Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/25/22 ve všech sekcích

  1. Myslíš že tyto motory mají problémy s karbonizací? EGR bere Spaliny až za DPF. Tak budou poměrně čisté....
    2 body
  2. Ty auta jsou plasťáky, to že někde něco občas mírně rezonuje, nebo madlo dveří občas trochu vrzne, když za něj vezmu, beru za naprosto normální jevy. Ale to že v kufru rachotí něco, jak kdybych místo rezervy vozil v té prázdné plechové prohlubni položený jeden velký ocelový šroub, který na každé nerovnosti dělá takovédle rodeo, to vyřešit musím. Bude to nějaká banalita, něco se někde uvolnilo (nějaký druk, torxový šroub či co), zapadlo to do nějaké plechové prohlubně a tam to prostě rachtá. Už jsem se vezl v kufru po ledové roletě a mám lokalizováno odkud ten rachot jde, takže půjdu doufám na jisto. Výcuc z DP na demontáž obložení kufru a dveří kufru si dovedu zajistit i bez placení a opravím si tu prkotinu vklidu sám a pečlivěji než někde v servise. Budu mít k ruce i nějaké materiály na odhlučnění, tak když uvidím, že je to z fabriky bída, tak tam rovnou vlepím nějaké to tlumení.
    2 body
  3. Stejně jako v Sedlišti s polívkou 😂 Třeba to je tím, že tu nerozumí pražákům 😜😜😁😂
    2 body
  4. Ahoj,sháněl jsem kabel na propojení kamery a USB C a bohužel nic.Tak jsem to vyřešil takto,viz.foto.
    1 bod
  5. kto chce spocitat moju vybavu?? :D
    1 bod
  6. Ja som dal spraviť kompletnú dekarbonizaciu BG ešte na superbe 2 motor plus palivový sistem . Tlaky som nemeral neviem posúdiť ale pocitovo žiadna zmena ani placebo ..
    1 bod
  7. To je zaujímavé, čo to máte za autá. Ja mám Scalu 1 a 1/4 roka a nič mi nevŕzga, neklepe...
    1 bod
  8. Určitě to není proti sněhu, ale proti vytváření námrazy a pak stačí jen temperování. Podobně jako když má někdo před vjezdem do garáže protinámrazovou rohož. Ten beton také znatelně nehřeje, námraza se nevytvoří, ale sníh musí odhrabat, ten se nestačí rozpouštět.
    1 bod
  9. A čemu to pomůže, když stejně nejsou schopni všechny vyrobené O IV zkompletovat, a pokud nějakou souhrou příznivých okolností ano, tak jim stejně pořádně nefungují...
    1 bod
  10. Ten senzor se dle serivisů pokakává pravidelně, periodicky, pořád dokola. Mám měněný před rokem, tak uvidíme. Cena opravy okolo 4 tisíc. Slouží k automatickému zapnutí vnitřní recirkulace (nikoliv AirCare, ten není podmínkou, ale pokud je jím vůz vybaven a je zapnutý, samozřejmě se uplatní). Jeho citlivost a rychlost reakce, byť se dá upravit přes VCDS/VCP, je ale diskutabilní. Na různách čínských portálech lze objednat fake "senzor", se kterým bude spokojena řídící jednotka, nebude hlásit chyby, ale reálně nic neměří - ovšem vydrží navždy.
    1 bod
  11. Děkuji Clouseaovi za pomoc s aktualizací Amundsen+ RNS 315 na V12 East. Super návod a popis e-maiem, rychlé dodání a pohodová instalace (cca 1hod) měl jsem V4. Děkuji :)
    1 bod
  12. Skleněná střecha je také někde jinde s váhou, což se projevuje výše položeným těžištěm a trochu jinak nastaveným podvozkem.
    1 bod
  13. 14.1. už přebraná, 5.1. dokončená, objednaná začátkem června. Stihl se starý ceník po staru Ambition
    1 bod
  14. Na Kamiqu ne, ale na Kodiaqu ano a zkušenosti se skleněnou střechou jsou. Když jsem objednával Kodiaq, skleněnou střechu jsem hodně chtěl a těšil se na ni, v minulosti jsem měl na krátkodobé testy jiná auta s prosklenou střechou a líbilo se mi to. Nyní, po 3 letech ježdění v Kodiaqu s prosklenou střechou jsem si ji do dalšího auta už neobjednal. Když to shrnu, tak: Pozitiva - krásně prosvětlí interiér, širší možnosti způsobu větrání, jízda pod otevřeným nebem Negativa - určitě cena a významný zdroj možných poruch (pazvuky, zatékání atd.), za slunečného počasí nepříjemné zejména pro pasažery na zadních sedadlech, významnější pronikání hluku od příčníků a rakve Jinými slovy, je to určitě na zvážení, já se na to dnes dívám pohledem, že mi to za ty peníze nestojí.
    1 bod
  15. No vida, takže první potvrzená vadná záložní baterie o které jsem tu nedávno psal. Auto je samozřejmě jinak plně funkční, ale servis to auto nemůže pustit do provozu, když tam ta chyba SOS trvale svítí. Náhoda je blbec a mohlo by se stát, že během toho měsíce dojde opravdu k nehodě, která by díky nefunkčnímu SOS systému dopadla tragicky a následující nepříjemnosti pro servis/automobilku nejsou žádoucí. Hlavní baterka je navržená tak, že při větší nehodě dojde k jejímu odpojení z důvodu zamezení jiskření a požáru, proto má SOS svoji vlastní a stejně tak má vlastní reproduktor na horní straně palubní desky. Nevěřím tomu, že to bude trvat tak dlouho. Prostě řekl max. lhůtu, kterou jim ukládá zákon. Další věc je, že pokud je auto v záruce a nemůžeš s ním kvůli závadě odjet, je na místě náhradní vůz.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Pro zajímavost : během roku 2021 se u nás v ČR celkově prodalo 5205 kusů vozu Superb. Pouhá 3% z tohoto počtu (to je zhruba 156 vozů) si zakoupila soukromá osoba, jinak vše na firmu.
    1 bod
  18. Omezení (hacky) pro AA: jednotka 5F (bez security code) ENG167428-ENG167510-nhtsa properties-nhtsa omezovací spínače pro android omezit délku zobrazené zprávy => dát na neaktivováno ENG167428-ENG167512-nhtsa properties-nhtsa omezovací spínače pro android auto bez zadávání textu => dát na neaktivováno ENG167428-ENG167513-nhtsa properties-nhtsa omezovací spínače pro android auto žádné přehrávání videa => dát na neaktivováno
    1 bod
  19. To relátko mě překvapilo už při cestě z autosalonu, to jsem v autě neslyšel už dlouho 😀
    1 bod
  20. Měl jsem nového Leona 2019 a tak tuner FM hrál luxusně a to nemá anténu na střeše jenom ve skle ..... Teďka jsem si koupil Scalu a Bolero je fakt děs špatný příjem FM
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...