Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/22/19 ve všech sekcích
-
Vůbec to neřeš. Dal bych ruku do ohně za to, že Ti to přelili. Dělají to rádi a pak z Tebe ještě rádi dělají vola. Prostě to rádoby mechanik autorizovaného servisu tou odsávačkou nahovno vysaje a nalije tam oleje kolik má v papírech, a pak si ani nezkontrokuje měrku. Jednou mi dokonce polili alťák olejem. Myslel jsem, že z nich chcípnu. Od té doby mě do AS dobrovolně nikdo nedostane. Proč by se Ti měl olej ředit olejem? Jasně, to je teorie, ale prakticky to nemáš jak poznat. V takové míře ředění oleje benzinem by Ti to auto dost blbě jelo a měl bys i jině problémy. Navíc, kdo má kratší trasy.... Dobrá, nějaký benzín se do oleje dostane, ale v oleji, který často teplotně roste přes 100°C žádný benzin nezůstane. Benzin je hodně těkavý a odpaří se rychleji než si myslíš. A ty výpary odsáváním z prostoru kolem klikovky jdou do sání a spálí se. nevěřím, že by se v odlučovači oleje vysrážel i benzin, to je fyzikálně nemožné. V oleji po benzínu zůstane jen kontaminace v podobě aditiv, minerálů a jiných neřádů, které olej degradují, ale jejich objem je zanedbatelný. Takže hlavu nahoru, motoru nic není a v AS se, koukám, nic nezměnilo. Stále přelévají :-).1 bod
-
Nerozumím řeči tvého kmene a to jsem svého času chodil na Slovensku do školy. Nicméně i tam nás učili, že věta má začátek a konec, i něco o interpunkci tam také bylo. Pak by možná tvůj příspěvek měl nějaký smysl. Co se ti samovolně vypíná? Dle názvu tématu světla, dle tvého zmateného příspěvku osvětlení budíků?1 bod
-
Každý má na to holt jiný pohled. Já to využívám, kolega v Kodiaqu prakticky vůbec. Každopádně zlodějna? To asi ne, je online doba - tablety, mobily a někdo je na tomto více závislý a jiný prakticky vůbec.1 bod
-
Takze platnicky vymenene...kotuce su vraj vporiadku,ako sa aj mne na pohlad zdalo.Vypada to,ze su ozaj nejake modifikovane,pretoze povodne mali ten plech proti hluku cierny,teraz je strieborny,asi nieco,ako popisuje jack.cz.Samo teraz potrebuju nieco odjazdit,aby si sadli a zacali spravne fungovat.Rezultat teda pisat este nejdem.1 bod
-
Zkusím to raději těma skodovackejma pripravkama, když to zmizí tak jen dobře. Taky mě ta představa výměny palubky celkem děsí. Ještě mě napadlo, nemůže to mít souvislost s výměnou čelního skla?1 bod
-
Asi bych to neumýval, když už to řeší ze servisem. Jak tam nic nebude, tak řeknou, že problém není. Kdyby mě napadlo, že to bude od airbagu, tak bych to taky řešil. Jsem se teda ještě nedíval do jiných octávii jestli je ten airbag vidět, ale já ho vidím.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, řešil někdo bezdratové carplay v O3? Mám O3 style 02/2019, infotainment columbus, hlasové ovladání, všechny online baličky, bezdratové nabíjení a někde jsem četl, že to je ten samý HW, jako je v Kamiqu nebo Scale. Je nějaká šance to rozchodit i v O3? Tušíte? Díky1 bod
-
problém může být v té rzi. Může být někde něco přidřené, destičky brzdí nerovnoměrně. jakmile to začne reznout, tak pak rychleji obývají.1 bod
-
1 bod
-
11 důvodů, proč se přihlásit do Výměny manželek: 1) Po deseti dnech pobytu u cizích lidí inkasujete 100 000,-Kč a konečně můžete dětem koupit boty a kružítko. Finanční odměna je většinou jediný důvod, proč se do Výměny někdo hlásí. Je ale potřeba vymyslet důvod náhradní, takže pár, který má dohromady pět zubů a dvoje tepláky stojící před svou rozpadlou chatrčí obklopen smečkou deseti dětí z dvaceti předchozích vztahů, tvrdí do kamery, že důvodem, proč se přihlásili, je uhasínající vášeň a touha poznat něco jiného. Dalším uváděným důvodem bývá snaha matky, která většinu času tráví hraním her na mobilu, kouřením a pitím kávy, aby si jí konečně začali vážit a uvědomili si, co všechno pro ně dělá. 2) Konečně se jednou objevíte na druhé straně televizní obrazovky a stáváte se tím pádem celebritou jako je Martin Zounar nebo Pavel Trávníček. 3) Setkáte se s novými trendy v oblasti kosmetiky nebo dentální hygieny a do vaší domácnosti proniknou vymoženosti jako hřeben nebo kartáček na zuby. 4) Zjistíte, jak jste pro celou rodinu důležitá a nepostradatelná - děti a manžel se obvykle přimknou k vyměněné manželce, která se dělá hezkou, neřve, k obědu vaří normální jídlo a ne segedín z konzervy, občas vyluxuje a čte pohádky před spaním. Manžel, který díky nově nastolené domácí pohodě ihned přestává chodit do hospody a házet celou výplatu do automatů, a z hulváta mění se v bodrého dobráka se šroubovákem, se před kamerou kasá, jak nastolí nový řád a Vás vykopne, jestli se to tady do týdne nezmění. 5) Naučíte se spoustu nových společenských her - všechny manželky po příchodu do svého nového působiště začnou hned ode dveří s odhalováním všech nepravostí. Jedním z nich je (kromě nehygienického prostředí, ve kterém ty děti proboha nemůžou žít) absence společného trávení volného času, především prostřednictvím hraní společenských her a výletů. Zatímco doma nemají manželky ani pexeso z tácků od piva, v nové rodině hrají od rána do večera skrabble a monopoly. 6) Zjistíte, jak jsou odolné Vaše malé děti - ve Výměně se často vyskytují osmiměsíční mimina, která zrovna procházejí obdobím zvýšené fixace na matku a je tudíž vhodné je - v rámci otužování a přípravy na krutý a nemilosrdný život - zanechat po dobu deseti dní v přítomnosti cizí a neznámé osoby, o níž bezpečně víte jenom to, že zřejmě urgentně potřebuje peníze na novou střechu. 7) Zjistíte, jak odolné jsou vaše starší děti - ty jsou většinou svědkem toho, jak o Vás nová matka nelichotivě hovoří, před všemi diváky, z nichž většina jsou spolužáci ze třídy, a navíc se na světlo boží vytahuje veškerá rodinná špína od použité vložky za postelí po milostný život rodičů. 8)Podíváte se na místa, o jejichž existenci jste dosud neměly ani tušení. Většinou jde o místa jako Odřepsy u Opolan nebo Karviná - Doly. 9) Přesvědčíte se na vlastní kůži, že při odjezdu na deset dní, během kterých neuvidíte své bližní, je skutečně nutné se usedavě rozplakat bezprostředně po usednutí do auta. 10) Od svého manžela dostanete každopádně pugét a zřejmě budete i požádána o ruku, přestože jste již dvacet let vdaná a z toho devatenáct uvažujete oba o rozvodu. Manžel si totiž již uvědomil, že se nechal zákeřnou náhradní manželkou vlákat do pasti a všechny ty pomluvy, se kterýma bezvýhradně souhlasil, dříve nebo později uvidíte, což by se Vám nemuselo líbit. 11) Stanete se protagonistkou pořadu, u něhož ženy s lahví ferneta vyžehlí dlouho odkládanou hromadu prádla, spravedlivě se pohoršujíce nad tím, co se děje u Vás doma, aby se následně cítily jako dobré hospodyňky, matky a manželky.1 bod
-
Jen dodatek: Pozor u pravého světla je ten černo-zelený kablík dvakrát(jeden na blinkr a druhej na denní svícení). Na obou stranách je blinkr v konektoru na světle pin č.9. Platí pro MR20101 bod
-
Pouze v rychlosti jsem našel ročník 2013 a vodič je černo-bílý levý světlomet, černo-zelený pravý světlomet, ale rok 2009 může být samozřejmě jiný.1 bod
-
Nechce se mi věřit, že by na tom byly otisky prstů vidět méně, než na originálním skle. Bude to stejný materiál jako se používá na ochranná skla na mobily a na tom je teda vidět upatlání hrozně.1 bod
-
Ahojte, Možno to niekomu z Vás trochu pomôže tak píšem prvé dojmy. Pred týždňom som dostal ako firemné auto S3 combi 2.0 TDI 110kw evo DSG. Zatiaľ jedna dlhšia cesta Praha - BA a späť. Nikdy pred tým som nejazdil s DSG. Chvíľu mi trvalo kým som našiel vhodné nastavenie DSG, zatiaľ mi príde najlepší automatický režim, príde mi, že auto je trochu pružnejšie ako v režime Normal, ale zároveň pekne vyradzuje na neutrál a plachtí. Motor sa mi zdá tichší ako stará verzia, ale to nemusí byť dané samotným motorom. Výkonovo si myslím že je to tak akurát, ale šiel som celkom na pohodu 50-100-140. Este som neskúšal DSG režim sport, ale celkovo je to nastavené primárne na spotrebu, takže si stále zvykám, že je nutné dosť prešliapnuť plyn aby DSG podradila a auto začalo zrýchlovať. V režime normal totiž DSG radí 7ku už niekde pri 80ke a je potrebné stlačiť plyn aspoň o 1/3 aby podradila aspoň na 6ku a auto zrýchlilo. Keď už podradí, tak je záťah slušný, pružné zrychlení 80-140 na dialnici super, mne úplne stačí, ale jazdím dosť defenzívne. Čo sa týka spotřeby, tak trasa Praha-Bratislava-Praha na zimných pneu, prázdné auto, s výnimkou krátkej kolóny pred Brnom plynulá doprava, väčšinu času zapnutý ACC na 140 (cca 2000rpm) za 4.9 podľa PP. Veľmi slušné. Podotýkám, že motor je úplne surový, pred cestou mal 40km. Myslím, že na letných pneu s trochou snahy bez ACC by to šlo bez problémov za 4.5. Ešte väčšie prekvapenie bolo, že dva krát cesta do práce po Prahe zrazila priemernú spotrebu na 4.7. Ak by som to mal zhrnúť, tak som s touto kombináciou pohonu veľmi spokojný, mojmu pohodovému štýlu jazdenia úplne vyhovuje a spotreba je veľmi nízká. Kultivovanosť aj dynamika sú na slušnej úrovni, prejavom mi motor pripomína motory HDI. Ak by Vás ešte niečo zaujímalo, rád odpoviem.1 bod
-
Světlomet je homologován na halogenovou žárovku, LED není halogen. I kdyby se jim podařilo vyrobit LED žárovku, která je ze 100% shodná s halogenem, pořád je to LED zdroj a ten tam prostě nesmí být. Museli byste si nechat dodatečně schválit světlomet pro LED zdroj. neboli dle EHK: HC - světlomet s potkávacím světlem s halogenovou žárovkou HR - světlomet s dálkovým světlem s halogenovou žárovkou RL - světla na denní svícení A - svítilna s obrysovým světlem (přední) 1 - přední směrová svítilna1 bod
-
Já ho chápu, servis EV je nula nic, nemaj se kde napakovat. Proto to haní. Ty servisní prohlídky - třeba Leaf jsou v řádech stokorun. Někde jsem viděl cennový rozpis prohlídek na 10let/100.000km a bylo to něco kolem 8tisíc. Takže bude hodně záležet na tom, co bude mít nastaveno Citigo. A taková perlička - u e-Golfa, když máte jet na servis tak to hlásí "Výměna oleje" :)1 bod
-
Servisak je vul... samozrejme budou proskoleni, servis musi nakoupit vybaveni, par jich bude muset mit 50ku, ... ale takto to hanit kdyz to ani poradne nevidel ...1 bod
-
Slováci to mají napsané jednoznačně, u nás všichni tvrdí že není nárok a odvolávají se na to že autem jsem dojel... https://www.skoda-auto.sk/servis/nahradne-vozidlo1 bod
-
@laskymartin Ale já ti to píšu, že nic z toho v autě nepotřebuješ, stačí když máš parkovací senzory! Tato funkce není nijak vázána na automatické parkování, Side Assist a podobné. Dokonce si stačí přečíst manuál: A jen taková dobrá rada, moderátoři nevidí rádi, když se cituje přímo předcházející příspěvek :)1 bod
-
Nové Škodovky pokud mají parkovací asistent (senzory), tak pokud hrozí náraz, tak zastaví. Stačí se pomalu rozjet proti vzrostlé trávě. Asistent vyparkování funguje v součinnosti s kontrolou mrtvého úhlu a dává pozor na auta přijíždějící z boku. Zde cca od 50s: EDIT: Na obrazovce inforaimentu bys měl mít při aktivaci senzorů toto tlačítko: tím se dá systém automatického brzdění deaktivovat.1 bod
-
Vím jak funguje EBV popřípadě EBD. A s mechanickým regulátorem tlaku jsem jako puberťák taky experimentoval. Ale nic na tom nemění Fakt že kotoučové brzdy jsou pro bezpečnost lepší než bubnové brzdy i když jejich potenciál dotyčný majitel nemusí vůbec za životnost auta rozdílné vlastnosti využít. A tvrdit : Mě prostě hlava nebere. Airbag mám taky v autě.... A potřebovat ho s nad nikdy nebudu, ale co kdyby..... Je to úplně stejný. Bubny jsou hlavně levnější pro výrobce. Víc se k tomu nebudu vyjadřovat.-1 bodů
-
zadní bubnová brzda - všechny brzdy bez ABS (na zdaní nápravě mechanický omezovač) zadní kotoučová brzda - všechny brzdy s ABS-1 bodů