Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/19/22 ve všech sekcích

  1. Jan.R. bohužel někdo to prostě nepochopí.Připadá mi to, že kdyz to nema 4 válce a velky obsah tak to pro některé není auto.Vzpominam na HTP motory to bylo řečí ,že to nejede a nic to nevydrží a ouha ono to jezdilo a i dost najíždělo.Takže asi tak. Jinak co se týka topení vyjedu na kopec a ten litr krásné fouká teplý vzduch ,takže jak topí 1,5 to fakt nevim ale i ten litr topí rychle.A abych nebyl jen kriticky k DSG převodovce,tak je to cca pul roku co jsem mel půjčený Kamiq.Kdyz jsem ho odpoledne vracel tak jsem se musel podivat do TP s jakým že to motorem jedu .Jelo to prostě dost dobře a chvili jsem si myslel že tam je 1,5 TSI, no a u pumpy v TP 1,0 TSI. Takže ja 3válec nepodceňuje ale take nikomu nevnucuji..
    3 body
  2. Souhlasím Hkubes. Litr je prostě lepší jak projev, převody, spotřeba. Ta 1.5 není žádný zázrak. Jen teď v zimě podstatně rychleji topí. 2 km a hezky to už fouká teple z výdechů. Chce si to zkusit.
    2 body
  3. Ve středu 16.11 bylo takhle:
    1 bod
  4. Pokud člověk opravdu něco více nenajezdí s různě početnými válcovými motory, nebo se na to ohledně jeho projevu nesoustředí (vibrace, zvukový projev, otáčky), tak dnes u moderních motorů skoro nemá šanci poznat, co tam pod kapotou má. Párkrát jsem tak trochu nachytal své známé, když jsem je vezl ve svém voze (měl jsem dvou, tří i čtyřválec) a ptal se co si myslí, že kolik je tam válců a třeba i jak hodnotí výkon, tak nikdo si netroufal napoprvé suverénně říci co tam je za počet válců a už vůbec ne solidně odhadnout výkon . Hodně taky dělá, jak vhodně, či nevhodně je poskládána a jak funguje k příslušnému motoru převodovka. Možná se to dá přibližně podle zvukového projevu poznat, ale ne moc řidiči, co ten konkrétní motor neznají, jak zní uvnitř vozu.
    1 bod
  5. 1. Vyžádat písemné stanovisko, že reklamaci závady odmítli. 2. S tímto se odkázat na infolince ŠA. 3. Podat reklamaci písemně (nezpochybnitelně) výrobci vozidla. 4. V případě odmítnutí reklamace nechat vypracovat znalecký posudek a požadovat odstoupení od smlouvy s vrácením 100% částky. 5. Žaloba. Ony jsou sice pokroucené časy, takže nějaký zákazník automobilku nezajímá, ale naštěstí existují jiné informační kanály. 6. Změnit značku. Doporučuji. Jestliže existuje plánované řešení, o to se prodlužuje záruční doba. Důležité je mít stanovisko s razítkem, podpisem a datem.
    1 bod
  6. Rok výroby 2020 tzn. asi nejjistější varianta kablík s Ali.? Tady jsem našel kodování jednotek. Může se nekdy hodit pro kontrolu https://vagcode.info/components/car_id-189
    1 bod
  7. Nemas dodelavanou predni kameru (nemyslim tim asistencni, ale klasicke nahravani videa)? nektere pak rusi prijem radia.
    1 bod
  8. Asi první hezké 17" kola... Twister a Rotare mi vůbec nelíbí. Aries jsou hezké, ale jen v eshopu. Konečně jsou nějaké pěkné i z výroby :) Edit: ještě Pulsar jsou fajn, ale protože byly doteď jediný, tak je má hrozně moc aut :D
    1 bod
  9. Na jednej strane máš pravdu, na druhej strane baterka by pri autách s nezávislým kúrením mala byť aj na to dimenzovaná, realita je taká, že nie je tomu tak. Keď pomyslím iba na to, že moja stará Fabia II s malým benzínovým motorom mala z výroby 60-61 Ah baterku, tak 68 Ah pri Superbe III aj s 2 litrovým naftovým motorom, pričom auto má plnú výbavu, a okrem polohovania volantu a stredného spätného zrkadla ide na elektriku úplne všetko a ku všetkému auto je ešte aj stále online a ešte z tejto baterky má ísť aj bufík, tak ti je jasné, že pri využívaní všetkých možností na možné maximum, baterka nemá šancu na dlhú výdrž. V minulosti sa do oveľa menej vybavených áut prémiových značiek dávali už 90-100 Ah batérie, v niektorých prípadoch dokonca dve, kedy jedna bola iba na štartovanie motora, druhá na všetko ostatné a Škoda/VW to zrazu zvládne všetko vykryť zo 68 Ah aj s bufíkom? Nezvládne, batéria je poddimenzovaná, a sa preto musíš rozhodnúť, či to máš na háku a behom pár rokov budeš baterku meniť, alebo si odoprieš trochu luxusu a nebudeš kvôli pár minútovej ceste vyhrievať interiér auta 2x 30 minút za deň, keď vonku je stále 10°C.
    1 bod
  10. Zdravím, řešil jsem také tento problém. Nejprve se mi povedlo neodborně ulomit na levé straně část kroužku, který slouží k zajištění přívodu na ventilu. Naštěstí mi to pomohlo k lepšímu rozdělání té příruby. Se šroubovákem se roztáhl plast od sebe a celou přírubu vytáhl ven. Následně pomocí 5ti tenkých plíšků jsem otevřel plastový obal, vše očistil. Hadičku odstřihl a v přírubě jsem ji odvrtal vrtákem3,8mm. Původní přívod jsem rovně zařízl a vteřinovým lepidlem přilepil do příruby, kterou pak zpátky nacvaknete na ventil. Mám na tom najeto cca.10000km a zatím bez problémů.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...