Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/08/22 ve všech sekcích
-
Pointa? Jak dlouho byly v roce 20 zavřené fabriky oproti roku 21? Kdy začala čipová krize? Rušili se snad v roce 20 směny, přesčasy apod.? Tohle snížení registrací v 2021 oproti 2020 se týká všech modelů napříč koncernem a tyhle samotná čísla o Octavii jako takové neříkají vůbec nic.3 body
-
jak souvisi uspech auta s tim, kolik ho ma fyzickych osob? skodovce je vcelku sumafuk, kdo ho od ni kupuje. ta sleduje celkove prodeje a z toho vyplyvajici pritok penez. jestli ho ma koncak nebo firma je ji uplne u pozadi. autoforum ma do objektivity dal, nez blesk a aha dohromady. a nejde jen o skodovky. jde o vsecha temata. neskutecne snusky blabolu. doslova vylhana temata. fabulace.3 body
-
Porovnávat kvalitu auta (nebo jakéhokoliv produktu) podle diskuzních fór je velice zavádějící. To, že se tu vyskytne pár (max) desítek jedinců, kteří mají problémy, tak nikde nevyváží a nejsou vidět stovky a tisíce, kteří si spokojeně jezdí a nemají potřebu někde ventilovat své nadšení. Prostě auto používají a jezdí, neřeší. Takže to, že "Franta říkal, že Lojza říkal, že Pepík četl někde na fóru, že...... je pro mě jen takové blablabla, bez jakékoliv hodnoty... Není třeba si nic nalhávat, nájezd výroby O4 se moc nevyvedl, ale je dáno hlavně i tím, že Škodovka je "naše" a je jako na pranýři před celým Českem, a každý ji bedlivě sleduje, ať už protože jí fandí, nebo (typický "čecháček") čeká na každé škobrtnutí, které pak (opět jen zkušenosti z doslechu) pomlouvá a zveličuje na diskuzích. Zajímají někoho problémy Renaultu, Dacie nebo Mazdy? Tyhle články by nikdo nerozklikl. Zato titulek "Další problémy O4, co ji trápí tentokrát?" zajistí tučné zisky z prokliků na reklamy. A to, že je plno jiných konkurentů, kteří jsou lepší než Octavia? Rád bych si přečetl ten seznam a jejich srovnání - bez jakékoliv ironie. Před pořízením naší Rosničky jsem procházel konkurenci a je pravda, že každý z nich uměl něco lépe nebo byl levnější, nebo silnější motor, ale svou komplexností a univerzálností je podle mě O4 bez konkurence. Nic nedělá skvěle, ale všechno dělá výborně, že ostatní bez problémů předčí. Navíc třeba ve verzi RS a Combi je to pro mě dokonalý rodinný vůz. A že stojí přes milion? No protože kvalita toho je na takové úrovni... Předpokládám, že mě teď někdo označí za posluhovače Škodovácké propagandy, ale já si opravdu nemohu stěžovat a jsme z auta nadšení. Auto funguje na jedničku, výbava parádní, motor na 1*, silný, ale zároveň úsporný, když člověk neblázní... Design je subjektivní, ale pro mě nejhezčí škodovka... Ukažte mi kombík, který bude tak dobře vybavený, prostorný, pohodlný jako RS na DCC (ať už v TSI nebo TDI) a zároveň pokud někdo má potřebu, neudělá ostudu ani na okruhu a stojí tolik co RS? Edit: Tak jsem si přečetl ještě článek, který taky rozvířil takovou diskuzi... No, podle mě typický článek na víkend podle receptu: Vezmeme milionkrát omleté téma, sepíšeme k tomu 2 až 3 odstavce, které neřeknou nic nového, naplníme je svými pocity a tím, co chce majoritní část čtenářů slyšet a hlavní ingredience nakonec! Do titulku musíme dát slovo "Škoda" a ideálně ještě Octavia... Navíc je celkem zábavné, že se autor článku diví, že Škoda šponuje ceny a na druhou stranu vyzdvihuje to, jak je vysoká inflace. A nejsou ty vysoké ceny náhodou kvůli inflaci? Jestliže se Škodě zdraží veškeré materiály energie o více než desítky, někdy až stovky procent, tak je přece logické, že se to musí projevit na ceně finálního produktu. Navíc podle mě neexistuje auto, které by bylo více postižené čipovou krizí (nehledě na to, co ji způsobilo) + problémem s dodavateli (výplně). I přesto se vyrábí v množstvích, které by ji, podle mě, většina automobilek záviděla. To, že nemohou být dodány k finálním zákazníkům a sjíždí zatím na parkoviště je ale problém no. @Jan R.Děkuji Honzo za fotky. úplně to v té nynější diskuzi zapadlo :D Fakt nevypadají nic moc. Malý a v té černé úplně zanikne jejich design.2 body
-
Mne pride Autoforum ako jedno z najobjektivnejsich intenetovych medii venujucich sa autam. Nie su voci Skode zaujati ani v pozitivnom, ani v negativnom zmysle, pisu realny pohlad na vec. Kazdy, kto sa v autopriemysle pohybuje uz nejaky ten rok vidi a vie, ze Octavia 4 je pruser. Pruser na kvadrat znasobeny najprv korona krizou a potom problemami zo strany dodavatelov. Pruser menom Octavia 4 sa dokonca u konkurencie spomina ako ukazkovy priklad toho, ako to nerobit. Uponahlane uvedenie nedorobeneho modelu na trh, katastrofalne softverove problemy v celom aute, mnozstvo servisnych a zvolavacich akcii. Auto je na trhu nieco vyse 2 rokov a az teraz sa konecne riesia veci, ktore boli problemove od zaciatku! Najst sukromnu osobu ako majitela je rarita, pravdepodobne kvoli cene ludia siahaju po lacnejsich alternativach; firmy su na tom podobne, mnozstvo operakov po skonceni O3 preslo bud na Scalu v ramci koncernu, alebo ina ine znacky. Malo firem vymenilo O3 za O4 a ked aj tak spravili, tak na zaklade vysledkov roznych statistik v ramci starostlivosti o zakaznika a popredajnych sluzieb je prekvapivo vysoke cislo tych, ktory by si to auto uz znova nevybrali. Predcasne vracanie aut pred ukoncenim leasingu, v pripade Octavie aktualne nic vynimocne. Detto snahy vratit auto po 3 neuspesnych reklamaciach. Takto zle to nikdy s Octaviou nebolo. Osobne ma to mrzi, blizko aut sa pohybujem od konca 90-tych rokov, zazil som vselico, Skoda stale je moja srdcova zalezitost, ale tak, ako som krutil hlavou, ked v minulosti si niekto miesto Octavie zvolil ine konkurencne auto, tak teraz si tukam na celo, ked niekto uprednosti Octaviu pred konkurenciou. Mal som moznost jazdit hadam vsetkymi existujucimi prevedeniami Octavie (okrem predlzenej 1.generacie), ako sukromne auto som od roku 2010 vystriedal 4 rozne Octavie v roznych prevedeniach, ale tak znechuteny, ako som vracal po vikende naspat Octaviu 4 v cennikovej cene cez 40tisic eur, som nebol ani z Dacie Solenza. Sme sice na Skoda fore a v Octavia sekcii, ale urcite by som dal dole ruzove okuliare a postavil sa celom k faktu, ze Octavia 4 ani zdaleka nesplnila ocakavania. V podstate je stastie, ze sa maju moznost vyhovorit na korona krizu a ze je problem s dodavkami dielov, inak by museli priznat, ze to proste nevyslo. Sucasne vedenie ani naznakom nepripusta, ze dakde spravili chybu a stale funguju s hlavou v oblakoch. Argumentovat o uspesnosti modelu tym, ze zakaznici su ochotni cakat na to auto aj 1,5 roka, je vymyvanie mozgov. Ano, caka sa preto, lebo dakto nieco fatalne pokazil na zaciatku. Je tu vobec niekto, kto ma Octaviu 4 ako sukromne auto a presedlaval z Octavie 3? Pridelene firemne auto alebo operak neratam, hladam sukromnu osobu, od ktorej by som rad nejake kratke zhodnotenie tohto "upgradu". Este skusenost z minuleho tyzdna - Octavia vyrobena teraz v aprili, cennikova cena nejakych 38tisic eur a kazdy dotyk nohy o tapacir znamena vrzganie a praskanie (spravil som aj video, mozem prilozit ak je zaujem). Halo vazeni, toto sme tu mali uz v roku 2016-17, to tam vazne nezostal nikto z tych rokov pracovat a nevie, ako navrhnut a vyrobit tapacir tak, aby nevrzgal? Asi to tak bude. Ono staci sa pozriet na TPI a ZDA za poslednych 20 rokov, mnozstvo veci sa po X rokoch opakuje u novsich modelov znova a znova...2 body
-
autoforum pise strasny blaboly. dlouhodobe. konstruuji zavery postavene na naprosto nesmyslnych predpokladech. mohl by jim nekdo treba rict, ze v breznu a dubnu 2020 (cili mesicich, kdy podle nich mela byt covidova apokalypsa) se do statistik “prodeju” (cili novych registraci) dostavala auta, objednana davno pred covidem no, a kdyz vetsina vyrobeynch aut zustava na parkovisti, bo ceka na vycpavky dveri, tak jenjasny, ze se neprojevi ve statistikach.2 body
-
@Ondra16V a mě zas můžeš asi otazníček umazat :D1 bod
-
Jinak kredity pro OBD eleven si můžeš přes jejich aplikaci naklikat i "zadarmo", resp. za zobrazení reklamy. Každý den lze takto získat max. 5 free kreditů, každý za zobrazení reklamy na cca 30 vteřin.1 bod
-
Nic takového samozřejmě neexistuje. Výrobce předpisuje při výměně konkrétní množství oleje a ne údaj, že to má být uprostřed mezi měrkami. Žádná taková kontrolka neexistuje. Olej na maximu mám vždy po výměně. Kupodivu se za ty desítky let, co tak servisy dělají, nicx nestalo. S různými motory TSI mám bohaté osobní zkušenosti od 05/2010. A s většinou z nich jen a pouze v městském provozu. Kupodivu mně a ani u kolegů nikdy benzín ve viditelném množství do oleje nešel. Vím, že se tento problém řešil už u první generace 1.2 TSI, s tou jezdím i teď, a tento problém jsem nikdy nezaznamenal. Objevuje se to zcela náhodně a těžko říct, proč u některých motorů stejné konstrukce tomu tak není.1 bod
-
Z dlouhodobých zkušenností u nás na servisu a ze svých TSi1 bod
-
To máš odkiaľ, že olej má byť v strede mierky? To je kde taký predpis?1 bod
-
jen tak mimochodem - jsem ted na krivoklate na parkovisti. jsou tu 2 O3 a 2 O4. cili megauspech O4, na to, jak dlouho se prodava.1 bod
-
@Tragedie_v_JZDVyrobcovi je to jedno, ale o uspechu auta zodpoveda to, kolko ludi to auto chce a rozhodnie nie to, ked ti ho niekto nanuti v style "dostanes nove firemne auto a mas na vyber bud Octaviu alebo Octaviu". Predosle Octavie chcel (skoro) kazdy, aktualne mi to pride, ze novou Octaviou jazdi len ten, co musi. Staci sa prejst po nejakom vacsom sidlisku, najst Octaviu 4 bez firemnych polepov alebo polepu "Nahradni vozidlo servisu XYZ" je rarita. Ja strasne rad fotim nieco ako casozberne fotky, tie iste lokality v roznych casoch a ked sa pozriem na niektore parkoviska, co som fotil aj 5-10-15 rokov dozadu, tak je tam mnozstvo Octavii 1, potom Octavii 2, aj Octavii 3. Ale Octavie 4 na sucasnych fotkach tam ziadne nevidim. Kde su potom tie auta, ked je to tak uspesny model?1 bod
-
Ohřeje. Z čeho čerpáš? Já z teploměru oleje na palubce.1 bod
-
Ja sa len bojim aby to po rozobrati v servise nebolo este horsie preto zistujem ci to ma zmysel reklamovat. Vypln mi zatial nevrzga len tie madla ale mam malo km.1 bod
-
To mi nepřijde jako řešení. Pokud používáš auto v normálním režimu což @Jan D píše, tak je někde problém který by se měl řešit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já jen doplním z vlastní zkušenosti - před Kodiaqem jsem měl 4 roky Superb Combi 3.6, aktuálně Kodiaq 2.0 TSI a úplně bych netvrdil, že to auto - Kodiaq - nejede. Možná není ve výsledku tak pružný, jako byl Superb, ale jede moc (má sílu i rezervu) hezky. U TDI (a aktuálně stále mám ještě Yeti 2.0 TDI 4x4) subjektivně spíše pociťuji klam v podobě zátahu (jakoby auto bylo žihadlo), ale výkon padá (rezerva ta tam), kdežto benzín ve stejné situaci stále zabírá - nemusíme rozebírat rozdíl benzín nafta, ale někdy nafta hodně klame a lidé zvyklí na to kopání a subjektivní tah pak mají pocit, že benzinová auta prostě nejedou...1 bod
-
Blahopřeji ke zbavení se konstrukčního omylu TSi A přeji mnoho km bez poruchy s novým a kvalitním motorem.-1 bodů