Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/04/22 ve všech sekcích
-
Přidám sem čerstvou zkušenost s výkupem mé (teď již bývalé ) Octavie III combi fc 1,8 tsi : Nejprve jsem sledoval několik měsíců ceny obdobných prodávaných na netu, tím jsem si udělal představu kolik asi můžu chtít při výkupu - neboť sám jsem auto na inzerát prodávat nechtěl. Také jsem se dotazoval kolegů zde z fóra, kteří v poslední době prodávali sami O III. Podle toho jsem s přihlédnutím k situaci na trhu požadoval zhruba +- 460 tisíc. Zkusil jsem tři prodejce z programu Škoda Plus - jednoho nesoudím - tam to byl odhad tabulkový aniž by auto reálně viděli a vlastně jsem jej hned vyřadil i z hlediska velmí nízké výkupní ceny. Požadoval jsem výkup včetně započtení druhé sady kol ( AL Trius 17" se zimními Continetaly se vzorkem vyšším než 7 mm). Další prodejce měl auto k dispozici, na nacenění jen zběžná kontrola tloušťky laku asi na třech místech, kontrola tacho, kol, a případných poškození - servisováno bylo u nich, takže s historií včetně reklamací asi neměli problém. Nabídková cena 430 tisíc (zde bez druhé sady kol - výkupčí mi doporučil ať je prodám sám, že mi za ně do ceny nedají ani 10 tisíc). U posledního prodejce kontroloval více míst měřákem tloušťky laku, také se byl projet, díval se do motoru, na rezervu a bylo vidět že mají o auto zájem a nakonec nabídli 460 tisíc. Podotýkám, že jsem všem sdělil, že chci auto pouze nacenit a negarantuji jim, že jim ho tam nechám. No a aby to bylo trochu vyváženější tak jsem zajel do DAVO CARU, tam to obhlídnuli zvenku a zevnitř, vyfotili si auto a nabídli max. 450 tisíc. S tím že pokud budu mít zájem tak si auto prohlídnou důkladněji. K ucelení možností výkupu jsem napsal přes net požadavek na nacenění do Auto ESA a přeznámých AAA. Oba bazary se relativně rychle ozvali pro doplňující informace s tím, že Auto ESA momentálně moji specifikaci vozu Octavie nepoptávají, maximálně že bych si u nich mohl dát auto do komise a cenu po telefonu mi řekli abych si dal 470 tisíc. Tato varianta prodeje mě však nezaujala, takže zbyla ty áčka. AAA : jak jsem již uvedl, prvotní kontakt byl požadavek přes jejich stránky. Při jejich zavolání si vyžádali doplňující informace - a ptali se jestli můžu přijet na na pobočku. Ještě ten den se mi znovu ozvali, že mají zrovna akci s navýšením výkupní ceny o 20 tisíc u vozů Octavia, ale že musím do večera přijet. To jsem z časových důvodů odmítnul, že přijedu až v úterý. Tak mi řekli, že to navýšení nemůžou garantovat. To jsem řekl, že beru na vědomí. Nicméně prvotní nástřel výkupní ceny od nich byl vyšší, než jsem od nich požadoval jako minimum já - nabídli totiž 510 tisíc. Samozřejmě jsem tomu moc nevěřil. Ve smluvený čas si mě na pobočce vyzvednul technik, vzali si velký TP, on se byl v mém doprovodu projet, auto si prohlíželi, myslím že jej ani na zvedák v tomto prvním kole ani nedávali. Nechal mě tam sedět a za chvíli přišel s nabídkou 440 tisíc. Na to jsem řekl, že se nemáme o čem bavit ať mi přinese zpět technický průkaz. Tak mi jej za chvíli přinesl s tím, že volal manažerovi výkupu a že by mi tedy dali 460 tisíc. To jsem také odmítnul s tím, že mi slíbili 510 tisíc a že jsem tedy ochoten jít na minimum 490 tisíc. To mi ovšem řekl, že jsem v původním požadavku chtěl méně - to byla sice pravda, ale když nabízeli víc tak já jsem také požadoval víc, to ať si vyřídí s telefonistou. No ještě se mě zeptal, jestli mám chvíli čas, že to zkusí znovu projednat. Řekl jsem, že tedy počkám. Přišel tedy ještě s nějakým jiným výkupčím (zřejmě nějaký ten manžer výkupu) a že by mi dali 480 tisíc, sadu kol ať si nechám, případně že je ještě varianta komisního prodeje - že bych si na měsíc dal svoji částku, a pokud by se auto neprodalo, tak by mi garantovali zmiňovaných 480 tisíc Kč. To jsem odmítnul a auto jim tam za tyhle peníze nechal. Myslím, že v době kdy jsme licitovali o ceně si auto doprohlédli. Papírů k výkupu moc nebylo a ani žádné kličky v nich jsem nenašel. Převod zařídí ( jejich ověřenou plnou moc jsem měl již připravenou) a naúčtovali si za to 1999,- Kč. Celé to v autobazaru trvalo dohromady něco přes 2 a půl hodiny. Jednání při výkupu a i všeho kolem bez problému, slušné a korektní. Necítil jsem žádný nátlak abych jim tam auto za každou cenu nechal. Dostal jsem to co jsem chtěl - ještě než jsem tam jel věděl jsem, že pod 480 tisíc nepůjdu, no nakonec na prodeji vydělám o něco víc - kola mi opravdu nechali - prý se jim to nevyplatí v autě nechávat. Základem je tedy jasná představa o tom, kolik za auto člověk chce a také musí přihlédnout na to, že i bazar chce něco vydělat. Tam potom záleží nakolik se zájmy obou protnou. A co je ještě akceptovatelnéa co již ne. Za kolik ji budou nabízet odhaduji pro začátek tak okolo 550 tisíc Kč.5 bodů
-
Tak je to jasne, SK marketing v tom ma bordel a Asistovana Jazda 2.0 na slovensku vlastne nie je. V cenniku Travel Assist (PSK) + Columbus (RAF) je nutny priplatok a len s 1 rocnym predplatnym na sluzby + Tech Packet (W92) aby z toho bola “Asistovana Jizda 1.5”. Aktualne sa na SK vobec neponuka automaticke parkovanie, cize “2.0” sa vyskladat neda a “2.0 TOP” nema uz vobec zmysel, lebo vacsina veci je uz v Style. zahada vyriesena, dakujem @JirikHL a @Krosta za diskusiu :)2 body
-
To je koloběh starostlivého řidiče - v zimě špína a sůl, na jaře pyl a rozbité silnice po zimě, v létě mouchy a opravy silnic (asfalt, kamínky, vyfrézované úseky) a na podzim mouchy a bordel z polí po zemědělské technice... Zkoušeli jste leštěnku na sklo, příp. tekuté stěrače (ideálně v kombinaci)? Obojí dělá velmi hladký a kluzký povrch.2 body
-
V pondělí rozebrání torpéra > včera jsem se dal do vylepování. Nejdříve odmastit a následovalo lepení D2. Byla to celkem piplačka. Nění tam moc rovným ploch a je to celkem špatně přístupné. Lepil jsem cca 0,5cm od okna a lepil až ke konci kovového krytu k bodu, kde se připěvňuje plastový kryt (aby si to na sebe sedlo). Pak je nutné D2 přitlačit. Kde to šlo, tak jsem použil váleček, ale bohužel většinu ploch jsem musel "přitlačit" rukojetí šroubováku. Práce na tak úzkém a členitém povrchu je za trest. Následovala Integra. Na takto členitém povrchu není moc tvarovatelná, ale snaha byla. Pokud lepíte skutečně celý ten profil ve tvaru zparchantělého písmene "U" tak se to nezdá, ale je to celkem velká plocha. Vážně jsem spotřeboval skoro celé dvě desky D2 i Integry (oboje 50*70cm). Před rozebráním stěračů ještě doporučuji pustit si je po vyndání plastového krytu a podívat se kam až zasahuje pohyb mechanismu co je v torpédu. Vracení tohoto mechanismu je pak díky přidanému materiálu složitější a nemáte tak moc místa na manévrování. Výsledek je, že jsem to včera stihnul vylepit i smontovat zpátky. Dokonce to i stíralo čelní okno :) . Mezi motorem a hlavou řidiče mám tedy od okna do hloubky cca 30cm dvě vrstvy (tvar torpéda ve tvaru písmene "U") D2+Integra. Bohužel už nebyl čas na nějaké testy a tak jsem pouze nastartoval a zajel do garáže. Fakt ale je, že když jsem vyrubal celé torpédo a předevčírem zajížděl do garáže a včera vyjížděl, tak byl motor mnohem hlučnější a to jsem vyndal jenom těsnění + plastový kryt a mechanismus stěračů. Vážně to bylo jako když si "pootevřete" čelní okno, jak to bylo hlučné. Takže pokud bude po odhlučnění rozdíl v hluku podobný jako po vyndání těsnění+kryt. tedy směrem dolů, tak to bude výborné. Projížďka bude bohužel nejdříve až v pátek, nebo v sobotu. Ale tyhle "menší" vylepšení se špatně hodnotí. Nejbrutálnější rozdíl před a po bylo odhlučnění dveří. To bylo znát po prvních metrech. Jo a ač to vypadá, že je k torpédu dobrý přístup, tak je to celkem záhul na bederní páteř, protože jste několik hodin v předklonu. Snad to někomu pomůže2 body
-
1 bod
-
@Deliberator Hovoriť sa určite pri MQB o odhlučnení dá. Medzi jednotlivými modelmi na platforme MQB v koncerne sú priepastné rozdiely v odhlučnení. No a spomínaný Arteon je naozaj na moje prekvapenie aj bez akustického paketu tichšie auto ako Superb a to dosť výrazne. Od kolies je to podľa mňa o 35 až 40 % lepšie ako Superb. Ani ja ani kamoš to nečakal, keď sme vyberali auto. Rozhodoval sa medzi Supom a Arteonom, stým, že sa kúpi podľa toho aké auto sa nájde. Tak isto napriek tomu, že Arteon má bezrámové okná netrpí tak na podfukovanie tesnení ako Superb. Superb pri peknom počasí podfukuje už okolo 200 km/h. A keď fúka vietor stačí aj 160 kmh. Ten Arteon si v podstate drží hladinu hluku až po 225 kmh ako nič. Takže naozaj sa nedá povedať, že MQB ako MQB. Dali si viac záležať a stým Arteonom z tej platformy asi vytlačili čo to dalo. Zatiaľ čo som riešil tak rozdiely Sup vs Arteon sú: Hliníková predná nápravnica vs Superb kovová. To môže mať naozaj výrazný vplyv na prenos hluku od kolies. A čo sa týka zadku. Arteon má viac odhlučnenia v kufri + pod autom ako je výlis na rezervu v mieste ako sú upevnené štíty výfuku tam má dodatočné hrubé odhlučnenie. Takže to sú tie malé rozdiely, ktoré robia svoje. EDIT: Ešte dodám, že pri porovnávaní boli obe vozidlá obuté na 18 " zimných pneumatikách.1 bod
-
Dnes mi vratili auto z reklamace vypinani Travel asistu, obcas zlobil i Front asist, cekal jsem vymenu volantu, ale udajne bylo jen nutne rekalibrovat radar, nic se nemenilo. Tak uvidime…1 bod
-
pri DQ381 je to v poriadku tych 120,000km ..., len nasledne mas kratsie intervaly, odporuca sa nasledne po 60,000 km max + filter samozrejme1 bod
-
Já si myslím, že povinná není. Protože kdyby byla, tak se vsadím, že se tím Škodovka bude chlubit, že to tam je... Vzhledem k tomu, že v Ambitionu je zmíněno i lakování zrcátek a klik v barvě vozu a Side Assist / Asistent změny jízdního pruhu nikde uvedený není... Aktuální ceník1 bod
-
taky jsem to už řešil i se servisáky a mou žádost, aby to alespoň nestříkalo při svítících světlech na první, ale třeba třetí, nebo pátý dotek páčky mi nepomohli s tím, že umí jen posunout další ostřik následující po tom prvním :-(1 bod
-
@JirikHL nebo jestli nevíš co s penězi :D Stlačený vzduch Clean IT 600ml (CL-104) | DATART1 bod
-
1 bod
-
No ono ide o to, ze v servise leju Shell 0W-30 a ten je znamy tym, ze ho motor vela zozerie. Ale rozumiem.1 bod
-
Vzhledem k tomu, že torpédo jsem stihl nečekaně rychle v týdnu a mám volné cca 2h ve čtvrtek a celou volnou sobotu, tak oželím ryby a pustím se konečně do výměny repro. Postup je jasný. Ve čtvrtek si připravit věci + sundat tapec dveří u řidiče a odvrtat repro. V sobotu mě pak čeká: - natavení nového výškového repro - instalace plastové podložky pod nové repro - polepit podložku D2 a vylepšit okolí repro - instalace nového středobasu - instalace nové kabeláže k oběma repro - zapojení repro a výhybky + její přilepení na dveře - izolace nové kabeláže - přidání antivibrace na tapec - přelepení celých dveří (na vnitřní plech) další odhlučňovací vrstvou Vision - smontování dveří a pak si to celé dát ještě 3x :)1 bod
-
No je taky třeba správně názvosloví. Škoda tomu poslední dobou říká "asistent změny jízdního pruhu". EDIT: Ale ano, v Karoqu to nyní nejde vůbec dokoupit ani do nejvyšších výbav. EDIT2: Tak jsem se koukal do konfigurátoru a fakt to tam nikde není... to je děs. Když se objednávala do rodiny Scala minulé léto, tak to bylo snad standard i v Ambitionu...1 bod
-
V meste mám aj ja takú spotrebu hlavne keď idem krátke vzdialenosti a práve mesto mi robí zlý priemer. Po diaľnici okolo 130 mám podľa nalozenia ale okolo 4,8 az 5 l. Ale naozaj záleží od záťaže. Ale ak chcem ísť ekonomicky mimo mesta + dediny vacsinou rovina dostanem sa aj na 3,8. Ale na dobrú spotrebu treba využívať dojazd tam sa asi najviac ušetrí.1 bod
-
Něco pro @Pawouk 😀😀 naposled se nad tím brunlanim jenom rozplýval. c39784fe6679af85c805b55233ecb923.mp41 bod
-
Jestliže se jedná opravdu o O3, v jejíž sekci jsme, tak nic takového jen tak nastat nemůže, protože žádné takové online spojení kvůli smartlink vozidlo neprovádí. U O4 nejspíše ano, to na 100% neznám, ale u O3 jsem si jistý. Spíš mě napadá, že rádio mohlo být patchnuté od předchozího majitele a původně tam smartlink není a z nějakého důvodu patch přestal fungovat. Každopádně nejsnazší ověření je restartování infotainmentu, co se stane potom. Když to pořád nepůjde, podívat se dlouhým podržením tlačítka MENU, co se bude ukazovat u těch swap klíčů, jestli tam nebude "Dočasně nedostupné"1 bod
-
Měla by to být čísla 5JA 821 112 a 5JA 821 111. Ale podle mě je neseženeš.1 bod
-
Jan R.: Presne ako pises. Ono zalezi aj od odhlucnenia nap. v Leone je ta 1,2 TSI utlmenejsia ako vo Fabii. Na druhu stranu letne pneu 215 R16 su take valce, ze motor ani pocut nie je a hucia iba gumy ;-) p.s.: presne to brat chcel, jednoduchy motor a aj predajca mu potvrdil, ze je to velmi ziadana varianta. Brat viac ako 110 km/h bezne nejazdi, jedine pri predbiehani na dialnici ;-)1 bod
-
Pokud jdou do faceliftu, tak asi vědí proč. Věřím, že týmy lidí, kteří mají na starosti obchodní strategii mají trochu lepší podklady a do problematiky vidí lépe než my... To, že Scala pro nás jako zákazníky nedává v této cenové relaci smysl je bohužel trochu jiný vjem, než data, která mají.1 bod
-
Ďakujem ti veľmi pekne za tvoju radu. Spravil som to iste co ty síce miesto handry som pouzil (izolaciu z reproduktorov, vymienal som reproduktory a izoloval vsetky dvere) a pouzil jednu binderku na zaistenie a z lahka pritiahol nie silno. Mne spolujazdcove dvere drncali pri otáčkach od 1500 do 2000, po tvojej rade je klud :).1 bod
-
Pánové @Prograw , @michal.vrbka a @michal.vrbka Tady máte slíbené fotky. Je zbytečné to řešit nějakým tlumičem apod. stačí jen zeshora dát například starý hadr a tím se vymezí ta vůle, která způsobuje rezonance, které jsou slyšet někde u spolujezdce. Mám to takhle cca 2 týdny a absolutně vyřešeno a drží to tam fest, že není potřeba to nějak utahovat (lepit) apod. Práce na minutu, výsledek stoprocentní a cena = starý hadr :-D1 bod