Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/18/19 ve všech sekcích
-
Už jsem taky ch*j že cituju sam sebe. :D Pokud jsem na někdo zapomněl, tak dohlásit, pokud mi to někdo zruší 2 dny předem dostane po pi*i . Jidlu zdar :D4 body
-
Zdravím všechny, jelikož tady často čerpám nejrůznější rady, rád na oplátku přidám i svou. Náhradní spínač stojí 65 Kč, celý nový zámek 700 Kč V mojí fabii II kombi 2009 začalo blbnout osvětlení kufru, žárovka se rozsvěcela jen někdy, až přestala svítit docela. Zajímavé je, že pokusná výměna za LED žárovku fungovala (pro úplnost, elektronika s LED nepočítá a ta trochu svítí i po zavření kufru, takže po opravě šla žárovka zase zpět), také signalizace otevřených dvěří fungovala na výbornou. Dle schématu a rad je v zámkovém mechanizmu jeden spínač, který ovládá obě funkce. Měření ohmetrem dalo za pravdu teorii, že spínač je vadný, místo odporu blízkému 0-1 ohm byla naměřená hodnota po každém otevření jiná, každopádně větší, mezi 10 - 1500 ohmů - spínač nefungoval jak má. Výměna Sundat výplně pátých dveří - 1 šroub, jinak plechové zobáčky Demontáž zámku, 3 šrouby, jdou ztuha, Odpojit kabel od zámku, konzervovat kontakty Kovový čep v plastovém osazení, opatrně vyťuknout. Mě plast praskl, takže čep jsem zalepil Oddělit elektroniku od mechaniky zámku Rozpůlit kryt elektroniky, je zalepen + 3 plastové zobáky Poznačit si polohu ozubeného kola, dá se i odvodit Odpájet starý spínač Odmaštění místa pro spínač Vložení nového spínače. Mnou sehnaný úplně nepasoval, takže jsem ubrousil horní nožičku a vylomil plastové lůžko, které drží jeho polohu. Nový spínač jsem vlepil na správné místo Připájení spínače Fixace polohy spínače tavnou pistolí, nesmí se pohnout. Také zamezí urvání pájeného spoje vibracemi Konzervace vnitřku, kontaktol na el. spoje, vazelína či nestékavé mazivo ve spreji na mechaniku Nastavení mechanických dílů do správné polohy Odmaštění lepených ploch Nanesení lepidla po obvodu, do čepů pohyblivých dílů Složení, lepidlo nechat zatuhnout aspoň 12 hod ve svěráku Smontování se zámkovou částí - čep Montáž do auta, test funkce, chvíli je potřeba hledat správnou polohu zámku, aby se snadno zacvakl při zavření kufru Dotažení šroubů - 20 nm Věci Malá ráčna s torx nástavci Lepidlo na obtížné plasty. Já použil čínské B7000, obtížné plasty částečně lepí Náhradní spínač Omron D2HW-A211H. Například zde: http://www.pselectronic.cz/k5108-2876-mikrospinac-on-on-d2hw-a211d.html. Originál byl Cherry, pravděpodobně řada DK, IP 65 - 67, 14.7mm x 5.4mm x 6.8mm, 2A, Líh, maziva, páječka, atd ... Délka opravy cca 1,5 hodiny + schnutí lepidla. Od opravy uplynuly 3 měsíce a stále funkční.2 body
-
Zdravím všechny, jsem čerstvý majitel Fabky 2 a kamarad Ondry... Tak si mě taky napište.. Ja plus přítelkyne, mělo by nám to vyjít ?.2 body
-
Ja v listopadu urcite ani hovno a to tentokrat doopravdy, ne jako minule ze jsem sliboval ze neprijedu, nakonec prijel az do nejake prdele a tam sedeli 3 pocestni. [emoji6][emoji1787]2 body
-
Stan je furt pod Ikarusem. Lepší by bylo, kdyby napsal které ty dva dny ze třiceti v měsíci opravdu může [emoji23] A Motos zklamal, to jezdí od rána do večera v Tesle? [emoji6]2 body
-
rozhodně nebudeš zklamaný, koneckonců brácha ti již určitě poreferoval a když k tomu připojíme jako bonus kratký jazyk, tak to nemá chybu2 body
-
A jak to tady sleduji (už delší dobu) docela se na sraz těším a budu se snažit aby mi to vyšlo - je vidět že se tam u vás schází dobrá parta a o dobrou náladu není nouze.2 body
-
1 bod
-
A to si představ, že tuhle štreku jezdí Pawouk pravidelně ?1 bod
-
Vynucená změna z E5 na E10 na Slovensku https://auto.pravda.sk/doprava/clanok/531811-pozor-od-januara-konci-benzin-natural-95-ekologicky-e10-bude-drahsi-a-skodlivy-pre-starsie-auta/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ano, diky už v pátek jsem tam zajel znovu ať mi to opraví na Vliece, to tam bylo u originálu. Výrobce také zůstal JCB, ten ani nešel změnit.. pouze kapacita ze 68 na 70 podle nové baterie. A změnili jsme výrobní číslo původní samé jedničky na část z nové baterie, celé, se nevešlo.1 bod
-
Aha, to mě nenapdlo že se dobře zaplatí jakákoliv čísla, je tedy jedno jestli jsou červená či černá, hlavně že jsou vysoká...1 bod
-
jsem si říkal jestli bude nějaký jiný program než obvykle, že bych o něco přišel a že bych měl raději dovolenou zrušit1 bod
-
Jenže Stringo, takhle by to nefungovalo. Existuje hromada institucí a věcí, které bez jiných žít nedokážou. Jinak neustále se zmiňují platy poslanců... Uvědom si, že jsou to vysocí manažeři s rozhodovací funkcí. Ano, jsou tam různá individua, ale jsou to zástupci lidí, kteří tak rozhodli ve volbách. Provoz sněmovny stojí kolem 4 milionů denně, což je naprosto zanedbatelná částka v rámci financování státu. Si řekni, kolik keců měl největší vlastenec z Tokia a jak pak poslušně zvedal packu, když šlo o peníze pro poslance. Problém nejsou obrovské zakázky za miliardy. Ty jsou hlídané. Většinou médií, dozorčí radou atd. Průser jsou ty malé, v rámci obcí a krajů. Vidím to teď u nás. Dělají u nás most. Už dva roky. Už pátá firma. Vezmou peníze, jdou do konkurzu. A točí se to stále stejných lidí. Už na to šlo 50 milionů a most nestojí. A to jsme vesnice, která má všeho všudy 400 obyvatel.1 bod
-
Nastavil bych Fleece (AGM). Binary_AGM je pro nabíjení baterie analogovou nabíječkou, která umí jen dva stavy (proto binární), zapnuta a vypnuta. V nových autech je nabíjení řízeno elektronicky, tak určitě zvolit Fleece (AGM).1 bod
-
1 bod
-
Až na některé detaily ( nultá série, může se změnit) naživo jako Superb, promyšlené detaily karosérie, kola 19”. Volant naživo tak hrozný není, ale ty chrom.ovladače, tablet ani nemluvím, volič převodovky ... Hezký je prošívaný textil na palubce, naopak matný plast okolo mlhovek a masky ... Naživo fakt luxus, vypadá majestátně a kus železa, ale počítal bych přes 600 aby to nějak vypadalo s použitelným motorem. Za 14dní se bude vědět. Komplet galerie https://janrichtr.rajce.idnes.cz/Octavia_IV/1 bod
-
Tá teplota na climatronicu nie je teplota fúkajúceho vzduchu. Je to teplota, ktorá sa má v aute udržiavať. Ak znížiš z 25°C na 22°C, climatronic sa asi snaží čím skôr dosiahnuť tebou navolenú teplotu 22°C a teda musí tam poslať ten vlažnejší vzduch, aby bolo v interiéri o 3°C chladnejšie. Osobne nevidím dôvod na Climatronicu takto zbytočne krútiť kolečkom.. nastav si požadovanú teplotu 22°C, zapni Auto a nerieš. Že na začiatku nastavíš 25°C neznamená, že sa ti interiér zohreje skôr ako pri nastavenej teplote 22°C.1 bod
-
1 bod