Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/09/20 ve všech sekcích

  1. Navic jet svizne se nerovna jet jako prase.
    2 body
  2. Jo ředitelů máme víc , než je zdrávo. Každej, kdo byl ředitelem a chtěl pomoci svému kamarádovi, vytvořil další místo ředitele.
    1 bod
  3. Pokud sedí kilometry, ale určitě nevíš, kdy byl naposledy vyměněný motorový olej, tak ho vyměnit, dále vyměnit vzduchový filtr a svíčky (interval výměny jsou 4 roky/60 000 km). A ještě brzdovou kapalinu, ale to už se netýká motoru, protože tady jsme v motorové sekci.
    1 bod
  4. Uz nikdy viac ziadne ceskoslovenske produkty. Nie som kkt aby som ohrozoval rodinu a seba.
    1 bod
  5. Tak prej se zatím propouštění naše důležité oddělení netýká. Pochopili prostě, že to tam hrdinsky držíme právě my. Bez nás by se letiště položilo. Jsme vlastně stejní hrdinové, jako Rusové, když osvobodili Prahu. Možná, že i větší [emoji6][emoji3]
    1 bod
  6. Uz jsem se nemohl koukat na ty hnusny brzdy, tak jsem vyzkousel nove koupeny hever po vasich dobrych zkusenostech.
    1 bod
  7. Přátelé, nemusí tady psát jen @csabac??? Při instlaci odhlučnění jsem se samozřejmě nasral. Takto Škodovka utahuje šrouby na levém předním světle. Lze dotáhnout rozumějte DODĚLAT z vrchu po otevření kapoty, tak si to kluci omrkněte ať ten šroubek nevypadne za jízdy a neuvolní se vám světlo. Hned jsem jim to poslal na podporu, jestli jsem si koupil Scalu Style nebo Scalu DoDo a ti ze Škdovky co sem lozí a machrují tady každý rok s novým služebním autem které vám MY zákazníci PLATÍME zamyslete se nad sebou a firmou ve které děláte a místo machrování na SKODAHOME radši vymýšlejte zlepšováky rozumějte KAIZENY jak udržet a zlepšit kvalitu!!! Myslím mluvím za 90% majitelů Škodovek!
    1 bod
  8. @tradecomp Ty dovozy se řešily dokud Německé (a další) bazary neovládly Turci a podobná individua, do té doby to možná smysl mělo. Ale dneska?? Dneska začíná mít smysl spíše "transakce" přes autorizované dealery kde je dohledatelná servisní historie.
    1 bod
  9. Vůbec bych o tom neuvažoval. To bych raději zkrátil interval výměny oleje.
    1 bod
  10. Než toto použiješ, hledej na internetu názory a recenze - rozhodně nic ze stránek výrobce. Jedna věc je, že dekarbonizace obvykle provádí firmy, které nejspíš nenalejou 20 ml zázraku do oleje. Druhá věc - u TSi se spousta karbonu tvoří na sacích ventilech a kanálech a tam proudí akorát vzduch a recirkulované spaliny. Tzn ten přípravek se tam nijak nedostane. Možná trochu pročistíš pístní kroužky s dál bůh ví co..
    1 bod
  11. Nelíbí se vám nové názvy Škodovek? Kupte si toto.......
    1 bod
  12. Tady jsou všichni nějak negativní a ti pozitivní jsou v Rusku. Teda ve Varech...
    1 bod
  13. Moje skusenosti su presny opak. Takze nemas pravdu.
    1 bod
  14. Daj sem celu zmluvu takejto firmy.
    1 bod
  15. Tohle je na 99% originál pro Seat Toledo.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Asi tak, navíc dlabat placek na kapotě auta, no to úplně nevím, třeba taky nemusí vyjít počasí. To by se muselo udělat na poslední chvíli. To je tak pro vás místní. Počkal bych na plné otevření hospod.
    1 bod
  18. 1 bod
  19. To zase ne. Fungovat to i může a bez následků, jen se jaksi neví, co to vlastně všechno udělá.
    1 bod
  20. precitat si manual od svojho auta, tam to popisuju
    1 bod
  21. Proč ti chybí ve výčtu Pirelli? :) To bych já dal do top pětice namísto Dunlop.
    1 bod
  22. Ty voe co to je za tema. Vifko nalevam normalne z vicka do nadrze a neni zadny problem. Nejake nalevky co smrdi potom v aute. Absolutni zbyecnost a vyhazovani penez. Tecka
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...