Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/14/19 ve všech sekcích

  1. První dojmy po včerejších 200km kolem komína a na cestách který znám pomalu po zpaměti jsou velice dobré. Úplně zmizelo chování který mě už od začátku vytáčelo do ruda a s pružiny se zmírnilo je oslava auta houpáním se do všech světových stran po přejetí větší nerovnosti při normální jízdě . Teď se zhoupne jednou a konec. Na vlnité cestě kterých mám kolem komína několik a s důstojnosti jsem je jezdil 70kou pak šli jinak tlumiče občas na doraz nebo se to houpalo jak loďka na moři to teď dá auto s maličkem v nose stovkou a nic se neděje Dálniční rychlostní limity jsem občas mimo obec překračoval i před tím teď jsem to ani nezkoušel je najít, protože tam kde auto bylo ve 140 už podvozkove za hranou teď auto funguje na jedničku i v 160+ a dalnice 200+ super. Zátáčky..... No....teď se najde limit o dost lépe čitelnosti podvozku, ale je neporovnatelne dál. Celkově je podvozek tvrdý, takže menší nerovnosti do 50tky jsou cítit. Stručný Závěr : Pružiny eibach pro kit a sériové tlumiče není špatná volba ale má to svoje výhody i nevýhody. Bilstein B12 pro-kit jen pro někoho komu opravdu nevadí tvrdší auto a jezdí fakt svižně. Tlumiče bilstein B6 s origo pružiny je asi nejlepší možnost pro většinu lidí. PS: výroba tlumičů je v Německu a o životnosti budu informovat
    3 body
  2. Měl jsem teď tři dny na test motorizaci 1.5 TSI v automatu, tak mohu napsat nějaké shrnutí a porovnání se silnější litrovou verzí v manuálu. Jednapětku v automatu jsem již měl při předváděčce, ale tam lze tězko udělat nějaký hlubší závěr. Pro ty, kteří chtějí vědět hned verdikt - ten motor se do Scaly hodí a jsem rád, že mám auto objednané právě s ním. A neskákal S přítelkyní jsme si udělali výlet do Krušných hor, takže se projelo město (Praha), mimoměsto, dálnice i horské serpentiny. Takže všehochuť, 2 lidi v autě a lehce naložený kufr. Za mě je super ochota zrychlovat, předjíždení do kopce nedělá Scale problémy a zrychluje velmi ochotně (situace - Němec se plazí místo 90ky sedmdesát a ve dvoupruhovém stoupání nepochopitelně zrychlí na 90, takže Scala velmi rychle na 110 a šup před něj). V tomto případě (a obecně když víc přitlačíte na plyn) tam z D6 hodila Scala D4 a auto velmi slušně zrychlovalo. Jelikož měla Scala volbu režimů, většina trasy byla absolvována v Dčku (Normal) a sem tam jsem zkusil i Eco a Sport. ECO - dáte nohu z plynu a hned to řadí N, což při určité situaci může přijít vhod - nebrzdíte motorem. Otázka je, jestli to neustálé vyřazování (v praxi je velmi jemné a neucítíte ho) nezatěžuje spojku. Na můj vkus to má ale línější rozjezdy. Dodatek k ECU - zkoušel jsem dnes ve městě - ranní hustá doprava přes celou Prahu, líně jedoucí vozidla. Vypnut tedy Start-Stop a jízda v ECU. Fungovalo to dobře, na rovinkách dojíždění aut na neutral cajk. Zkoušeno v autě bez adapt. tempomatu a spotřeba 6l/100 km na městkou jízdu mi přišla OK. D (Normal) - AP řadí velmi rozumně, jsou ale sitauce, kdy si ale pádlem pod volantem podřadím o stupeň níže a motor je živější. AP v té situaci podřadí až když více šlápnete na plyn/nebo začnou rychleji klesat otáčky k tisícovce. Za mě s pádlama pro věšinu situací super volba. AP pak ve spojení s adaptivním tempomatem bude super volba na dalnice/popojížďky ve městě. Brždění motorem - pokud opakovaně víc šaháte na brzdy (táhlé klesání), motor to pozná a podřazuje si. Sport - do horských silniček super režim, výjezdy ze zatáček jsou zábavnější. Nicméně stalo se mi, že při sjezdu pod kopem do ostré zatáčky (bržděno motorem i brzdama) zůstala zařazena dost dlouho dvojka a motor "řval" - já bych už tam šoupnul vyšší stupeň, což jsem pak taky manuálně udělal. Přikládám i dva screeny se spotřebou. První cesta tam (= víc do kopců a víc zkoušení co ten motor umí): druhá cesta zpět, již trošku klidnější. Za mě spotřeba velmi slušná, kdo jezdí rovinnaté okresky 90kou, bude bez problému někde mezi 4-5 litry. Výhody oproti 1.0 TSI 85kW - jistota v předjíždění, kultivovanost na volnoběh/nižší otáčky, zábavnost a ve výsledku myslím i podobná spotřeba.
    1 bod
  3. @Martab. Postup by měl být stejný jako když nemáš typový list na kola ale chceš je legálně zapsat.
    1 bod
  4. Vyčerpávající a zajímavé ?. Zvedav na životnost, ale už teď Ti (ne)děkuji. Pravděpodobně budu muset vyměnit zcela nové tlumiče ?.
    1 bod
  5. Původně jsem se k tomu už nechtěl vyjadřovat a psát OT. Ale musím a možná budu v pavučině pykat. "Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody." Tak říká klasik. Znám spoustu rádoby odborníků, ale Ti jen raději mluví a mluví, místo toho, aby něco udělali. Tady na fóru se jich najde také spousta. Nepíšu adresně, ale každý si může udělat sebereflexy sám. Mám také nové auto od prosince, ale těch pár drátku pospojovat, protáhnout a zapojit umí i středoškolák se základy elektrotechniky a ohmova zákona. Přijímací procedury jsou jen tak složité, aby to vypadalo, že je tam ten člověk potřebný. Ve skutečnosti to je jen iluze a zhýralost systému (chápu, že to není výmysl nás, ale těch "nahoře"). V práci to taky máme. Vyplňují se tabulky pro tabulky. [emoji21] Nechci dělat flame, ale kdo to dělal (zapojení kamery), tak ví co to obnáší. Kdo to neví, píše co píše...ale má možnost oslovit někoho a zaplatit si to. Nikomu to neberu. Uvedl jsem jen svůj názor.
    1 bod
  6. Já vždycky obdivuju ty řeči "za půl hodiny... vejvar" . Založit zakázku, přistavit auto na dílnu, předat mechanikovi, namontovat, odzkoušet, vyvézt auto, uzavřít zakázku, zkasírovat včetně všech dokladů... Za 750 je to sakra levný. Bavím se o servisu na nějaký úrovni, ne o sousedovi, který ti to tam lupne a ty mu strčíš prachy do kapsy. Ony ty srandy a povinnosti okolo taky něco stojí.
    1 bod
  7. Nesuď pokud neznáš fakta. Někdy je to o prioritách ?
    1 bod
  8. Hold, kdo má ruce levé a učil se dělat/nedělat něco jiného musí platit. Každého volba a pohodlnost. Já to vždycky beru jako výzvu a možnost se něco naučit.
    1 bod
  9. U Scaly je "paket pro špatné cesty" zvýšen světlou výškou o 12 mm. U Kamiqu bych to viděl asi stejně. Přeci jen jsou obě auta postavena na stejné platformě MQB A0 Pozn.: Všiml jsem si v konfigurátoru, že omezení "paketu pro špatné cesty" je u ALU kol pouze do velikosti "17" palců.
    1 bod
  10. Mne to zahreje vodu na 90 st a tam to ostane ... Takže asi vadný termostat.
    1 bod
  11. Může a taky je, u každýho benzínovýho přímovstřiku je to realita bez ohledu na výrobce ... Možná tady už maj ošéfovaný vstřikování, aby benzín tvořil co nejmejší kapičky a hořel tak dokonale bez produkce PM částic = sazí, ale to zase vede k nadměrné produkci NOx ... a ty oxidy dusíku nesundaj jinak než recirkulací spalin, která tím že snižuje teplotu a omezuje množství kyslíku ve spalovacím prostoru zase nedovolí palivu aby shořelo bez produkce PM částic tedy sazí ... Je to začarovaný kruh a bohužel dodržení povolené hladiny NOx ve spalinách má prioritu před vším, takže olej musí odvádět svou práci co nejlépe, aby saze ze stěn spalovacího prostoru odváděl co nejvíce pryč. Proto je důležité, jak má výrobce vyřešenou pístní skupinu, konkrétně pístní kroužky, protože pokud se kroužky postupně timhle olejem obsahující saze přicpou, ať už v drážkách pístu a nebo drenáže na stíracích kroužcích samotných, je vymalováno ... Takové nízké stírací kroužky s jen "vrtanými" drenážními otvory jsou na to přímo stvořeny ... Takže to že je olej jak bota, to je dobře, jde ale o to, jak dlouho ho v motoru nechat. Že LongLife interval určený budíky výpočtem podle nějakých parametrů z dob vývoje daného motoru není to nejlepší pro motor samotný se ví už také dávno, stačí se podívat, jaké intervaly na výmenu oleje má zbytek světa ve srovnání s "vyspělou" Evropou a jejími kvalitními palivy ... Zajímavé čtení k 1.0 TSI v dlouhodobém testu po nájezdu 100tkm od experta z ŠA
    1 bod
  12. Moje řeč. Sestavu tipuji na 65 až 70 kg a ta páka je naprostý brutál. Navíc, při mokré vozovce jsou ta kola zasraná jak jetel v prasečáku. A navíc se blbě leze do kufru. Zlatě kola hodit na střechu.
    1 bod
  13. Pro pobavení, dnes poprvé na kouly ?. Někteří nechápaly
    1 bod
  14. No neviem, radšej by som pred každým STK nahadzoval staré svetlá ako keby som mal mať toto tu natrvalo.... Prešlo by vôbec toto cez STK?
    1 bod
  15. @C4RT3P Tak Apple bezdrátově jede i na Boleru, viz. toto video.
    1 bod
  16. Vcera prebehla vymena sedaciek. Z VW som bol zvyknuty na vacsiu tuhost a stabilitu.
    1 bod
  17. Už se montují ty přepracované rozvody. Podrobnosti vím, ale nepovím.
    -1 bodů
  18. Bohužel povědět nesmím, jedná se o interní informace a v podstatě je vám tato informace jako uživatelům zcela k ničemu. Pokud máte s autem problém, je vašim úkolem navštívit autorizovaný servis a žádat nápravu. Informace jak a co škoda auto mění a konstruuje nepatří na diskusní fóra.
    -1 bodů
  19. Nikdy, ty jsou v pořádku. Turba odcházejí vlivem špatného používání (=nedochlazování po jízdě) a s ventily nejsou vůbec žádné problémy, to nevím kde jsi zase slyšel.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...