Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/19/21 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Tak zase jednou dám mojí spotřebu. Opět podotýkám, naprostá spokojenost! :-) Trasa Holýšov (Plzeň-jih - Přerov, Dluhoňovice a zpět. 90 % dálnice D5, D1, D46. Dvě osoby tam, zpět dvě osoby a štěňě hrubosrstého jezevčíka :-). Cca něco málo přes hodinu přestávka. :-). Když jsem jel tam spotřeba 6,2 ale jen jsem opatrněji, 130/135 km/h. Zpět jsem rychleji, dal jsem to za 3,5 hoďky a provoz byl mírnější. V dlouhodobé se pohybuji 6,8 l/100 km.3 body
-
Ne to nejsou, ale proč to jednou za rok nezkusit. Já to sem vložil pouze jako zajímavost.2 body
-
2 body
-
Octavia RS sportovní auto není, nikdy nebylo a troufám si tvrdit že ani nikdy nebude. To z něj dělají majitelé potuněných 1. a 2. generací (a už začíná i 3. gen před FL). Já RS v první řadě vnímám jako "vzhledový" stupeň výbavy, který vylepšuje standardní model. Na druhém místě je silnější motor. Zkratku RS si překládám jako "rychlé svezení". Nafta se do něho určitě hodí, jedná se o vzhledově krásné auto s krásnou spotřebou na hltání dálničních km. Takže proč ne. Buďme rádi, že v roce 2021 je ještě na výběr benzín, nafta, automat, manuál. To už brzy skončí.2 body
-
Jak přesně definovat sportovní auto? Zase jen jako "vzhledový" stupeň výbavy bych to já nepopsal. Osobně u OIII nejvíc vnímám rozdíl v podvozku, jistota a dostatečné pohodí jak v zatáčkách, tak na brzdách, motor tak akorát, aby čověka neděsil na daily použití. Čili vlastně rychlejší a sportovnější oproti sérii je, ale pořád je to dost těžký (v mém případě) FWD kombík...1 bod
-
Tak to nakonec funguje celkem pekne. Parada. Ja vychazel z ruznych veci, ktere jsem vsude mozne precetl. Predevsim z toho, ze kdyz v aute praskne zarovka, auto do ni prestane poustet stavu. Takze to bud neni pravda, nebo tam neco malo pousti a to ridici jednotce voziku staci. Nikdy jsem to nemeril, protoze jsem to nepotreboval. Jinak ze u tebe auto nikdy nepozna prasklou zarovku na voziku je logicke. To by ta ridici jednotka musela byt pripojena na CAN bus, stejne jako napr. original nebo Westfalia. Ale ocividne ta ridici jednotka praskle zarovky detekuje. Nebo minimalne blinkr. Jen to nema jak rict autu. Kazdopadne diky ze jsi odepsal i po vyreseni problemu. Na to se casto lidi vykaslou a pritom to muze pomoct dalsim.1 bod
-
Když vyndám z auta 1: brzdovou žárovku, vozík brzdy svítí dál 2: blinkrovou žárovku, vozík blinkrová žárovka svítí, zbytek auta bliká rychle 3: mlhovkovou žárovku, vozík svítí mlhovka dál Na každou vyndanou žárovku se ozve kontrolka jak má Když vyndám z vozíku 1: brzdu, auto nic nepozná 2: blinkr, auto nic nepozná, ale na vozíku převezme funkci obrysovka 3: mlhu, auto nic nepozná Podrobněji to asi napsat nedokážu1 bod
-
Přiložit klíč a zapnout zapalování. Při zapnutém zapalování držet odemknutí na klíči po dobu 20 sekund. Poté zapnout zapalování druhým klíčem, zase podržet 20 sekund odemknutí na klíči, vypnout zapalování a možná hned potom už budou fungovat, nebo až potom, co auto kompletně usne. Je to jak kdy1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zaujímavý je ten príklad z Bratislavy. Žijem v Bratislave a situácia je taká, že čo sa pamätám, poslednú zimu snežilo 2x. Raz som išiel ráno do práce okolo šiestej, za sucha, plusové teploty, okolo pol deviatej sa trochu ochladilo a začalo snežiť (brutálne veľké vločky, také som ešte nevidel), snežilo asi 2-3 hodiny, ale večer o šiestej keď som z práce odchádzal bolo zase úplne sucho. Druhý krát nasnežilo v deň, keď som nemal zmenu, behom pár hodín sa väčšina snehu roztopila. Moja jediná reálna skúsenosť v Bratislave so snehom bolo to, že o deň neskôr som mal pred garážou na asi piatich metroch ľad po roztopenom snehu, inak suché, maximálne vlhké cesty. Kvôli tomuto naozaj netreba jazdiť celú "zimu" na zimných pneumatikách. Aspoň nie v rovinatej časti Bratislavy a na juhu Slovenska. Inak sadu kolies a zimných pneumatík na nich som mal celý čas pripravenú v garáži, takže keby malo fakt brutálne nasnežiť, nemám problém prezuť. Ale na tie Bratislavské sneženia, kedy reálne je v celom meste dopravný kolaps a buď ideš asi tak polovicou bežnej rýchlosti, alebo stojíš v zápche, je úplne jedno aké máš gumy. Ďalšia vec je, že stačí jazdiť trochu viac predvídavo a opatrnejšie a budeš mať v brzdnej dráhe oveľa väčšiu rezervu ako na najlepšej možnej zimnej gume. A ešte dodám, že aj počas sezóny 2019-2020 som mal podobnú skúsenosť, vtedy som prezul na zimné doslova na Silvestra, aj to len preto, lebo sme išli ku kamarátom kúsok od Bratislavy a na noc hlásili hmlu a mráz. Domov mala šoférovať partnerka, tak som ani ja nechcel riskovať. Nakoniec to dopadlo tak, že teplota počas noci neklesla pod 2°C a cesty boli suché, takže som prezúval zbytočne. Tú zimu som zimné pneumatiky tiež nevyužil, ale je pravdou, že jedno ráno bol sneh, ale vtedy som mal zase home office. Dlhé roky som pravidelne prezúval pneumatiky každú sezónu, ale z roka na rok to v nižšie položených regiónoch Slovenska jednoducho začína strácať zmysel a ak to bude takto pokračovať, tak buď prejdem úplne na celoročné pneumatiky, alebo ak to budem striedať, tak v lete budem jazdiť na letných a v zime na celoročných. Letné kvôli lepším jazdným vlastnostiam, celoročné počas zimných mesiacov tiež kvôli lepším jazdným vlastnostiam oproti zimným pneu v 99 % prípadov. Inak ak si niekto nájde moje staršie príspevky, tak pár rokov dozadu som bol skalný zástanca toho aby sa v zime jazdilo na zimných, ale pomaly som zmenil v tomto názor. Jazdiť na zimných keď je jarné (alebo rovno letné) počasie, rýchlosťami akými sa reálne jazdí za sucha, je podľa mňa oveľa väčšie zverstvo, ako jazdiť nejaké dva dni nižšou rýchlosťou na letných v jemne zimných podmienkach. Samozrejme reč je stále u južných a nižšie položených regiónoch kde je sneh pomaly atrakciou, a nie o jazdení na letných niekde na Orave, kde niekedy za jednu noc nakydá tridsať a viac čísiel snehu. Toto je môj trochu iný pohľad na vec.-1 bodů