Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/21/20 ve všech sekcích

  1. Kdybych měl shrnout obojí tak asi takto: Pozitiva: 1) Aerodynamika, hluk, komfort a spotřeba 2) Kvalita audia, podle mě velký posun (Podle mého názoru základ lepší jak Canton v Kodiaqu) 3) Sedačky 4) Matrix světla (i když mají své chyby) 5) Adaptivní tempomat Negativa: 1) Klimatizace 2) Pomalý start infotainmentu + občas blbne AppleCar 3) Matrix světla jak jsem psal už, na dvouproudové cestě, která není oddělená svodidly vypne levé světlo (dalkové) 4) Po výjezdu z delšího tunelu (1 km +) během slunečného dne, přestane na 30-45 sekund fungovat Lane Assist, Front Assist (Kamera se pomalu adaptuje na světlo) 5) Kvalita couvací kamery 6) Lane Assist (Pro mě nevyhovující, ale na dálnici ok.) Já jsem i přes vše velmi spokojený a věřím, že až to vše vyladí, tak to bude úplná pecka.
    5 bodů
  2. Tento tyzden som si konecne prebral svoje nove sluzobne auto (Style, 1,5 TSI, 6st.manual) a hoci mam zatial najazdenych len nieco vyse 700km,musim bohuzial potvrdit,ze SW nie je 100%-ny.. asi 3-4 krat mi zazmatkoval pri Carplay,bud ho vyplo uplne alebo hudba cez Spotify isla,ale na displeji neboli ziadne ikony,skratka “tma”.. pomohol az restart systemu. Lane assist je velmi aktivny a zasahy do riadenia su pomerne agresivne,co v zuzeniach na dialnici naozaj nemusi byt kazdemu prijemne a rozumiem tomu,ak to niekto vypne. Osobne ho zatial mam pusteny a davam mu sancu. Celkovo,to auto je ako zena (pri vsetkej ucte k neznejsiemu pohlaviu) na vsetko ma nazor a povie vam ho,resp.zobrazi na displeji virtual cocpitu v mieste beznom pre otackomer,obcas aj za doprovodu pipnutia. Napr.aj ked si vypnete tie otravne “eko tipy” a chcete si vpustit pri zapnutej klime na minutku cerstvy vzduch pri jazde lesom,tak to mate o par sekund pred sebou,aby ste ich zavreli,pretoze ide klima.. a pod. BTW klima.. za mna je to oproti O3 FL velky posun k lepsiemu,mam stale pustenu klimu v rezime auto na 22st. s nastavenym jemnym fukanim a nemam vobec potrebu do toho sahat. Stredne vyduchy vzduchu mam nastavene hore,ten lavy otvoreny len ciastocne a nefuka mi ani na ruku,ani nikam inam. Osobne som spokojny ovela viac ako s autami v minulosti. Inak prve dojmy su velmi pozitivne,auto je velmi tiche (ok,na nekvalitnom asfalte pocut pracu podvozka,ale to skor kvoli tomu,ze zvysok rapidne stichol a nie kvoli tomu,ze by bol podvozok viac hlucny). Podvozok je fakt komfortny aj na 18-kach,ale pritom drzi stopu a poslusne ide kam natocite volant (da sa zvyknut aj na jeho tvar aj na nove ovladanie na volante). Z auta citit tuhost a istotu,ale pritom je uzivatelsky prijemne,povedal by som,ze take “makke”,nastavene na pohodove hltanie dlhych kilometrov. Nenuti vas ist rychlo,ale ked idete,zvladne to s istotou a navyse celkom maskuje realnu rychlost. Ak niekoho zaujima spotreba,tak pri este surovom motore mam za tych 700km priemerku 6,5 l/100km (40% dialnica,10% mesto),co je velmi dobre si myslim. Casom pridam viac skusenosti,kazdopadne ak niekoho nieco konkretne zaujima,pytajte sa ?
    4 body
  3. Nic proti preferencím každého člověka, nicméně nefunkční infotainment u auta, kde je jeho hlavním ovládácím prvkém je docela problém. Můžeš je hájit jak chceš, ale tohle je prostě průser. Kdyby to nebyl průser, tak by se o tom ostatně už nepsalo ve velkém i ve Škodováckém odboráři apod. Nevím, jaké informace od lidí chceš, když to auto je venku defacto teprve chvíli, díky koroně, zpoždění a chybám s e-call, se první produkční kusy ani dlouho prodávat nemohly, předváděčky musely být zamčené ve skladech dealerů atd. atd. Jinak lidem křivdíš, minimálně na tomto fóru se dost jedinců ozve i z pozitivními zkušenostmi, jen to bohužel aktuálně není záležitost Octavie IV. Věřím ale v to, co píšeš, snad se to brzy odladí a bude to ok.
    4 body
  4. Chtěl bych doplnit informace ohledně mých ostřikovačů. Prudil jsem škodovku tak dlouho, až tvrzení o agresivní kapalině vzali zpět a problém opět řešili, jen mě požádali to řešit tam, kde se to začalo, to mě dost štvalo, protože je to banda lhářů, kteří tvrdili jak se vyměnilo kompletně potrubí, trysky atd., ale pravda to není. Problém s pliváním na konec odstranili, ALE! Pravděpodobnou příčinou, byl zpětný ventil u levé trysky v kapotě. Ten zrušili (je na to i TPI) a tím plivání přestalo. Jenže nastal nový problém, voda padala zpět do nádržky a než začala stříkat, tak se rozjížděli stěrače na sucho. Další reklamaci jsem již vzdal a věc vyřešil sám. Koupil jsem pár drobností tak, aby bylo vše vratné viz. příloha a nainstaloval k nádržce zpětný ventil. Měl jsem neorigo motorek, tak raději test s ním, ale po 1/4 roce používání vše v naprostém pořádku.
    2 body
  5. 2 body
  6. Videorecenze nového GTi od TopSpeed. GTi TOPSPEED.SK
    1 bod
  7. MB85: Krasna Biela ;-) Aj ja som chcel ale manzelka ze radsej modru ;-)
    1 bod
  8. Dnes rozříznu meloun a uvnitř toto, asi nějaký znamení ;-)
    1 bod
  9. Já s tím asistentem v jiných autech taky nemám problém, ale tady mi přijde, že strašně citlivě nastavený a nevím kde bydlíte, ale okolo Ostrovy jsou všude zužení a náhradni žluté čáry a Asistent několikrát prudce škubl volantem i přesto, že měl jet rovně a na levé straně betonové rozdělení a vpravo kužely. Takže ano, já tyto systémy podporuji, ale v tomto voze co mám ne. Každý kdo s tímto autem jel, měl s tímto asistentem problém.
    1 bod
  10. Xiaomi Redmi note 8 PRO s Andr. 10 bez kablu nejde dokonca nie je ani sucast AA (kolega ma presne ten telefon a ma sucast AA ale aj tak nejde bez kablu pripojit) Redmi note 5 s Andr. 9 bez kablu nejde.
    1 bod
  11. Já mám najeto s Octavii IV už skoro 10 000 km, jezdím každý den od 1.7. a zásadní problémy zatím žádné, ale časté drobné problémy ano. 1) Jakmile nastartuji a chci hned vypnout start-stop systém, tak klikám na mechanické tlačítko SET a někdy musím kliknout i 5-6x než naskočí obrazovka, to samé platí pro Klimatizaci. 2) Problém s AppleCar, občas nejde navázat spojení, někdy se sama od sebe stopne hudba a jakmile ji pustím zase se hned vypne. A asi 5x už mi spadl celý systém. 3) Pokaždé jak otevřu auto nebo restartuji dlouhým podržením palubní systém, tak asi na sekundu zapráskají reproduktory. 4) Pokud nechám nevypnu Start-Stop, ale vypnu Line Assist a přijedu na semafory, kde mi Start-Stop vypne motor, tak po nastartování se Line Assist sám zapne. 5) Systém uzávěru výdechu klimatizace není dobrý a regulovatelný, celkově hodně lidí co vozím má problém s nastavení klimatizace a pořád upravují.
    1 bod
  12. Myslim ze to islo aj bez platenia ale musis mat beta verziu. Ak maju este miesto v beta programe urcite sa zapoj :) Beta updaty vychadzaju dost casto, ani to nestíham kontrolovat.
    1 bod
  13. Vyzkoušej si to, u někoho, jestli zrovna tuo funkci chceš. Několikrát jsem ji zapnul a velmi rychle zase vypnul. Spolujezdci na zadních sedadlech si nebyli jisti, jestli nemají halucinace. Stěžovali, že je to velmi nepříjemné a slyší vše 2x (sebe i mluvčí zepředu). Z praxe považuji tuto funkcionalitu za nepoužitelnou.
    1 bod
  14. Tak snad opraveno, dle vyjadreni servisu tam teklo kolem sterace, vymenili gumove tesneni a melo by to byt v poradku.
    1 bod
  15. Dnešní cesta Senec (SK) přes Trenčín a Vsetín domů: ??
    1 bod
  16. Změna revíru? Hlavně ať už něco je. Byl jsem u vás v týdnu na rozhlednách a stavil se na placek.
    1 bod
  17. Předchozí Leon se mi hodně líbí, ale tomuhle nemohu přijít na chuť ze žádného úhlu. V tmavších barvách je to trochu lepší, ale stále se mi nelíbí. Ještě jsem neviděl naživo...
    1 bod
  18. Já mám přezuto včetně disků. Michelin Pilot Sport 4. Ráfek VW Clubsport (kovaný 7.6kg)
    1 bod
  19. By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte? "Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C."
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...