Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/24/19 ve všech sekcích
-
Přiznám se, že jsem hledal, kam tento post zařadit a doufám, že nebude vadit, když vám tady vložím takový tip na trip, který se nachází poblíž Trutnova. Mezi lidmi, kteří toto téma sledují, je plno cestovatelů, tak snad to nebude vadit. Jedná se o tvrz Stachelberg s možností prohlídky nedostavěného podzemí, kde měly být kasárna, nemocnice atp. a které je cca 40m pod zemí. Pro lidi, které toto téma zajímá naprostá nutnost vidět.2 body
-
Ahoj, už dlouho si pohrávám s jednou myšlenkou. Chtěl bych každý rok v září udělat sraz v Olomouci s tím, že zapálíme svíčku Galvimu a pak se někde v okolí posadíme a dáme něco na zub. Na tuhle událost zakládám nové téma, snad to nebude nikomu vadit. Jednou ročně by jsme se tady domluvili na srazu Termín srazu: neděle 15. září 2019 ve 14:00hod ( soboty je zavřeno) Místo srazu: U Husova sboru 538 , 779 00 Olomouc http://husuvsborolomouc.unas.cz/?page_id=39 Poté se přesuneme o kousek dál (max 2min autem) do Restaurace U Fleka http://www.restaurantufleka.cz/ Napište kdo dojede, objednám stůl1 bod
-
https://svolavacky.cz/6-modelu-skoda-vcetne-superbu-a-kodiaqu-musi-neprodlene-na-vymenu-airbagu-ridice/ Možnost ověření zde: https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hm, no to je snad sakra základ... Výměnný interval je 60 000 km.1 bod
-
Pokud je to svolávací akce, servis tě obešle. Pokud jenom servisní, tak provedou předepsaný úkon/opravu/výměnu při nejbližší návštěvě servisu. Samozřejmě při tom můžeš reklamovat další tebou zjištěné závady.1 bod
-
Tak pro ty co by měli zájem o ochranu spodku motoru, zadal jsem na Škoda eshopu číslo zde v tématu uvedené tedy 5E0071608 (na shopu 5E0071608D) a vyskočila cena lehce přes 1500 Kč, což mě překvapilo, na cc-autodily cena skoro čtyři tisíce a v etce 145 euro, takže jsem neváhal a objednal, dnes vyzvednut v salůnu. O víkendu montuji. Myslím, že cena rozumná. https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/spodni-ochranny-kryt-agregatu-octavia-iii-5e0071608dx1 bod
-
Hosi, resite to uplne zbytecne. O motorech neco malo vim. Vyrobce musi pocitat s ridici i s uplnymi analfabety. Auto se nenecha takhto lehko znicit. Zachazeni nekterych jedincu je dukaz, ze auto vydrzi temer vse. Lepsi je ale setrne zachazeni. 1.0TSI (a mozna i 1.2TSI ze kterych 1.0TSI vychazi) ma prvnich 32 sekund predehrev (jak nekdo pise - katalizator). Co se tyce oleje, olej nabiha do prvnich 2-3 sekund na volnobeh po nastartovani, to je v podstate cas, ve kterem zaradite a zacnete poustet spojku. Pridanim plynu se teoreticky natlakovani olejove soustavy muze urychlit. Pokud se clovek zamysli, tak vlastne nejde o cas, ale o pocet otoceni motorem (jelikoz olejove cerpadlo je samozrejme pripojeno motoru - tuto formulaci berte s nadhledem). Informaci, ze by olejove cerpadlo bylo pohanene elektricky, tedy nezavisle vuci motoru, nemam. Osobne ty 2-3 vteriny bych klidne pockal. Co se tyce naplneni hydrostelu - neprehanejte to cekani, je to fakt zbytecne. 20 let stara auta, kterym hydrostosy velmi casto vubec nefunguji, najedou dalsich 80 tisic kilometru bez poskozeni motoru. V nasem pripade zanovnich aut, mozna ujedete sotva 10 metru a hydrostely jsou natlakovane - a to i bez jakehokoliv cekani. Pokud bychom se meli bavit o predehrivani katalizatoru.. Je jedno, jestli predehrivate se stojicim vozidlem 30sekund od startu, nebo se rovnou rozjedete a ohreje se rychleji. A je to jedno z toho duvodu, ze pokud se rozjedete, tak tim o to driv katalyzator ohrejete. Motor da ze zacatku mnohem vice benzinu (vsimnete si spotreby 3.5 litru behem prvnich 32 sekund), dale zmeni casovani vacek tak, aby do vyfukoveho potrubi slo jeste "nevyhorele" palivo (opet berte s nadsazkou, spise jde o to aby motorvy prostor opoustely teplejsi spaliny) , odkud RJ neuzna, ze katalyzator je dostatecne ohraty. O vse se stara ridici jednotka, netreba abychom to resili my. Za me. Vyjizdim temer ihned, jak rikam, cca 3 sekundy po nastartovani. Zadny podtaceni, zadny honeni studeneho motoru, pekne v klidku, dokud se motor alespon trochu neohreje. Pak teprve vyrazim. Takze hosi zadne prehaneni a vse s rozumem. Jak rikam, kazde auto vydrzi behem zaruky i uplne blb+ce. Staci jen trochu setrnosti a neni potreba resit takoveto veci :)1 bod
-
Ideál je počkat tak 30s, to si akorát zapneš pás, zkontroluješ nastavení zrcátek, rádia a klesnou zvýšené otáčky. Olej už taky bude všude.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak mi to nedalo spát a dnes jsem tam do Autoškoda Myslivec Podbořany zavolal a nakonec musel přiznat, že udělali účetní chybu a naúčtovali mi úplně jiný olej a že tedy mi přeplatek vrátí. Je to docela síla. Protože normální člověk nemá šanci v 90% vůbec zjistit, že je tam chyba. Vždyť do teď nevím, co je to za číslo oleje vůbec. To není chyba. ale normální podvod na zákazníka, jestli si toho všimne nebo ne.1 bod
-
A teď další věc co jsem se dozvěděl a ověřil.U nových aut,pokud nevyjede z fabriky s příparvou pro TZ tak nebude mít zápis ve velkém TP-jakožto možnost dodělání a nikdy už nepůjde schválit1 bod
-
1 bod
-
Už jezdí i LB https://www.auto.cz/skoda-octavia-iv-zachycena-v-dalsi-karosarske-verzi-po-dalnici-uz-se-prohani-i-liftback-130257?utm_source=facebook&utm_medium=dave1 bod
-
Superb hybrid Štěstí přálo a vedle nás se postavili prototypy elektro škodovek ?. Řídili 2 mlaďoši zřejmě studenti, na tuto technologii od škody čekám, bavili se. Ptal jsem se, jestli dá těch 50 km na baterie, nejvíce 46 km, auto prý lépe jezdí, jak je zatížené vzadu ( mohu potvrdit). Ptal jsem se co Jižní spojka, při ustálené 80 jede za 3kWh, což paráda. Denně mají ujet 250km, půl roku jeden řidič, jedno auto. Říkám mu, že se mi nelíbí to DSG, repase dříve nebo později, přeřazování, že eCVT je komfortnější. Jeho názor na nejlepší aut.převodovky - BMW. Prý DSG s jedním řidičem bez kravin vydrží, ale ty testovačky jak si prohazují občas nějaké na repas. Ptám se ho na spotřebu, že se v kombinaci i s dálnicí dostanu na 4l, on také. Jako mít ten milion 100,200 jdu do toho, ale nepodnikám, nemám Ičo bohužel ?. Matrix světla neměl, ale z testovaček oba říkali, že je to bomba, na ty základní námitky neměl, službu také odvedou. Citigo Je reálné těch 260 km - když se člověk snaží tak i ano, Jižní spojka, tunelový komplex. Bez dálnice nebo s lehkou nohou přes 200. Ten z cíga říkal, že Toyoty a Nissan Leaf jsou vymakanější. Ten ePedal jako Leaf cígo má, dá se nastavit síla rekuperace. Koukali pod kapotu u mě, ale Superba nemohl ukázat ?.1 bod
-
1 bod
-
V ten okamzik na sebe Nachod přebírá záruku. Sahara.... věř mi. Je seznam částí , které se musí měnit. Dělam ve Škodovce.1 bod
-
co se ti na něm zdá špinavého ? Vyndej ten nový po 5K km nebude vypadat lépe :-D1 bod
-
1 bod