Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/23/22 ve všech sekcích
-
Tak a je hotovo💪 Auto je na cestě k prodejci. Objednáno 03/21, vyrobeno nekomplet bez dveřních výplní 05/22 a minulý týden zkompletováno. Informace o dokončení všech nekompletů bez dveřních výplní do 36.týdne zdá se být reálná.9 bodů
-
Moderátoři odstraňují desítky/stovku spamů týdně a dávají okamžité bloky, aby toho nebylo násobně více.. Zatím se nám to daří víceméně držet i když pro vás diskutující s občasným diskomfortem. Opakovaně jsme všichni (moderátoři) vyzývali administrátory k okamžitému zásahu a pomoci se spamem - ze strany administrátorů absolutně bez odpovědi a bez vyjádření vůle něco řešit. Zde není na místě pořád SPAM mazat, ale přijmout takové systematické opatření, které by znemožňovalo zasílání těchto hromadných spamů. Až odpadneme i my (jako že od toho už nejsme daleko, protože nám to "žere" velké množství času), propadne celé fórum skoda-home.cz pro tisíce spamů, v zapomnění.5 bodů
-
Jsou programátoři a programátoři (nedovolím si určit jací a jestli vůbec jsou administrátoři programátoři) ale webový SkodaHome jsou očividně nějaká upravená šablona přece jenom podobné vypadá octaviaclub nebo briskoda. Vzhledem k tomu jak se spam objevuje rychle za sebou tak bych hádal že se nějaký crawler naučil automatizovaně spamovat, to je nakonec jeden z jejích účelů... Nemyslím si že by za tímhle stál nějaký mizerně placený Ind objednaný PR týmem škodovky 😀 Ba o co hůř nějaký jejich internista Teď přichází ta otázka jaký to spravuje programátor pokud vůbec nějaký Jsou lidi co si dokážou rozchodit web podle právě nějaké šablony ale pokud by bylo potřeba doimplementovat nějakou funkci navíc tak už jsou bezradní. V tomhle případě to že moderátoři furt budou něco mazat určitě není řešení to spíš by chtělo nějaké omezení při registraci ideálně nějaká captcha nebo co může být ještě odolnější odpověď na nějakou českou otázku například napiš jaký den je popozitri (pátek) případně tematicky v jakém roce se začala vyrábět ta a ta škodovka... To by mohlo krásně odfiltrovat všechny ne česky mluvící živé i neživé chuligány Tak jako tak něco takového naimplementovat pravděpodobně zabere nějaký čas i těm zkušeným. Takže nám stejně nezbyde asi nic jiného než vysečkat... Hádám že teď může někoho napadnout ať to opravím já když jsem tak chytrej... 😀 No nějaký základní přehled asi mám ale věnují se něčemu trochu jinému tak je mi líto 🥲4 body
-
Tie paky su u Skodovky napriec modelmi identicke,TPI na to je vseobecne zname,urcite to treba co najskor riesit....2 body
-
@Deliberator Takže za chybu výrobce má platit zákazník? Ta páka je konstrukčně stejně špatná napříč skoro všemi modely, já mám třeba za 100tis km už 4. kusy (vždy měněno na záruku), na druhém autě už je 2. kus. Takže by to všechno měl platit zákazník ze svého? @Patrik1971 držím palce ať reklamace projde bez problémů, toto určitě není normální a už vůbec u vrcholného modelu by se to stávat nemělo.2 body
-
Proč ne? Jestli to se to lidem loupe a praská doslova po pár měsících užívání, je to jasná reklamace. A argument že to stojí jen 1000 kč neberu, reklamoval bych věc i za 100,-, pokud bych na to měl právo (samozřejmě bych to řešit třeba se servisní prohlídkou, ale řešil)2 body
-
Dělám moderátora na jiném fóru a také jsme řešili “co s tím”, nakonec nejlépe funguje Captcha, problém české otázky byl, ze má omezené množství opakování a docela rychle se to i v češtině naučili řešit. Složitost implementace potom záleží na šabloně a systému na kterém formu běží. Upřímně klobouk dolu před moderátory, ze se jim ještě “chce” s tím bojovat, sám vím kolik času to zabere…1 bod
-
1 bod
-
@Patrik1971 ja si 40 eur vazim. Je to cena jednej vecere, polovica dialnicnej znamky v Rakusku, pol hodina s priemerne peknou slecnou. A riadiaca paka, napriklad z Passatu.1 bod
-
Myslim,ze k nam prichadza momentalne cas.kedy si zacneme aj tych 1000czk/40eur konecne opat vazit.....1 bod
-
@michael_sk naopak. Konecne je baterka v stave, v akom ma byt... problem je, ze to asi v domacich podmienkych nakodovat nejde, a musi sa to parametrizovat.1 bod
-
V jednom kuse jsem chvilku seděl a působí to úžasné (aspoň na mě), ta modrá vrchní část palubní desky, výplně dveří... Trochu to asi omezuje výběr barvy karoserie, což ale zrovna u Cupry problém není, tam je na výběr jen modrá a sedá v několika odstínech :D1 bod
-
@Rapid1.0 Kdybych chtěl bejt rejpal, řeknu že cupra má (určitě) ty samé USBC a navíc 12V... Ale nebudu, takže to neříkám :D. Jinak s volantem souhlasím :) Fakt se poved. @Martab Ono fotky strašně klamou. Ten interiér z realné fotky vypadá nic moc (za mě teda), ale věřím, že kdybych si do toho mohl sednou, tak budu mít uplně jiný pocit. Na tom supersportovním volantu se mi líbí startování a režimy, to je fakt cool. Ale ty plastové otočné čudlíky jsou to, co na O3FL vypadá tak strašně lacině i na L&K verzi. Myslím že starší MR Superbu je mají taky...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Rapid1.0 Krásný kola, moc pěkný VC, 12V v opěrce!!! Geniální(!!), proč tohle nenapadlo někoho v "SimplyClever" fabrice? Jinak na mě interiér (ač téměř stejný) působí trochu stroze/unyle... Jak chrom nemusím, tak ty stříbrné ovládací prvky na volantu vypadají o hodně lépe, než to co má cupra... Ale 100 lidí 100 chutí :)1 bod
-
1 bod
-
Řešili jsme kódování s dalším tady z fóra a zjistil nakonec, že v kódování senzoru je nutné mít aktivní v byte 0 - bit 1 a bit 2, v BCM (09) položky pro zavírání za deště, mít to v rádiu zaškrtnuté, zamknout auto a polít senzor (nebo u mě to šlo otestovat i kompletním zakrytím senzoru). Po změně kódování je pro jistotu lepší nechat vůz kompletně uspat, aby se vyresetovaly jednotky, tzn. počkat alespoň 5 minut potom, co se zavřou všechny dveře a zamkne auto. Každopádně já mám index B1 bod
-
1 bod
-
Tak nakonec jsem si auto přebral až včera, kvůli nedostatku volantů se zdržela výroba. První dojmy k motoru: Jel jsem trasu Olomouc -> Brno -> Hradec Králové. Jezdil jsem i po městech celkem dost. Motor zcela syrový. Takže jsem ho netrápil úplně stylem brzda-plyn a vysokými otáčkami. Snažil jsem se do 3500. Dálnice tempomat 140kmh, občas lehké pčidání, okresky tempomat 120kmh. Město na travel assist. Velice mě překvapila finální spotřeba 4,6l/100km. Na to, že je zima, nezajetý motor, ventilace s vyhříváním sedaček, klima, volant vyhříval, zrcátka apod. tak super výsledek. Nejednalo se o žádný ekonomický pokus. Normální předjíždění, Jen jsem tolik nevytáčel motor. Jen doplním, na dálnici Olomouc->Brno při tempomatových 140km spotřeba 5,9l Porovnání s podobnými motory, Kodiaq 4X4 140KW 7A a Superb 140kw 6A(v tom mám jen cca 150km). motor je daleko tišší, žádný traktor asi nejvýraznější věc - žádný turbo lag - motor ihned zrychluje, převodovka nezahálí tah je cítit již odspodu, Kodiaq např do 1900 otáček byl jak totální mrtvola žádné škubání, velmi hladký chod převodovky Zatím jsem víc, než spokojený, samozřejmě uvidíme z dlouhodobějšího pohledu, budu průběžně aktualizovat1 bod