Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/10/20 ve všech sekcích
-
Zospodu vylupneš obd steker aby ti neškrabal ruku a kukaš cez otvor prepinača svetiel blbo ale ide to.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak přesně tyto Archimedy jsem koupil asi před 5-6 lety. Tehdy jsem si připlatil i za průhledné dýnko a rotor s vyrytým nápisem Archimede. Byla to moje srdcovka a prodával jsem je s těžkým srdcem. Krásné hodinky! [emoji4]1 bod
-
IWC B-Uhren jsou velice v pořádku :-) Já střídám tyto kousky Archimede Pilot Chronograph Timex Expedition Prim pilotní1 bod
-
Jinak já jsem na to šel vědecky [emoji23] Během roku jsem po nějakých 2-3 letech prodal své Breitle (Breitling Navitimer 01), které pro mě před lety byly jakýmsi splněním kultovního snu, no postupem let mě nějak ten komplikovaný design omrzel. Představa byla jasná: Koupit ty IWC Big Pilot. Jenže jsem pak narazil na tu lehčí titanovou Heritage verzi, která se mi zalíbila natolik, že jsem porostou výměnu s doplatkem kus za kus nakonec zavrhl. Znejistil mě ale kupující těch Breitlingů, který říkal, že Big Pilotky dříve zkoušel a byly hrozně velké. Protože jsem nechtěl kupovat dočasně obyčejný kousek, který bych pak hned zase prodával a zároveň jsem nechtěl kupovat naslepo za X set tisíc jen proto, abych zjistil, že mi nesedí, šel jsem na to originálně: [emoji3] Koupil jsem si nějaké levné čínské šmejdky (ehm "repliky") za 2.000,- Kč od prodejce z Bazoše, které jsem, s trochou sebezapření, nějakou dobu zkusil nosit, abych zjistil, jak mi sedí. No a zbytek už znáte. Protože seděly, koupil jsem ty, na které jsem si dělal zálusk a teď čekám. Během příštího týdne by měly dorazit [emoji4] Pak vyfotím i porovnání představy o replice vs. předloha.1 bod
-
Clovek by mozno neveril, no i na 3-4 rocnom aute mozu byt v tahu kable v priechodke. Dovozove Monte Carlo, 2017 rocnik myslim, nereagovalo na mikrospinac otvarania kufra, otvaranie bolo mozne len cez dialkove. Diag cista, po odtiahnuti husieho krku (priechodky) strihnuty hnedo-zlty kakel pre mikrospinac. Aby to nebolo malo, celkovo som musel pre poskodenu izolaciu menit 8 vodicov. Pristup nic moc, no podarilo sa a zamok funguje... Cize aj to osvetlenie kufra bude rovnake, len bude v tahu iny vodic. Alebo viac vodicov... Ale to neviem ci sa dozvieme1 bod
-
Casio Edifice EFA-121D som si kupil v den svadby, lebo som mal len nejake sportove a k obleku sa nehodili. Musim dat ale vymenit baterku, uz dlho som ich nemal Skoda Motorsport som dostal po vianociach od polovicky a nosim ich denne Inteligentne nemam ziadne, mal som kedysi naramok podobny Mi-Band 2, no psovi zachutila nabijacka a novu som doteraz neobjednal. Neviem ci by nejake s displejom u mna vydrzali dlho. Mozno casom nieco od Huawei (GT2?), ale financie minam stale niekde inde1 bod
-
Díky [emoji4] Za mě - klasika je klasika. Nikdy jsem na chuť chytrým hodinkám nepřišel a nikdy nepřijdu. Takže radši zůstaň u svých dříčů [emoji2]1 bod
-
1 bod
-
většinu hodinek i těch nových mám v nějaký edici dál bych to tu veřejně moc nerozebíral ?? . Vybral jsi pěkný hodinky ! Za mě ?1 bod
-
Ja v Ba zadarmo - cez Android appky Carista a Car Scanner. Uprimne, netusim co vsetko pojde.1 bod
-
Co vyzkouset diagnostiku ta by mohla rict kde je problem ne ? Pres tu se da mozna zjistit zda jde vystup ze zesilovace do wooferu nebo ne1 bod
-
1 bod
-
Také vlastním asi 2 roky tento motor v Octavii III FL dnes již přes 45000km. Předchozí auto Octavia II 1.6MPi je nesrovnatelně horší, nejvíce ve vyšší průměrně spotřebě o 2-3l /100km, dynamika motoru...atd. Hodně jsem to srovnávám i s 1.6TDi, která 1.0TSi poráží snad jen na volnoběh a volnoběžné rozjezdy. Jinak je pro mě 1.6TDi zdechlina. Nikdo tady nezmínil (nebo jsem to alespoň nepostřehl), že litrovka skoro vůbec nebrzdí motorem, což přispívá právě spotřebě a bohužel z kopce častému brzdění. Jinak s většinou zkušenosti souhlasím. Např.Jízda do Alp v prosinci ve 3 lidech, plný kufr a s rakví nemá problém. I když nemá moc lehkou nohu, spotřeba 5,5-6l, dá se uhánět i 200kmh (zkoušeno jen v krátkém úseku), jinak na pohodu úplně lehce pořád, kde se dá, 160kmh - samozřejmě přes Německo. Chrastění při studeném motoru potvrzuji, ale už při přidání otáček se snaží utichnout a asi po 30s zmizí. Rychlost 90-100 je na 6.rychlost asi 2000ot a dá se lehkou nohou jet pohodu třeba tempomatem. Jinak se snažím též moc nepodtáčet pod 1500ot (vyhýbám se většímu plynu na nízké otáčky). Na město 50-60kmh je ideální 3.rychlost. U mě převládá spokojenost...nejsem moc náročnej :-)1 bod
-
Dalším pojištěným klubákem je @DavesMan a jeho Superb III LaK 2.0 TSI 206 kW. Staré pojištění: - POV 150/150 mil Kč - HAV allrisk se spoluúčastí 10 000Kč - skla se spoluúčastí 1000Kč při výměně - úraz - asistence ________________ celkem 31.230Kč při roční platbě Nové pojištění: - POV 100/100 mil Kč - HAV allrisk se spoluúčastí 5% min 5000Kč - bezlimitní skla se spoluúčastí 500Kč při výměně - úraz - pojištění nezaviněné nehody - pojištění "Výmol" = pojištění pneu, disků + podvozkových dílů se spoluúčastí 1000Kč . asistence ________________ celkem cca 9600Kč v pololetní splátce, celkem cca 19 200Kč. Za stejnou roční cenu šla i čtvrtletní splátka. POV limit se nechával po domluvě na 100/100 mil Kč, protože nepřináší krom limitu navíc žádnou výhodu a Allianz má 150/150 automaticky v balíčku bez možnosti zvýšení/snížení limitu krytí. Obě pojistky mají nastavenou stejnou pojistnou částku na HAV pojištění = 750 000Kč! Díky za důvěru Davide, ať to jezdí ??1 bod
-
1 bod