Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/03/20 ve všech sekcích

  1. Ceník: enyaqiv-cenik-2020-09-03.35b7cbd565f7d620d97baa3ac15c59a5.pdf
    3 body
  2. Founders Edition v černé objednáno... ;) + asistenční paket + tech paket + komfort paket + family paket Po slevě prodejce a odečtu dotace co máme schválenou to vyjde na 867.000,- bez DPH.
    2 body
  3. 1000ks letos a 1000ks 2021, to nemůžou myslet vážně, :-( , vedle toho statisíce ks ostatních modelů, chjooo , viděl jsem to jako opravdu elektro cestu pro škodovku. Vyklubává se z toho předělaný šuplíkový ropák ( fakt hodně pěknej ) a jeho transformace na elektro. Mno snad z toho ŠA vykřesá něco víc, služby nad elektro ( taxi/pronájmy atd). Příští rok dorazí EU T3 a EU TY - statisíce ks, to bude Enyaq pro srdcaře ? kdo dá 1.5míče za ŠA když tu bude za 1míč EU T3/Y. Přestávám to chápat. Q2 2021 Enyaq v elektro éře by musel být Enyaq II nebo přece něco podobného, roční / kvartální updaty/upgrady jsou i mohutné. Kdo prosím bude servisovat 1000ks sérii ? Jestli jich nevyrobí tak 50tis. ks ročně, tak je to smutné. chjooo. Tak jdeme čekat na ID4. na konec září..snad tam to bude jiné. Roska
    1 bod
  4. Počkám si na nějaké verdikty až po prvních měsíčních testech. Nevím totiž, jestli si někdo uvědomuje, na jakou refereční hmotnost, zatížení, rychlost atd. je vlastně avizovaný dojezd počítán. Představa někoho, že si v Praze naloží rodinku a pojede na výlet za babičkou do Olomouce po dálnici a výjde mu to na jednou nabití (bavím se o základní verzi), mi příjde více než úsměvná Ale pokud na to někdo má, ať si to samozřejmě koupí, postuje se s tím na Twitteru atd. A srovnávat to s Teslou v poměru k její ceně je úsměvné také....zatím si pořád myslím, že Superb nebo Kodiaq za stejnou cenovku udělá více práce a jeho provoz bude podobně nákladný....už jen pořízení dobíjecí stanice domů v pohodě vyrovná několik let provozu naftového či benzínového Kodiaqu za stejnou cenovku + elektrika není taky zadarmo...a nebude.
    1 bod
  5. Fotku z môjho auta dám neskôr. Ja mám túto, nevyzerá to moc esteticky, ale účel spĺňa, a mám aj ďalší úložný priestor. https://a.aliexpress.com/_msTihhN Sú tam ale aj iné tipy.
    1 bod
  6. rozdil v benzinkach je vlastne v aditivech. Potom kazdy rika ze shelka ma dobre palivo nebo omv. Recept tech aditivu nikdy nebube nam znany. Nikdo nevi co znacka dodava k benzinu.
    1 bod
  7. Podle mě se to hodně povedlo, hlavně tedy interiér a z určitého úhlu pohledu i cena. Sám jsem docela napjatě čekal, jak moc "zmrší" koncept a jak to nacení. Výsledek mě moc mile překvapil a musím říct, že jsem o Enyaqu začal hodně vážně uvažovat, ač mám do ekologa daleko. Auto mi každý den stojí minimálně 10 hodin v garáži, takže o nabíjení mám postaráno. 99% mých cest je do 200km. Ty 2 až 3 delší se v pohodě vejdou do 500km, takže s maximálně jedním rychlým docucnutím baterky. Za poslední 4 roky jsem nebydlel v hotelu, kde by neměli nabíječku, takže taky OK. A jinak to je objektivně (zatím samozřejmě papírově) skvělý auto. Akorát velké, moderní auto a na škodovku po dlouhé době docela cool design. První škodovácký interiér, který se mi fakt líbí. Tichý provoz, dobrá dynamika. Jasně, není to pro každého a záleží na využití, ale já si s tím dokážu svůj život představit. Počkám, až budou předváděčky, abych si ho půjčil a pokud to takhle bude i naživo a RS v rozumné výbavě se vejde do ceníkových cca 1,6m, tak do něj asi půjdu. Tohle je první e-auto, které mě zaujalo a které si i sám před sebou jsem schopen obhájit. Jediný zádrhel, který mě zatím brzdí v nadšení, je strach z neschopnosti škodovky doladit SW. Tam je třeba jen doufat, že to vyřeší.
    1 bod
  8. Funkční konfigurátor.
    1 bod
  9. Ak to umoznuje verzia BCM,tak iba kodovanie.Hmlovka sa na to vyuziva ta povodna.
    1 bod
  10. Tak včera mi dorazila tá opierka z Číny, drží dobre, aj pre nohu je pohodlná, to či ladí alebo neladí s pedálmi neriešim, ide mi o účel, a aj tak to nevidí nikto okrem mňa keď nastupujem, za cenu 3,84€ aj s poštovným som max. spokojný....
    1 bod
  11. Ano, aplikace je katastrofa, ale je potřeba si také uvědomit ty ostatní věci a to jsou: - původ a základ aplikace vychází z koncernu, takže škoda může na něm pracovat jak chce, ale 90 % požadavků stejně přesměrovávají ke kolegům do Německa - vše běží na různých serverech, zřejmě s pomalou a nízkou dostupností - myslím si, že to nebude problém spojený s aplikací jako takovou, ale s tím jak rychle dochází k synchronizaci dat z auta na server a ze serveru na mobil - viz. dle mého bude úzce souviset i s komunikací eCALL, rovněž nedotažené a v některých případech nefunkční. - telekomunikaci zajišťuje prý nějaká španělská telekomunikační síť nebo co, a rychlost přenášení dat ze simky má žalostnou rychlost a pokrytí, dokonce nedosahuje ani 1Mb/s Takže je potřeba se na to dívat taky z toho pohledu co s tím jako Škoda může dělat, když k tomu má vytvořené takovéto podmínky.
    1 bod
  12. @valentintintin Hi, you can update only to 0367 (officially from 2xx to 2xx, from 3xx to 3xx, from 4xx to 4xx) without any modding. If you want update to bigger version 03xx -> 04xx you have to patch your unit, edit firmware and than you could update to 0478. But on bolero (without navigation) you have to disassembly your unit, and do some HW tricks (read memory via PC). And of course, after update all installed features working correctly. I had bought Smart Link before update, and after update it's working without reactivation needed. If you are interested PM me. BTW on units with navigation (2 SD slots) it's more simple. You don't need to do any HW tricks, it's just SD card method. Even activation of SWAP / FEC codes (Android Auto, Apple Car Play, Mirror Link...). And of course there is risk. If you don't have correct solution you can brick unit (but is possible to do recovery, but it's again HW tricks). And about changes, there is grid menu, some transition animations and support of Virtual Cockpit. But update to 0367 is no problem, only you have to be sure that your battery is in good condition and will not discharge during update, or keep engine running or connect to charger during update. Update process takes about 20 minutes with CLASS 10 SD card. On seat forum you probably read about Android Auto / Apple Carplay were disappeared from menu during update from 0245 >0330 > 0346. That items can be simply enabled with VCDS, but it's only during SEAT update 0245 >0330 > 0346. It's not happening during Skoda update. SK: Mozes updatovat len na 0367 (oficialne z 2xx na 2xx, z 3xx na 3xx, z 4xx na 4xx). Ak chces updatovat na vyssiu verziu 03xx -> 04xx musis patchnut jednotku a upravit firmware, a potom vies aktualizovat na 0478. Ale pri bolero (bez navigacie) musis rozobrat jednotku a spravit HW zasah (precitat pamat cez PC). Po aktualizacii samozrejme vsetky nainstalovane funckie funguju bez problemov. Ja som mal kupeny Smart Link pred aktualizaciou, a po aktualizacii funguje bez potreby reaktivacie. Ak mas zaujem napis mi spravu. Mimochodom na jednotkach s navigaciou (2 SD sloty) je to o mnou jednoduchsie. Nemusis robit ziaden HW zasah, je to ciste metoda s SD kartou. Taktiez aj aktivacia SWAP / FEC kodov (Android Auto, Apple Car Play, Mirror Link...). A samozrejme su tu rizika. Ak nemas spravne riesenie mozes bricknut jednotku (je mozne spravit obnovu, ale je to zas HW zasah). A ohladom zmien, je nove dlazdicove menu, nejake animacie prechodov a podpora Virtual Cockpitu. Ale update na 0367 nie je problem, akurat baterka musi byt v dobrej kondicii, aby sa nevybila pocas updatu, alebo nechaj bezat motor alebo pripoj na nabijacku pred updatom. Aktualizacia trva cca 20 minut s pouzitim CLASS 10 SD karty. Na seat fore si pravdepodobne cital ze Android Auto / Apple Carplay zmyzli z meno pocas updatu z 0245 >0330 > 0346. Tieto polozky sa daju jednoducho znova zapnut cez VCDS, ale to sa tyka len SEAT updatu 0245 >0330 > 0346. Nenastava to pri Skoda update.
    1 bod
  13. Jo přesně, klasický pražský těžař zlaťáků a koviďáků co mají času dost. :-)
    1 bod
  14. Tak ono upřímně mimo dotace osobně nevidím jediný důvod ke koupi eko sračky, prosazované vlivnými v Bruselu. Je to drahé, pomalé (čti maximální rychlost), může se tam leccos po..., náklady na servis enormní, životnost omezená, jízdní vlastnosti špatné, plánování cesty na 2 věci pro neustálou nutnost nabíjet a reálná úspora vlastně žádná. Kdo by do toho šel dobrovolně, tedy pokud nejezdí jen po městě (na to stačí Citigo), nebo není Hollywoodská hvězda, která chce vypadat "eko", aby se zalíbila lidem, ale ve skutečnosti jezdí normálními auty se spalovacím motorem..
    1 bod
  15. Není trochu ekonomicky zvrácené, spoléhat na ekodotaci, aby bylo auto prodejné? Neřeknu dotace obchodníka, ale dotace státu mi vadí. Už jen proto, že je to z kapsy daňového poplatníka a jen to nespravedlivě zvýhodňuje pár jedinců...
    1 bod
  16. Vlastně z původního tam není nic ale tentokrát jsem do toho šel jako strojař takže soustruh posuvka mikrometr a kontrola jedné věci za druhou vyndá jsem celou nápravu a poloosy sundal klouby vymyl zkontroloval a levé dal doprava a pravé do levá na soustruhu kontroloval poloosy krátká ok dlouhá měla házivost až třetí byla ok pak dodací plochy všeho očistit ložiska ven a opět dosedací plocha jednoho lehce házela kotouč na jedné straně také prostě oser až na půdu samo jsem měřil u silenbloky a dál nové šrouby do celé nápravy
    1 bod
  17. Nevíte někdo, jak funguje nové USB u zrcátka, co se dá objednat do SIII fl? Kdy se zapíná a kdy vypíná? S nastartováním, při odemčení nebo je napájené stále?
    1 bod
  18. Islo o to ze na prvej stranke je link na temu kde sa riesia adaptery. Toto je tema kde sa riesi aplikacia a kodovanie...
    1 bod
  19. Nový test od Hrubise... TEST Škoda Octavia 4 - Je to opravdu takový průšvih? CZ/SK https://www.youtube.com/watch?v=kJb1RhfVgzQ
    1 bod
  20. Ze "scroluj dalej"... Yebem ti boha ???
    1 bod
  21. Prečítaj si vlákno tak, ako to robia ostatní a budeš chytrejší.
    1 bod
  22. 3 identicke prispevky a este sa na drzovku dalej pytas ohladom adapterov? Bud taky dobry a ries to v prislusnej teme. Dik.
    1 bod
  23. jo pojištovny to jsou taky takove zlodejske praktiky. když uzaviras pojistku všichni usmev a samozrejme ze uhradíme a když se ti něco stane tak usmev zhořkne a zacina slovickaření. Jak vam nedat nic ale kazdej rok zdrazuji nebouras tak tady mas bonus sup a pojistka roste o 120az 300 kc za rok nahoru. Dale nechapu proc to radio a navigace columbus musí stat takovy ranec v dnesni době pak se to nemá krast. a dost uz mam nerva
    1 bod
  24. @Vladimír Petráš Update: alarm proti krádeží nakódován pomocí Car Scanneru. Předtím jsem neměl všechny položky aktivovány. Teď funguje bezchybně. Mé nastavení -
    1 bod
  25. Jde to, vše funguje :) Jen s virtuálními budíky nefunguje tlačítko přepínání obrazovky na budíkách. Test a foto pořídil kamarád, Honza B.:
    1 bod
  26. Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách.
    1 bod
  27. Ja si myslím že je blbost to sledovat a ztráta času to dokončovat, ale jestli se vám s tím chce zabijet čas a propalovat zbytečně naftu...
    1 bod
  28. Ahoj, nevím co máš tedy za auto, ale možná by mohlo pomoct toto: http://forum.skodahome.cz/topic/123627-nejdou-otev%C5%99%C3%ADt-5t%C3%A9-dve%C5%99e/ http://forum.skodahome.cz/topic/35964-zaseknute-otvaranie-5dveri/
    1 bod
  29. Áno pýtam sa ďalej pretože si myslím že som v teme. Ak chces pomôcť pomôž ak nie tak tak scroluj dalej. Dik
    -1 bodů
  30. Sis trochu spletl server, ne? Tohle je taková klasická ukázka expertů z Novinek. "Proč tam nedají aspoň šestiválec?" "Tyvole, xxxx (dosaďte libovolnou značku) má tohle a přitom stojí jenom xxx (dosaďte libovolnou cenu pod 300.000)!" "Jooo, kdyby to stálo půlku, tak by se to prodávalo, tohle nebude nikdo chtít!" "Proč jako nebude kombík? Zasranej koncern zase nechce tu naši Škodovku dýchat!" a vzápětí "Škodovka už dávno není naše, jsme jen montovna!"
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...