Na jednej strane máš pravdu, na druhej strane baterka by pri autách s nezávislým kúrením mala byť aj na to dimenzovaná, realita je taká, že nie je tomu tak. Keď pomyslím iba na to, že moja stará Fabia II s malým benzínovým motorom mala z výroby 60-61 Ah baterku, tak 68 Ah pri Superbe III aj s 2 litrovým naftovým motorom, pričom auto má plnú výbavu, a okrem polohovania volantu a stredného spätného zrkadla ide na elektriku úplne všetko a ku všetkému auto je ešte aj stále online a ešte z tejto baterky má ísť aj bufík, tak ti je jasné, že pri využívaní všetkých možností na možné maximum, baterka nemá šancu na dlhú výdrž.
V minulosti sa do oveľa menej vybavených áut prémiových značiek dávali už 90-100 Ah batérie, v niektorých prípadoch dokonca dve, kedy jedna bola iba na štartovanie motora, druhá na všetko ostatné a Škoda/VW to zrazu zvládne všetko vykryť zo 68 Ah aj s bufíkom? Nezvládne, batéria je poddimenzovaná, a sa preto musíš rozhodnúť, či to máš na háku a behom pár rokov budeš baterku meniť, alebo si odoprieš trochu luxusu a nebudeš kvôli pár minútovej ceste vyhrievať interiér auta 2x 30 minút za deň, keď vonku je stále 10°C.