Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/16/21 ve všech sekcích

  1. Protoze vypnuti a potlaceni neni to stejne. Treba proto.
    3 body
  2. tak si jednoduše naklapu na displeji požadovanou teplotu. Pokud umíš ovládat dotykový telefon, tak zvládneš i tohle. To samé platí pro @pinkano Je to jen o zvyku.
    3 body
  3. Jo, jo pro @MAKELto smysl určitě má. Má dostatečně velký jistič doma a tím pádem nabíjení přes noc je v pohodě. Může mu být jedno, jestli se auto nabije přes noc za 1/2 hodiny, za 5 hodin, nebo 12 hodin a cena za nabití bude slušná. Ale to je tak v dnešní době jediné, i když velké pozitivum. Musíš mít barák, nebo zvlášť garáž, nebo garážové stání s dostatečně kapacitní přípojkou a nesmíš jezdit na velké vzdálenosti. Chceš jezdit na delší vzdálenosti, nebo parkuješ auto jen někde venku? No to pak už nastupují mínusy, tj. čekání na veřejných nabíječkách, zvyšující se ceny na veřejných nabíječkách, jejich malé rozšíření. Takže má to smysl? Pro někoho ano, pro většinu ne a to si netroufám ani naznačit, že zatím ne, spíše tedy vůbec ne.
    2 body
  4. Nevím jestli jsem to pochopil dobře, ale při té průměrné spotřebě, udávané na tom displeji a při kapacitě jeho baterie, mě v tom počasí vychází reálný dojezd tak cca 220-230 km? Jestli je tomu tak, tak mě osobně se to tedy nezdá jako něco extra. Na druhou stranu chápu tu zimu a vliv na baterii, ale snad tam mají nějaký teplotní management baterie. Ve spalováku je sice v zimě taky větší spotřeba, ale je to asi zanedbatelné a že bych si tím nějak podstatně zkracoval dojezd, tak to tedy určitě ne.
    2 body
  5. Nevím co tady pořád řešíte, za takovýchto mrazů (-10°C a více) za určitých podmínek běžně kolísala teplota oleje (a někdy i vody) už u předchozí generace motorů TSI (1.2 a 1.4).
    1 bod
  6. Čo je ta tom nepochopitelné?Auto pouzívam denne cesta do a z prace 20-30km.Domáci Wallbox nabíja 11kW za hodinu.To znamena ze cez noc je bateria nabita na 100% Ja mam v dome tarifu DD5 to znamena ze mam vsetko na elektriku aj vykurovanie v dome.Naco mam pouzivat drahu elektrinu z DC nabijacky ked to mam o dost lacnejsie doma?Preco by to mala byt utopia?Jednoducha matematika
    1 bod
  7. Hlavně proto, že při potlačení voltmetr prostě neukazuje konstantní hodnotu a nejde to provést u novějších aut. EDIT: Jen upřesním, že teď v zimě to bude držet konstantní hodnotu, ale né proto, že by byla rekuperace vypnutá nějakým kódováním, ale takto se to chová standardně ikdyž je rekuperace plně aktivní v těchto teplotách.
    1 bod
  8. .... když řekneš přítelkyni/manželce že ti je zima, tak pozná na kolik má nastavit klimatizaci? Zase nepřeháněj.. Já souhlasím s tím, že mechanické tlačítko nebo kolečko bylo jednodušší pro řidiče, protože sáhneš a nastavíš, ale dokážeš si představit, jak by interiér vypadal, kdyby si měl mít na všechno tlačítko a kolečko? Doba jde dopředu a tím, že máš v infotainmentu strašně moc věcí, tak je jednoduše musíš dát na displej a ten displej funguje na dotek. Nemá to jenom Škodovka, mají to i další automobilky. Chce to brát objektivně, jsou prostě věci, které nezměníme. Jasně, mohla tam zůstat teplota na kolečku, ale to by každý chtěl nějaké kolečko a tlačítko na své oblíbené funkce...
    1 bod
  9. Tady vysvětleno https://fdrive.cz/clanky/nabijeni-na-mol-uz-neni-zdarma-za-kazde-nabiti-se-nove-plati-jednorazove-6572?fbclid=IwAR0khJ7wbZZ6AZODioOiOKuE7kjDNLqehY8aJ7SHgb4Ye1ylqOYPV_EXr0c
    1 bod
  10. Je to dost možné že se mi to děje taky, ale popravdě? Od té doby, co jezdím s tímto motorem, jsem si už na zvýšené otáčky po startu zvykl a abych si všiml rozdílu 50 otáček? To fakt ne :-D Navíc pozoruji, že ty otáčky jsou někdy 1400, někdy 1200, podle mě to souvisí se současným počasím (u nás na severu Čech -17 až -20 po ránu). Víc to neřeším. Auto jezdí, žádná kontrolka problém nesignalizuje a otáčky vždy po 30-45s spadnou na 950-1000. Víc si myslím, že není třeba řešit :-)
    1 bod
  11. OK Lauro - je mi zima .... a Laura přihodí pár polínek
    1 bod
  12. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/parkovani-elektromobilu-v-garazich-je-prilis-velke-riziko-prvni-mesto-zakazalo-vjezd/ Tak sa nam to parkovanie predrazi, otazka je ci bude wstw kde parkovat, ale to sa vyriesi lebo zakazu vjazd ropakov do miest.
    1 bod
  13. Do porucujem sledovat teplotu cez vag ale nejaky adapter, budes sa cudovat. Tych 90 totiz ukazuje len pre klud vodicovej duse. Niektore auta ukazuju od 70 do 105st furt 90st a vodic je spokojny.
    1 bod
  14. Na takové otázky běž hledat odpověď do jiného příslušného tématu. Tu se řeší ohřev motora a jiné téma diskuze zde admin nevidí rád.
    1 bod
  15. Dnes jsem jel do AS na výměnu oleje, protože už mi už svítil servis za 9 dní. Venku v 10:00 bylo -15°. Po 10 km jízdy teplota vody dle ukazatele na 80° ani zdaleka nebyla a lítala nahoru a dolů, olej jen a pouze 55°, takže velký špatný. Jezdil jsem po okolí až jsem se dostal aspoň na 80° a nechal motor běžet i před servisem a hned to šlo na zvedák.
    1 bod
  16. Karoq našich má taky to "samozastavení" a zrovna o víkendu jsem s ním jel, předek celý od sněhu a ok, cestou zpět sněhu přibylo a akorát začali falešně hlásit blízkou překážku. To co máš na fotce mívají na zadním nárazníku celkem běžně v tomto počasí a senzory fungují spolehlivě.
    1 bod
  17. Žádný problém. Jde to v pohodě změnit, i když je to už zadané do výroby, jen se může posunout výrobní týden.
    1 bod
  18. @Clerfayt ale houby, jasně, že rekuperace nejde úplně vypnout, pokud máš na mysli toto !!!!!!!!!!!! a jestli ano, tak předlož relevantní důkazy, jinak je to jen plácání holé slámy :-) to co dělá Ferda je přesně tak, jak píše @Martab je to jen její potlačení tak, jak popisuje, vypnout prostě nejde a nikdo to neumí.
    1 bod
  19. Pokud se jedná o tu verzi od Ferdy, tak to není vypnutí rekuperace, ale "jej" její potlačení, tzn. napětí skáče stále mezi nějakými 13V a 15V když je teplo. Navíc u novějších aut (minimálně od MR20) to jde potlačit jen se spuštěnými hlavními světly. Kdyby měl někdo problém, že si vymýšlím, tak naši mají právě toto potlačení od Ferdy na Karoqu (v rámci dodělávání další výbavy se nechalo udělat i toto). Takže ano, rekuperaci to omezí, ale rozhodně se nejedná o její plné deaktivování a už vůbec ne o stav jako měli auta před rekuperací, tzn stabilní dobíjení bez špiček.
    1 bod
  20. Přiznám se, že o této možnosti nakódování jsem vůbec nevěděl. Jen mně to osobně příjde jako už slušná kolotočařina :-(.
    1 bod
  21. Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží 300tis...
    1 bod
  22. Tezko radit. Bilstein + Eibach mam, spokojen nejsem. Jestli je to tlumici a pruzinami nevim. Kazdopadne na Superb jsou nejlevnejsi internetove obchody cca za tretinu ceny originalu. Tzv. sportovni varianta podvozku byla drazsi oproti standardu. U Octavie takovy rozdil nebyl. Mimochodem - posledni roky maji skodovky uhoupany podvozek a pocitove doslo ke zmene i mezi roky 2018 a 2019. Komu houpani vadi (ja), tak to pro neho muze byt jednim z rozhodujicich duvodu.
    1 bod
  23. Od víkendu kryt namontován, s nájezdy se to zvládnout na dvorku za chvilku. Ulevilo se mi, že jsem nemusel nic sundavat, s tenkou rukou a trochou šikovnosti se to dá zvládnout bez vyndavání mlhovek nebo tak něco. Za ten pocit sucha a bezpečí tech patnáct stovek stojí :-D
    1 bod
  24. Tak to určite mate pravdu len nato mysleli aj počas výroby
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...