U modelu Rapid bylo změn moře a od počátečního záměru udělat opravdu laciné budgetové auto se postupně přesunul o dost výše. Doporučuji pročíst vlákno Škoda RAPID a Škoda Rapid facelift v sekci ostatní. Trochu je to v náznaku sepsáno zde:
https://forum.skodahome.cz/topic/135977-škoda-rapid-facelift/?do=findComment&comment=2318486
Rapid s motorem 1,0TSI dostal odolnější spojku tuším s MR 2019 spolu s filtrem pevných částic a modifikovaným nevrzajícím uložením předního stabilizátoru. Sám mám MR 2019 (vyrobený 08/2018) a tam tyto věci už jsou. Lovím to z hlavy, takže bez záruk. Doporučuji pročíst závěr z dlouhodobého testu Rapida, co vyšel ve SM, někde tady na fóru je to nasdílené. Od MR 2019 asi přešla elektrika komplet na MQB, protože můj MR 2019 už má BCM jednotky 2Q0 jako FL Fabie 3, Fabie 4, Scaly atd. Předchozí MR měly BCM jednotky označené tuším 6C0 totožné s Fabiemi 3 před FL a Polo 6C.
EDIT: Pro ilustraci porovnání základní verze zpočátku:
... a vrcholné verze posledních ročníků: