Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/10/22 ve všech sekcích

  1. Tak dnes uz je auto opravene. Vymenili lambda sondu za katalyzatorom. Ked som prisiel do servisu, povedali mi, ze konecna cena je 380 EUR. Spytal som sa, ci uz je v tom aj 20% zlava na lambda sondu zo sekovej knizky (ten kupon som spomenul este vcera pri prijme). Zevraj ano. Hovorim, ze je to nejake velmi drahe, vsak pri prijme mi povedal, ze tak do 200 eur by to mohlo byt. On vravi, ze lambda sonda stala 280 eur. Tak som povedal, ze sa mi to rozhodne nezda, zeby to malo byt takto drahe. Zrazu upravil cenu na 360 EUR. Hovorim, ze aj tak je to prilis drahe, ze pocitam s tym, ze budu mat marzu, ale ze som si pozrel kolko stoji v obchode lambda sonda. Poslal ma zaplatit do do pokladne, kym som prisiel do pokladne (to je u nich vo vedlajsej budove VW servisu) tak nakoniec bola vysledna faktura za vsetko 275 EUR! Na fakture je napisana kyslikova sonda 04E906262EC s 20% zlavou (z tej sekovej knizky) za 151 EUR (uz aj s dph) a teda za pracu a drobny material zauctovali 124 EUR (s dph). Ale keby som sa neozval, tak platim tych 380 EUR co uz mal vytlacenych, Ale ani to nejako nekomentoval, proste zrazu prepisal par veci vo fakture a uz to bolo o 100 eur lacnejsie. Toto neznasam na Skoda servise v Bratislave, ze skutocne tu ma clovek neprestajny pocit, ze ho idu okradnut a priuctovat mu vselico od vymyslu sveta. A hlavne ked sa tomu nerozumiem a neviem celkom co si uctuju a aka by mala byt primerana cena. Vzdy to auto vozim do autorizovaneho servisu a pocitam s tym, ze to je drahsie, ale zas nie extremne. Dakujem, ze ste tu napisali tie priblizne ceny, inac by ma v servise ani nenapadlo sa opytat.
    4 body
  2. Takže jestli jsem to pochopil správně, nechtěl jsi už jen dát na řeči ostatních a chtěl si v tom udělat jasno. Vyřešil jsi to tak, že sis opět jen poslechl zkušenost ostatních, v tomto případě prodejce? :) Navíc ani neřekneš co ses dozvěděl...? Pak moc nechápu, proč nám to vůbec sem píšeš :)
    4 body
  3. @DušanV A co tím chtěl básník říct? Slyšel jsem o nějakých problémech (které třeba většina z nás zná), ale neřeknu vám je. Vypovídající hodnota příspěvku 0.
    4 body
  4. Tak že když poletíš letadlem a zdrbeš se tak sorry i ten mechanik je jenom člověk. A co se týká úkonů před předáním vozidla má mít mechanik checklist a provádět úkony dle něj a rovnou to odškrtávat. Že na to serou je jejich problém.
    2 body
  5. Tiež by som dal prednosť 225ke, mám zo skúsenosti dokázané, že na ľade je lepšia širšia pneu. Toho snehu cez zimu aj tak nebýva veľa a radšej mať lepší grip na lade ako na snehu. Na vode je dôležitá skôr schopnosť odvádzať vodu ako to, aká je široká. V rozmere 205/50r17 nebudú športové zimné ale to je tak všetko a cena je tak o 20% nižšia.
    1 bod
  6. Už to konečně pochopily!!! Taky nechci uvádět detaily od dealera, proto jsem to napsal všeobecně. Pro info když mi u O4 přehrávali SW tak postupovali dle postupů škody, napojení, aktualizace, kontrola, odpojení a problém opět- nelze načíst nastavení a auto bylo na dílně týden! A po komunikaci se ŠA z nich ještě dělali blbce že to neumí. Takhle se ŠA chová k dealerům.
    1 bod
  7. Z větší části jsme se bavili o kvalitě současných Škodovek a ano, ono to kopíruje zde na fóru popisované závady a problémy. Jen mně dost překvapilo, že co říkal ten prodejce, tak mně to přišlo i horší a ve větším rozsahu, než tady mnozí popisují. Taktéž vztahy mezi výrobcem a dealery a stále se měnící, kolikrát ne lehce proveditelné požadavky fabriky a taky komunikace mezi výrobcem a prodejcem. Mluvil taky o možnostech a o ochotě a i o časté zoufalosti servisů jak řešit problémy současných vozů a někde i o frustraci zaměstnanců prodejce a servisu. Já uznávám, že pro ostatní to nemá tu přidanou, vypovídající hodnotu, jen naznačuji, jaká je atmosféra u jednoho, nejmenovaného dealera a nemyslím si, že u ostatních to bude až tak podstatně lepší. Prostě byl jsem nemile překvapen současnou "naštvaností" zmiňovaného prodejce. @kacer1Zpětná vazba tam při řešení problémů údajně je, ale skřípe to a je to hodně pomalé (hlavně tedy pro zákazníka). PS: třeba se pomalu někdo chytl za nos a aspoň v dalších modelech/faceliftech Škodovky se něco pro zákazníka změní, viz odkaz. https://www.autojournal.cz/skoda-skonci-s-dotykovym-ovladanim-pohar-trpelivosti-zda-se-pretekl/
    1 bod
  8. Odstranili Side assist?? Tak to je teda úlet...
    1 bod
  9. Vyzkoušeno jiné kódování Lane Assist (pro auta bez Travel Assist a kapacitního volantu). Za mě na dálnici použitelnější než standardní nastavení, kdy asistent pouze omezuje a signalizuje přiblížení se k čárám. Toto opravdu udržuje auto mezi čarami a částečně samo řídí. Samozřejmě vyžaduje držení volantu. Jednotka A5 - Long Coding - HC Variant změnit na Variant 1 a Point Of Intervention změnit na Early . Funkčnost viz zde: Lane Assist Early + Variant 1 - YouTube
    1 bod
  10. Zmetaj dĺžku tých dvoch tyciek v Superbe a odmeram ti v Passate Tak to vyzera.
    1 bod
  11. Podle mě integrovaná ruční brzda znamená, že jedny kotouče/destičky/třmeny se kromě provozní brzdy používají i pro tu parkovací. Uvnitř třmenu je nějaký samostav, díky kterému se nemusí dotahovat lanko ruční brzdy podle toho, jak se sjíždí destičky. I když jsem to měl rozebrané na třmenech, co jsem vyhazoval, nepochopil jsem, jak přesně ten mechanismus funguje. Když jsem dával nové destičky, tím přípravkem jsem pístky točil a zatlačoval zároveň. Točil jsem vždycky doprava a na obou stranách (LZ i PZ kolo) se to chovalo stejně.
    1 bod
  12. @Leonekkk ty kliky jsou original... takze fungujou originalne. Ostuda je, ze na superbu nekoho napadlo je nedat na zadni dvere.
    1 bod
  13. Carista Pro 7.1 beta-10 New in Beta: - New Service tools for some VW/Audi/ Seat/Skoda models: * Fuel system priming * Throttle body adaptation Basic setting of transmission * Haldex pump learn calibration * HVAC flap calibration Carista Pro v7.1 beta-10.apk
    1 bod
  14. Podle mě si pak řekla, co to napsala za blbost :D Zeptal jsem se jí, jestli tedy ČR nespadá do celosvětového trhu. Ale odpověď se už nikdy nedozvím. Telefon jsem dealerovi zvedl se slovy "Dobrý den, volali ze škodovky a jsou nasraní?" Ale jinak jsem byl dost vytočený. Do médií lžou a když jim teda řeknu, že asi udělali chybu v mé objednávce, tak ať ji buď dají do souladu s termínem, co veřejně prezentují nebo ať říkají pravdu, tak mi napíše, že vše je v pořádku, že dodávku mám za 20 měsíců a zároveň se opozdila pouze o týden, tak co jako chci :D
    1 bod
  15. Koupíš si za svoje ušetřené peníze auto a nějaký lemplovský vemeno, který k tomu má manuál co má přesně udělat a vy..kašle se na to a ještě ho omlouvat? Nehledě na to, že tento konkrétní případ byl myslím dvakrát v servisu a i přesto se na to z vysoka než si to majitel našel sám! To je neomluvitelné a já bych to určitě tlačil jiným směrem než omluvou! A to nemluvíme o tom, co tomu může potažmo být, i když škodovka samozřejmě dá papír že nic, nejsou blbý.
    1 bod
  16. Ja kúpil z aliexpresu na superB za 10E tuším a dal obojstrannú pásku a drží už dva roky skoro. Orezal som výstupky odspodu aj zboku a vyzerá jú krásne oproti tomuto. Teda tvar je ako na pedáloch
    1 bod
  17. @Dixik2 umíš také napsat svůj názor, anebo je u tebe maximum pouze dávání mínusů příspěvkům v tomto tématu?
    0 bodů
  18. Jako sorry pánové, ale jsme lidi, ne roboti. Že mechanik, kterej má stejný starosti jako máme všichni buď v práci nebo osobním životě apod a zrovna u jednoho z 1000 aut co udělá zapomene vyndat dorazy se bohužel stát může. Vyjádření, že je auto zralý do šrotu je fakt velmi úsměvné. V televizi nám hrnou co se jim hodí do krámu a sledovanosti. Není nic jednoduššího než v tomto případě pořešit se servisem a pokud nedošlo k poškození vozu tak holt spadne důvěryhodnost prodejce, resp. servisu a život může jít dál. V opačném případě se řeší individuálně. Jestliže má někdo potřebu hned všechno medializovat, tak se pak nemůže divit, že ho třeba i dotyčný prodejce pošle k šípku. třeba i za cenu nějaké ztráty kytičky. Jsme lidi a dá se vše rozumně řešit. Když je vůle... Peace :-)
    -1 bodů
  19. No Dixíka2 asi zas tak moc nepotěší (předpokládám dle té neustálé palby mínusů, že je to zanícený příznivec Green dealu a vůbec ekologie jako takové), dnes Evropskou komisí zveřejněný návrh nové normy EURO 7, která by po schválení členskými zeměmi a Europarlamentem měla platit od roku 2025. Benzínových motorů se zas až tak nedotkne (zaplať pánbůh aspoň za to), to diesely budou muset něco srazit na oxidech dusíku. Dokonce jsou v té normě zahrnuty i nějaké ty emise prachových částic z otěru brzd a pneumatik, takže pozor vážení ekologové u těžkých elektromobilů, i na ty může třeba v budoucnu dojít nějaká pokuta za překročení nadměrného odírání pneu. No, není lepší se na to úplně vykašlat a přejít třeba na kolejovou dopravu, nebo na něco jiného tzv. čistšího, tak jak si to pravděpodobně přejí naši "nahoře vyvolení". Aby člověk měl pomalu strachu si někde na veřejnosti upustit "ducha" a nebyl za to popř. emisně sankcionován. Třeba skot už někteří pomatenci chtějí vybít (a to jsou nejvyšší představitelé jednotl. států), prý jim vadí, že se krávy nedokáží emisně udržet na uzdě. :-) https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/emisni-norma-euro-7-je-na-svete-benzinovych-aut-se-nedotkne-naftova-to-ale-budou-mit-tezsi
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...