Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/09/20 ve všech sekcích
-
Fronta u benzínky :), tvrdá realita budoucnosti :-( (neumím vložit na přímo, tak odkaz) https://vid.pr0gramm.com/2019/12/04/21016974a130f4e1.mp42 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Pěkný to je, ale RS Q8 se mi líbí designově více. Ještě že nemusím řešit, myju si svoji i30 za 400k ručně [emoji38]1 bod
-
1 bod
-
https://www.vwwatercooled.com.au/forums/f197/vcds-vag-com-codes-programmable-options-golf-mk7-84619-post1299619.html#post12996191 bod
-
tak nie kazdemu sa to musi pacit. preto maju ludia zvycajne na vyber :)1 bod
-
No Mazda pěkně podražila, proti staršímu tzv. předfaceliftu o 30%, a to je opravdu hodně. Základ z cca 300.000,- na 400.000,- Kč, tak to bude opravdová rarita, kdo to bude kupovat ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No wirer průkopník, jako vždy pěkná práce a článek, ale popravdě když se dívám na ten nárazník jako celek i s odrazkama, tak si říkám že jsem rád, že mám před FC světla a nárazník, protože při této úpravě je toto sice jediné ofiko správné řešení, ale design s těmato odrazkama v nárazníku je pro mě nepřijatelný i když uznávám že na červené to není taková hrůza, jako by to byla např.u mé cappuccino. Světla jako taková jsou super a líbí se mě, o to víc zamrzí absence odrazek v nich, protože obecně ty odrazky v náraznících jsou za mě hrůza, hlavně ty tvary.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A ako by ich ta mycka mala umyt?Si vem hadr a za minutu nemas co robit.1 bod
-
Chlapi dnes jsem cely den měl tu čest jezdit s 1.5 tsi style. Auto je moje krevní skupina, takže začínám šetřit... :-) nicméně, nevím jestli předváděcí auta trpí porodními bolestmi, ale neustále auto signalizovalo ze klíček není ve voze, poblikával displej (centrální) odpojovalo se Bluetooth, lane assist je strašně protivně nastavený (vypnul jsem ho) ACC s manuálem je fakt špatná kombinace, ta Octavka je tak přetechnizovaná, ze furt něco někde pípá, hlásí... Bezdrátový CarPlay taky vypadával (v jiných vozech i bezdrátový OK) ovladani climy hlasitosti (nejvíce diskutované) je v pohodě, o to nic. ale menu auta je strašně obsáhlé, vypnutí start/stop je komplikované. Obecně ovládání funkci ve voze, přepínání mezi telefonem, navigací, CarPlay atp je na strašně hodně klikání... možná jsem nenašel jen ten grif na to, nebo tak ale za ten jeden den jsem byl zmaten... jednoduchost starého řešení u O3 byla pro mě lepší... asi je to jen o zvyku... auto strašně tiché, palec nahoru! Pohodlné, pozice za volantem se dá najít ihned! Auto prostorné, krásné, kvalitně zpracované... barva černá crystal se k ní podle mě nehodí, ale někomu se muže líbit. Vyhřívané sklo je paráda! vic nevím, kdyžtak se ptejte.. fotky auta jsou vystavené kusů ze salonu. barva je moje favorizovaná, a myslím ze ji i nejvíce sluší. Jenže já mám odjakživa pro bílou slabost (oproti ostatním, kteří za tom vidí hned sluzebaka)1 bod
-
Tak mi konečně dorazil Wireless Carplay Dongle Carlinkit CarPlay Activator a po asi 200 ujetých km s ním se s Vámi rád podělím o slíbené první zkušenosti a takovou mini-recenzi. Nákup: Kupoval jsem USB dongle Carlinkit z Amazonu kvůli jednodušší možnosti případného vrácení. Ještě existují dongly Carplay2air a další, ale jedná se o identické zařízení s naprosto stejným softwarem. Dodací lhůta byla asi 3 týdny ze Singapuru. Ještě doplním, že CarPlay používám v Karoqu MR2019 s Amundsen infotainmentem. Přímý odkaz k nákupu na Amazonu je zde. Balení: Nic zvláštního, jen dongle a návod v malé krabičce. Instalace a spojení: Dongle se zapojí do stejného USB-A portu, jako drátový CarPlay. Pro první spárování stačí mít na iPhonu zapnutý Bluetooth a WiFi. Dongle si sám najde iPhone a spáruje s ním. Nebo naopak lze z iPhonu najít dongle v Bluetooth zařízeních. Po spárování už se jen dotáže, zda se má spustit CarPlay. Při prvním zapojení se mi spojení s CarPlay nezdařilo. Zařízení ale dorazilo se starou verzí SW. Proto jsem zkusil aktualizovat SW přes WiFi z iPhonu na poslední verzi dle návodu a po update se podařilo spojení navázat bez problému. Rychlost načtení Carplay od nastartování vozu přes kabel mi obvykle trvalo asi 10-15 sekund, bezdrátově přes dongle je to asi 15-25 sekund, což je docela přijatelné. Co jsem viděl u Scaly, tak je to zhruba podobné. Používání: Stabilita spojení je téměř bez chyby (skoro mám pocit, že plynuleji než po kabelu, ale to je asi jen subjektivní). Obraz funguje plynule bez latence dotyků. Co se týče zvuku, tak asi třikrát jsem zaznamenal krátké “škubnutí” muziky či pokynů Waze, ale dost možná to dělo už i po kabelu, jen jsem si toho nevšiml. Každopádně v 99% případů je to bez potíží a bez snížení kvality oproti kabelu. U hovorů jsem nezaznamenal žádné větší zpoždění. Tlačítky na volantu lze CarPlay a přehrávač ovládat stejně jako po kabelu. Bohužel žádný typ CarPlay u Škodovek neumí zobrazovat název skladby a interpleta na Maxidotu nebo virtuálním kokpitu, takže se tam stále ukazuje jen “Apple CarPlay”. Co jsem si všiml, tak po navázání spojení se mi vždy rovnou načte Waze, což se docela hodí. Možná, že to tak bylo i u kabelu a možná, že se načítá vždy naposled použitá CarPlay aplikace, ale je to fajn. Závěr a mé hodnocení: Dongle je naprosto použitelný doplněk a určitě ho mohu doporučit. Spojení je stabilní a je velice pohodlné nechat iPhone v kapse a přesto mít CarPlay k dispozici. Navíc jsem už při pořízení Karoqa věřil, že nějaká budoucí možnost upgradu na bezdrátový CarPlay bude možná a přiobjednal i schránku pro bezdrátové nabíjení telefonu, kterou teď konečně mohu začít používat. Výhodou je také to, že vývojáři software stále vyvíjí a zdokonalují, takže případné neduhy každého modelu a značky vozu postupně vychytají. Za cenu v přepočtu necelých 3000 Kč mohu vřele doporučit všem, jichž auto drátový Carplay podporuje. Určitě ergonomičtější a ekonomičtější varianta než do auta montovat nějaké neoriginální displeje a zařízení. Pokud máte nějaké dotazy, klidně se ptejte, rád vše zodpovím A budete-li chtít na nákupu dongle (i na nákupu čehokoli jiného) ušetřit 300 Kč + nejnižší kurz, můžete použít můj kód zde https://www.twisto.cz/registrace/?promo=KREDITGRATIS1 bod
-
1 bod
-
Nevím, Opel mi dnes přijde že se hledá a volí cestu největší záchrany. Nelíbí se mi jejich design, ani nenabízí nic, proč si koupit zrovna tuto značku. FIII bych dnes určitě nezvolil, ale Corsu asi taky ne..1 bod
-
Dnes po dlhom case sme spolocne dokoncili nasu narocnu a hlavne casovo .... Klepkanie zmyzlo a motor je uplne tichy takze ziadne neprijemne klepkanie zniceneho loziska .... Tak aby som sa dostal spat k tomu ako to cele prebiehalo ako som popisoval demenotaz a vylisovanie tak to prebehlo relativne fajn az na to vylisovanie to islo .... Skusim aspon v skratke opisat samotne nalisovanie loziska v manualle bolo napisane ze je potredne nahrievat tento uchyt s loziskom .... No nakolko na lozisku je taka umelogumenna vecicka tak boli obavy aby sa tato vecicka neznicila napad bol taky ze s kaufu za nejakych 1,50 e som bol kupit sacky na pecenie... nasledne sme to dali do tohto sacka staci v pohode 2 kusy istota je istota .... a zaliat to vriacou vodou respektive to ponorit na par minut do vriacej vody ... Odporucam este vsak pred samotnym nalisovanim dat na noc hriadele do mraznicky tak na noc aby to troska stiahlo a malo by to ist o nieco jednoduchsie ... Ako sa vsetko rozobralo tak sa aj nasledne vsetko poskladalo v opacnom smere .... pri tejto prilezitosti odporucam este skonrolovat pritlacny tanier a tak isto lamelu spojky ktora bola u mna vymenana ... rovnako ako aj lozisko spojky no a poviem vam vysledok je ohromojuci neskotcny super .... Pokial sa robi tak sa robi poriadne takze este tento cely maraton sme zaklincovali vymenov rozvodov tak snad bude na dlhsi cas pokoj a auto bude sluzit tak ako ma .... Ano ja viem istotne viem ze niektore informacie kt. ste si tu precitali neboli uplne suvisle a nemali nejaku extra postupnost no ja som opisoval vsetko iba to co som videl a zacul cize je to narocne takto opisat podrobne pokial to clovek sam nerobi .... Profesionalny servis to urcite nebol netrvalo to ani den a ani dva no ucel svatilo prostriedky ci ako sa to hovori .... a to je pre mna podstatne cize svojpomocne sme to dokazali... Mozno zopar odporucani na zaver pokial by sa niekto do niecoho takeho pustal tak nech sa vybavi potrebnou davkou pevnych nervov je za potreby aspon minimalne montazny kanal vela vela klucov nadstavcov a taktiez urcite LIS bezneho sa nepohnete to neznamena zeby ste ho mali kupovat to nie staci mat dobre kontakty.... Tak este raz vela zdaru kludne sa pytajte a pokial budem vediet odpvoedat z role pozorovatela tak velmi rad odpoviem respektive zistim dam vediet ...1 bod
-
Na OIII je napětí na čidlu deště pořád. Pochybuji, že SIII to má jinak. I kdyby, je to prasárna. Lepší je natáhnout pro kameru napětí sólo z pojistkové skříně. Jestli to dělá nějaká autoelektrikář jinak, je to diletant a dobytek. Nic bych si u něj dělat nenechal.-1 bodů