Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/19/21 ve všech sekcích

  1. Já bych mu radost nekazil. Ba naopak. Za ty peníze je to odpovídající. V téhle cenové mi Leon přijde jako volba z nouze, ten interiér se fakt nedá :-) V podobné ceně jsou třeba na sauto jen 2 kusy. Způsobem "jde sehnat" jsem hledal 4 měsíce voktávku. Za každou cenu mít tu nejvýhodnější nabídku je k zbláznění. Radši si pár kaček připlatit a mít auto takřka hned než shánět...
    3 body
  2. Kdo má u nás na elektromobil teď, bude na něj mít nejspíš i za 10 let - a pochybuji o tom, že si jej většina majitelů bude držet doma tak dlouho. Pokud mají tu možnost nabíjet v práci a doma (u domu) a na větší vzdálenosti (třeba dovolenou) nejspíš používají leteckou dopravu je i ten větši dojezd pro ně nepodstatný. Skutečných ekologicky smýšlejících lidí mezi nimi beztak moc nebude - ti skuteční už z principu odmítají vlastnictví aut a kdoví čeho ještě.
    2 body
  3. Tohle je odkaz na webovou stránku ORLEN-Unipetrol, kde je k vidění tabulka s vyráběnými benzíny a naftou , které se vyrábějí v rafinériích Kralupy a Litvínov. Vysokooktanový benzín tam jako výrobek těchto rafinérií nevidím. https://www.unipetrolrpa.cz/CS/NabidkaProduktu/rafinerske-produkty/PohonneHmoty/Stranky/default.aspx Podle jiných (mnou neověřených) zdrojů, mě bylo řečeno, že vysokooktanový benzín z jiných zahraničních rafinérií může být do Kralup/Litvínova, ale i např. do skladů jako je Loukov a i do jiných skladů expedován po železnici a zde přetáčen do autocisteren a expedován na čerpací stanice, proto tedy ten stáčecí list z Kralup. Může to ale být částečně i jinak, to by člověk musel mít známé přímo u zdroje. Vervu 100 má ORLEN Unipetrol v nabídce na webu zařazenou jen jako maloobchodní produkt, viz. https://www.unipetrolrpa.cz/CS/NabidkaProduktu/MaloobchodniProdukty/Stranky/default.aspx
    1 bod
  4. Dosavadní zkušenosti tohle nepotvrzují. Pohledej na youtube, je tam hodně videí o životnosti aku. Čech, co jezdí s Teslou po Rusku a pravidelně nabíjí na 100 % (což je pro aku špatně), má po 255 tis. km kapacitu cca 88 %. Obecně zkušenosti uvádějí, že s nájezdem 150 tis. km je kapacita >90 %. Jinak lidi, kteří jsou na tom ekonomicky tak, že můžou dát 1.5+ mil. Kč za auto, nejezdí v 10 let starých ojetinách, ale točí auta častěji.
    1 bod
  5. Jak jsem psal již několikrát výše, elektromobil beru jako jednu z možných variant automobilu, tedy kdo jej chce a má na provoz/nabíjení podmínky a finance, tak prosím. V určitých situacích a pro konkrétní použití a pro konkrétní lidi mi dává smysl. Ale proboha nenuťte elektromobilitu jako jedinou možnou alternativu do budoucna! Pokud existuje a bude stále existovat vícero možností/alternativ pohonu automobilu, tak to mi připadá schůdné a i praktické. I ten spalovací motor má pořád možnost vývoje, a co vývoj syntetických paliv a další věci. Dnes a denně se dozvídáme o stále nových a nových technologiích pro spalovací motory. Tak proč takové instituce jako je EU a jiní stále vizionářsky tvrdí, že spalovací motor je mrtvý, ať žije to jedině dnes správné tj, elektromobilita. Jakkoliv nemusím našeho prezidenta Zemana, tak jeden jeho výrok uznávám "Jen blbec nikdy nemění své názory". EU na tohle asi názor nezmění, přiznala by si sama před sebou a svými lidmi, že i "božstvo na Olympu Bruselu" se mýlí. PS: Vaculík ze Světa motorů testoval elektrickou Hyundai Konu, jakkoliv nejsem příznivcem elektromobilů , tak se mi to auto a jeho vlastnosti líbí, dovedl bych si ho představit na můj důchodový věk, na to popojíždění po okolí domu, návštěvy příbuzných, nákupy, sem tam na dovolenou po ČR, koupit to jako nový, no a po těch 10-15.ti letech ho dát asi do šrotu. Na novou baterii za cca 1.300.000,- Kč bych určitě neměl a asi nikdo jiný by to taky neplatil.
    1 bod
  6. Tak potvrzeno, Android 11 má problém s bezdrátovým připojením AA a řeší se to několik měsíců zpět a zatím bez výsledku, dnes sice vyšla aktualizace aplikace AA, ale to nic nezměnilo. Takže nemá cenu se s tím teď trápit a kabel bude bohužel zatím jediná možnost.
    1 bod
  7. prečo to nekúpite v autorizáku ? tie náhrady stoja za hovno , konkrétne teraz 5x MAHLE a 5x sračka ... dal sa originál a funguje to potom tu len lamentujete že termostat vymenený a nejde sa to ohriať
    1 bod
  8. Otázka znie,koľko krát človek uviazne v kalamite aspon na tých 17 hodin? A na tom umrznutí som sa aspoň zasmial :)
    1 bod
  9. Buď rad. Kde kdo by za vypnutí ACT i zaplatil 😅
    1 bod
  10. Stojí to za to. Je to o zvyku. Je to přece jen trochu jiný ekosystém. Já dlouho před tím používal iPad, tak to pro mne problém nebyl. Ale vrátí se to v naprosto pohodovém používání infotaimentu, hlasovém vytáčení a další.. A btw. i ty jejich mapy jsou už také perfektní. Nehledě na to, že když tady v blízkosti otevírali nový obchvat, druhý den už těch mapách byl... Googlu, potažmo Waze, to trvalo skoro týden..
    1 bod
  11. Pánové, nechci si hrát na moralistu, ale neodblokované rádio ve mě vzbuzuje pocit, že asi nebylo nabyto legální cestou. Myslete na to, že když budete podporovat zloděje, tak budou auta vykrádat i vám!
    1 bod
  12. Jo, jo pro @MAKELto smysl určitě má. Má dostatečně velký jistič doma a tím pádem nabíjení přes noc je v pohodě. Může mu být jedno, jestli se auto nabije přes noc za 1/2 hodiny, za 5 hodin, nebo 12 hodin a cena za nabití bude slušná. Ale to je tak v dnešní době jediné, i když velké pozitivum. Musíš mít barák, nebo zvlášť garáž, nebo garážové stání s dostatečně kapacitní přípojkou a nesmíš jezdit na velké vzdálenosti. Chceš jezdit na delší vzdálenosti, nebo parkuješ auto jen někde venku? No to pak už nastupují mínusy, tj. čekání na veřejných nabíječkách, zvyšující se ceny na veřejných nabíječkách, jejich malé rozšíření. Takže má to smysl? Pro někoho ano, pro většinu ne a to si netroufám ani naznačit, že zatím ne, spíše tedy vůbec ne.
    1 bod
  13. S odstupem přidám vlastní zkušenost a hodnocení sound systému. Popravdě, očekával jsem víc a to nejsem náročný audiofil. Zvuk jako takový vcelku OK (středy a výšky), ale ten subwoofer, hrůza. Mám jej ztažený na minimum. Kvalitní bas z toho neleze, jen to duní a hučí jak domácí kino z Číny. Nastavil jsem si systém podle svých nahrávek, které mám naposlouchané. Vpředu celkem dobrý, ale jak jsem si sednul na zadní sedáky, hrůza, jen dunění a hučení. Zkoušel jsem si s tím hrát, dával jsem i nastavení podle fotek výše, ale zklamání. Kdo máte sound systém, zkuste prosím nastavit sound focus na zadní sedadla. Mně to přijde jako by vzadu nebyly výškáče nebo byly nějak potlačeny. Vzadu to prostě nemá výšky. Budu rád, když to někdo vyzkoušíte ať vím, jestli to mám takto jen já nebo je to od výroby. Díky.
    1 bod
  14. 280-ka so stvorkolkou ide riadne bomby. mam s3 sportline 220, tiez dobre ale po 3 mesiacoch DCC klepe. vsimol som si, ked som vypol hudbu. :-) :-( aj ked tvrdia, ze to uz odstranili je to asi kus od kusa. dve nevyhody by som videl: 1. rok 2015 - boli prve kusy boli este nevychytane 2. priprav sa na vyssiu spotrebu (teraz mam priemer 10, ale ide to stale dole) jazdim vacsinou EKO alebo SPORT rezim.
    1 bod
  15. A je opravdu tma? Neni treba jen šero, zeby fce AUTO to vyhodnotilo na nerozsviceni svetel. Jinak to ma fungovat asi takhle: Funkce COMING HOME zajišťuje, aby po vypnutí zapalování a otevření dveří řidiče bylo okolí vozidla osvětlené. Funkce LEAVING HOME zajišťuje, aby po odemknutí vozidla dálkovým ovládáním bylo okolí vozidla osvětlené. Funkce zapne světla, pouze pokud je snížená viditelnost a spínač světel je v poloze AUTO.
    1 bod
  16. Právě jsem to byl odzkoušet. 1. Je jedno v jaké vzdálenosti jedu od řady zaparkovaných vozidel. Při zajíždění točí napřed někdy jen jednou, někdy dvakrát. Potom točí na druhou stranu a při zařazení jedničky narovná kola. 2. Je jedno kde zastavím. Když jedu hodně pomalu a ukáže mezeru na zaparkování tak stačím zastavit vedle vozidla za které budu parkovat. Když zastavím až vedle druhého vozidla stejně zajede za první (samozřejmě pokud tam nebyla další mezera). Při delším couvání si případně dorovnává směr. 3. Zaparkuje i za jediné stojící vozidlo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...