Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/07/21 ve všech sekcích

  1. 4 body
  2. Mě by zajímalo, kde "všude slyšíš", že jsou špatné. Já zase "všude" slyším/čtu samá pozitiva. Pročti si tady témata na fóru v sekcích všech modelů, kde se tyto motory vyskytují (Fabia III, Rapid, Scala, Kamiq, Octavia III a IV, Karoq) a budeš moudřejší. O žádných fatálních závadách se nedočteš, ba naopak. Motory šlapou jak hodinky, překvapivě hezky jedou a při klidné mimo městské jízdě se dá jezdit ve Fabii pod 5 litrů. Zatím to vypadá na povedené motory. Ostatně ve Světe Motorů ho rozebrali ve 100.000 km bez známek opotřebení. Bát se ho tedy rozhodně nemusíš, hospodské inženýry ignoruj.
    3 body
  3. Tak, bol som s autom v Bratislave na nastavení - Zistili dva problémy a to sú... Svetlá boli nastavené nízko ( to bude zrejme z mojej iniciatívy ) keďže som to manuálne nastavoval iba okom. Následne ďalšia závada bolo to, že svietili do ľavej strany, čiže to by mohlo vysvetľovať prečo som oslepoval oproti idúce vozidlá aj napriek tomu, že auto sa snažilo vyrezať dopravu, tak svietili stále moc do ľava. Prikladám fotky z regloskopu, ktoré mi v servise boli dané. Pôjdem na večernú jazdu a uvidíme, ako to bude reagovať, fungovať. ( ak to bude rovnaké, tak už neviem kde môže byť problém ) - Ešte sa ozvem. 👌
    2 body
  4. Prodloužený víkend se hodil k otestování nosiče.Najeto cca 800km a opravdu max. spokojenost.
    2 body
  5. Taky bych se nehádal....12/2020 naše auto právě stažené z kamionu.
    2 body
  6. Zajímavý poznatek z katalogu, uvádí, že už základní světla mají LED jak dálkový, tak i blinkry, přičemž taková Scala má LED jen potkávačky a Oktávka má normální žárovky pro blinkry. Takže ty bi-led přídávají "jen" přisvěcování do zatáček, možná (asi určitě) se budou lišit výkonem, nevím ale, jestli stojí za příplatek, když už základní světla jsou full led.
    1 bod
  7. Tak to je poslední nájezd za 3roky a 8 měsíců, teď už zajíždím novou. Každopádně nyní 70kw s filtrem jede méně než předešlá bez filtru, ale alespoň nechrastí regulace turba :-D
    1 bod
  8. Info ze servisu - na Amundsen kde je aktuální SW: 0156 už by měla být slibovaná červnová aktualizace. Tak snad je to opravdu větší upgrade co povýší i na vyšší číslo. Jedu tam až koncem měsíce, takže kdyby náhodou někdo byl dřív, dejte vědět jak to funguje.
    1 bod
  9. Prosím tě, co jsi kdesi slyšel. Takových dotazů a názorů od piva tady už bylo.... Přečti si toto forum, jo? A pak se ptej. Nikdo nevíme jak se předešlý majitel o auto staral a od toho se vše odvíjí.
    1 bod
  10. Jak krátká, tak dlouhá. Hezky. :-)
    1 bod
  11. Moc cen to zatím neposbíralo, aspoň v jedné anketě rodinné auto …
    1 bod
  12. Systémy z mého předchozí příspěvku budou dostupné od 4Q 2021.
    1 bod
  13. update: spravil som 1100km a vsetko ok vdaka Bohu. jedine raz mi vyskocila teplota hore v stupani na svieti rok, vypol som klimu ,zapol kurenie na max a znizil rychlost na 5 min a bolo ok vsetko. Takze dobre ze som nevysolil chorvatskemu servisu 450eur za pumpu. Tu mam za tu cenu aj rozvody. Pekne a bezporuchove prazdniny vsetkym :)
    1 bod
  14. Gratulace. Ta moje teď taky opět prolezla tak máme zase 2 společné roky před sebou 😂 a akorát mi do dveří vrazila nějaká slepice naštěstí škoda 00 nic.
    1 bod
  15. Modrého jsme měli od funglovky od roku 2007 do letoška. A za těch 14let žádný problém 😉😁
    1 bod
  16. Jagg22 v ty tabulce je u 2.0 tdi 110kw 4x4 ze dodatecna montaz neni mozna. Tak ze asi koukas na spatnej radek
    1 bod
  17. Neviem ci je to len domnienka,ale auta 4*4 ktore z vyroby nemaju pripravu na tazne mozu mat tuto vec obmedzenu kvoli nadrzi na adblue a ulozeniu nadrze.To mi pride ako jeden z moznych dovodov,preco to nejde,a mozno je za tym este cast kabelaze ktora je robena asi inak.mozno to niekto potvrdi.Pred casom som sa presne toto pytal,ci uz to niekto bez problemov absolvoval,mam jedneho Supa 4*4 ale zatial bez tazneho
    1 bod
  18. Byla tu tabulka kde je ze to jeho motorizace neumoznuje mit tazny tak ze ve skodovce mu to tezko nastavim. Tam zadaj jeho vinko a tim to skonci protoze jim to rekne ze tak tazmy neni mozny
    1 bod
  19. Iba opakujem este raz....svetla.ktore tam mas so Skodovackym SLA nepotrebuju ziadny speci regloskop,pretoze niesu nicim technicky zlozite,dokonca aj ten Skodovacky akoze Matrix tiez nie,takze iba najst servis,kde maju regloskop na bezne svetla a pekne podla neho to skrutkami vyskovo a stranovo poladit. p2p@ Presne,profici a nedotiahnuta praca......
    1 bod
  20. A proc to neresis s tema co ti to namontovali... profesional od Prahy..... :)
    1 bod
  21. Katalog: fabia-pj3-katalog.pdf
    1 bod
  22. Dufam, ze tie 3t plati ten, kto navrhol dva plasty spojit pevnym skrutkovym spojom a neuvedomil si dilataciu a pracovanie plastov, ci uz vplyvom pocasia, ci razmi od dveri.
    1 bod
  23. Přesně tak, nezávislé topení nebude fungovat.
    1 bod
  24. @Joszi @petulko v prosinci jsem se objednal na servis . V lednu auto předáno do servisu a zároveň jsem předal i na A4 vypsané a vyfocené závady a chyby (vyfocené kolo ovládání opěry sedadla je přímo zde v tématu). Technik říkal že použije mou fotku z A4 , na kole stále byly nalepeny kontrolní proužky . Ještě ten den automobilka schválila výměnu a technik objednal nové střeva opěry (na protokole je i objednávácí číslo , dle google cena +- 280eur) . Druhý den díl přišel a také bylo vyměněno a auto jsem si vyzvedl . Samozřejmě ještě během toho udělali update MIB3 a dokódování sledování hladiny ostřikovače (auto předáno s téměř prázdnou nádobkou). Jěště když auto bylo v servisu a dělalo se na něm , jsem na mobilu v Škoda Connect viděl , že auto už hlásí nedostatek kapaliny) Až zhruba 3 den jsem nalepil kontrolní proužky a drží polohu. Jelikož mám sedadlo až vzadu a nevidím na kontrolní nálepky ,ale před cca 5 dny to bylo stále naproti sobě .
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...