Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/03/21 ve všech sekcích
-
Ac to asi nikoho nezajima davam sem kodovani Tazneho na sup 3 a na dalsi spriznene auta... :) snad posledni verze ... 19 Gateway, povolit Trailer 69 01 Motor, Oprávnění k přístupu: 27971, BYTE 05, Nastavit bit 4 03 ABS brzdy, Oprávnění k přístupu: 24990, Adaptace IDE04774 „Vehicle and trailer stabilizacion aktiv“ 10 Asist park./řízení, Oprávnění k přístupu: 71679, BYTE 03, Nastavit bit 0-1 - „Trailer hitch installed manuály or eletrically“ 13 Regulace odstupu, pro SW číslo dílu 5Q0 až do indexu F včetně · Oprávnění k přístupu: 14117 - BYTE 02 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ (pro čísla dílů SW 2Q0, 3Q0 a 5Q0 z indexu G) · Oprávnění k přístupu: 20103 - BYTE 03 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ 3C Změna jízdního pruhu, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 02 - Nastavit bit 4-7 - "20 ECU for draw bar,with ECU for draw bar“ (pro čísla dílů SW 2Q0 a 3Q0) · BYTE 00 - Nastavit bit 4-7 - „10 ECU for draw bar,with ECU for draw bar". 6C Zadní kamera, BYTE 4 Nastavit bit 0 -„Equipment_ahk,installed (verbaut )" 6D Zadní víko, BYTE 01 Nastavit bit 7 - „Prives osazen Anhänger,0=nicht verbaut / 1=verbaut“ A5 Přední snímač asistenta jízdy, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 16 - Nastavit bit 0-7 - "01 trailer_control_module,installed (pro SW číslo dílu 3Q0) · BYTE 11 - Nastavit bit 0 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" (pro SW číslo dílu 2Q0) · BYTE 05 - Nastavit bit 4 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" 09 Centrální elektrika, Oprávnění k přístupu: 31347, Adaptace, „ENG122979-ENG141968-Networking-Anhaengeranschlussgeraet,installed“ 69 Trailer · BYTE 01 - Nastavit bit 0-3 – „01 Diagnostika linky do zásuvky, aktivní". · BYTE 03 - Nastavit bit 0-3 - "01 Výstup svorky 30 (zásuvka pin 9), aktivni".3 body
-
Zde píšou toto : Výroba Škody Octavia RS 120 let motorsport není omezena počtem kusů. Vůz bude možné objednávat až do poloviny roku 2022.2 body
-
Nevidím žádný důvod proč by jsi tam nemohl přidat opěrku. Navíc do ničeho nezasahuješ,neupravuješ a vše je na tu loketku předpřipraveno. A vsadím se, že si toho nikdo nikdy nevšimne že tam něco ubylo, nebo přibylo. Tomu šmudlovi co ti na garančce možná vymění olej tak tomu je to úplně ukradené.2 body
-
Trochu to tady oživím. Protože nám docela vadilo že Scala nemá plynové vzpěry kapoty, našel jsem řešení. Asi to není úplně jak z Boleslavi, ale účel to 100% plní a nám to vyhovuje.🙂 Použity vzpěry pro rapida, konzole vyrobeny s kamarádem na ohýbačce, díky Luboši👍čepíky zakoupeny na netu.🙂 Celkem ani nevím kolik to vyšlo, ale tipuji do 1000? Možná míň?2 body
-
1 bod
-
Columbus, Amundsen a Bolero měly slot na SD kartu v kastlíku před spolujezdcem, Swing přímo na přístroji.1 bod
-
Je to bohužel tak. K těm barvám. U Octavie nikdy nebyl u standardních barev velký výběr. Bohužel je to ještě horší a člověk si může vybrat za nula základní modrou, připlatit za obyčejnou bílou 10 500 Kč, za metalickou bílou 16 tis. Kč. Krom toho může ještě vybírat z pestré nabídky černé, stříbrné, šedé, dvou modrých. Klasická červená neexistuje, to samé zelená, béžová, hnědá. Prostě nic. Vyložený vtip je metalická červená a oranžová za cenu zvláštního lakování, které ovšem není nijak zvláštní. Nevím jak vy, ale já bych si barevně momentálně neměl co vybrat.1 bod
-
Pěkné. Drží to pořádně? Přijde mi, že kapota Scaly váží jak tři od Rapida.1 bod
-
Proti dřívějšímu výběru zvláštního lakování je současný výběr barev ubohý.. To fakt 2 nově zařazené barvy nezachrání, navíc se velmi rychle můžou stát obyčejnými.. Jako se to třeba stalo s modrou Race.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1.6 TDI 85kW 0-1000km update. (0-220km) první dojem (z OII 1,9/77kW ), při malých otáčkách bez kontaktu s výkonem( i tak to nechcípne, i když špatně zařadíte),od 2tis. už je to OK. jiná práce s plynem, zatím netočím nad 3tis., když ale potřebuji zrychlit (nájezd,předjíždění) tak se to rozjede jak (1,9/77kw) pocitově. první km spotřeba jinde než ukazuje manuál,ale asi si sedá počítač spotřeby,dlouhodobá 8l pak 7l a od startu to jede i 6,6l průměr. Start-Stop systém vůbec nepozoruji, neuvěřitelně skvěle vyladěné :-). Motor naskočí a jede se. Skvělé-ukazatel teploty oleje! Pokud se najde profík co poradí jak zajet tento nový typ motoru, aby nebyl líný, předem díky za jakékoliv rady!.(rada dealera "nešetřit!"tak nějak nevím) Robo. (500-997km) motor začal po zahřátí chrochtat :-)(jako správné TDI), v interiéru je slyšet stále jen ve větším výkonu, bručí příjemně jako má OII 1,9TDi. Spotřeba 50/50 dlouhodobě 5,8l a někdy jedu od startu i 5,2l :-). chvilku trvá než se zahřeje ( dle teploty oleje- ten ukazatel je na jedničku),spotřeba je velká ale pak se to umoudří, mno na krátké projížďky ta konfigurace není. Pružnost je lepší a nebo na to více šlapu,odezvu na plyn hledám jen když zařadím 6stupeň, ale ten tam asi není na "předjíždění". Start-stop - zatím bez žádného zaškobrtnutí, vyladěné pěkně. Asi to už přestanu šetřit a pak dám vědět :-). Díky všem za reakce, nepříznivcům KAROQů tedy těm CGN nebo co tam lejou ať si hledí svého. Robo-1 bodů