Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/20/22 ve všech sekcích

  1. Existují "prémiové Číny" které budgetové pneu jako Barum,Matador,laufen a podobně strčí do kapsy.
    1 bod
  2. Nechápem ľudí načo kupujú Čínu keď môžu mať za podobnú cenu nejaké lacne gumy ako Barum a tie mi prídu určite bezpečnejšie, viac by som im veril. Rozumiem ak niekto jazdi len v meste, že mu budú zbytočne Pilot Sporty ale často krát vidím trojlitrove Audinky A6 z Nemecka a chlapcom už nezvysilo na poriadne gumy tak tam nazuju najlacnejsie gumy z bazosu. Proti Číne ale nič nemám, každého vec, ale po vlastnej skúsenosti kedy som skoro nedobrzdil za dazda kupujem len Michelin na leto a Continental na zimu. Život mam len 1, vozim v aute rodinu. P. S. Podla mňa by mala aj poisťovňa pri prípadnej nehode brat do úvahy co je na aute obuté, ved keď je rozdiel v brzdnej drahé niekoľko metrov mali by to brat do úvahy pri kompenzácii.
    1 bod
  3. Zahřívá kaťáky bohatou směsí, z toho si nic nedelej. Je to normální.
    1 bod
  4. Trvá to mezi 20-30 minutami. Zpravidla ten střed, takže 25 minut
    1 bod
  5. Není vůbec potřeba ani zapínat zapalování, ba naopak, kvůli ušetření energie stačí jen zapnout samotné rádio a spustit aktualizaci Není pak potřeba řešit nějaké přilepení klíče apod. Několikrát jsem dělal aktualizaci Columbusu s vypnutým zapalováním a za mě je to bezpečnější, protože tam jsou značně snížené okolní faktory, co by mohli průběh aktualizace nějak ohrozit
    1 bod
  6. Na tuto verzi je možné bez problému nainstalovat rovnou verzi MU1440 Pokud by to psalo, že je tam nějaký konflikt, tak stáhnout starší verzi a nejdříve nainstalovat tu. Ale neměl by tam být problém
    1 bod
  7. Tak mam auto na prodejne. Nejprve tyden 28-30. Nasledne 23 tyden, to byl skutecne vyroben a do tydne byl na prodejne. Predani asi v patek
    1 bod
  8. 1 bod
  9. To jako raději nikam nejezdit, protože se sjíždějí pneumatiky a opotřebováv olej v motoru... Poslouchat takové žvásty znamená chodit pěšky a bez bot. Na co si potom asi člověk auto kupuje, autohold je naprosto perfektní věc a podle mého je jedno jestli stojíš na brzdě ty nebo automat.
    1 bod
  10. Bladik: trochu to motáš. Funguje to následovně: Zastavíš a automaticky se zapne AutoHold. Tj. nemusíš mít nohu na brzdě, ani nemusíš "zatahovat" elektronickou ruční brzdu. AutoHold tě drží, dokud se nerozjedeš. Systém je schopný zajišťovat vozidlo asi 10 min, pak převezme zajištění vozidla automaticky parkovací brzda. To samé kdybys vystoupil, vypnul motor, atp. Zjišťoval jsem detaily a má se to tak, že Asistent rozjezdu do kopce je možný kombinovat pouze s manuální převodovkou. DSG to již obsahuje. Takže v manuálu v kopci zastavíš a auto bude držet AutoHold - např. 5 minut. A někdo kdo moc neumí se spojkou se začne rozjíždět, AutoHold pustí a než mu pořádně sepne spojka, tak by mohlo vozidlo couvat zpátky, od toho tam je ten asistent....
    1 bod
  11. Myslim, ze to motas ty. AutoHold ti zaktivuje az teprve pokud se ti auto samovolne po zastaveni zacne hybat, popr. v pripadech jakych jsem popsal. DSG ma rozjezd do kopce ve standardu uz i v predchozi generaci(mam takovy dojem).
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...