Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/23/22 ve všech sekcích

  1. Uz z logiky fungovani DCC je to nesmysl, ten se zadnym diram neprizpusobuje, je tam natvrdo dany "prutok oleje" v tlumici. Nic silnici neanalyzuje (a uz vubec neskenuje predem). To si pan plete s daleko vyspelejsimi technikami, nez je DCC, pokud by toto od toho podvozku chtel... Je to proste jako by sis sam za jizdy mohl menit de facto 3 druhy tlumicu. To je ale tak vse. Pokud mu toto Svet motoru otiskl, tak museli mit slabsi chvilku.
    2 body
  2. @tom01 je ale tusim nekdy z 2017 mi rikal ten garancni technik. Nezdalo se mu, ze by bylo aplikovatelne na auto z 2019. ale pry skutecne bylo pro ten Sanden (5Q0 816 803 F) no, nakonec mu to schvalila skoda primo (ani vlastne nevim jestli tam posilal moje videa nebo jestli jen zminil Sanden v Rapidu a v Boleslavi hned vedeli - precejenom to neslyseli poprve, viz. tohle tema + obdobne u Fabie)
    1 bod
  3. akce kompresor uspesne dokoncena! dali mi Denso, skoro podle toho TPI (TPI melo na konci D misto H, ale precejenom uz je to par let co vyslo) cestou domu bozske ticho, snad tenhle nebude mit zase nejake jine problemy :) nevim teda, jak to ty servisy vedou - nedali mi zadnou fakturu, potvrzeni, nic. ale to uz je jen detail, precejenom vsechno je v elektronicke servisce
    1 bod
  4. Trošku opožděná reakce:-D https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/lestici-prostredek-na-skla/p/000096329A
    1 bod
  5. tak malo by to byt to iste ako u nas. shell fuelsave beriem. ale tipujem ze zaklad bude jemne iny. kedze u nas to dava slovnaft a u nich mol
    1 bod
  6. Mám DCC. Podvozek a můžu jen doporučit 🙂👍 zaleží kam a kde jezdíš a styl jízdy nechál jsem si nakódovat DCC slider a jde to znát 🙂 po dálnici je nejlépe při rychlejší jízdě comfortu dat normál při rychlejší jizdě nad 170 se mi chvilkově zdálo že to plave tak jsem dal normál… Jeli jsme do Jeseníků (Lípová lázně) a jak tam je stoupaní a serpentiny a klesání tam doporučuji dat sport a to si tam pěkně člověk užije 🙂👍 kdybych mohl vybrat auto tak určitě zase s DCC podvozkem
    1 bod
  7. Neprejaví :) Vieš kde sa prejavilo? V laboratórnych podmienkach škodovky v MB :) Preto to tak urobili, aby mohli vykázať nižšie emisie. Aj dofukovanie pneu na 2,5 je len o tom. Teória.
    1 bod
  8. Patriku jsem na tom přesně jako ty (i ročník😀), taky už nepotřebuji větší auto. Navíc mám na scale čubu a v kolně káru. Měl jsem S2 1.8 tsi. Se scalou jsem max. spokojenej. Žere to polovinu, živé to je. Ano o 10 let novější auto nacpané vším možným. Pro mě ale +++. Uvidíme jak na tom bude scala po 10 letech, ale neměnil bych. Maximálně za karoqa, ale to jen kvůli vzhledu. Velikost ovšem nevyužiji. Už jsme zde o tom kecali, nikdo mi nevěří, že v mých očích je scala lepší než sub🤣🤣🤣Dvojkovej teda...
    1 bod
  9. Ahoj Patriku, bohužel virt. subwoofer aktivovat ve Scale nejde. Už je tam jiná ŘJ která toto nepodporuje. Dával jsem do kufru na levou stranu akt. subwoofer. Zvuk nic moc, do kabiny se nedostalo skoro nic. To jsem zkoušel jezdit i bez plata. (taky to není sub. za 10tis) Pak jsem si všimnul jaký potenciál mají custom repra. Dost dobrý. Jen to Bolero je prostě nenakrmí. Obzvlášť charakteristika zesilovače v rádiu je bída a děs. Při nízké hlasitosti basy žádné. Jsem stejný ročník jako ty, už nepotřebuji aby se mi při muzice klepala p*del. Je jsem toužil po vyrovnaném zvuku s dostatkem basů při normální hlasitosti. Znáte ten pocit když někde třeba v krámě potichu hraje muzika ale je tam cítit ta basová složka, ten potenciál toho zvuku. Nádhera. Třeba nějaká dobrá domácí kina, nebo dobré věže... A tak jsem zakoupil ten dsp a celej subwoofer letěl z auta ven. (ještě ho tam teda mám, ale jen na vyplnění diry😀) Další bolest je tlumení dveří samozřejmě. Chtěl jsem ho v létě dodělat, ale vzhledem k tomu, že mi stačí běžná hlasitost (custom repra mi bohatě stačí), asi tlumení nechám být. Mám zde téma, tam je vše do datailu popsané😉
    1 bod
  10. Zdravím. Kdyby to někoho zajímalo, tak jsem dodělal skoro kompletní odhlučnění Rapida. Vše v mém tématu včetně fotek a návodů. https://forum.skodahome.cz/topic/155821-vytlumen%C3%AD-odhlu%C4%8Dn%C4%9Bn%C3%AD-vozu/#comments
    1 bod
  11. Zdravím. Kdyby to někoho zajímalo, tak jsem dodělal skoro kompletní odhlučnění Rapida. Vše v mém tématu včetně fotek a návodů. Fabii beru jako téměř stejné auto, tak se Vám to bude třeba hodit. https://forum.skodahome.cz/topic/155821-vytlumen%C3%AD-odhlu%C4%8Dn%C4%9Bn%C3%AD-vozu/#comments
    1 bod
  12. Posledními kroky jsem svůj vůz odhlučnil, myslím si, velmi poctivě. Snažil jsem se použít co možná nejkvalitnější materiály a aplikovat je co možná nejlépe. V případě torpéda(Integra místo Neoprene) a dveří(vrstva Vison navíc) jsem se dostal na vyšší level než co dělají sami borci z ahifi. Jako nevýhody beru : - váhu auta, která je minimáně 60kg. Logicky by mělo auto jet pomaleji + vyšší spotřeba. jezdím vlastně s člověkem navíc. - cenu materiálů - kupoval jsem se slevami 10 - 18 - 35% a přesto jsem se dostal jenom za materiál na 18tisíc. Na AHIFI je snadné dohledat, že podobné odhlučnění by u nich stálo minimálně dvojnásobek. Při vší úctě k nim, si troufám řící, že jsem to udělal ve vyšší kvalitě, vzhledem k tomu, že jsem si dělal na vlastním. - pracnost - Strávil jsem nad tím neskutečně času. Je fakt, že kdybych tento čas využil ke svojí profesi IT, tak bych si vydělal 2x tolik co stojí odhlučnění v ahifi. Ale bavilo mě to. Budu si toho teď mnohem více vážit. Výhody: - "obyčejný" Rapid jsem zvednul minimálně o jednu o třídu výše. Co se týká vibrací a hluku jsem utekl Octávii a troufám si tvrdit, že jsem dorovnal i Superb. Po přesednutí na tovární Rapid si připadáte jak na trakaři. - dveře jsou nyní mnohem těžší, ale zavírání připomíná vozy jako Audi. Když vedle postavím svého služebního Rapida, tak je to skoro až k smíchu, když slyšíte ten rozdíl. - delší trasy jsou nejen komfortnější, a logicky jste pak i méně unavení. Hudba nemusí hrát nahlas a díky snížení hluku je právě sníženo "zvukové zněčištění", které velmi unavuje řidiče. Je to stejné jako světelné znečištění při jízdě po tmě. - skokové navýšení audio kvality i při zachování původních repro. Snažil jsem se moje úpravy alespoň trochu dokumentovat a snad to pomůže někomu dalšímu. Moje řešení je uznávám maximální, ale je to způsobeno i tím, že mám auto od nova a hodlám si ho nechat delší dobu + cena se díky covidu a Ukrajině dokonce zvedla, takže se mi tyto investice vyplatí. Jenom se děsím dne, kdy Rudohněva prodám (ten den se poprvé od dětství zřejmě rozbrečím) a koupím si jiné auto a tento kolotoč začně nanovo. Každopádně až tento den přijde, tak nejspíš zůstanu na tomto fóru (prostě mám rád Škodovky) a přesunu se jenom do jiné kategorie. Tedy pokud nebude nová Octavia Combi opět čtyřoká a nebo na tužkové baterky.
    1 bod
  13. Myslím, že ti nikdo neodpověděl, ale na základě tohodle obrázku¨, jsem si přes měřítko spočítal, že by tam mělo být místo cca 53 cm.
    1 bod
  14. Aj keby niečo existovalo (o čom dosť pochybujem, keď čo motor to pomaly iný objem nádrže), tak nechápem načo by to bolo dobré meniť za ešte väčšiu nádrž. Akože chápem teraz, natankujem lacno v Maďarsku a mám na chvíľu pokoj, ale výmena nádrže by aj tak nebola rentabilná vec. Môj názor je, že už vymýšľaš blbosti. 66-70 litrová nádrž je bohato postačujúca aj keby si jazdil vždy s priemerom 10 litrov na 100 km, pričom dojazd sa dá podľa motorizácie vytlačiť až ku 900 až 1500 km na jednu nádr ak človek jazdí rozumne. Ak toto niekomu nestačí, tak si treba kúpiť kamión.
    1 bod
  15. Já úplně žasnu nad tím hejtem. Však Vás nikdo nenutí to dát? Tak proč se tu rozčilujete nebo zesměšňujete, že si chce někdo auto polepit, aby ho měl pěkné i za 5 nebo 7 let? Tohle mi fakt hlava nebere... Kdo folii chce, ať si ji dá. Kdo chce keramiku, ať si ji dá. Kdo nechce nic,... Ale nevidím důvod se tu někomu vysmívat, že dal 25K za ochranu něčeho, co stojí přes pul milionu. Pokud má někdo auto služební nebo na operák, tak chápu, že je mu to úplně jedno. Ale pokud si někdo spoří dlouho na nové auto, tak nechce aby měl za jednu cestu po dálnici oprýskanou kapotu...
    1 bod
  16. Při dnešních cenách nafty radost pohledět… Praha - Brno, tempomat 130 km/h
    1 bod
  17. Práve som dostal info, že auto objednané 31.8.2021 bolo vyrobené včera, 17.5.2022, takže 260 dní vrátane dna objednávky a výroby. Čakáme už iba na dodanie, čo budú asi 2 týždne. Keď si to spočítame, vychádza to +/- rovnako ako čakanie na narodenie potomka. Môžeme to volať mužské tehotenstvo. 🤣
    1 bod
  18. telefon : aplikace -> Android Auto - opravneni - odebrat opravneni telefon
    1 bod
  19. O žádný syčení nejde, cvrči proměnlivě naběhnou při AC a po vypnutí jsou hned zticha a po 100km cestě jich mám plnou hlavu. Jestli někomu stačí kolem komína zesílit rádio tak taky gratuluji. Na AS momentálně nemám čas, ale už to dlouho nevydržím.
    1 bod
  20. Hm... Ovšem ty gumy nesouhlasím. Jednak se nesjíždí hrany a na spotřebě to znát je. Ale foukám na 3,5😀
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...