Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/29/21 ve všech sekcích

  1. Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý? Čekal jsi ten nový a dotykový? Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí.
    4 body
  2. Prodejci budou mít informace o MY 2022 v červnu 2021.
    2 body
  3. když já nemám tablet :) jedná se o SW chybu v telefonu
    2 body
  4. DušanV to není o tom, že bys pak blbě viděl, ale třeba jako poslední auto v řadě nemusím mět přední mlhovky. Nebo když jedeš po dálnici, nemáš zástěrky a za tebou stříká ta vodní mlha, taky nepotřebuješ přední mlhy bo ani nepoznáš že svítí.
    2 body
  5. Dost bylo mlhovek. Zpět k tématu!
    1 bod
  6. udělám poslední 3 spojení a ráno v 8:30 budete mít řešení, taky jsem hledal jak magor dva týdny a všude samý nesmysly a polopravdy o kanálech wifi, ručním připojování k hotspotu auta a tak a ono je to někde jinde, akorát jsem si řek, že to vytáhnu až v pátek ať má někdo o víkendu radost :) @PeWe klidně tam nahoď zase A11 a zítra budeš fungovat stejně jako na A10
    1 bod
  7. Všechny iPhony který podporují bezdrátové nabíjení, tj. od iP8/X a novější fungují ve standardu Qi. MagSafe objevující se nově u řady 12 je jen nová funkcionalita, která nemění podstatu Qi standardu, tu plní samozřejmě stále. Ať si ŠA hovoří co chce, jde pouze o laciné výmluvy jejich problému.
    1 bod
  8. Posadil si na místo spolujezdce manželku a ta ti to čte z tabletu, to je celé tajemství :-)
    1 bod
  9. Mělo by být v příplatkové výbavě od 25KT/21.
    1 bod
  10. Přesně, pokud to bude jak v Ibize, tak bych o ní uvažoval. Bude-li to dotyková patlanina jako golf, tak nemám zájem. Dotykové ovládání, ještě navíc ve spojení s nedotaženým SW, je zlo.
    1 bod
  11. Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek.
    1 bod
  12. Tak fabrika dala k dispozici určitě fotku té nejvyšší výbavy, takže jiné výbavy mohou mít tu přístrojovku trochu jinak.
    1 bod
  13. V manuálu se mění co 5 let nebo 100000. Dej tam originál, nevím co tu pořád řešíte. Když nám to všem radí Sixta, jeden z mála a možná i jediný člověk v republice, který k těm informacím, včetně těch neveřejných, má přístup přímo u výrobce tak k tomu má asi nějaké důvody. //edit: Já třeba do DSGčka kupuju na sbazaru, bazoši od inzerentů co mají bydliště někde v kraji kde má VWAG továrnu. Když jsem sháněl do Mii (Citiga) napsal jsem pár inzerentům dotaz jestli náhodou nemají .... a měli všichni :D
    1 bod
  14. Hele novy modelovy rok bude v lete, to uz je za dvermi. Jestli auto nepotrebujes tak bych pockal a objednal bych to tak aby slo do vyroby az v novem modelovem roce.
    1 bod
  15. Kamera je umístěna v madle otevírání zadní kapoty, které je kompatibilní s výrobky ŠA, čili stačí madla jen prohodit (šest západek postupně zamáčkněte dovnitř, tj. přitlačit šroubovákem ke středu madla - madlo vyskočí). Kabel protahujte od předu dozadu, vzhledem k tomu, že po odpojení krátkého kablíku s kamerou má svazek průměr jen asi 8mm, stačí proto demontovat kryt pravého A sloupku, kryt prahu PP dveří stačí jen přizvednout, to samé je u krytu prahu PZ dveří - zadní část jen přizvednout. Kryt přední části PZ podběhu je nutné vyjmout spolu se sedákem zadního sedadla a pak již jen protáhnout kabel pomocí drátu nebo plastového prutu nad PZ podběhem do prostoru kufru. Pak protáhnout kabel plastovým obložením P zadního bočního okna do stropu a pak již jen skrz pravou harmoniku zadního víka kufru po rámu dveří ke kameře (asi 1/2h času). Neshánějte nebo jako já nekupujte klíče k vytažení jednotky řízení infotaimentu ve schránce u spolujezdce. Úsporný program ŠA došel už tak daleko, že lze jednotku vytáhnout z přihrádky u spolujezdce jen sotva do poloviny její hloubky, takže je pro krátkost kabelů nutné sejmout celý přední panel u spolujezdce, částečně jej odtáhnout od přístrojové desky a pak je teprve možné se s omezením dostat ke konektorům ovládací jednotky infotaimentu. Doporučuji odpojit na čas manipulace s krytem konektor od lampičky osvětlení schránky u spolujezdce - vodiče jsou velmi krátké. Kamera mi byla dodána s jakýmsi neznámým čínským napájecím konektorem u nás nepoužitelným, uštípl jsem jej a nahradil delšími vodiči s příslušným zakončením. Kostřící bod (č.751) je na PA sloupku dole. Kabelové očko je na šroub M6. A to hlavní nakonec: není třeba kódování, kamera se při správném postupu zapojení začlení do systému sama. Kamera.mp4 Postup zapojení kamery.txt
    1 bod
  16. Prečo chlapi jazdíte na 1500 ot/min? Pokiaľ máte možnosť, zobrazte si teplotu oleja - zistíte že bude mať možno 80°C v zime pri takejto jazde takže kondenzát nemá šancu sa odpariť. A tí čo máte benzín s hrôzou zistíte, že rozprávky o tom, ako rýchlo sa zohreje benzín oproti nafte sú hoaxy. Olej sa v oboch motoroch ohrieva úplne rovnako pomaly. Takú penu som naposledy videl na našom žiguláku niekedy v roku 1975 - otec tiež jazdil 4km denne a samozrejme hneď sa išlo meniť tesnenie pod hlavou. Ale bolo ako nové. Proste krátke trasy a ešte s podtočeným motorom. U škodovky DSG tomu ešte výrazne pomáha a na prvej križovatke po 100m to samozrejme dorazí štart/stop. Tak aspoň fungoval Superb, 2.0TDI ktorý som jazdil dva roky dozadu - zima, teplota pod nulou, premrznutý motor a on vypne na prvých 5km 3x motor a radí pri 1200ot/min. No hrôza.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...