Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/20/22 ve všech sekcích

  1. Mne sa to ešte nestalo, aspoň som si to nevšimol. Mám aj virtuálny pedál, tam keď som ním otváral kufor, tak som zo začiatku kontroloval, či je auto zamknuté po zavretí kufra. Vidím to podľa sklopených spätných zrkadiel že auto je uzamknuté. Vždy keď chodím okolo auta s kľúčom vo vrecku odomknem len keď chytím klučku.
    2 body
  2. Ako to tu čítam, sú tu dve skupiny. Prvá skupina to nerieši, a nechápu že prečo to vôbec riešiť, keď šťastnejší odjazdia aj 9 rokov alebo 200-250 tisíc km s pôvodnou AGM batériou a so zapnutou rekuperáciou. Druhá skupina zase túto rekuperáciu nemusí, lebo buď im baterka odišla predčasne, alebo napr. chcú aby batéria z nejakého dôvodu bola po odstavení auta na maximálnej možnej kapacite. Pritom obe skupiny majú svoju pravdu, lebo každý z nás má rozdielny spôsob prevádzkovania auta. Niekto jazdí denne aj stovky kilometrov, niekto iba pár krát za týždeň aj to krátku trasu. Niekto využíva stop-štart systém, niekto ho okamžite vypína. Niekto má auto garážované, niekto parkuje vonku (takže aj nároky na kúrenie sú iné). Niekto má auto v nižšej výbave s menším počtom elektrických spotrebičov, niekto v plnej výbave a napr. chce mať možnosť pustiť bufíka aj niekoľkokrát za deň. Potom tu sú ľudia, ktorí majú v aute ďalšiu nadštandardnú výbavu, ako ďalší alarm, GPS sledovanie vozidla, palubný kamerový systém a podobné dobroty, a pre nich je dôležité, aby im tieto spotrebiče fungovali celý čas kým je auto zaparkované a následne aby dokázali auto aj naštartovať. Nakoniec tu je skupina ľudí ktorí si síce Superba mohli kúpiť, ale možno si ho kúpili ako jazdenku, alebo na neho našetrili práve vďaka tomu, že optimalizujú okrem iného servisné náklady. To že si tu niekto môže dovoliť kúpiť nové auto za 30 až 60 tisíc euro neznamená, že musí podporovať aj zdieračské správanie niektorých servisov. Na druhej strane sú ľudia, pre ktorých je ich čas cennejší, a nemajú problém z času na čas vymeniť baterku v značkovom servise, hoc aj za trojnásobnú cenu. Pokúsme sa na to pozerať s nadhľadom a pochopiť, že každý z nás má iné priority a inú motiváciu, a pokúsme sa nájsť najlepšie možné riešenia pre každého, kto nejakým spôsobom bojuje vo svojom aute s baterkou a s rekuperáciou.
    2 body
  3. Vítám vás v mém "fotokoutku". Jelikož je focení mým dlouholetým koníčkem, tak jsem si řekl, že založím galerii, kam budu jednak přidávat fotky svého auta, fotky aut zdejších členů, které jsem fotil, případně třeba fotky ze srazů. Pokud byste sami měli zájem o vyfocení auta, určitě mi dejte vědět a nějak se domluvíme 😊
    1 bod
  4. tento problém byl vyřešen u druhé generace tohoto motoru koncem roku 2011 v Golfu 6, Golf 7 mám již třetí generaci EA888 a tohoto se problémy se spotřebou oleje už netýká od prvních kusů, jediné co byl problém v prvních kusech bylo turbo a vodní pumpa, ale ty byly vesměs již vyměněny na záruku
    1 bod
  5. 1 bod
  6. @xmenadis jasné, překlep 😅🙂 P.S.: ačkoliv milovník burgerů, tak tam si ho teda asi nedám 😁
    1 bod
  7. Ačkoliv do Prahy to mám 120 km, tak jakmile dorazí RSo, tak rad přijedu. Ještě jsem na žádný sraz nepřijel a taky bych chtěl udělat nějaké to točení s @xmenadis😉
    1 bod
  8. Z alba xmenův fotokoutek

    Když už jsme fotili Honzova Kamiqa, tak jsem si při té přiležitosti nafotil i svého „Darth Vadera“ s novými letními koly 🥰 Téma k autu:

    © Adam Kahánek

    1 bod
  9. Tak dnes mám pánové roční výročí.
    1 bod
  10. Objednáno 22.12.2021. Je tam nějaká sleva Mobilita plus, sleva za výkup vozu + sleva od prodejce. Je pravda, že sleva od prodejce je jen z důvodu dlouhodobé spolupráce. Celkem jsem od nich bral již dva vozy, teď beru třetí. Vše na RD nebo FO, žádná firma. Co se týče výkupní ceny vozu (cca 2,5 roku starý Karoq), tak jsem docela koukal. Rozdíl mezi výkupní cenou, na které jsme se dohodli a cenou, za kterou jsem auto původně kupoval je 70k. Ojetiny šli prostě hodně nahoru.
    1 bod
  11. NEPŘEBÍJÍ. Několik lidí tady (včetně mě) to měřilo. Dřív v autech žádné "inteligentní"nabíjení nebylo a baterie se nepřebíjely. V alternátoru je, byl a bude regulátor napětí, ten udržuje napětí do 14,4 V. Tímto napětím se baterie nepřebije.
    1 bod
  12. S tím co jsi napsal se dá jen souhlasit. Bohužel nějaké nejlepší řešení pro každého neexistuje a to z důvodů, které jsi sám popsal, tedy každý používá auto jinak a má jinou výbavu. Každý to bude muset řešit po svém, to co funguje u jednoho, nefunguje u druhého. Problém taky je (podle mne ten hlavní), že dnešní baterie (snad vyjma některých AGM baterií) nejsou adekvátně schopny plnit požadavky, včetně odpovídající životnosti, které by tedy plnit měly. Něco o současném šetření při výrobě baterií může naznačit i toto video, to gróó, jak výrobci šetří je až na jeho konci. Další videa na téma dnešních baterií mají následovat, takže se toho postupem času dozvíme více a předpokládám, že mnozí z nás budou překvapeni.
    1 bod
  13. @Mikeencz Co mám info od "svého" prodejce, tak slevy nedávají žádné, maximálně symbolické 10 tisíc Kč. Víc ani prd. Ale nemluvil o konkrétním modelu, nýbrž všeobecně. Doby velkých slev jsou podle mě nenávratně pryč. @Roman.dj1 RČ - rodné číslo. Tak k tomuhle zkus podat víc info. Třeba kdy si objednával? Pochybuji, že letos. Na sebe, na firmu? Výkupní bonus na auto protiúčtem snad ani není sleva, protože za staré auto dostaneš od prodejce méně než kdyby sis prodal auto sám.
    1 bod
  14. 4 grosze to mala uspora. Ja u BP netankuji. Spousta cerpacek BP ma spatne palivo a lide maji potom problemy z kvuli tohoto plaiva. Preferuji shell a orlen.
    1 bod
  15. stred a prvý diel bez spony mali naposledy Felicie 1,3 od 99
    1 bod
  16. Určitě budeš nadšený. Ta barva je krásná. A na Octaviich bude ještě minimálně nějakou dobu celkem výjimečná 🙃
    1 bod
  17. Vlastme ani nevim co tady delas ? Ptas se tady na ruzny veci a kdyz ti nekdo neco napises tak ho vlastne utres ze vse znas a mas ve vsem jasno a 100% prehled. Tak proc tu vlastme opruzujes kdyz vse vis a na vse mas i odpoved. Tvl asi mas problem s osbnosti 😂
    1 bod
  18. Musí se kompletně vyměnit ty mřížky předního nárazníku za jiné. Konkrétně se jedná o : Krytka předního nárazníku pravá 5E0 807 682 G 9B9 Krytka předního nárazníku levá 5E0 807 681 G 9B9 Střední mřížka předního nárazníku 5E0 853 677 M 9B9
    1 bod
  19. Bez podpory ventilátoru š120 ještě ventilovala a od pozdějších modelů už mizerně. Co mám klimatronik nastavím si teplotu a víc na to celý rok prakticky nesáhnu. Znám šetřílky co si klimu ani nezapínají protože by se jim prý vyfučela než pojedou v létě na Jadran s kufrem paštik a ventilátor jim taky zvyšuje spotřebu, tragédie.
    1 bod
  20. @j.jurasek před vypnutím všeho nastavit teplotu na LOW, směr foukáni kde je preferováno. @Tiptronic manuál je dostupný na webu Skoda Auto, to co popisuješ se nastavuje přes menu v infotaimentu.
    1 bod
  21. Ahoj, nevím jestli pomůžu, ale před dvěma měsíci jsem dával potahy od fa MAD, mám Karoq Style, březen 2019. Při instalaci jsem sundával obě přední opěrky hlavy. Jak je to vybrání v opěradle pro hlavovou opěrku, tak se musí ze zadní strany opěradla v jeho střední části asi tak 10 - 15 cm pod horním okrajem toho výřezu zamáčknou, nejlépe palcem ruky. Lehce tam jde i cítit, že je tam nějaká pojistka. Po zmáčknutí této pojistky lze celá opěrka vytáhnou i s těmi vodícími kulatinami. Zpět je jenom zasunete.
    1 bod
  22. Tak ono ACC docela dobře naučí dodržovat vzdálenosti. To co popisuješ jsem také pár týdnů překonával než jsem se naučil jezdit jinak... Naučil jsem se řadit do levého mnohem dříve a neopouštět ho tak brzo
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...