Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/21/20 ve všech sekcích
-
Ahoj, pročetl jsem celý topic a zajímá mě jedna věc. Nedá se přes RJ KESSY prostě deaktivovat bezklíčové odemykání permanentně? Celej život odemykám auto přes tlačítko na klíči a k autu s KESSY jsem přišel jen protože to bylo součástí výbavy. Imho ohledně části co s klíčema doma. Než to švihnout do nějaké kapsičky z alobalu mi příjde lepší buď kopnout do nějakého minitrezoru (ve kterém mám stejně doklady a jiné cenosti, nebo prostě vytahovat baterku. Řešit něco, kde mi při absenci pohybu vypne klíč úplně je docela blbost.2 body
-
V dubnu byla moje Scala u detailera, páč i ten nový lak z výroby měl x nedostatků a chtěl jsem na to nějakou ochranu. Udržuji zásádně ruční wapkou (předmytí, pěna/mikroprášek podle míry zašpinění, oplach demineralizovanou vodou) a jednou za čas to přejedu houbou - přeci jen drobný prachový film wap neodstraní. A musím říct, že s tímto stylem mytí tam žádné mikroškrábanečky aktuálně nejsou. Je fakt, že na světlejších lacích ty mikroškrábance nejsou tak vidět, ale při určitém, zejména bočním světle, je uvidíte i tam. A poslední věc - člověk chce mít auto naleštěné a v cajku - ale když ho používáte denně, jedete cestou kde větve lezou do vozovky a nejde se jim vyhnout, potkáte pár kokotů co vám opřou jejich dveře o ty vaše.... no řeknu vám, pak má člověk chuť se na to extrémní péči vyprdnout. Jiné je to samosebou třeba u nějaké víkendovky/výstavního kousku :)2 body
-
Na prvé pozretie vyzeral predprodukčný kus veľmi dobre. Nie som fanda áut na baterky, no toto auto asi bude mať medzi nadšencami elektromobilov veľa fanúšikov. Z vonku zaujali veľké kolesá dlhé čelné sklo, čierne prvky a potešilo ze tam nie sú falošné koncovky výfukov. Vnútri pekný veľký displej a maličký digitálny kokpit. Potešil head up display aj solídne veľa priestoru pre posádku i kufor. Pár fotiek na ochutnávku1 bod
-
1 bod
-
Este, ze piseme tie skrabance. Chalani sli rano na dvor a palicami pisali po namraze na auto. Takze dvaja prvaci mi vyrili velke tlacene A na lave zadne dvere. Superb svokrovi jeden z nich minule presiel kovovym autickom. Tak dnes dostali pucung taky, ze az1 bod
-
Dolezite je najprv spinu namocit jemnym prudom vody. Chodim na mycku teraz 4-5x za tyzden. Umyvam po rybacke na rucnej jedno, ci druhe. Zasada, nikdy nezacat tlakom vody! Castice, ci uz suche, ci hrubsie pod tlakom vody posobia abrazivne. Po prvom jemnom premyti sa uz ds aplikovat tlak.1 bod
-
Samo Ferda meni situaciu a na 100 pero v tomto umi,ale potom ten Honza si ty,ak ocakavas,ze ti zopne ohrev volantu v aute,vyhriatom na 21 stupnov.1 bod
-
Za páté: Nikdy neumývaj auto kruhovými pohybmi - vysledkom je to čo máš teraz na aute... Vždy umývať plynulými ťahmi spredu dozadu.1 bod
-
Nejprve vyhýbej se automatickým myčkám - používej pouze ruční nebo bezdotykové myčky. Zadruhé, nikdy nedovol, aby se auto velmi zašpinilo Zatřetí, pravidelně chraň lak dobrým, nejlépe tvrdým voskem. Ideální je keramický povlak, ale to samozřejmě stojí víc. Začtvrté, při nákupu automobilu vždy zvol stříbrnou barvu 😀1 bod
-
1 bod
-
Zabránit tomu nelze, ale dá se to tak z 80% omezit. Při oplachu hodně vody nebo wap. Při šampónování system dvou kýblů a kvalitní mikrovláknová rukavice. Opět oplach a sušení nejlépe vzduchem nebo kvalitním ručníkem. Ochrana dle vkusu každého soudruha, ale vhodným aplikátorem, nejlépe mikrovlákno. Leštění měkkým mikrovláknem. Všechny utěrky a ručníky musí být před použitím zcela čisté !!!1 bod
-
Já na žádný způsob nepřišel, měl jsem i nano vrstvu a stejně byli. Proto stříbrná barva, na té jediné to není vidět.1 bod
-
› Čtvrtá generace bestseleru se prosadila v soutěži vyhlašované rakouským motoristickým svazem ARBÖ v kategorii vozů v ceně 20 001 až 50 000 eur … Continued Zdroj Zobrazit celý článek1 bod
-
Kodovat nestaci, treba tahat kabel z lavej strany https://forum.skodahome.cz/topic/144257-enabling-both-rear-fog-lights-povolenie-oboch-zadných-hmloviek/1 bod
-
koľko oleja si mal pri výmene ? bol po max ? aký olej ? aké trasy? bez týchto odpovedí ťažko súdiť ... poznám 3,6 ktoré nebrali nič za 15000km , poznám také čo liter oleja ... na bielo dymia všetky a hlave určite nič nie je ... chcem vidieť toho dobrodruha ktorý by z toho dával dole hlavu na preskúšanie ... to auto za studena na bielo parí vždy , v zime dajme tomu väčšinu trás aj zohriate ... má to 4 katy , tri tlmiče výfuku takže kondenzu tam bude vždy dosť a nový bude vznikať ... daj tomu na prdel 100km a uvidíš ... to ber ako moju skúsenosť na možno 10ks 3,6FSI , z toho 2ks v osobnom vlastníctve1 bod
-
Přemýšlel jsem podobně, ale pak jsem jednou měl v práci půjčenou Octávku (ne tu nejnovější) a to byl klasický fleet - octávka, ale výbava žádná. A tahle zkušenost mě utvrdila, že raději budu mít "nižší" model, ale hezky vybavený, než větší auto, ale s omezenou výbavou. Samozřejmě vzhledem k cenové hladině a možnostem. Jezdím také v 95 % případů sám, takže komfort a výbavu ocením více, než velikost auta nebo kufru. Jediné o čem lze debatovat je motor, ale i ten záleží na tom, jak a kde hodláš jezdit. Osobně jsem taky zkoumal Karoqa, když jsem konfiguroval Kamiqa, ale za stejnou cenu by mu chybělo dost výbavy. A když jsem je viděl v reálu, moc se mi nelíbí, jsou dle mého názoru hodně "plastové", asi víc off-road než je Kamiq. Pro někoho výhoda, ale mě se to nelíbilo. Rozhodnout se budeš muset sám, to asi tady za tebe nikdo neudělá. :) Jen pokud si to můžeš dovolit, tak bych nešetřil a klidně šel do "lepšího". Pokud už jsi ted našetřil na auto, našetříš i na něco jiného, ale když na něm teď budeš šetřit, může tě to pak mrzet, že si budeš říkat, že něco co jsi oželel bys nakonec přeci jenom chtěl a jakmile už je to jednou hotové, nezměníš to.1 bod
-
Kamiqa 1.0 tsi DSG mám a podle mě lepší volba pro Kamiq než 1.5 tsi tu jsme měli týden na test a nepřesvědčil mě. Zpětně bych ale šel určitě do Karoqu. Připadá mi že Kamiq je strašně osizeny a kvalita jeho zpracování (teda aspoň mojeho kusů) je katastrofální. Co se týká panorama tak ji mám v F3 Monte a je super, manželka ale do Kamiqa nechtěla.1 bod
-
Mám to podobné. Většinou krátké trasy 10 - 30 km většinou po městě. Mimo město spíše kopcovité, než roviny. Dlouhodobě jsem mírně nad 6 l/100km. Některé jízdy, když není provoz, se dostanu pod 6, ale naopak jindy je to klidně i 7. Najeto 4500km. Jezdím většinou v S režimu, ale rozdíl oproti režimu normál nepozoruji. Start/Stop vypnutý.1 bod
-
Taky jsem se potykal s tim samym problemem - teklo mi to nekde primo u nadrzky... Pustil jsem se do rozdelavani a pridavam par fotek jako navod (pro zacatecniky ). Zkusil jsem nejdriv povolit pouze tri srouby a odehnout kryt podbehu, ale pristup je k tomu nic moc, tak slo nakonec dolu kolo a nasledne i kryt... (ale tech sroubku tam je - viz obrazek ) Cerpadlo slo vytahnout v pohode, zbytek kapaliny odsaty, vse vycisteno... Cerpadlo neminulo kompletni rozdelani a zitra se vrhnu na slozeni se zatesnenim silikonem. Pri te prilezitosti jsem vycistil i protejsi stranu podbehu - kdo tohle navrhoval a vymyslel - po rukach ho mlatit malo A to tam toho nebylo moc, protoze posledni cisteni probehlo nekdy na podzim... Mejte se, Lucky1 bod