Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/17/19 ve všech sekcích

  1. Každému se líbí něco jiného, byla doba kdy jsem ještě na OII měl černé plecháče na zimu... Raději jsem vzal i tyto Vegy světlejší (platin).
    2 body
  2. VŠEM co tady s turbem řeší kontrolku motoru a dokonce i kontrolku ASR (zřejmě kvuli zmatenosti tlaku v sání není ASR schopno omezovat výkon...) , škubání, díru v tahu, chod na 3 na volnoběh bych doporučil aby přiložili své velectěné ucho k měrce oleje (máničky pozor ať vás neskalpuje altík) biggrin.gif a budou možná překvapeni jako já - na auto 145 000km a 2003 bych problém v hadicích nečekal a to už je druhá.... Mě se to chovalo střídavě, je tam hromada hadiček a ventilů a podle toho jak je ten který otevřen či zavřen to pouští ten falešnej vzduch různě jinam a podle toho i ty projevy jsou různý..... Tak dnes jsem se do toho pustil a zde je popis pro ty co to čeká. Tímto zde děkuji všem kteří zde už o tomto problému hadic psali a navedli mne tím správným směrem. 1)sundejte dva plastové kryty motoru. 2)odpojte od filtru vzduchu vroubkovanou hadici (husí krk) co vede od čerpadla přídavného vzduchu. Je to rychlouzávěr jenom ho zmáčknete 3)odpojte druhou vroubkovanou hadici co vede od čerpadla přídavného vzduchu stejným rychloupínákem vedle přestavovače vačky. Obě hadice zůstávají připojeny k čerpadlu. 4)Obě hadice jsou uchyceny vpředu před sacím potrubím na černý plech (zespoda jsou na něm hromady drobných hadiček a ventilů) Povolte dvě matky které drží jednu z hadic a přivažte si ji k vzpěře kapoty 5)černý plech s hadičkami a ventily vespod odšroubujte od sacího potrubí - dva zelené šrouby na imbus 6) odpojte konektor co vede k jednomu z těch ventilů na černém plechu - je spíše vlevo 7)musíte stáhnout maličkou hadičku ze sacího potrubí - je uplně vpravo na konci sacího potrubí. Je příliš krátká a nedovolila by vám pohnout černým plechem a nikam by jste se nedostali 8)vytočte černý plech a odšroubujte jednu matku držící druhou vroubkovanou hadici od čerpadla dodatečného vzduchu - i tuto hadici si přivažte ke vzpěře kapoty. Obě mají tendenci se vracet na místo a potřebujete získat prostor pro ruce a taky tam vidět což je velmi velmi obtížné... 8)ted už můžete černý plech dát dolů k filtru - zůstane uchycen jen na asi třech hadicích vpravo... Můžete také zkontrolovat ty hadičky a ventily na tomto plechu, ale u AUM 2003 150 000km nejevily nejmenší známky stárnutí - asi by zde hrozilo něco jen u starších aut. 9)Na spodu sacího potrubí jsou dva náustky - přesně vedle měrky na olej. Z jednoho z nich vede jen hadice, z druhého spíš trubka s nějakým ventilem. Obě dve jsou spojeny tenkou gumovou páskou po délce cca 5cm - asi jako by jste na ty hadice natáhli 5cm duše z kola, Nemohl jsem najít žádnou prasklinu, nakonec jsem nůžkami odstřihl tuto páskua ta prostá hadice měla v místě styku s tou druhou puklinu taky asi 5cm. Je to hadice přesně z toho samého materiálu jako je ona známá trhací hadice co odvětrává víko ventilů. Tato hadice odvětrává spodek motoru. Její číslo je 06A103221BK. Všechny ostatní hadice jsou u 6letého auta ok. Prasklina v tomto případě znamenala přímou díru do sání kudy ufukoval vzduch natlačený turbem - takže čidlo tlaku registrovalo nižší tlak a zmatek v řízení... Hadice má vnitřní průměr cca 6mm a je na koncích 2x zahnutá. Rovnou hadici tam nedáte, protože vám bude páčit ventil a plastovou trubku s ním do strany a ta by časem tímto vychýlením asi praskla. Dá se to vyřešit nějakou trubkou (měď instalaterská) kterou naohybáte a na konce dáte krátké kousky hadic jako převlek z trubky na náhubek a zapáskovat. Pozor na materiál hadice, nějaká potravinářská to asi dlouho nepřežije. Samo nejlepší je použít origo, cenu podle starého ceníku eur odhaduji na 800-1000kč. Při rozebírání originálních spon na hadicích velký pozor! Jsou to jednoduché spony které se zacvakávají a utahují speciálními kleštěmi. Blbě se povolují a při použití násilí (kleště, šroubovák) hrozí že vám praskne plastová trubka na kterou je ta hadice nasazena. Existuje však jednoduchý a elegantní způsob jak sponu rozpojit bez násilí a prasknutí plastu - ostrý nůž. Tím podeberete vrchní vrstvu té spony, nadzvednete ji a spona se rozpojí. šroubovák je už moc tlustý, nedostanete se pod... Po výměně vše smontujete zpět, nezapomenout nic zapojit... Jak jsem viděl stav všech těch trubek u 2003 - vše v pohodě až na tuto. Všichni co tu u 1,8T řešíte kontrolku motoru a ASR, díru v plynu, cukavé rozjezdy, vysoký ale stabilní volnoběh nebo naopak kolísavý volnoběh až se auto klepe a pod dřív než začnete měnit váhy a lambdy rozeberte to a jděte po této hadici. Právě lambda vám bude házet chybu protože spalování bude s falešným vzduchem špatné. Také zde mnohokrát opakovaná chyba nedosažení plnícího tlaku načtená vagem... Bohužel bez rozebrání ji nezkotrolujete, ale kdo jí neměnil a má to nějaký pátek bude nejspíš špatná. Vodítkem vám může být stav té horní hadice snadno přístupné, obě jsou ze stejného matroše a obě plní fci odfuku mazacího prostoru. Přístup je k tomu jak k penězům a vidět je tam jak u proktologa... takže Enjoy
    1 bod
  3. 1. vypni si ten hloupý podpis 2. netipuj a nespekuluj U oleje je rozhodující VW norma, viskozita není zárukou úspěchu. V návodu je uvedeno pouze nouzové doplnění 0,5 litru. Benziny EA211 mají možnost plnění normami 504 00 SAE 5W-30 nebo 508 00 SAE 0W-20 (prvonáplň). Je tady řada témat, kde se problematice oleje probralo všechno možné. Chladicí kapalina prochází neustále revizemi, takže aktuální originál je jasná volba. A mimochodem u aktuálních dieselů a benzinů je doporučení rozdílné (viz EA288 usazeniny).
    1 bod
  4. Blby je, ze se po odpojeni privesu nezapnou zpatky ani po novem nastartovani.
    1 bod
  5. Ahoj, přináším tip na doplněk jež ocení zejména rodiče. Našel jsem ho náhodou na webu škodovky https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/autokoberce/gumovy-koberec-pres-tunel-6v0061580x/0/1/24/43/1001 . Snad se bude někomu hodit.
    1 bod
  6. No nevím, dle mého názoru jsou z dálky černé disky takřka neviditelné. Detaily rozeznáš až u auta.
    1 bod
  7. Doporucuju se project s poslednim S3 tesne pred FL a tam porovnavat DCC s O3 FL Kazdopadne je fajn ze ty svetla funguji, jen skoda toho nataceni.. to mne zamrzelo i u O3 FL
    1 bod
  8. Na Škoda eshopu je mají kdyžtak také v akci a ve velkém množství :-). https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/podsvetlene-prahove-nastupni-listy-pro-superb-iii-3v0071300x
    1 bod
  9. Keby nahodou niekto zhanal,tak teraz ozaj mega vypredaj....nemat original L&K,idem do nich https://www.obautodily.cz/skoda-superb-iii-predni-dekorativni-kryty-prahu-superb-s-podsvicenim-original-2-ks-9512cz1069/
    1 bod
  10. Ja som chcel tiez sportovne sedacky ale nakoniec som ich nemohol dat do DRIVE edicii. Ale som velmi spokojny aj zo zakladom. Su fakt velmi dobre tvarovane a jedine co mi vadilo na sportovnych bolo vystupovanie ...
    1 bod
  11. Je vidět, žes nepochopil o čem se tu diskutuje a ani k čemu slouží mlhovky...
    1 bod
  12. Pokud vím tak mlhovky se jako denní svícení používat nesmí. Celkově by měli cajti pokutovat dobastlene denní svícení a hlavně blbečky co s tím jezdí i za snížené viditelnosti!
    1 bod
  13. Mělo by to být v návodu. Olej tipuji 0W-20 a fridex G13 Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...