realizovat. Buď si nedokážeš na autě vyměnit ani kolo nebo si tady z nás děláš prdel.
    1 bod
  11. @Eska-monter, nedávno si řešil na svojí "o3 pred fl, 2.0tdi 110kw dsg. A teď řešíš další ropu.... Si první koho znám kdo má soukromé auto jak píšeš 350+ps a řeší služební auto takovým způsobem. Zná dost kluků co mají soukromá s 500ps a víc a nikoho by proto nenapadlo řešit služební auto kvůli nízkému výkonu protože si ho užijí ve svým....
    1 bod
  12. Škoda Rapid Spceback 1.0 TSI 81 kW - 100 000 km.pdf
    1 bod
  13. Sup nemal nikdy trojdierové ložisko
    1 bod
  14. Asi kvůli informacím...mám jich vždy dost.
    1 bod
  15. ahoj me by spis zajimalo, zda bys nemohl vyzouset signal bez rsap a pres rsap. Spis jde o to, zda nekde bez rsap signal vypadne tak toto misto zkust projet s rsap. Dle prodejce neni rozdil mezi signalem rsap a bez rsap s vyvodem antenou pred saltrpakou. Nejak se mi tomo nechce verit, spis zda by to nekdo nevyzkousel. Momentaln se rozhoduju zda s rsap, ale to je investice jako krava protoze se to proste bez Columba nedela Momentalne na SII mam rsap a absolutne bych nemenil. Signal nevypadne proste nikdy a kdyz se nauci clovek pouzivat hlasove povely tak to nema chybu. dik Milan
    1 bod
  16. Tak uz jsem to take zlomil a misto teple bile mam cervenou, ta je fakt super.. viz ne moc kvalitni foto. Studena bila se dost tezko z RGB dostava, ale mela by tomu nejvice odpovidat R-212 G-235 B-255. Kdyztak zitra vyzkousim a uvidim co z toho dostanu
    1 bod
  17. S mojou Fabiou som prešiel už vyše 400km a stále ukazuje plnú nádrž poradíte mi kde môže byt chyba.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...