Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/20/20 ve všech sekcích

  1. @Libac bud taky laskavy a ukaz trochu ucty ludom co tu BEZPLATNE pomahaju ostatnym. Podakuj, otestuj, referuj, pripadne popros o pomoc a cakaj na odpoved bez spamovania... Vsetko dalsie tu NEPATRI a NECHCEM to tu vidiet.
    3 body
  2. zdar borci Tak jsem si po letech na moji/vlastne uz 1rok manzelky/ F3 Stylle MR2016 radio swing taky neco dokodoval.Nechápu že sem to neměl dávno. start stop metoda A funkční lap timer - funkční množství dotankovat -funkční světla vzadu spolu s DDR -funkční asisten rozjezdu dk.- funkční supr funkce croner-funkční protočení ručiček-funkční potkavačky off při ruční-funkční Ledky v osvetlení SPZ-vypnutí kontroly nejaké loga na infotejmentu,VRC-pekne,ted mám montecarlo-funkční stahováni řidičova okna -funkční jak-kdy/asi podle počasí/ jde neco dalšího? vše staršími odemknutými verzemi.Po kratším zápasení jsem přes LP odemknul 5.1.beta6-tam ty loga. Je tam plno nových funkcí -chtělo by to tady zase hromadně přeložit vše .Jinak všem díky za Vaši práci.
    2 body
  3. ajo, tak to je pro mě dobrá zpráva, snad to vyřešíš. Ale tím pádem to nepatří do vlákna technické závady, ale do sám jsem si to roz.ebal
    2 body
  4. Chtělo to se hned podívat, na jakých místech bylo auto odřené/otřené. A jestli je to nějaká tuctová 1.9, tak určitě nemá hodnotu 100 tisíc Kč.
    1 bod
  5. Pánové, musím taky přispět do tohoto tématu. Nevím, jestli přesně chápu, co myslíte slovem plachtění, předpokládám, že se jedná o jízdu na volnoběh. První moje auto byl Wartburg - ten měl volnoběžku a člověk, když dal nohu z plynu, tak prostě jel na volnoběh. U dalších aut jsem si zvyknul vyřazovat rychlost nebo naopak nechat zařazeno, či podřadit, když jsem potřeboval brzdit motorem. Teď mám Karoq půl roku, najeto 23 tisíc km. Zpočátku jsem jezdil v režimu ECO, že ušetřím. Ale asi mi to nic nepřineslo. Po přečtení mnoha příspěvků jsem techniku trochu vylepšil následovně: po startu přepnu na režim ECO, protože občas dojíždím na volnoběh (jak jsem léta zvyklý - a nikdo mě nepřesvědčí, že to je špatně). Následně potažením páky dozadu přepnu do módu SPORT, protože v něm auto lépe akceleruje, při potřebě předjíždění podřazuje. Když potřebuji dojíždět z kopce a brzdit při tom motorem, nechávám SPORT. Když potřebuji dojíždět nějakou vzdálenost - třeba před vjezdem do obce, před výjezdem z dálnice, potažením páky dozadu tam šoupnu ECO a jedu na volnoběh. Je paráda, že si člověk může vybrat...
    1 bod
  6. Vypnut sa da iba vnutorne senzory,vonkajsok obvodovy zostane stale aktivny.
    1 bod
  7. @Michal T. Ahoj, Valeo zatím OK. Dal jsem i Sheron rain off a je to v pohodě. Ty původní skákající byly Bosch, made in Serbia.
    1 bod
  8. Až se tady objeví v některém autosalonu, určitě se podělím o dojmy, zpracování ale Leon se fakt vytáhl v koncernové čtyřce to Octavii posunulo nakonec.
    1 bod
  9. Dnes jsem natankoval asi 5. nádrž v řadě Vervou 100 a spotřeba klesla už na 5,90. Manželka jezdí 10 km do a z práce a jinak jen couračky po městě. Takže maximální spokojenost. Najeto 5400 km.
    1 bod
  10. Na to jsem zapomněl odpovědět. Zdál se mi tak akorát, ani tvrdý, ani měkký, prostě seděl na okrsky v okolí Přerova, jak prkno na prdel. Nějak extra se nehoupal na pěkné asfaltové silnici, a na horší cestě pro změnu zase nějak zvlášť "nedrnčel", ale cestou pěkně "proplul" .....já jsem byl spokojen. Pak jsem přesedl do své O3 1.6 TDI 77kw a pocítil jsem, jak těžkopádný ten diesel vlastně je a jak prdel auta odskakuje na příčných nerovnostech (např. koleje). Co se ještě dalších dojmů týče, pocitově je v O3 prostě více místa, nicméně O4, alespoň pro mě, působí kvalitněji a hodnotněji.
    1 bod
  11. Dnes jsem si konečně mohl vyzkoušet novou Octavii. Byla to 1.5 TSI, ve verzi kombi, což nevadí, i když chci kupovat liftback. Naštěstí jsme si auto mohli vyzkoušet sami a nikdo nám nedýchal na záda, takže super přístup Autocentrum Přerov, resp. prodejce pana Chmely. Auto mě v kostce velice nadchlo, jízdními vlastnostmi je na tom dle mého lépe, než předchozí řada, nerovnosti zvládá z přehledem a jistě, přejezd kolejí na 1, i když je vzadu jen vlečná náprava. Spotřeba za hodinový test po vesnicích a okrskách za 6l/100km, což je dle mého u motoru s nájezdem 1200km docela dobrý a spotřeba jistě ještě klesne. Auto jsem přitom nijak zvlášť nešetřil, ale limity jsem nějak extra nepřekračoval, což nedělám ani v reálu. Digitální přístrojová deska je super a reaguje dobře. Co vidím negativně je tablet uprostřed. Reakce nic moc, intuitivnost ovládání postrádám také. Nelíbí se mi ani tvarování středového panelu, ale zvykl bych si. Kamarád si stěžoval na to, že do něj tlačí pravým kolem, což je pravda a to není nějak extra vysoký (186cm). U mně a mých 172cm to bylo v pohodě, nic mě neomezovalo. Celkově ale u koncepce středového panelu někdo moc nepřemýšlel, což mě mrzí. Sečteno a podtrženo, se mi ale auto opravdu líbilo a těším se, až si ještě za týden zkusím 2.0 TDI 85kw ve verzi liftback. Prodejce mi ukázal i aktuální mapu zavádění dalších motorizací a opravdu se mi čekat tak dlouho asi nechce (2.0 TDI 110 kw, manuál - někdy koncem roku)... takže uvidíme.
    1 bod
  12. A mě se to zas, aspoň na fotkách, líbí. Jen to chce jinou než bílou barvu. Ale v této kategorii bych už šel jednoznačně do něčeho jako je MB A nebo Lexus UX než do A3...
    1 bod
  13. Motory DADA a DPCA skáčou hlavně s manuální převodovkou. Celé ACT mi přijde jako další ekokurvítko, jedna věc je, když mám mírně podobný systém obří řadový lodní motor, který má v podstatě stálé otáčky. Druhá věc je, když ACT vypne dva 2. a 3. válec ze 4. Auto má nějaký aerodynamický odpor, valivý odpor pneumatik a pak je tu gravitační zrychlení. Čistě úvahou, když bude třeba pro jízdu nějakou menší rychlostí 18 kW je to 2000 ot/min při 85 Nm (pod 85 Nm má ACT vypnout dva válce), vytvoří kroutící moment 2 válce se menší spotřebou než 4 válce? Na 4 válce pojede motor určitě efektivněji, než na 2, jinak by všechny motory aut byly dávno dvouválce.
    1 bod
  14. Tu je instalacka s priponou APK ktora by mala udajne fungovat s V8a aj V7 https://uloz.to/file/naeiSBs5RRgN/carista-ver-5-1-beta-6-build-510006-apk
    1 bod
  15. Přeji všem hezký den. Tak dnes jsme se konečně dočkali. Brouk je konečně doma:)
    1 bod
  16. @Libac Když je to tak jednoduché, prosím, proč to neuděláš? Však on má každý všechny verze HW i SW u Android telefonů, však jich nebude moc... @cilda1 @Langusta 2018 Díky, apky sice osobně nevyužiji, ale je pro spoustu lidí určitě ano.
    1 bod
  17. [mention]Libac [/mention] a více za ručičku by to nešlo? Máte to tady přímo pod rypákem a je vám to málo, místo toho, aby jste konstruktivně poskytli své dojmy z různých úprav. Ale... nic proti tobě [mention]cilda1 [/mention] že se na to nevybodneš :-)).
    1 bod
  18. @vormen a máš zaplou klimu předpokládám. Běžný jev, především v přímořských oblastech, kdy studený vzduch z ventilace fouká na teplé okno a venku je vlhko. Není dne aby se nám to zde v HR nestalo, jinak zdravím od Jadranu????
    1 bod
  19. 5.1 beta 4 (netusim aka architektura, mne to islo nainstalovat na Xiaomi Mi A2 Lite) https://uloz.to/file/JVDo9wQIPQnv/carista-ver-5-1-beta-4-build-510004-apks
    1 bod
  20. skús a nechoď po peknej ceste skús to zobrať kde je nerovnosť asfaltu a uvidíš,výtlk respektíve zalepená opravená cesta. A neviem či aj spotreba nie je vyššia keď sú 18 to už neviem to som nezisťoval na mieste len čítal niekde vo vlákne.
    1 bod
  21. ten z bcm ma zamek kratsi, tudiz teoreticky se muze vysunout ... dal bych radsi origo ...
    1 bod
  22. Ahoj, piny jsou stejne dlouhe ale ty zamky maji jine ... viz foto ... Horni ECU Dolni BCM
    1 bod
  23. to jo, ale treba je kratsi ... vzdy je lepsi davat ty co tam maji byt ... nekde mam, mozna, srovnam piny ... ale nejdrive zitra
    1 bod
  24. Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h. Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti do 5 km/h. foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou. Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle. Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách. Pořízení 2/2019 ujeto dnes 43 477 km
    1 bod
  25. Tankuji do 200kW vždy 95 oktanu a a jak jsem již dříve psal spotřeba odvisí od způsobu jízdy. Právě u této verze si cením té "tiché síly", co je k dispozici a umožňuje klidnou měkkou a přitom svižnou jízdu. Superb není sporťák, je to velké pohodlné auto, co umí jezdit docela rychle. Jinak se scela ztotožńuji s názorem výše, že tyto motory působí "elegantním dojmem". Mám zkušenost s verzi SIII 162kW , 2015, přední náhon a jízda je taky skvělá. Když ale trochu pospícháš, tak při rozjezdu i na suchu se někdy kola smeknou a na mokru musíš opatrně . Tam se ještě tak nepreferovalo tolik g CO2 a motor se dravě vytáčí od počátku. Je to vždy volba. Chtěl jsem 4x4 v benzínu a jiná volba v 2/2019 nebyla. Ne že bych si stěžoval.
    1 bod
  26. Z toho si nič nerob tak to proste funguje. Nebol to môj prvý negatívny zážitok čo sa týka informácií. Musíš to brat tak že zadarmo to nebude a zbytok som zhrnul v minulom príspevku. To že mi dá niekto mínus za to že to povieš na rovinu mám vies kde...
    1 bod
  27. Ahoj pánové, jsem jedním ze zoufalců s panorámou. Pořád jsem jí chtěl a teď si drbu hlavu. Dám k dobru pár zkušeností - sloupek se stropnicí u výtoku už rozebírám i na parkovišti... Rozebral jsem i kompletně celý strop a vytáhl stropnici, abych viděl jak je to uděláno. Ale to opravdu potřeba není :-) Odtok se ucpává na třech místech - v místě kolínka na střeše, zmáčknutou trubkou (hadicí) ve sloupku a v místě kolínka výtoku v A sloupku. Pokud je cokoli ucpáno, teče do auta. V odtoku panorámy - v té plastové konstrukci, kterou nahmatáte předem stropnice, je totiž zcela otevřený prostor, a když je odtok plný, voda se hromadí v plastu u stropnice a sprostě potom vyteče. Obvykle to poznáte podle mokrého tapecíruncku u nohou nebo obložení A sloupku nebo u střechy před madlem. Zmáčknutá hadice v A sloupku - vyndáte obložení A sloupku. Nervat kolmo ven, ale nahmátnout jeho hranu pod těsněním dveří a cuknout s ním nahoru, tak 3cm a potom ho odtáhnout. Je tam nacvakaný, nic se nešroubuje. Právě ty nacvakávací plechy mačkají hadici odtoku. Já jsem ten zmáčknutý díl prostě uřízl a hadici nastavil, jinak servis na výměnu hadic. Ucpané kolínko ve střeše - profouknout vzduchem, opatrně. Jinak pro kontrolu - demontáž madla (já tam mám takový rozpírající hajzly co ho drží a jdou blbě ven, mám na to ocelový háček), osvětlení, a krajní úchyt clony, to je jeden šroubek na hvězdičku. Potom už stropnici nadzvednete tak, že tam jde strčit ruka a odcvaknete hadici z kolínka. Posviťte si tam baterkou. Kolínko v A sloupku dole - jedině profouknout vzduchem. Jak píše jeden kolega nade mnou, chce to fakt pravidelně. Ukrutně mi to kaká, protože auto za meloun a jsem jeho otrokem. Odtok je celkem malý, 2x kolínko, líp to na ucpávání vymyslet nešlo. Auto mám po fabrické úpravě odtoku, byla na to snad i akce, u mě v rámci reklamace ale i tak se to ucpává. Takže pokud do auta teče, vyndat obložení sloupku. Pokud je v hadici voda, je ucpané dolní kolínko, pokud je hadice prázdná, je ucpaný odtok u střechy. Co se týká toho cvakání, mám to taky a ještě nevím co s tím. Cvaká mi to při plně otevřené střeše, stačí přivřít a je to dobrý. super :-)
    1 bod
  28. Skoda, ze to jde tak snadno smazat, mel jsem tam 5.9 od vyroby a vsude jsem se tim chlubil
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...