Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/22/22 ve všech sekcích

  1. Aby sa aj tycku, ci vzpery dal silnejdie teraz 😂
    1 bod
  2. 🤣🤣🤣 Prý protihluková izolace. Jak jsem psal, to co tam je, ten černej dekl, je úplně o ničem. Ani na teplo, ani na hluk. Je to jen tenkej tvrzenej hadr, nebo co to je... Tady jsem udělal fotku. To co je žluté, je ta vata. Ještě nemám začištěno kolem deklu. Ty otvory by šly ještě přelepit nějakou černou samolepkou třeba, ale na to už asi prdím. Nejvíc toho padlo do otvorů pod tím černým deklem. Ano, dal jsem plát vcelku i pod ten celý dekl. Kdy byla díra, šla tam vata. Po koukách vyplněno vše co jde. Práce tak na hoďku. Je to faaakt velkej rozdíl. Celá ta haubna je vlastně jeden velkej rezonátor. Po tomhle zákroku je to jak betonovej kryt 😀
    1 bod
  3. Čau, klidně. 26.2 jsem v práci, 19. by to šlo se vrátíme z Maďarska.
    1 bod
  4. Čau chlapi, jak se máte? Neuděláme něco v únoru? Teď jsem v karanténě, ale koncem února už bych mohl mít za sebou i zmeškané návštěvy, takže bych mohl dát sraz...
    1 bod
  5. Záleží na aktualizácii ak je na bezpečnosť ako napr.airbag musíš aktualizovať komfort nie.
    1 bod
  6. Ještě na těch fotkách v zarostlé trávě ...
    1 bod
  7. Tak jen pro info. Objednával jsem v půlce dubna (2.0 TSI skoro v plné palbě, liftback). Včera jsem trochu otravoval dealera. Plán výroby je 14. týden (tak aspoň nikde nestála) a odvezu to tedy tak v 16. týdnu. Tak to bude něco málo přes rok a nevěřím, že se to zkrátí.
    1 bod
  8. Ja si Start-Stop Memory Module udelal sam podle navodu zde: https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren# SSMM mame v aute jiste pres tri roky a uz ani nevim, ze ma auto neco jako otravne S/S. Pokud nekde popojizdim v kolone a chci si S/S zapnout, tak si jej proste zapnu. Ale 99% casu je deaktivovany. Principialne a vyrobne je to velmi jednoduche. Kdo si dokaze naprogramovat ATtiny85, je schopen si udelat SSMM za par korun. Samozrejme reseni z Ali s protikusy konektoru je plug-n-play. Ale pozor. Pokud je to vybava Style a nizsi, neni v levem konektoru spinane napajeni a musi se pouzit dvojity kabel od Cina a brat napajeni z prave rady nebo konektoru rucni brzdy. A samozrejme nevim co by tam musel nekdo udelat za hloupost, aby to neco zapalilo. Podle mne je to povidacka typu JPP (jedna pani povidala).
    1 bod
  9. To bychom si nerozuměli, já nemám nic proti celoročním pneu. Určitě jsou lepší než letní, nebo sjeté zimní. Ovšem Superb III asi nebude zrovna běžné auto pro důchodce co v zimě takřka nevyjedou. A jsou taky sezóny, kdy už jsou ranní mrazy od října až do dubna a to je s přehledem půl roku. Já mám a vždy jsem měl dvě sady pneu. Ani by to jinak nešlo, jezdívám v zimě na běžky na Jizerku a tam se pouze pluhuje - to pak je kolikrát i na těch kvalitních zimních docela náročný výjezd.
    1 bod
  10. Octavia RS sportovní auto není, nikdy nebylo a troufám si tvrdit že ani nikdy nebude. To z něj dělají majitelé potuněných 1. a 2. generací (a už začíná i 3. gen před FL). Já RS v první řadě vnímám jako "vzhledový" stupeň výbavy, který vylepšuje standardní model. Na druhém místě je silnější motor. Zkratku RS si překládám jako "rychlé svezení". Nafta se do něho určitě hodí, jedná se o vzhledově krásné auto s krásnou spotřebou na hltání dálničních km. Takže proč ne. Buďme rádi, že v roce 2021 je ještě na výběr benzín, nafta, automat, manuál. To už brzy skončí.
    1 bod
  11. Ty jsi chytrolín.Jak můžeš vědět,jak by se chovala čína když jsi ji na autě neměl??
    1 bod
  12. Tak přidám taky trochu do mlýna. Výměna je práce na 5 minut max. Vytáhnout 12v zásuvku, odpojit konektory, (není úplně nutné) bacha ať vám nezapadnou dovnitř, pak se to blbě vytahuje. Pokud si při vytahování poškodíte (zlomíte) kroužek kolem zásuvky nevadí. Stojí do 300kč ale dá se žít i bez ní. Já ji mám zlomenou už od koupě auta. Další krok je zamáčknutí celého tlačítka, které budeme měnit do středového tunelu (chce to trošku síly). tlačítko protáhneme otvorem od 12v zásuvky a odpojíme konektor. Napojíme konektor na nové tlačítko a opačným postupem zasadíme zpět do otvoru ve středovém tunelu. Chce to trochu grif, ale i to se dá celkem v pohodě. Nasadíme konektory na 12v zásuvku a zacvakneme zpět do otvoru. Ozkoušíme funkčnost. Tenhle návod potěší hlavně majitele s DSG řadičkou, která se nedá tak jednoduše sundat a návod výše je tím pádem pro ně komplikovanější. Další poznatek co si dovolím je ten, že jsem ten spínač rozebral a nenašel v něm žádné slabé drátky, které by se mohly unavit. Takže většinou se buď ochodí kontakty na plošném spoji, nebo ten silikon ve kterém jsou vodivé plošky. Máte tedy možnost kontakty na plošňáku očistit sprejem na kontakty, nebo ty vodivé gumičky přelepit kouskem hliníkové folie. To jsou ale vetšinou jen dočasné způsoby. Kontaky se zase oleští a folie časem zase upadne, nebo jinak poškodí. Poslední možnost je celý ten silikon otočit (ve směru jak to mám na fotce vůči tomu plošňáku)a ty dva cancourky ustřihnout, aby si to pěkně sedlo na plošňák (pro sychr můžete i podlepit samotnou kolíbku tlačítka aby se vám ty vodivé kontakty na silikonu více zatlačíly ke kontaktům na plošňáku). Pokud nepoužíváte tlačítko zamknutí stejně jako já, je to pro vás toto nejlevnější možnost opravy. Dveře se mi zamykají automaticky při jízdě. Pokud nepomohlo ani jedno, pak vás čeká koupě nového tlačítka. Koštuje to do 500,- za originál. Ty čínské napodobeniny jsou k ničemu. Mnoho šťastných kilometrů.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...