Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/23 ve všech sekcích
-
Výpadky jsem řešil na začátku, pak jsem přešel na 2,4 wifi a už je to ok. Mám zapnutý jen s/s ten je pro swing potřeba. Bolero a výše už s/s nepotřebují ale VAG ano. Jestě u usb nastavit režim dongle. Ještě bych zkusil zkontrolovat kabel, krabička má stejný problém jak mobil, když tak vyměnit. Co se týká sw tak jsem beta tester tak mám v mobilu už 3.11 krabička je sle stále na 2.1 Ještě pořad je poslední zachrana reset krabičky ale pozor změní se název.2 body
-
Jukl sem do store a mám 3.12 taky1 bod
-
beta tester nejsem .. mam 3.12 zadne zmeny nastaveni vuci default. vse tak, jak bylo ... pouze nedavno jsem prehodil Wifi na 2.4GHz1 bod
-
Skús sa pohrať s nastaveniami Start/Stop a VAG. Nejaké problémy s pripojeniami riešil aj @milanxx vo Fabijackej sekcii k tejto krabičke a tieto nastavenia mu myslím pomohli: https://forum.skodahome.cz/topic/158675-bezdratove-android-auto/ Ja som v nastaveniach menil iba wifinu na 2,4GHz kvôli výpadkom v okolí stĺpov vysokého napätia... a inak na Fabijackom Bolere funguje bez problémov. Používam na krátke trasy, v 90% sa pripojí okamžite, vo zvyšných 10% to trvá o niečo dlhšie. Niekedy mu to trvá aj niekoľko minút jazdy. Niekedy sa to dá urýchliť prebudením mobilu, inokedy vytiahnuť AAW z USB a nazad pripojiť. Našťastie ho mám poruke a je to rýchlejšie ako reštart rádia.1 bod
-
@alda81 vcera jsem zkousel behem poslechu Spotify pres Wireless AA nechat precist prichozi Viber zpravu a cetlo to ...1 bod
-
Áno skla vieš vymeniť, ale znova len predné pričom Passat mal aj zadne. Problem je ale u Superba hlavne hluk od kolies zlým odhlucnenim aj plechovou napravnicou. Tu pomôže jedine vymeniť auto alebo skúšať firmy na odhlucnenie. Osobne by som chcel vidieť prvé trojkove Superby od spodu to budú hnile na kašu.1 bod
-
Vyřešeno.... Originál vazelína na pojezdech byla vyschlá a zablokovala to... Stačilo sprejem namazat a rozhýbat.... Už to jde krásně :-) :-)1 bod
-
1 bod
-
Toto je blbosť. Ak vyberáš z dvoch olejov, tak práve 0W-30 je lepší z tej vyššie spomenutej dvojice viskozít, lebo pri prevádzkovej teplote sa správajú rovnako, a kým je olej studený, tak 0W zabezpečuje lepšie mazanie ako 5W.1 bod
-
Auto má sloužit mě a ne já jemu, proto chci aspoň ten nejjednodušší motor. Právě na dodatečné montáži TZ mě lákalo TZ napevno, protože i když mám sundavatelny, tak stejně ho pořád mám nasazený...1 bod
-
Já osobně používám toto - https://s.click.aliexpress.com/e/_DECOxPH Žádný zásah do nastavování napětí, žádné cvakání a obcházení kabelů.. Má to i více režimů - buď to automaticky vypíná nebo si pamatuje předchozí nastavení.. Z výroby je modul nastaven tak, že to vypíná - Otočím klíč nebo zmáčknu startovací tlačítko a obratem se to vypne. Montáž je naprosto jednoduchá, viz např. v tomto videu - https://www.youtube.com/watch?v=ESeESSFEPOc1 bod
-
Kúpené nakoniec od prvého predajcu. Maximálna spokojnosť! Okrem odvetraných sedačiek, panorámy, 360 kamery, akustických skiel, usb-c na spätnom zrkadle moja výbava: Vyhrievaný volant, čelné sklo, všetky sedačky, Webasto,kessy, trojzonová klíma, všetky asistenti (side, lane, travel, driver alert, front, parking), virtuálny pedál /easy open, SOS, zadná kamera, ambient, Canton, subwoofer, roletky na zadných oknách, sedačky s pamäťou a s príplatkovým podsedákom, originálne výklopné ťažné zariadenie, 230 V zásuvka, plnohodnotná rezerva, alarm. Auto overené Carverticalom... Všetko sedí. Prvé poznatky... Zdá sa mi, že motor kvôli tým emisiám v nižších otáčkach viacej hrkoce ako v Superb 2. Na diaľnici ho však počuť menej a skôr počuť prúdenie vzduchu okolo okien. Neviem či za to nemôžu tie spätné zrkadlá. Takže som už aj ja hrdým vlastníkom Superb III. 😊1 bod
-
na mojej novej scale to mam rovnake ako LUBE79. Inak je to vtipne ze nas starsi rapid spaceback vo vybave extra tam normalne wlan ma a scala vo vybave style nie. parodia inak vyriesil som to s carlinkit ai box coz je vlastne este lepsie ako len ten obycajny bazmek co z dratu spravi bezdrat. tie stoja okolo 80-100 EUR. ja som dal za AI box 145 na ali-mam EU verziu-ma to zabudovane GPS, da sa tam mat bezdrat carplay+AA a ma to samostatny android, momentalne vo verzii 11. Mam verziu 4G/64G + je tam osem jadrove CPU. Fici to celkom svizne ale predavaju sa aj vykonnejsie ale aj slabsie verzie. Delivery zo spanielska prosim pekne cez sviatky 7 dni. Prikladam aj foto uchytenia v aute-prilepene obojstrankou 3M na kastlik pod klimou-ten sa da potiahnutim cely vybrat-pozor je tam led osvetlujuca kastlik na telefon. Boli k tomu aj 2 kable klasicke usb A do usb C a USB C dvojite. Dlzka kabla akurat sadla cize zapojil som to do prveho usb C a krasne to tam drzi ziadny kabel nikde netrci a samotne zariadenie ani nie je skoro vidiet. dalo by sa dat este dalej aby ho nebolo vidiet vobec ale zakrylo by to tu ledku. Inak funguje tam splitscreen takako to ma byt coskoro na AA. Da sa tam naistalovat hocico-ja uz tam mam FB, messenger, netflix tam bol, Gmaps boli tiez aj waze, doinstaloval som aj mapy CZ a postahoval offline mapy. youtube na splitscreene nefunguje-asi by bolo treba premiumko ale playtube apka normalne bezi-sice video neukaze co mi ani netreba ale ukazuje co prehrava a do toho kludne bezi navigacia. Ma to aj slot na SD kartu ak by bolo malo miesta a aj nano SIM. Ja to mam poriesene cez hotspot s mobilom cize v kolonach a na dialnici sa nebudem muset hrat s telefonom a v pohode si tam pustim nejake video, pozrem v rychlosti fb. Za mna teda velka spokojnost1 bod
-
1 bod
-
Predni diferencial je soucasti prevodovky. Ale predpokladam, ze mas namysli predni uhlovou pridavnou prevodovku. Pro ni je v dilenske prirucce pouze uvedeno cituji: "Olej je nutné z úhlové převodovky vypustit pouze při opravě. Výměna oleje se neuvažuje." Nicmene postup pro vymenu je uveden. Vypousteci a nalivaci/kontrolni otvor na ni je. Takze jiste vymena mozna je.1 bod
-
Jakým způsobem se dá toho dosáhnout ? "Daleko lepší je aktivovat zhasnutí drl při poloze spínače na 0 a zatažené ručce" Díky edit : Odpovím si sám : DRL neaktivní při zatažené ruční brzdě [Výběr] [09 - centrální elektrika] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 31347 [Přizpůsobení - 10] Změňte adaptační kanál "ENG141647-ENG149104-Aussenlicht_Front-Tagfahrlicht_Dauerfahrlicht_bei_Handbremse_abschalten" na hodnotu "active"1 bod
-
Je to výměna kus za kus. Nic jiného než samotné sklo nebylo potřeba řešit. Číslo dílu 3V0 845 021 (levé) a 3V0 845 022 (pravé)1 bod
-
Jenom malý poznatek k těm utahovacím momentům bych si dovolil. Každý utahovací moment na šroubovém spoji ve vozidle má také svojí toleranci. U momentu cca 20 Nm to je převážně tolerance +/- 0,8 Nm. A už jste někdy zkoušeli momentový klíč na stolici? Ať je to klíč s pevným či seřizovacím momentem, tak je opravdu malá pravděpodobnost, že se třeba při čtyřech pokusech trefíte alespoň dvakrát do stejného momentu. Lítá si to klidně o 1 Nm i více a to je řeč o stolici určené k měření momentu. Když si k tomu přičteme opotřebení závitu, nějaký ten karbon, nečistoty a mastnotu, může se klidně stát, že místo požadovaných 22 Nm to utáhnete klidně i o 2 až 3 Nm víc a myslím, že se vůbec nic nestane, tedy pokud to nebude zrovna soutěžní speciál :-)1 bod
-
Aby i přímo z výrobního závodu mělo auto tzv. správně zpoziciované kontakty zapalovacích svíček, tak dodržet jen ten předepsaný utahovací moment 22Nm , tak to nevím jestli bude stačit. Opravdu některé zapalovací svíčky vhodné pro motory Tsi, mají jinak řezaný začátek závitu vůči té vnější elektrodě, ( viděl jsem na vlastní oči), takže jen podle utahovacího momentu se asi netrefíte. Možná tak jen originál svíčky ze Škodovky a i to úpřímně pochybuji. To by na každé svíčce musela být nějaká vnější značka třeba nesmazatelnou fixou na tom bílém izolátoru, která by byla v souladu s pozicí té vnější elektrody , abych to zvnějšku byl podle značky schopen natočit do té správné pozice. Já , když jsem měl motor 1.2 Tsi, tak jsem pozici svíček vůbec neřešil, utahoval jsem to buď na těch předepsaných 22Nm a kolikrát, když jsem neměl k dispozici momenťák a měnil jinému, tak jen podle zkušeností s tzv. citem. Nikdy, opravdu nikdy při dalších následných výměnách nebyl žádný problém , ani při provozu motoru , ani na vyndaných svíčkách nebyla žádná závada vidět. Sami tady někteří píšete o opotřebeném závitu, dále třeba zapečený olej a karbon na části závitu apod, těch věcí co tzv. rozhodí pozici svíčky při následné výměně svíček a při jejich dotahování na předepsaný moment je více. Nemusíte s mým postupem a názorem souhlasit, ale připadá mi to, že Škodovka dělá z komára velblouda a měla by si spíš vyřešit svoje konstrukční přešlapy a neodzkoušené věci na svých motorech. Potom jenom hledá, jak by se z odpovědnosti vyvlékla, jak to jen jde. Prý čepujeme špatné palivo, nejezdíme předepsaným stylem a otáčkami vůči výdrži motoru, používáme špatný motorový olej a teď dokonce i špatně měníme svíčky atd. atd. Těch podobných keců od tzv. fundovaných přejímacích techniků v AS jsem slyšel za léta opravdu hodně.........1 bod
-
@pkey nevím, jak v ostatních škodovkách, ale Fabia má z výroby pouze EFB baterie.1 bod
-
Nezkoušel někdo odpojit "drátek" z baterky? Nevím jetsli teď nebudu kecat, ale myslím že v sekci Octavie se kdysi řešilo že k baterce je připojen ještě nějaký "káblík" co hlídá nabití baterky a jeho odpojením se deaktivuje S&S. Možná by to mělo vliv i na rekuperaci (jen hádám). Jinak jak v některých diskuzích zaznívá že to ŠA tají, není to až tak pravda:1 bod
-
@milanxx Takže...vypnutí start stopu tlačítkem ani tou metodou s napětím inteligentní dobíjení nevypne?1 bod
-
Logicky. Kodováním metodou změny napěti se ss nevypíná. Nenastanou podmínky pro vypnutí motoru. Vypnout sd se dá tlačítkem. Tedy při splnění podmínek nevypne motor. Aktivní nabíjení je jiná část managmentu motoru. Pro její činnost je ss jenom jedna z částí která má na ni vliv. Myslím, že ferda25 ví jak na to.1 bod
-
Niekde som tu čítal, že vypnutím SS (kódovaním) sa vypne aj "inteligentné" dobíjanie a alternátor ide stále. Alebo som to zle pochopil?-1 bodů