Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/22 ve všech sekcích

  1. Ale úplne nejlepší na otisky je tato varianta
    4 body
  2. Ne, hned v ty první spáře u šaltr páky. zbytek až druhým krokem. Otevírám to následovně. Sedím na sedadle řidiče: - Špachtlí, ze strany od spínačů, vyloupnu štítek okolo řadící páky. je tam namáčknutý trnem, takže směrem nahoru. - Ohrnu tento rámeček přes řadičku a vytrhnu kýváním oběma rukama lesklý panel. Jsou tam západky. - Spínače jdou vyndat tak, že vlevo na nich zespoda je západka, tu stačí posunout a trochu zatlačit do bloku spínačů a vysunout zatlačením na druhé straně. Tam žádný zámek není.
    2 body
  3. s 1.2 TSi jezdím normálně na E85... nicméně je to čtyřválec. Vyšší spotřebu to nemá.
    1 bod
  4. Ale já nemluvím o dosedacích plochách na střeše, tam to drželo ferfektně a bylo to fakt festovně udelané. Samozřejmě jsem dosedací plochy vždy očistil, aby tam nebyl prach atd, to mně napadlo jako první....ale jde o 8 malých otvorů pro patky nosiče. Nosiče (tedy alespoň u rapida) byly ještě viditelně označeny které jsou přední a které jsou zadní, takže jen trouba by je přehodil..... V těchto otvorech jsem si pak vsiml rzi. Ale není to uplně vidět, je třeba se do těch otvorů podívat zespoda.... Vozil jsem na tom jen kola, tak otázka jestli to nemá vliv na příčníky (vetší odpor vzduchu, v zatáčkách větší odstředivá síla). Každopádně není nad hagusy, dají se tam příčníky a je vystaráno.... Jednu dobu jsem také vozil kola na tažném vzadu, všechno v pohodě, ale nesmí pršet. Pokud člověk jede delší vzdálenost, kola jsou za vozem zasraný jak jetel, jak se vzdau víří bordel. Pozitivem je pak lepší aerodynamika o tom žádná.... Ale těžko říct jak je to na oktávii a jiných modelech, třeba je to pevnější a někomu to problémy nedělá..... Já bych to po zkušenostech už nepořizoval....
    1 bod
  5. To už tam můžeš nalít skoro všechno, co hoří, když uvažuješ i nad E85! Neblázni, nějaké stovky kilometrů, možná tisíce km by to snad najelo, ale stálo by těch pár ušetřených korun za časem zničený moderní přímovstřikový motor Tsi? Dnešní moderní motory, vstřikovače, emisní, aj. systémy auta nejsou stavěny na dlouhodobější spalování nějaké E85, možná nějaké " americké kovadliny" z 60. a 70. let minulého století by to utáhly bez zásadních potíží , dnes si tím jen postupně zničíš motor. Stálo by to vůbec za to??? Zkus si najít na webu třeba nějaké zahraniční diskuse ohledně potíží s nově zavedeným benzínem E10 (třeba v Anglii mu nemůžou mnozí přijít na chuť) a to i u motorů co to mají továrně povoleno, no a co potom by pak dělala E85!
    1 bod
  6. To je spotřeba 1.5 110kW cestou na lyzovačky do Rakouských Alp. 6 manuál 🤔😄👍. 4 lidi v autě lyže v pytli v kabině.
    1 bod
  7. je to pre automobilky daleko lacnejsie na to auto spravit tie dosadacie body, ako trepat tam hagusy. bez tak 90% motoristov tam v zivote na strechu nic neda
    1 bod
  8. Stejně to posraly, že scale nedali hagusy. Docela hezké auto, ale s příčníky vypadá jak před 40 rokama Š100☹️☹️☹️
    1 bod
  9. Jen že to, že to někomu vydrželo 7 let na Oktávce je bohužel absolutně irelevantní. Záleží jak je udělaný konkrétní nosič, záleží jak se s tím zachází a záleží i jak je pozinkovaná kastle auta. Argument to je, ale ne moc dobrý. Sám o střešním nosiči u Scaly uvažuji. Ale bohužel už jsem v okolí taky slyšel, že to někomu rezne po poškození při nasazování. Šel by dát na kouli, ale tam zase nedám lyže a kola mi někdo rozmačká při nedobrždění. Nevím, měl jsem vzít Kamiq s podélníkama.
    1 bod
  10. Ferda25 je profík z jižních čech.
    1 bod
  11. Aditivum dolévám z lahvičky s dlouhým hrdlem, leju to přímo na tu záklopku v hrdle nádrže a jelikož jsou v ní otvory, tak to tam v pohodě nateče.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...