Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/01/22 ve všech sekcích

  1. Rozdíl je takový, že to svítí úplně všude a to hlavně tam, kam to svítit nemá. V noci nic neuvidíš. A v noci za deště si vůbec rád, že jedeš, i vzhledem k tomu, že to má 6000 a 6500 Kelvinů. Tyhle LED světla svítí jenom v omezeným úhlu, klasika svítí 360°. Parabola lampy na to prostě není dělaná. Obrázku, kde je krásně ostrá horní linie světelného kuželu nevěř. Rozostření způsobuje částečně i sklo a tohle ti to určitě nevylepší. Navíc životnost většiny LED je mizerná. Xenonová výbojka je v porovnání s LED nesmrtelná. Píšou tam příkon u první 70W a u druhý 90W. Xenon má 35W. Taky tam je, že to má větráček s 8000 otáčkami. Na ten rozměr to je neskutečná raketa a bude to (podle mě) dělat hluk. Informacím o super vlastnostech většiny věcí na aliexpressu fakt nevěř. Cena je podobná klasice. Homologaci pro EU tam asi taky nenajdeš a na TK to budeš muset měnit. Viděl jsem i pár LED světel, co se rozpadly a vysypávat to z lampy je libovka. To je můj názor na LED světla, každého volba. Já jsem na původních výbojkách v noci nic neviděl, myslel jsem si, že to prostě nesvítí a pak jsem koupil obě nové a ten rozdíl byl neskutečný, možná je máš jen vysvícený.
    1 bod
  2. Prodával jsem Octavii TDI 81kw s najetými 450 tis. km a nikdy jsem tam žádný olej dolévat nemusel. U Rapidu s TSI motorem po 9 letech vlastnictví také ne. Pokud půjdu do auta za 1,2mil., tak opravdu nehodlám přistoupit na to, že se vrátím do doby Škody 110L a budu sebou vozit olej.
    1 bod
  3. V dnešních autech už nejde o to něco propojit a sepnout. Je tam spousta sběrnic, bezdrátové sítě a všechno navzájem se ruší a divili byste se kolik dá práce to auto vyladit než se může pustit do provozu, aby všechno fungovalo jak má. Každá poloha kabelu mám přesně danou svou polohu a nic nikam nevede náhodně. Potom stačí i nepatrná změna čehokoli co se kabelů a rozvodů týká a problém je tady. Proto nechápu ty potřeby do těchto aut nějak zasahovat.
    1 bod
  4. Z auta si AA bere GNSS data i když v autě není vestavěná tovární navigace. Tím pádem můžete mít mobil zastrčený kdekoliv a i přesto je poloha správně určena.
    1 bod
  5. Tak přesně jak píše Krosta....je to tak...po vyndání je klid. Celou montáž jsem ale provedl ještě jednou a pak se mi dokonce rozvítila oranžová kontrolka poruchy osvětlení a to při každém pootočení spínací skříňky před nastartováním. Ten propojovací kablík asi opravdu vysílá divné informace a auto s tím nedokáže nějak dobře komunikovat. Myslel jsem si, že to vyřeším snadno - ale bohužel tomu tak není....takže ve výsledku ten propojovací článek nedoporučuji....
    1 bod
  6. Paráda, také si nechám vytisknout. A to vypichovatko na košíky u supermarketu funguje super, mazec je zamyšlení se nad tím, jak je ten znak vytištěný, když jsem se na to dotazoval, není to jenom zelenou barvou, ale pod zelenou je ješte vrstva černé, aby ta zelená měla správný odstín a pak pokračuje bílá barva.
    1 bod
  7. Tak jsem dostal typ na pána který se vyzná v 3D tisku a paráda a ještě jsem dostal jako bonus na klíče 🙂👍 a děkuji jednoho z vás kdo mi poskytl kontakt 👍
    1 bod
  8. Je to tajna informace a posila se jen po SZ a nebo nadale forum slouzi k vymene informaci? Diky
    1 bod
  9. @Rapid1.0 Jj, verzi 1896, viz můj příspěvek výše :) Jinak od toho updatu se mi to zdá ještě lepší, jakoby si to za těch pár dní "sedlo". Jsem fakt spokojený 🙂.
    1 bod
  10. Tak dnesni aktualni info od Skodovky. (Prvni dotaz jsem posilal 24.2.2022) Vážený pane, omlouváme se za prodlení v řešení Vašeho podnětu. Od kolegů z vývoje jsme obdrželi vyjádření. V případě použití aplikace Traffication, je zapotřebí mít zakoupenou navigaci a aktivní služby Infotainment online. Funkci navigace a služby Infotainment online, lze zakoupit přímo v Infotainmentu vozu pod nabídkou Obchod. Co se týká Funkce na vyžádání "Rozpoznávání dopravních značek“ není v současné době možné ji dodat a nemáme ani informace, zda to někdy v budoucnu bude možné. Děkujeme za pochopení. 🙈
    1 bod
  11. Koukám, že si chytrej až na půdu, až se divím, že se vůbec ptáš 🤣
    1 bod
  12. Jedna z prvních Monte Carlo Velvet 👌 Kdo o této verzi uvažuje, pro představu.
    1 bod
  13. Měl jsem teď podobný problém, nakonec jsem měl ulomený čurapajzlík na přichycení hadičky k ostřiku světel a vytejkalo mi to pres to. Hadičky maji pojistný kroužek a sami od sebe jen tak nespadnou. horší mi to přijde s čerpadlama, kdy jsou do nadržky jen nasunuté a drží jen díky prolisům v nádržce. Nechtěl se mi sundávat prední nárazník a tak jsem šel také cestou přes kolo a podběh.
    1 bod
  14. Obyčajne to zvykne tiecť okolo tesnenia čerpadla- gumový krúžok na nádržke.
    1 bod
  15. Klimatizovaná přihrádka jde snadno dodělat.Stačí sundat přihrádku a na tělese topení za ofukem na nohy je gumovou zátkou zaslepen vývod k přihrádce v které je připravený otvor na ovládací ventil.Takže stačí sundat zátku nasadit hadici a ventil. Objednací čísla jsou 5E0816311 hadice vzduchová za cca 114,- Kč.5E0816355 9B9 ventil za cca 212,- Kč.
    1 bod
  16. I když je auto i v zimě ve stavu "ticho", tak přeci jen na dlažebních kostkách nebo vlnitém betonu se sem tam ozvalo zadrnčení od kapličky budíků. Což mě samozřejmě vytáčí a zase mi to nedalo.... :) Přijde mi, že vrže nejvíc ten dekorativní vnější ovál, resp. jeho styk s okolními částmi palubovky. Po dnu přemýšlení čím to utlumit, když styčné plochy jsou relativně malé, padla volba na sanitární silikon. Z tuby se dá dobře dávkovat a z rovných částí plastů jde i při troše snahy dobře seškrábat kdyby bylo potřeba. Navíc je aplikovaný na nepohledové části, takže když se vám nepovede super housenka, vidět to nebude ;) Takže rozborka: 1) Nutno dát páku nastavení volantu dolů a stejně tak volant dát do nejnižší polohy. 2) Pak se opatrně vycvakne (směrem k sobě a lehce nahoru) spodní část toho krytu a postupuje se k dalším zámkům. Jde to relativně snadno. 3) Zejména na modře zvýrazněné plochy jsem nanesl housenku silikonu a nechal den vysychat. A teď je při pomačkávání toho rámečku prakticky ticho. Ještě mám vytipovené další části (při extrémním "kroucení") kde může docházet ke tření, ale uvidím jak se to bude chovat za jízdy - první test ale přinesl svoje ovoce :) Vliv na to má zřejmě i usazení budíků, které lze doštelovat dvěma torxy (červeně). U mně třeba pravý doraz nebyl zcela na zarážce, takže dekorativní kryt byl v pravé části trošku víc nahoře a lehce koukal (zelený) zoubek dekoru palubovky a kryt díky tomu v jednom zámečku nebyl nadoraz. Normální člověk si toho nevšimne, hnidopich jako já jo. Ale po doštelování OK. Co ještě povrzává (ale jen při dotyku, při jízdě naštěstí ne) je ten dekor palubní desky. Ale jelikož je to za jízdy zticha, do toho se pouštět nebudu. Navíc mi přijdě, že i v příručce pro montáže v interiéru to není moc podrobně popsané jak do toho... Vím že vrzání od budíků tu zmiňovalo více lidí, tak to třeba někomu pomůže.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...