Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/18/20 ve všech sekcích
-
Ta kola mi přijdou zoufale hrozná. Jinak u té převodovky to bude spíše vlastnost, než vada, protože postupem let celý VW Group jde s kvalitou manuálních převodovek do kytek..3 body
-
2 body
-
Zdravím pánové, auto mám od listopadu a rád bych se zeptal ostatních na projev motoru ve dvouválcovém režimu. Nejen, že každé ubrání plynu ihned vypíná 2 válce, takže jízda na pohodu víceméně znamená neustálé přepínání, což by ani tak nevadilo, nemyslet na to, co to udělá za pár let, ale co je naprosto otravné, tak to je dunivý nízkofrekvenční zvuk a vibrace motoru kolem 2 tisíc otáček při mírném záběru (typicky např. město, 50km/h do mírného kopce na trojku, asi tak na hraně toho, než se motor přepne na 4 válce). Při zkušební jízdě (krátká, kdy jsem se soustředil na jiné věci) jsem to nezaznamenal, v recenzích i zde na fóru někteří píší, že nepoznají, jestli motor jede na 2 nebo 4 válce, tak marně dumám nad tím, jestli je to stejné jako v případě škubání při rozjezdu za nízkých teplot, kdy jeden motor to dělá a druhý ne (též mi mimochodem trochu poskakuje). Zatím to slyšel a vnímal každý, koho jsem v autě vezl, takže tím bych snad mohl vyloučil subjektivní citlivost. Pokud motor jede ve 4-válcovém režimu, nemám výhrady, pokud na 2 válce do cca 1950 otáček, vnímám odlišný a méně příjemný zvuk, ale neduní a nevibruje a dá se s tím fungovat. Když ovšem začne dunět a vibrovat, tak to je na pěst u nového auta za nemalé peníze a přebije jinak celkovou spokojenost s autem. Má někdo podobný problém? Zlepší se to po zajetí motoru? Předpokládám, že deaktivovat tuto zhovadilost kvůli emisím nepůjde a v servisu mi akorát sdělí, že tohle je vlastnost a tedy nepůjde jen tak vyřešit. Docela by mě i zajímalo (po technické stránce), proč to tak vůbec duní a vibruje. Díky za názory.1 bod
-
1 bod
-
Tak to uz bych jim asi koupil nugatovou bonbonieru pri treti navsteve :-) Jinak ja jsem vymenil ostrikovace za ty z S2 a ty strikaji krasnou jemnou mlhu misto paprsku jako na S3.1 bod
-
Drát tam není. Musí se dotáhnout. Žárovka tam je, ale při zapojení obou mlhovek, po 7 sekundách je elektronika vypne a nahlásí chybu. Vyřešit se dá výměnou obou žárovek 12V/21W za 12V/18W. Pak už elektronika neprotestuje a svítí obě mlhovky.1 bod
-
Jsou silná slova, pokud se pouze odpojí režim jako takvý. Nevidím v tom problém. Nebavím se o amaterském pokus/omyl, kde někdo odpojuje čislo za čidlem a čeká co se stane :-). A se zkoušení ACT před koupí, to chce najet desítky km a zkoušet, a že by Škoda byla půjčovna to se mi fakt nezdá. Ze 7 salonů co jsme obešel, půjčení navíkend nabídnuto pouze 1x, ostatní fakt ne. A ne každý čte ticíce stránek fora před koupí vozu, řeší se tady stovky malých problém, které se nevyskytují plošně. ACT je jedno z nich, je tady část čtenářů, co s tím nemají problém a část co tomu nemůžou přijít na jméno. A když to vezmku zěpt 7 salonů, ani jednou zmínka o ACT :). Reklamace, že jsi neobdržel kompletní informace o výrobku !!! Když vidím rozlišení couvací kamery na velkém display, to by čloběk brečel :), žít se s tím dá, ale ze tu cenu ........ .-). Každý si vždy něco najde.1 bod
-
@LukasHradecky taky jsem si mezi tím podle čísla dílu zjistil, že nemáš Amundsen, ale Columbus a to je pak úplně něco jiného, než jak funguje Amundsen. Takže tady už ti já nepomohu, protože neznám, jak se dělá update navigace na Columbusu, protože, tam jsou mapy na pevném disku přímo uvnitř rádia, takže snad ti někdo tady poradí, jak se aktualizuje Columbus :-)1 bod
-
mám octávku 4 s motorem 1.5tsi a to vypínání válců je úplně o ničem... nechápu, že to vypíná dva válce už při studenem motoru. Ještě nemá olej ani 50°C a já jedu už na dva válce... a při rozjezdu cuká,jak píšete.1 bod
-
1 bod
-
Aditiv do motorového oleje se bojím. Aditiv do oleje v převodovce nebo diferenciálu ne. Protože v motoru ten olej i hoří - vč.aditiv - a já nevím, jaký popel ty aditiva tvoří a co to v motoru bude dělat. Takže za mne kvalitní motorový olej bez aditiv a radši ho vyměnit dřív než později.1 bod
-
Rád bych se podělil o své zážitky s ostřikovači na MR2016 (mám ho asi 3 měsíce). Ostřikovače měli prodlevu tak 2-3s, stěrače už byly tak 3/4 cesty zpět, než začaly stříkat a je vidět, že na světla to stříká hned. Když jsem pak do pár sekund ostříkl znovu, tak na sklo stříkaly hned. Jak jsem jel na servis s oleji, tak jsem to nahlásil, ať se na to podívají. Servis: "Pane, máte to hotový byla tam prasklá hadička". Výsledek: pořád to trvá 2-3s a i když ostříknu znovu do 10s po prvním, tak to pořád trvá 2-3s. Na faktuře ani zmínka o opravě nebo kontrole. Znovu tedy servis, návštěvu jsem spojil s aktualizací Columba. Servis: "Pane, máte to hotový. My jsme vám tam zapomněli minule vrátit zpětnou klapku, která se dost zanáší". Výsledek: jsem tam, kde jsem byl před první návštěvou. Fakturovali jen tu aktualizaci. Teď mě čekají brzdy, tak jim to tam nahlásím a jsem zvědav, co mi zase řeknou. Je fajn, že se tam dají dát VW/AUDI s lepším paprskem vody, ale to asi budu řešit až tohle bude fungovat. Jsem zvyklý na ostřikovače na Alfa Romeo což byly 4 vodní pistolky, ale na to, že to auto bylo starý 16 let, ostřikovalo hned.1 bod
-
Zdenek Pastorek: Moc díky!!! Včera jsem se na to vrhl a díky Tvému správnému přípsěvku jsem lokalizoval problém a odstranil jej, juchůůůůů, to je klid :-D. Vzhledem k tomu, že tohle řeší, řešilo a zřejmě bude řešit dost lidí, tak zde uvedu, jak problém odstranit a kde je ona příčina. Palivové potrubí se nachází na podvozku, stačí si lehnout na zem (nemusíte auto zvedat) u zadních dveří za spolujezdcem (pravá strana auta). Trubičky ihned uvidíte a jsou v dosahu ruky. K nádrži vede jedna (s tou jsem nic nedělal) a od auta (motoru) vedou dvě a je tam i takový kloub (zahnutí). A zde je onen problém. Mezi hadičky (obě) jsem z vrchu vložil (zatím) kus starého hadru a připevnil jej elektrikářkou páskou. Tím se zřejmě vymezila vůle, která při otáčkách cca 1.900 - 2.400 způsobovala velmi nepříjemné a dosti slyšitelné rezonance v interiéru. Uvidíme, zda to vydrží na dlouho, pokud ne, tak vymyslím nějaké jiné řešení, ale pro mne je už teď výhra, že vím, kde to je a hlavně, že jsem tím docílil opětovného klidu :-)1 bod
-
Ahoj, ACT jde vypnout mechanicky, tzn. sundat plast.kryt motoru a odpojit 1kablík k ACT jednotce(jakékoli), práce na 1minutu. Akorát pak nefunguje tempomat+startstop+svítí 2kontrolky, ale po znovuzapojení kontrolky zhasnou... Spotřeba se nijak zásadně nezměnila ... Jízda na 4válce je super, nerad jezdím jak ve velorexu 😀, ale jak píšu, je to něco za něco. Při delší jízdě po dálnici třeba k moři volím raději ACT ON+tempomat ...1 bod
-
1 bod
-
Dvě mlhovky nepujdou, v prave neni drat k zarovce. Takze leda natahnout...1 bod
-
Myslím si, že bez rizika ztráty záruky to nepůjde. Osobně bych do tohohle nikdy nešel, je to stejné riziko jako odpojení inteligentního dobíjení baterie - nikdy nevíš, co všechno to způsobí. A vůbec, nechápu, proč by ACT chtěl někdo vůbec odpojovat. Snad jste si před koupí auta zjistili, co v něm jak funguje, ne? Na trhu je velký výběr jiných aut a motorů, které ACT nemají.0 bodů
-
Toto je teda napad hodny medaile a napadne sa mi to podoba na tu velmi atraktivnu temu sialencov s odpajanim kabliku na baterii kvoli deaktivacii SS a intligentneho dobijania-1 bodů
-
-1 bodů
-
Podařilo se někomu to ACT odpojit? Nedá se totiž ten dvoutakt poslouchat... poraďte prosím, jak to odpojit ať ale nepřijdu o záruku, auto je nové... děkuji předem-2 bodů