Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/23/21 ve všech sekcích

  1. @Martab Tak odpojení baterky nepomohlo. Co ale pomohlo bylo zapojit konektor na start-stop k baterce (měl jsem ho pár měsíců vypojený). Po zapojení při nastartovaném motoru hned hláška zmizela a rádio začalo hrát. Tak jsem ho zase odpojil, motor zhasl, opět nastartoval a hláška nikde, vše funguje. Uvidíme jak dlouho....
    2 body
  2. Tak tady to píšou Google ruší aplikaci Android Auto. Její funkce převezme Google Assistant – MobilMania.cz (zive.cz) ovšem bez té současné (ne)podpory češtiny v asistentovi to asi teda moc fungovat nebude...
    1 bod
  3. Ak su podlozky raz dobre vyrobene tak musia sadnut na koleso a na naboj ako rit na serbel. Ja mam na diskoch Borbet vymedzovaci kruzok a aj tak tam je minimalna vola, povedal by som tak 0,1mm. Proste ide to lahko nasadit.
    1 bod
  4. Dálkový test v benzínové Octavii RS
    1 bod
  5. Ahoj, třeba někomu pomůže co má vyměnit, mám O3 RS 2,0 TDI 135kW r.v.2013 motor CUPA najeto 186tis. Při 173tis. nové originalní Turbo, DPF, i IK (Intercooler) a mám spotřebu 1L oleje na 5000km. Zatím neřeším protože bych se z toho auta zbláznil.
    1 bod
  6. Necituj bezprostředně předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují.
    1 bod
  7. Ahoj, Rád bych se podělil o svoje zkušenosti s podložkama a proč si myslím že podložky na dlouhé šrouby nejsou dobré. A naopak si myslím, že podložky které se nejprve přišroubují na náboj kola jsou lepší, protože se perfektně vystředí a kolo potom neposkakuje při vyšších rychlostech. Mám na Octavii RS3 před FL podložky ve předu 15mm a vzadu 20mm s náběžným kroužkem pro vystředění kola a při 140 - 160 km/h a víc začne předek vibrovat, při sundání předních podložek vibrace přestanou (nejsou). Nemá někdo zkušenosti s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech? Proto asi půjdu do podložek které použil PepeRS245 . Totiž ty podložky co mám tak stejně na středu mají malou vůli a šrouby mají taky vůli, kdežto u podložek namontovaných přímo na náboj kola jsou šrouby našroubovány do kužele podložky a tím se to podle mě perfektně vystředí. Kolo je podle mě potom nasazeno stejně jako kdybych ho dal přímo na náboj. Navíc odpadá koupě dlouhých šroubů a to např. i bezpečnostních. Takže já budu přecházet na podložky dvojitého uchycení.
    1 bod
  8. diskutabilni, jestli se ti s tim chce srat. Ja jsem velmi pohodlnej clovek, auto si vzdy nakonfiguruju tak, aby mi to maximalne vyhovovalo a nemusel jsem nic bastlit. Spolupracuji s mnoho hudebnimi producenty a parkrat uz ten Canton zvuk dostal pochvalu. (S3 kombi)
    1 bod
  9. Já bych ušetřil na discích (buď opravdu jeté v super stavu, nebo objednej ten skoda eshop, jsou to stejna kola), ale šel bych do kvalitnějších gum. I kdyby ty horší zastavily na 80 metrech a ty lepší na 78 metrech, je to šířka přechodu pro chodce. I ty gumy se na zboží nebo heurece možná seženou levnější - teď jsou tam za 3474 za gumu. Pneumatiky a brzdy jsou to jediné, na čem se na autě NIKDY nešetří.
    1 bod
  10. Já myslím, žes to trochu zmotal. Neexistuje Sportline podvozek - je jen sportovní podvozek, který má Sportline v základu. A pokud dáš na dvě auta DCC, tak budou stejně vysoko a je jedno, jestli jedno bude Sportline a druhé třeba L&K. A jak píše titanius - je tady jasné, že Sportline bez DCC je níže než L&K, protože ten má v základu DCC a sportovní podvozek se k němu objednat nedá. DCC je -10mm, sportovní podvozek je -15mm. Ono objednávat k DCC sportovní podvozek tak nějak nemá logiku.
    1 bod
  11. Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání. Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry, jízda po dlažebních kostkách je pohádkou. Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)
    1 bod
  12. Dobrý den přátelé. Mám na Vás prosbu o odbornou radu. Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW. A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR. MTM BSR APR DIESELPOWER MOTORPOWER Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod. Děkuji.
    1 bod
  13. Pánové klídek! Téma je čipování, tak se toho držte a zanechte osobního napadání a jiných off topic poznámek!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...