Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/23/20 ve všech sekcích
-
Technická data pro ŠKODA Fabia model 2019+ ŠKODA FABIA spadá do segmentu malých vozů, ale dokáže nabídnout překvapivé množství vnitřního prostoru včetně v rámci třídy špičkového zavazadlového prostoru. FABIA je také až nečekaně komfortní, její pohodlný podvozek, široká bezpečnostní i komfortní výbava přibližuje jízdní zážitek vozům vyšší třídy. Zároveň si však stále zachovává pro malé vozy typickou kompaktnost, úspornost a celkovou uživatelskou nenáročnost, což z ní dělá hvězdu svého segmentu a oblíbenou volbu zákazníků. TD-FABIA-petrol-cz.pdf 44 – 70 kW Maximální výkon 159 – 186 km/h Maximální rychlost 330 l Objem zavazadlového prostoru 95 – 160 Nm Maximální točivý moment 10,7 - 16,2 s Zrychlení 0 – 100 km/h 4,6 – 5,0 l/100 km Kombinovaná spotřeba paliva ŠKODA FABIA COMBI spadá do segmentu malých vozů, ale dokáže nabídnout překvapivé množství vnitřního prostoru včetně v rámci třídy špičkového zavazadlového prostoru. FABIA COMBI je také až nečekaně komfortní, její pohodlný podvozek, široká bezpečnostní i komfortní výbava přibližuje jízdní zážitek vozům vyšší třídy. Zároveň si však stále zachovává pro malé vozy typickou kompaktnost, úspornost a celkovou uživatelskou nenáročnost, což z ní dělá hvězdu svého segmentu a oblíbenou volbu zákazníků. TD-FABIA-COMBI-petrol-cz.pdf 70 kW Maximální výkon 188 km/h Maximální rychlost 530 l Objem zavazadlového prostoru 160 Nm Maximální točivý moment 10,8 – 11,2 s Zrychlení 0 – 100 km/h 4,6 – 5,0 l/100 km Kombinovaná spotřeba paliva3 body
-
Moje první zkušenost s motorem 1,5 TSI, 110 kW s manuální převodovkou byla v létě 2019, kdy jsem měl půjčenou Škodu Octávii combi Style s nájezdem 420 km. Cesta do Chorvatska a zpět. Celkem 2.000 km. Jízda ve čtyřech + zavazadla. Když jsem jel tam, tak s respektem a maximální rychlostí 140 km/hod. Spotřeba 4,8 lt/100 km. Zpátky řídila manželka. Jízda přes den, zapnutá klimatizace. Při 170 km/hod. jsem jí musel taktně upozornit na rychlost. Spotřeba 5,2 lt/100 km. Bezvadný 6 rychlostní stupeň. Takže, když jsme letos v březnu kupovali nového Karoqa, volba byla jasná. Zatím máme najeto 2.500 km. Dlouhodobá spotřeba 6,9 lt/100 km. Palivo Verva 100. Ve spotřebě nemohu srovnávat nízké auto a SUV. Ale snad ještě půjde trochu dolů. Roční nájezd cca 7.000 km ( 4 tis. v létě, 3 tis. v zimě ). Cesta do práce 3,5 km tam, 3,5 km zpátky. Něco dovolená, něco ve městě. Teplota oleje je na spotřebu auta velmi důležitá. Zatím velká spokojenost. Automatickou převodovku nechci. Jsem konzervativní.2 body
-
Jo, to by tak odpovídalo, naši jezdí 50-70% dálnice a zatím spotřeba se drží u nezajetého motoru mezi 6.5-7l. Pokud ti projev TSI s DSG vyhovuje, neváhal bych + ta výrazně delší převodovka je na přesuny na delší vzdálenosti super (v 90 něco kolem 1500ot), ale jakmile je potřeba přidat, DSG podřadí. Tady: https://forum.skodahome.cz/topic/150856-karoq-15-tsi-dsg-style/?tab=comments#comment-2455239 jsem dával průběh otáček vs. rychlostní stupeň u Karoqu.2 body
-
Je neuveritelne ako sa ako zakaznik musime domahat svojej pravdy a za tazke peniaze dokazovat ze nieco je zle a nekvalitne. To neviem, ci funguje vsade na svete take kocurkovo s reklamaciou ako na slovensku.2 body
-
@RDMBR Vuci cemu? Superbu? Ten je mekci/tvrdsi diky nastaveni DCC. Oproti predchozi O3 mi to prislo mekci, ale zameril jsem se na to bouchani pri prejezdu retarderu apod a to tam proste znat je dost.. Jinak ano, verim ze si clovek na tu full dotykovost vseho zvykne, ale rozhodne to nepovazuju za bezpecnejsi reseni, jak stara dobra cudlitka (alespon na tu klimu, s teplotou clovek hejbe nahoru/dolu furt) @Pawouk Premyslim, jak to sem sepsat, aby to bylo prehledne a nebyl to zbytecny sloh :)) Volnobeh - U superbu o tom motoru clovek precijen trochu vi (za to ale muze nafta), 1.8 byla v O3 ale jeste hlucnejsi (predpokladam horsi zvukova izolace). O te 1.5 clovek fakt vubec nevi Bezna jizda - Tam je to vicemene srovnatelne s tim superbem, mozna o kousek lepsi, 1.8 o sobe davala znat vic (to jsem ale nikdy nepovazoval za vadu) Pri zatezi - Ten motor je nezajety, takze to urcite bude zpusobene tim, nicmene od 3 tis. otacek je to stejne jako ta 1.8cka pomerne hlucnejsi. Celkove jsem ale byl prekvapeny mile prekvapen tim motorem. Zadne poskakovani pri rozjezdech, hezky to tahne, az na dalnici v urcite rychlosti je citit, jak ten vykon proste zmizi a uz se mu moc za plynem nechce. Pokud nekdo nenajede rocne alespon vice jak 20 tis. km, tak uprimne nechapu, proc by si nekdo mel brat diesel o stejnem vykonu. Rozdil v porizovaci cene se na nakladech za provoz vrati az za XY let..2 body
-
2 body
-
Obecně by to mělo být do doby, než je auto napevno zaplánováno do výroby, což se může lišit dle konfigurace.1 bod
-
Ta cena bude tak nějak sedět, když víš číslo dílu, většinou se dá pro info o ceně najít i v Kelly: https://www.autokelly.cz/Product/VAG-654885375AA/10000114821 bod
-
https://www.originalniautodily.cz/vyhledavani.html?search=654885375AA&vyhledat=Najít1 bod
-
Potvrzuju, že v kopcích se 1,5 TSI + DSG nechová úplně vzorově. U mě neskáče, spíš se mu na D "nechce" - do kopce raději jezdím na S nebo řadím pádly. V žádném případě se už nevrátím k manuálu.1 bod
-
1 bod
-
Vyzkoušeno. Funguje na Xiaomi MI9 po úpravě v Luckypatcheru. Díky Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk1 bod
-
Mi brali DSG, jednak pohodlnost, příplatek už u Karoqa není tak drastický (vzhledem k ceně) a na dálnici jsou podstatně nižší otáčky (rozdíl cca 500ot ve prospěch DSG) + s DSG funguje lépe ACC a další systémy. Ikdyž je to v rodině první automat, tak zatím si ho naši jen pochvalují a zvykli si velmi rychle :)1 bod
-
1,5 TSI lepsie pracuje s DSG mi pride, pri dsg nepocituje clovek to skakanie ako maju niektori pri manualnej prevodovke.1 bod
-
jo, sorry, Gemini (7,5J x 18" ET51) jsou pro O3 tedy 225/40 R18, tedy pro S3 ne. S3 má v TP 235/45 R18, ale pro disk 8,0J x 18" ET44. Takže opět kouknout do vlastního TP na schválenou kombinaci jak disky, tak pneu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
V prvom rade by som upozornil na to ze si nemozes (podla zakona) dat na auto halabala pneu ktore sa ti zapaci, ale iba tie co mas v technickom preukaze (kvoli STK, policajtom a poistovni ktora skuma naco by sa vyhovorila aby nemusela platit) a pochybujem ze tam mas tie 235/45 R19 zapisane.1 bod
-
@RDMBR Celkove je to naladene dobre. Diry a nerovnosti to zehli pekne, v zatacce to neustrelilo ani jednou. Tohle je ale presne jak pises, strasne subjektivni. Oproti O3 co sem mel (18" bez DCC) je tohle o hodne mekci, v zatackach to ale neplavalo. Nepredpokladam ze to bude rozdilem pneu, ale opravdu nad tim podvozkem nekdo vic premyslel. Jen proste to "bouchani" zezadu mne tam stvalo, ale tohle je vec, kterou clovek po chvilce vnimat prestane.1 bod
-
Témata sloučena. Rolovací tlačítko odchází, viz příspěvky nahoře. Pravděpodobně to bude i tvůj případ. Reklamuj to.1 bod
-
Příprava na oficiálních stránkách na deriváty : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia konkrétně RS : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-rs https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-combi-rs1 bod
-
1 bod
-
Dnešní cesta z Drveniku do Vsetína 1120km se spotřebou dle dotankování 5.81L/100km. PP ukazoval 5.7L/100km, Jízda limity +10km/h dle GPS. 2lidi, 30kg zavazadel.ACC /sport 80% trasy, DSG SPORT. Za mě pecka ?1 bod
-
1 bod
-
To: octavka Musím říct po ránu jsi mne rozesmál VCDS online .... to ne to nemyslíš vážně ne ze by jsi s tím obnovil parametrizace / přizpůsobení.... Ale pokud chces překoduji / rozhraním BCM a rád zajedu k tobě a můžeš mi to obnovit do továrního nastavení dle meho VIN.....pres VCDS online Klidně kdyz mne přesvědčit i zaplatím tech 5 min prace1 bod
-
Vzhladom na to ze sa zacina pouzivat subor APKS spravil som novy postup instalacie. Zahrna aj nastavenia MIUI. To ze je potrebne stiahnut LuckyPatcher tam nie je, snad je to kazdemu jasne: https://www.luckypatchers.com/download/ Dufam ze to tu uz nie je, ja som to nepostrehol :) Carista postup.pdf1 bod
-
mám 1,5 TSI automat, zatím 10 000km, nikdy žádné skákání, 100 % spokojenost, spotřeba dlouhodobá 6,4,1 bod
-
Proto jsem volil auto bez navigace. Na Waze jezdím už tři roky. Mám v autě k displeji auta pod loketní opěrkou pořád připojený starý telefon bez SIM, ve kterém mám nainstalované Waze a Android Auto. A když vlezu do auta, tak se mi připojí přes hotspot na můj používaný telefon kvůli datům a už to jede, už se to zrcadlí na displej auta. Nemám s tím vůbec žádnou starost a nemusím nikde nic rozpojovat a zapojovat.1 bod