Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/19/21 ve všech sekcích

  1. Jěžiš marja...lidi...proberte se.... je jedno, jestli se jedná o telefon nebo o auto. Pokud člověk nakupuje jako fyzická osoba tak má u obou produktů stejná práva z pohledu občasnkého zákoníku... Stačí obětovat pár stovek, zajít za právníkem, který sepíše odstoupení od smlouvy spolu s odkazy na patřičné paragrafy a který bude pod dokumentem podepsán a s tímto dojít do dealerství. Případně zaslat předžalobní výzvu pokud by se cukali. Je to sice svinstvo a ti dealeři za to nemohou, ale bohužel my jako koncoví zákazníci nemáme právní vztah s automobilkou ale dealerem ...
    4 body
  2. No jasně že to nebude žádný dálniční cruiser, ale cílovka tohoto motoru si na nedostatek výkonu určitě stěžovat nebude. Kdo jezdí z 80% po městě, nebo ten kdo hledá druhé auto do rodiny, si nemůže v dnešní době přát lepší, jednodušší a spolehlivější motor. Bral bych ho.
    4 body
  3. Mě spíš přijde, že @DušanV naráží hlavně na fakt, že když člověk dá auto do servisu na reklamaci, kde bude víc než 30 dní, pak bude psát a řešit odstoupení, než se to právně vyřídí, než pošlou peníze a než si člověk někde sežene nové auto, tak je to operace na několik měsíců. A ne každý si může dovolit koupit nové auto dřív, než mu přijdou peníze od Škodovky za odstoupení. A funguj v dnešní době 2, 3 nebo i víc měsíců bez auta.... Ano, sice máme stejné právo vrátit auto jako mobil, televizi, ale v praxi vrátit auto a sehnat nové není to samé, jako třeba elektronika.
    2 body
  4. Toto je psané hezky https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-fabia-test.A210817_114044_automoto_fdv
    1 bod
  5. Pořád lepší než Sup 3 na plecháčích, to jsem už taky viděl 😁
    1 bod
  6. Na co se taky dá narazit ve škodovácké komunitě ... takto Superba ozvláštnil majitel z Finska - kola Bentley Continental Mulliner Phase 2 9*20 et41 s pneumatikami Pirelli Pzero 245/35/20 + pružiny Eibach Pro :
    1 bod
  7. Jen drobné upozornění. Tohle všechno se vztahuje jen na ty, kteří si auto koupili sami od dealera (v rámci občanského zákoníku je reklamace 30 dnů). Kdo má auto z různých leasingů (klasický, operativní,...), tak je obchod v gesci obchodního zákoníku (obchod mezi firmami - ŠA a leasingová společnost) a tam lhůta není.
    1 bod
  8. V případě nedodržení 30denní lhůty pro opravu ale zákon hovoří naprosto jednoznačně a neexistuje řádný způsob, jak by prodejce mohl protestovat, cokoliv namítat nebo věc prodlužovat. a musí do 14 dnů vrátit peníze.
    1 bod
  9. Pokud to tak bylo myšleno tak se mu omlouvám, každopádně když dám 800tisíc za auto, tak i kdybych měl chodit pěšky do práce bych to s tím autem dotáhl do konce a v případě házení klacků pod nohy bych se pokusil to i mediálně zveřejnit.
    1 bod
  10. Nechci tě Dušane urazit, ale přijdeš mi jako typ člověka, díky kterému mají tendence obchodníci se zákazníky vyebávat, protože spoléhají na to, že se při prvním zamítnutí na to vykašlou a nebudou dál svá práva hájit. Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem už pár věcí takto řešil a když jim přišla předžalobní výzva, ustoupili. Nic jiné jim totiž nezbylo, protože krom ceny auta by jim ještě přistála faktura za soudní výlohy a mé právní zastoupení. V našem právním řádu má spotřebitel poměrně slušné postavení.
    1 bod
  11. Vzpomínám si jak pan Běhal, co by šéfredaktor časopisu Svět motorů byl spokojen při zkoušení tehdy nové Fabie II s motorem 1,2 HTP 44 kW, kde se zdůrazňovalo zvětšení výkonu o celé 4 kW, oproti tehdejšímu základu ve Fabii I. Výkon prý malý , ale dostačující. A dnes je to jen bída? Redaktor Běhal si to ostatně sám napsal, že tedy po zkušenostech s akcelerací v elektromobilech mu asi přijde líné pomalu i Ferrari. Jak napsal Malta, rozmlsaní a zhýčkaní novináři.....
    1 bod
  12. Taky myslím. To MPI 55kW má zrychlenní snad 14,8s a vůbec to nepřijde jako lenoch i na dálnici se dá s tím kouzlit a nemusí se tolik vytáčet. Toto může být daleko více udušené kvůli emisím, bude se to chtít svézt. I v SCe 48kW se točí HR, nebude tohle taková bída.
    1 bod
  13. rozmlsaní novináři
    1 bod
  14. Myslím, že v sekci SII je obrázek sedadel a popis, která část je z pravé kůže. Někdo to zmiňoval, že u SIII je to přibližně stejné.
    1 bod
  15. Já jsem si nastavil, aby se mi to aktivovalo až po 2500 ms. Tak když nedržím páčku dlouho, tak se mi ostřik světel neaktivuje. Návod zde : U vozu Škoda Octavia III 5E máte možnost prodloužit dobu zpoždění aktivace systému čištění světlometů v palubní řídicí jednotce napájecího zdroje. Tímto způsobem se později aktivuje přední ostřikovací systém světlometů a šetří se voda při stírání. Používá se následující kódování: Vyberte STG 09 (elektrický systém vozidla) Autorizace přístupu STG -> funkce 16 Zadejte aktivační kód 31347 Nastavení STG -> funkce 10 (2) Vyberte dobu zpoždění SRA stěrače Upravte hodnotu podle potřeby Výchozí hodnota: 0 ms Příklad hodnoty : 1500 ms
    1 bod
  16. Já teda furt nerozumím tomu hejtu na olej 0w-20. To už někomu z Vás zničil motor? Ano, je to zase řidší olej než bývaly dříve, ale takový trend snižování viskozity už tu je hodně let. Koncern není zdaleka jediný, kdo používá takové oleje a dokonce někteří výrobci používají zcela běžně i 0w-16. Test ve světě motorů, motor (sice 1.0 tsi) na tento olej najel 100.000 km s výměnami po 30.000 km (takže za tu dobu "jen" 3x) a na motoru nebylo žádné měřitelné opotřebení. Pokud by dané motory nebyli s danými oleji kompatibilní, tak to do nich výrobci necpou.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...