Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/17/23 ve všech sekcích

  1. Malý tip pro ty, kterým vadí zvedání auta přes práh, čímž se ničí minimálně ochranný nátěr na tomto místě, ale nechtějí/bojí se zvedat auto za nápravy, mám zde tip na origo řešení od Audi. Na A3 totiž Audi vymyslela puky, které se nainstalují do robustních opěrných bodů, za které je auto zvednuto na výrobní lince, ale bohužel poté jsou už nevyužity. Zde seznam potřebných dílů (nutno objednat u dealera Audi): 4x 8N0804583 2x 8N0803855 1x 8V0802845 1x 8V0802846 1x 8V0825271 1x 8V0825272 2x N0385494 Cena na vše cca 2000,- Postup je jednoduchý: Vzadu vyzvaknout záslepku otvoru blíže k zadnímu kolu, nalisovat gumový adaptér a do něj následně plastový trn Vpředu vycvaknout část plastu podlahy, nalisovat gumový adaptér, nainstalovat nový plast s otvorem a nakonec do adaptéru nalisovat kompozitní trn. nakonec spojit plast a trn plastovým nytem. Ten kompozitní trny (8V0802845, 8V0802846) je třeba mírně upravit, respektive uříznout část viz foto, aby pasoval k podběhu. Návod na montáž predku viz video u golfa, jen zadek je trochu jiný https://youtu.be/ov3nehjUaCk Vše je opravdu robustní, auto jde krásně zvedat a prahy jsou ušetřeny od poškození.
    3 body
  2. Uz to tu nekdo psal. Auta s NT pouzivaji jako pridavne topeni nezavisle topeni. Auta co nemaji NT pouzivaji pridavne elektricke... Tak by to melo byt a je to i logicke. A je to tak jelikoz kdyz nastartuju a mam NT a zaskrtnute to nastaveni pridavneho topeni tak zacne hucet bufik ale kontrolka NT nesviti! A auta co nemaji bufik tak maji pridavne elektricke zahrivadlo.
    2 body
  3. @e1. neblazni, ze by si booster vybijal a nabijal kazde tri mesiace. Je to li-ion. Stoji 50 euro. Ked za 5 rokov umrie, kupis novy. Vykonavat 20x nejaku aktivitu s vybijanim a nabijanim za 50 euro mi pride nehodne mojho casu a hlavne uplne zbytocne. Ze by v skodovke mala byt vacsia baterka je bez diskusie. Ale je to ojebane. Tak ako odhlucnenie, napravnica, plasty interieru a vlastne vsetko. Vedel si to ked si to kupoval, a aj tak si si nekupil A6 avant. Tak sa hadam mozeme vratit naspat k webastu. Pri aute za 60k je asi 200 eurova baterka raz ta par rokov nezmysel riesit. Webasto webastuje, ked bude baterka odchadzat, kupi sa nova.
    2 body
  4. No tak já mám všechno ať už webasto, čelní sklo i všechny 4 sedačky s výhřevem + volant a jezdím ráno cca 22 km a z toho začínám 9 km jen z kopce a nedokážu si to bez toho všeho představit.Webasto mám denně 20 minut zaplé před jízdou a nikdy jsem problém s baterii neměl...Holt, ale bydlím na horách...
    2 body
  5. Myslim, ze nezavisle topeni je vyborna vec. Zmineny paket trizonove klimatizace a vyhrivaneho celniho skla ho urcite ani castecne nenahradi.
    2 body
  6. Už jsem se k tomu dohrabal: Škoda Elroq iV bude z Mladé Boleslavi | autoweek.cz Co je teda ale víc zajímavěší v tom textu je toto: Model Enyaq iV projde modernizací v novém designovém jazyce Modern Solid, uvedeném konceptem Vision 7S. Do nabídky bude navíc zařazena vrcholná exkluzivní verze Enyaq iV Laurin & Klement Změna designového jazyku si překládám jako facelift ne? To se obvykle i mění technika... Prý to budou konkretizovat v dubnu, na Explore More 2.0.... Navíc teda na tom obrázku pro rok 2023 je pod plachtou cosi elektrického, že by studie Elroq?
    1 bod
  7. Ano, motor DQ6, abych to nemusel priste hledat
    1 bod
  8. @JSvoboda je to tak jak pises, odsledovano na Octavii 3. akorat teda nevidim duvod to vypinatp
    1 bod
  9. Co vim tak nez sem na to prisel v menu a zaskrtl tak i min zimu sem si nevsim ze by bezelo NT po startu a ted je to evidentne slyset ze huci venku. Otestuji jeste...
    1 bod
  10. @cosmicboy zrovna tato polozka mi prijde na pomery skodovky extremne srozumitelna. Az si ani nedovedu predstavit jine vysvetleni, nez: Neni zaskrtnuto = zapina se pouze manualne. Je zaskrtnuto = zije si svuj zivot. ad. "Dulezite je kolik pak najedes kilometru...." tak toto jak je psano v tomto i jinych tematech je sumafuk od doby inteligentniho dibijeni/rekuperace. Stalo se mi osobne, ze jsem po 800km dorazil s vybitejsi baterii, nez byla, kdyz jsem vyjel. Dikybohu za potlaceni rekuperace.
    1 bod
  11. Důležité ale je, kolik pak najedeš km...
    1 bod
  12. Proč? Přesně takhle to používám. Bufík od podzimu do jara 2x denně.
    1 bod
  13. @Škodov_KÁR ... podľa mňa to patrí do iného vlákna no odpoviem ti ako to bolo u mňa: po zaplatení a preukázaní PZP (u mňa sprostredkovane cez predajcu) som dostal auto na prepravných značkách (plus osvedčenie auta len na papieri) ... ďalej predajca ponúka celú prihlasovaciu registráciu auta ... čiže cca 5 dní som čakal na nove Evidenčné číslo (plus techničák) a asi ďalších 5-7 dní dodatočne na techničák na plastovej kartičke (samozrejme som všetky tieto náklady hradil ja)
    1 bod
  14. Jasně že mame poznávací znamení. Motorovým olejem ulízaný účes a znak škodovky vytetovaný na pravé líci. Eventuálně oboji lze nahradit oblečkem medvídka PÚ 🤪😎😂
    1 bod
  15. Tak u mojí Scaly 1.0 81kw vyrobené letos ta clona je. Zítra když si vzpomenu tak vyfotím. Zatím vždy co jsem koukal tak je zavřená. Vypadá jako obyčejná žaluzie, ale je černá.
    1 bod
  16. Chlapci a děvčata sraz se blíží, tak se chci zeptat, jestli je nějaký tajný heslo pro vstup? Třeba karafiát v klopě ? 🙂
    1 bod
  17. Objednával jsem v 11/2022 sportline 2.0TDI manuál 110kW a už je u prodejce.
    1 bod
  18. Není tohle přídavné elektrické topení na teplá vzduch do interieru? Hlavně u nafťáků bývá, ale i u některých benzínů... Jinak já NT používám celou zimu i na krátké trasy, ať se neředí benzín olejem tolik a startuje se alespoň s zahřátým blokem/vodou (a když je teplý blok, ohřeje se rychleji i olej), takže podle mě to motoru jen prospěje, když nestartuj promrzlý... Navíc baterka je prostě spotřebák a když už to NT v autě mám, tak nepoužívat ho, aby mi baterka vydržela dele je podle mě kravina... Ten komfort, přijít k rozmerzlému autu, mít vodu na 45-50°, v interieru teplo a moct hned jet je nepřekonatelný. Semtam jezdí každý delší trasy, takže se baterka dobije a aspoň nemusím vypínat SS protože se baterka dobijí stále. S NT z výroby je automaticky větší baterie, takže by měla něco vydržet. Počáteční investice není malá (ale určitě menší než dodělání později) a za mě je to super věc, bez které bych auto už nechtěl.
    1 bod
  19. Pokud se vám do rozpočtu NT vleze, vezměte. Nejúžasnější věc. Ta baterka zvladne hodně.
    1 bod
  20. Tak ten paket proste auto neohreje na dalku pred jizdou a bez motoru... Myslim ze to jsou odlisne veci. Tento paket je funkce sice dobra ale az po nastartovani. Kdezto NT je proste nezavisle :) zavisle je pouze na baterce ale to je resitelne. Treba nechat domontovat druhou baterku jako ma VW nebo nejak predelat kastlik aby se vesla 100Ah baterka ...
    1 bod
  21. @cosmicboy: Mám 10/2016 S3 206 kW L&K... Mám webasto z výroby a mám i vyhřívané čelní sklo z výroby. Dále po startu v zimě se mi určitě webasto samo nezapíná (možná se to dá nastavit). Tak fakt moc netuším, z kama bereš ty informace, ale u mě to evidentně funguje úplně jinak, než u tebe. :-) Ohledně webasta, baterky a hladového oka to je správně, je to i v manuálu. Co se té uschlé trávy týče, tak opět je v manuálu napsáno, že webasto nemáš zapínat, když parkuješ na uschlých porostech atd., protože hrozí riziko požáru. Pčeji krásný den.
    1 bod
  22. Když jsem pořizoval auto, tak jsem chtěl vyhřívání čelního skla a Webasto. Bohužel auta, která mají obojí tolik nebylo, např. Superb tehdy (možná jen to teď jinak) měl buď jedno nebo druhé, ale ne obojí. A jelikož jsem příznivcem "originálních vestaveb", tak jsem zvolil Webasto. Tím myslím, že to je i pěkně s tlačítkem na panelu, žádná dodělávka. Dnes, s odstupem času říkám, že bych z těchto dvou raději volil ten výhřev čelního skla. Auto v zimě nastartuješ a než oškrábeš boční okna, tak čelní jen setřeš stěračem a jedeš. Proč nejsem z Webasta tak odvázaný: Na jeho provoz musíš mít baterku b perfektní kondici, jinak se nezapne, popř. běží jen pár minut, než se vypne kvůli nízkému napětí (auto si to hlídá, aby zbyl dostatek pro start). Webasto se netozběhne, pokud máš v nádrži jen rezervnu - takže když jedeš domů a pípne hladové okno, musíš okamžitě k pumpě, žádné, že natankuješ až druhý den (protože ten druhý den ráno Webasto nepustíš). Dále musíš myslet na to, že pro ohřátí a možnost neškrabat poběží alespoň 15 minut, což je docela dlouhá doba a pokud ho zapomeneš zapnout, tak stejně škrabeš. Taky je důležité podotknout, že při teplotě pod 5 ⁰C se zapne po startu vždy, aby se motor ohřál rychleji. Je to fajn, ale pro krátké trasy se tím oddělává a nejde to nijak vypnout. A nakonec - ač je to originál vestavba, tak při problému autorizovaný servis auto stejně pošle do servisu Webasta, protože oni s tím nic dělat neumí. Takže v souhrnu - ano, je to fajn, ale má to i své nevýhody, se kterými se musí počítat. Za sebe bych měl rád v autě obojí (sklo i Webasto), ale v nutnosti výběru bych bral to raději sklo.
    1 bod
  23. "Šílené" to je ale hlavně je obtížné stanovit kilometrový interval výmeny u něčeho, co se přímo kilometry neopotřebovává. Stačí častěji jezdit např. po prašné cestě (na chatu, okolo staveniště) o celý kilometrový inerval jde do háje. Podobně palivový filtr, stačí jenou koupit benzín u "špatné" pumpy .... A ještě aby informace byla kompletní, už používaný (částěčně znečištěný) filtr propouští méně nečistot, než nový filtr. ;-) viz Test vzduchových filtrů pro FII 1.2 HTP.pdf
    1 bod
  24. Spredu to ani nikdy neuvidíš :) Zozadu to sfotis jedine na zdvihaku a uvidíš tam kilo hrdze.
    -1 bodů
  25. Ještě doplnění - psal jsem do Boleslavi mail, jak pochopit tu položku "Automatické vypnutí/zapnutí nezávislého topení" v menu, jestli to opravdu natvrdo Webasto vyřadí z provozu nebo se i tak od nějaké teploty automaticky pustí. Bohužel odpověď nijaká - to my nevíme, s tímto dotazem musíte navštívit autorizovaný servis.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...