Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/07/21 ve všech sekcích

  1. Budu tam chtít originál. Škoda pro starší auta má na filtry nějaký ekonomy program, údajně by to měla být repase originálu se stejnou funkčností. A cena filtru tam je cca 16 tisíc a pokud vrátím stávající, tak něco málo přes 12 tisíc. Plus práce, cenu za práci nevím. Myslím si, že to taková částka zase nebude. Problém je, že nevím, jestli mi ten filtr škoda prodá, abych ho mohl vyměnit jinde. Jestli to není vázané jen na výměnu u nich. V nejhorším si to holt u nich nechám vyměnit. Originál jinak stojí cca 50 tisíc a to už je dost.
    1 bod
  2. Komisařka lže, až se jí od huby práší. Ceny emisních povolenek, a vlastně celá politika kolem nich, především možnost s nimi úspěšně kšeftovat, jí z této lži usvědčují...
    1 bod
  3. Snění o bezuhlíkové Evropě a o čistě bezemisní energii se zeleno-levicovým příznivcům začíná vymykat z otěží. Ostatně budoucí účty za elektřinu si zaplatíme i my, co zde chodíme na fórum, ať už jsme, nebo nejsme příznivci Green Dealu. Taky o tomto tématu se včera tj. 6.10.2021tvrdě jednalo v Europarlamentu Přesto třeba taková Kadri Simsonová, evropská komisařka pro energetiku podotýkala, že je důležité objasnit, že současné zvyšování cen nemá nic společného s politikou EU v oblasti klimatu, ale souvisí se závislostí Evropy na dovážených fosilních palivech. Jako kdyby Evropa někdy nebyla na dovážených fosilních palivech závislá, vyjma snad Norska!!! https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/economy/20210930STO13941/rostouci-ceny-energii-jaka-reseni-navrhuji-poslanci
    1 bod
  4. Tak jsem byl na diagnostice. Bylo mi doporučeno vyměnit filtr. Prý je prasklý. Při kontrole emisí mi byla naměřena kouřivost 0,22 přičemž pro Euro 5 je stanovena kouřivost do 0,25. Takže bych vlastně emisemi prošel. Popsal mi proč bych prošel, ale proč mám černý výfuk a narazník. Pro mě jako laika, moc informací. Ukázal grafy, hodnoty, vysvětlil co hodnoty znamenají. Proč když hodnoty se tváří dobré, tak nejsou. Sice byly dobré hodnoty, ale na stav DPF byly nesmyslné. A hodnoty nebyly zaseknuté a opravdu se měnily podle zatížení motoru. Zkrátka jak jsem napsal, pro laika moc složité. Shodou okolností pán je soudním znalcem v oboru. Při diagnostice mi zjistil pár skutečností, třeba to, že kilometry sedí, nebo že nedávno byly měněny oba xenony. O tom jsem věděl, ale je hezké, že to vyčetl také. Probrali jsme spolu jaký filtr určitě nebrat, a naopak jaký si pořídit. Sice budu kupovat nové DPF, ale i tak jsem spokojený, že vím co s tím je.
    1 bod
  5. Záleží jak moc na auto spěcháš a jak moc je Area view a Canton pro tebe neprostradatelnou položkou výbavy. Já objednával RS 2.0 TSI v červnu a ani jedno v konfiguraci nemám. Canton o tolik lépe nehraje (zkušeností od majitelů už tu na fóru jsou), naopak basový projev má lepší základní audio s 8 repro. Zkoušel jsem a hraje to zcela v pohodě, byť nejsem žádný audiofil. Area view nevím z jakého důvodu vyžaduješ, ale pro moje potřeby senzory + zadní kamera plně dostačující kombinace. Já bych objednal hned, nečekal bych. Pokud časem zjistíš, že audio nestačí, za těch 13 tis. Kč (~510 EUR, netuším kolik stojí na Slovensku) si audio vylepšíš na vyšší úroveň, než je Canton. Toť můj názor.
    1 bod
  6. @alistaaarr: není předepsaný interval výměny lambda sondy. Tj. měla by mít životnost srovnatelnou se zbytkem vozu. Pokud by odešla jedna, je možné, že se jednalo o vadný kus. Pokud zdechly obě najednou, měl bych obavu, že máš jiný, daleko závažnější, problém. Např. pronikání oleje do spalovacího prostoru.
    1 bod
  7. Ahoj, prvně přes kabel (možná to půjde rovnou wireless, to nevím jistě, vždy jsem u kolegů měl prvně kabelem), potom je důležité v AA zafajfkovat bezdrátový přístup (musí se v developer setting) a pak to fičí. Také je nutné mít tel. který umí daný kanál v autě na 5GHz (je to nestandardní kanál). Umí to jen některé Samsungy a pár vybraných telefonů. Samozřejmě to umí všechny iphony, ale ty jedou přes carplay. Nebo potom jde přes. diagnostiku přepnout wifi na 2,4GHz (popis jsem dával v threadu Scala kódování) a pak se bezdrátově umí spojit přes AA jakýkoliv mobil.
    1 bod
  8. Sedí chlapeček s dědou v parku. Sedí hodinu. Dvě hodiny. Tři hodiny. Najednou chlapeček začmuchá a říká: "Dědo, smrdí tu zdechlina. Dědo. DĚDO!!!" Přijde chlap k doktorce, ukazuje kartičku Zdravotní pojišťovny a ptá se: "Berete tyhle kartičky?" "Ano, a co Vám je?" "Mám problémy s erekcí, nechce se mi postavit!" Doktorka si s jeho ozdobou pohraje a najednou.. "Vždyť se Vám postavil?" "Nojo, ale já se vlastně neudělám!" Doktorka provede masáž a muž vyvrcholí. "No vidíte, tak tohle Vám udělají v každém veřejném domě!" "No to vím taky, ale tam tyhle kartičky neberou a já musím platit!" Utahanej chlap se vrací ze šichty domů, ovšem ledva otevře dveře, už na něj ječí manželka: "No to je dost, že jdeš! Víš kde jsem byla?! Já jsem byla u doktora!!! - No nečum, u doktora! A víš co mi řek?! Že mám vaginální mykózu!!! - A co ty na to?" "Co já na to? - No, že je to snad spravedlivý." "Cože?! Co to meleš?! - Jak, spravedlivý?!?!" "No, možná už je na čase, abys taky poznala, jaký to je žít s podrážděnou píčou!" V zabudnutej ruskej derevni leží bábuška na smrtelnej posteli, tažko dýcha a chytá dedka, ktorý sedí pri posteli za ruku. Dedko ju chlácholí - pokojne drahá, nenamáhaj sa, prosím! Bábuška s vypätím posledných síl hovorí: "Starký môj, celý život som mala pred tebou jedno tajomstvo. Vždy som snívala o análnom sexe, Ty si sa o to nepokúšal a ja som nemala odvahu ta o to požiadat. A teraz ta naposledy prosím - urob mi to aspon raz". Dedko na to, nuž ked už nic iného nechceš - dobre! Stiahol gate, obrátil babku na bok a pustil sa do nej Po dlhšej chvíli odkväcla babka a hned po nej aj vysilený dedko. Ráno sa dedko zobudí a šokovaný pozerá - bábuška nakrmila hydinu, čiperne behá po dvore s velkou metlou a vyspevujúc zametá dvor. Dedko sa v úžase schytí rukami za hlavu a vykríkne: "Bože môj, ved my sme takto mohli zachránit LENINA!".
    1 bod
  9. Ale dovtedy vychytaju vsetky mesiarky a musky takze dostane dokonale auto ;)
    1 bod
  10. A až se to na městském úřadě rozhodnou nějak řešit, výsledkem bude milionový projekt na přesunutí mostu mimo zastávku ať to teda nevypadá blbě
    1 bod
  11. Sedí v jedné cele pedofil, nekrofil, zoofil, sadista a vyznavač adrenalinových sportů. Najednou zoofil povídá :"Kdyby tu tak byla kočka." Pedofil na to: "Já bych radši koťátko." Nekrofil odpoví "Mrtvý." Sadista zakřičí: "Já bych ho zabil." Vyznavač adrenalinových sportů kouká po cele a pak řekne: "MŇAU!" Matka má tři dcery a všechny jsou ještě panny. Všechny tři mají svatbu krátce po sobě. Protože se jejich matka trochu obává, jak si poradí s prvním sexuálním zážitkem, řekne jim, aby poslaly pohled ze svatební cesty a nějakým diskrétním způsobem sex popsaly. První dcera poslala pohled z Havajských ostrovů. Bylo něm napsáno jen NESCAFÉ. Matka nejdřív nechápala,ale pak běžela do kuchyně, vzala NESCAFÉ a četla: DOBRÉ DO POSLEDNÍ KAPKY. Trochu se začervenala, ale byla spokojená. Přišel druhý pohled z Miami. Opět krátká zpráva: BENSON and HADGES. Matka jde a nejde otcovi cigarety, kde je napsáno: EXTRA DLOUHÉ, KING SIZE. Opět se začervenala, a byla spokojená. Po měsíci přišla třetí pohlednice od nejmladší dcery. Na pohlednici bylo roztřeseným písmem napsáno BRITISH AIRWAYS. Matka běžela najít prospekt letecké společnosti a čte: TŘIKRÁT DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU, VŠEMI CESTAMI!
    1 bod
  12. Tak to je poslední nájezd za 3roky a 8 měsíců, teď už zajíždím novou. Každopádně nyní 70kw s filtrem jede méně než předešlá bez filtru, ale alespoň nechrastí regulace turba :-D
    1 bod
  13. https://carplay2air.com/ Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  14. @funscreen Jen doplním jak správně psal @xtrack. To proč jsi dostal olej Shell 0W30 má jeden jediný důvod v tom, že zrovna Shell bohužel přestal vyrábět oleje 5W30, protože nechtěli dělat více specifikací. Konkrétně 5W30 tedy sjednotili pod 0W30. Proto dnes kromě nějakých starých zásob nelze koupit oleje Shell 5W30, což je škoda, ale to je na jiné téma. Tedy reálně dodržet specifikaci VW 504 00/ 507 00, dát 0W30 nebo 5W30 a jezdit. U více jetého auta ta 0W30 nepatrně zvyšuje hlučnost motoru, u nového to nepoznáš (maximálně tak deci na úspoře paliva, protože je reálně konkrétně ten Shell 0W30 i za běžné teploty kolem 20°C výrazně řidší než původní 5W30 co se dala sehnat ještě před více jak rokem. Tedy do zahřátí motoru má menší odpor, pak už jsou dá se říci identické a na teplém oleji bez rozdílu. Z levných olejů Shell, Mobil, Castrol. Z lepších olejů ti tu asi každý doporučí především Millers Oils v dobrém poměru cena/parametry. Obecně ale pokud budeš dělat častější výměny (ideálně do 12tkm, max. do 15tkm, nebo 1 rok), tak stačí i ty levné oleje. Pro delší intervaly už ty levné nic nevydrží a budou mít vyčerpány důležité parametry. Millers Oils by tam obstál lépe a má celkově větší rezervu ve všech parametrech než ty levné. Ale zase je trochu jinde cena (i když na škodovácké ceny oleje se stále ani tak z daleka nedostaneš a přitom s Millers Oils dáš kvalitativně výrazně lepší produkt.
    1 bod
  15. Čekat jeden rok života na kus škoda plechu? To chce tedy velkou dávku trpělivosti a bezmezné podpory tohoto ikonického technického skvostu. Smekám...
    -1 bodů
  16. Pokiaľ viem, akumulátor má mať napätie min. 12,4 V. Pri dobíjaní je max.napätie 13,1-13,2V. Po odpojení nabíjačky klesne po čase na 12,4V. Po jazde som nameral 12,4V. Keď mi auto stálo bez pohybu v garáži, kleslo napätie po cca 3 týždňoch na 11,7-11,8V. Auto v pohode naštartovalo, všetko fungovalo a nevypisovalo ani nízke napätie akumulátora. Zmienka o vybitom akumulátore pri 11,8V nie je na mieste. Tak nevidím dáko dôvod, prečo odpájať káblik s inteligentným dobíjaním. Taktiež prebíjanie akumulátora škodí. Mám Scalu 1 rok, 13 000 km a zatiaľ som s akumulátorom nemal žiadny problém. Rapidku som mal 7 rokov a akumulátor 36 Ah a nemenil som ho.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...