Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/09/22 ve všech sekcích

  1. Mělo by to tak být, ta informace už někde proběhla. Jinak to není SW věc, ale ty ventily jsou čistě mechanicky jiné (takže HW úprava).
    2 body
  2. Byli mezi prvními majiteli elektromobilů, teď mají problém. Elektrické ojetiny totiž nikdo nechce, aspoň u nás v ČR ne. Nechtějí je autobazary a ani soukromníci, viz. přiložený odkaz na článek. PS: Udělal jsem si takový malý soukromý průzkum u našich velkých autobazarů. AAA AUTO mají v době psaní tohoto příspěvku, internetovou oficiální nabídku celkem 11362 vozů a z toho je pouhých 14 čistých elektromobilů. Auto ESA mají na internetu k nabídce celkem 6387 vozů a z toho je pouhých 9 vozů čistě na elektrický pohon. Osobně jsem se byl vloni na konci roku zkusmo zeptat na jedné větší pobočce AAA Auto, zda-li vykupují nějaké elektromobily. Prodejce nechtěl ani vědět co bych mu tak nabídl a bez dalšího dotazu jasně odpověděl, že nepřichází v úvahu. Beru to tak, že pokud někdo má dnes na koupi nového elektromobilu za cca 1 milión a více, tak asi pro něj nebude finanční problém to auto třeba po cca 10-ti letech kompletně odepsat a koupit si zase nový elektromobil, bez toho, že by za ten starý dostal něco více, než kolik je cena šrotu a to asi ještě silně neekologického. Může to být i nakonec tak, že v důsledku bude třeba i nakonec platit za jeho likvidaci. Ale třeba se mýlím a někdo něco vymyslí, ale nevím kdo, že by přeci jenom ta vševědoucí a neomylná komise EU? https://energozrouti.cz/z/byly-mezi-prvnimi-ted-maji-problem-elektricke-ojetiny-totiz-nikdo-nechce?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=BBFUP0LKoRh-202201091539&dop_id=14804945
    1 bod
  3. Tak mám novou zkušenost, vlezl jsem do auta, spojení se navázalo a fungovalo (carstick) potom jsem potřeboval USB tedy jsem místo něho zapojil telefon. Ikonka zůstala bílá ale on-line spojení nefungovalo (ani nemohlo nepřipojitl jsem se na WiFi hotspot). Podle ikonky se prostě řídit nedá. Pozor mobilní aplikace My škoda vůbec nepoužívá datové spojení z mobilu! To funguje na integrovanou simku v autě, která se používá na třeba i na SOS a volání do servisu v případě poruchy.
    1 bod
  4. klasika no..nic noveho 🙂 vysledek stale stejny..ne na kazdem aute to funguje 🙂
    1 bod
  5. Ahoj, sice nemám škodu, ale na mém Seatu Leon 1.6 81Kw CRKB r.v. 2015 sem řešil stejnou závadu. Auto má najeto cca 220 000 km a začala svítit kontrolka motoru a závady P2002 + 19226. S touto závadou jsem ujel zhruba 3000 km, než se to podařilo vyřešit. Filtr se vypaloval pravidelně po 600 až 700 km, koncovky výfuku byli čisté. Rozdílový tlak na volnoběh byl kolem 6 až 10 mbar. Nejdřív sem vyměnil čidlo rozdílu tlaku G505. Kupoval sem originál 04L 906 051 za 1500,- Kč. Toto čidlo je na levé straně a vede do něj jedna hadička. Výměna tohoto čidla nepomohla, tak jsem navštívil autorizovaný servis Louda Auto v Kolíně. Tam mi za 3300,- Kč řekli, že zkontrolovali čidla a že je potřeba vyměnit, nebo vyčistit DPF filtr. Cena výměny od nich by byla 46000,- filtr a 8000,- práce. Filtr sem tedy nechal vyčistit, ale stejné závady se po ujetí asi 60 km opět ukázali. Po zkušenosti jednoho uživatele zahraničního fóra sem zkusil vyměnit čidlo tlaku výfukových plynů G450. Je to stejné čidlo akorát je na pravé straně a vedou do něj dvě hadičky. Od té doby jsem ujel 2000km a závada se zatím neukázala. Doufám, že to někomu pomůže.
    1 bod
  6. Jsem na tom se skladbou tras podobně. Manželka jezdí 5x týdně do 4km max a o víkendu to občas vezmeme někam dál na výlet ( 50 - 100 km). Delší trasy (v kuse) jezdíme tak 6 - 10 do roka. Naše spotřeba se pohybuje mezi 6,5 až 7.5 litrů. Na velmi krátkých trasách (do 10km) si to vezme od 8 do 10 litrů a na Dlouhých trasách to umí jezdit i pod 6 litrů (bez nějakého extra snažení). první tabulka jsou údaje odjeté na originálních kolech s letními pneu (disk 17" Bridgestone). Zbytek jsou hodnoty na celoročních pneu. (disk 18" Pirelli) A to je samozřejmě jen výběr (snažil jsem se vybrat průměrné hodnoty). Máme v historii i extrémy, kdy to jde i pod 5 litrů ale i nad 15 litrů. To auto prostě jede úžasně a občas se nechám strhnout :-) Myslím si, že naše hodnoty jsou dány tím, že jsme se auto od novoty snažili poctivě zajet. Koupeno bylo v Plzni a první trasa byla domů, do Českého Krumlova. Po té jsme ho hned protáhli na Moravu do sklípku a zpět (na otoč pro víno) a pak na cestě do Prahy a zpět. To vše v prvních 14ti dnech. V mezičasech jsme jezdili i krátké trasy ale s včasnějším výjezdem do práce tak, abychom ujeli větší vzdálenost pro úplné zahřátí motoru na rovinkách. (tzn. úsek 3km do práce byl natažen na cca 10km). Toto jsme dodržovali do najetí prvních 1500km. V tomto bych já viděl hlavní rozdíly mezi výší spotřeby.
    1 bod
  7. @stanmarPoučný článek z běžného motoristického života s elektroautem, kde je vidět, že pokud budou elektromobily v budoucnu převažovat (doufám, že ne), tak si musíme kompletně překopat naše motoristické a i časové návyky a zvyky, ale že by to planetu zachránilo, tak o tom vážně pochybuji. Článek je opravdu v silném kontrastu s "růžově" naladěnými videi o životě s elektromobily od Jana Staňka alias Elektro DADa: https://www.youtube.com/c/ElectroDad
    1 bod
  8. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijeni-zima.A220106_212627_automoto_fdv&h=00DC1CA1D4E2AEDE880DEF48C69ADDDD
    1 bod
  9. Já to opravoval tímto sprejem a nikdy to nezhnědlo ( jako začínající koroze). Musí to být suché a udělat to ihned, klidně 2, 3 vrstvy. https://www.autokelly.cz/Product/AC-H066/1951521/44785727;44785728;50342007;50342005
    1 bod
  10. @Hurikan88 hele co jsem našel. Vypadá parádně.
    1 bod
  11. No jasně, nevíš, kde, jak a za jakých podmínek s tím kdo jezdí, například průměrnou rychlost zde prakticky nikdo neuvádí. To taky hodně napoví. Pak se totiž třeba ukáže, že se s tím po dálnici plouží sotva 110 km/h a po okreskách jede osmdesátkou.
    1 bod
  12. Kodovanie novšej ABS jednotky pre ASR a ESC.
    1 bod
  13. Já objednával první týden v červenci s tím, že doba dodání cca 8 měsíců. Ale také nějak pohnuli a auto mám už týden doma. Combi 2.0 TSI 140 kW.
    1 bod
  14. V AutoKelly by som si nekúpil ani zápalky .....
    -1 bodů
  15. Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.
    -1 bodů
  16. Zdravím Miroslave, osobní zkušenost s opravou nemám ale právě kvůli obávám že by se něco podobného mohlo v budoucnu stát, a to na základě projevu motoru při jízdě a celkového projevu motoru, jsem raději vůz ihned prodal, najel jsem pouze 3800 km a to jsem vůz kupoval zcela nový. Neštěstí je již pryč z domu. S pozdravem Josef.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...