Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/07/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
To je tak, když má někdo od mala sen mít na autě 4 laufy, ale nemá na takové auto peníze [emoji23][emoji23]2 body
-
Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů) Následně jsem navštívil AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním. Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu - viz foto před a po vyčištění. Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí. Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tenhle typ koncovek vypadá debilně i na autě s původními duplexy... Ale na autě, které nemá ani udělaný výřez a nemá lauf vsazený do nárazníku vypadá cokoli naprosto nevkusně, i kdyby měla koncovka jen obyčejný tvar a byla jedna. Není to o typu auta, je to o tom, že někdo udělá věci pořádně a někdo to jenom nabastlí za každou cenu doma před barákem...1 bod
-
@suri. a co okrem svietenia by som tam mal potrebovat? vypnut senzori pri cuvani som sa uz naucil :)1 bod
-
V tématu odpadlíci najdeš recenzi Aurise, na konci je kolik špatných věcí jsem měl a auto šlo z domu :). V té rezenzi najdeš i postup, princip u škodovky bude stejný. Škodovka mě naopak překvapuje kvalitou, ale chce vybrat správný model. Co jsi psal o těch nedolakovaných dveřích včera jsem schválně koukal a mám to v pořádku. Řekl bych špatné kusy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
AC při nasměrování na okno mají modely Škoda už dlouho, řešilo se to třeba v sekci FIII, řešením by mělo být dat ovladač kousek offcenter příliš okna. Auto je proste nastaveno tak, ze se snaží vzduch odvlchčit...1 bod
-
Osobně bych ještě počkal. U nových aut se stále vyskytují problémy s vodou v mlhovce, 3.brz.světle, stále padají opěradla, nedolícované 5.dveře, sem tam nějaké cvrčky v interiéru, u mě na FCB skupině teď jeden řešil hučení brzd .... Já osobně nečekal a sehnal o 50tis. jiný model s lepší výbavou a vychytaný a servis neznám i když se mi líbila od začátku. Osobně si myslím, že Scala bude perfektní až po FL. Ty porodní bolesti budou všude v Evropě a snad se jim v Bolce rozsvítí dle prodejů a napraví to. Někomu nevadí auto reklamovat, mě to třeba vadí rozebírat nové auto, vždy něco poškrábou, do....1 bod
-
Ahojte. Nedavno som absolvoval na mojom Superbe vymenu PCV ventilu. Jedna sa o rv 2010, motor 1.8 TSI CDAA. Podobny postup bude aj pre ine koncernove vozy s motormi 1.8/2.0 TSI. Je to zakrok ktory zvladne doma hocikto. Co je to PCV, alebo po slovensky odlucovac oleja ? Jedna sa o zariadenie, vdaka ktoremu dokazu vypary z motora cirkulovat nasp5 do sacieho/turbo vedenia. Ako casto treba PCV menit ? Pokial viem tak sa nejedna o polozku ktora by mala predpisany interval vymeny. Avsak skutocnost je taka, ze casom sa vie pokazit (prirodzene opotrebovanie membrany vo vnutry/zaseknutie pohyblivych casti). Mne sa to stalo po 9 rokoch a 160 000 km ... na internete najdete aj rozne ine casove kombinacie. Medzi caste zavady patri zaseknutie tlakoveho ventilu alebo prerazenie membrany. Tieto zavady sa prejavuju nekludnym chodom motora na volnobeh, citelnym unikom vzduchoprazdna ( motor si "cuca" vzduch ako vysavac cez ventilacnu dieru PCVcka, vid obrazok). Dalsi sposob ako sa da diagnostikovat zle PCV je ked na volnobeh vytiahnete mierku oleja a prejav motora sa nezmeni (bude stale nekludny a poskakovat) Ak mate k dispozicii diagnostiky, tak caste su ak chybove kody: 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - Material ktory potrebujeme na vymenu ? OEM cislo dielu pre moj motor je 06H 103 495 AH. Osobne som dal prednost alternative z prvovyroby znacky Toptran a sedelo vsetko na 100%. Hadica ktora ide z PCV do sania a z PCV k turbu sa do pouzit zo stareho, pokial nie su poskodene. Cas vymeny ? CCa 15-20 minut. Cely proces je velmi jednoduchy, ale kedze budeme manipulovat s otvorenou hlavou motora, tak treba dbat na opatrnost, pretoze isto nechcete aby Vam nieco padlo do hlavy k ventilom. Naradie ? Z naradia potrebujeme momentovy kluc ktory dokaze dotiahnut na 9nm, bit Torx T40 Postup: 1. Odstranime kryt motora Niet co pokazit :) 2. Ocistime okolie PCV filtra Kedze pod PCVckom je odhalena hlava motora, nechceme aby sa tam dostali necistoty z povrchu motora 3. Odpojime kabelaz ku cievkam. Na kabelazi su take zapadky. Ked ich zatlacite tak svorky pekne povolia 4. Vytiahneme cievky c. 3 a 4 (Okolo PCV cka) Prosta rucna sila. Pozor pri manipulaci s cievkou c4. Svorkovnica je tam celkom natesno. 4.5 Zabezpecime aby sa k svieckam nedostal ziaden bordel 5. Odpojime odvod vzduchu z PCV do sania Truka ma na obvode konci take kolecko so zapadkami. Ked stacite kolecko kolmo na zapadky (Prst zhora a prst zdola na vrubkovanu cast), pekne sa uvolni. 6. Odpojime odvod vzduchu z PCV do turba Rovnaky postup ako pri 5., avsak treba kruzok stlacat "zpredu" a "zozadu. Trubka ide ako na obrazku, cervenou farbou popod privod vzduchu do turba. Pomocou dvoch ruk to ide velmi lahko. Je z casti obalena "alobalom". 7. Odstranime 10x T40 skrutiek viz diagram Davajte si extra pozor nech nestratite skrutky/bit. Zoradte si ich tak ,aby ste dali tie iste skrutky do tych istych zavitoch . Jedina problematicka skrutka je c9, ak mate blby skrutkovac. 8. Vytiahneme PCV z hlavy motora 9. Vycistite dosdacie plochy Cistite vzdy "zvnutra von" aby ste zamedzili spadnutiu niecoho do priestoru hlavy 10. S trochou oleja premazte nove tesnenie. 11 + Zopakujte to co ste robili, ale sp5tne Skrutky by mali byt dotiahnute na 9nm Dufam ze to niekomu pomoze a usetri nejake $$$.1 bod
-
Do schránky (pokud byla "chlazená") šel vždy vzduch o stejné teplotě jako do interiéru. Takže v zimě, když topíš, to těžko může chladit. Jak píše Akrubek - podívej se do schránky, jestli tam je nějaký přívod vzduchu.1 bod